Mies ei ota osaa perheen arkeen.. :/

  • Viestiketjun aloittaja ainoastaan vastuussa kaikesta
  • Ensimmäinen viesti
älä alennu
Juttele miehelle, jonka siis oletkin jo tehnyt. Anna tasan kaksi vaihtoehtoa joko hän osallistuu hommiin tai sitten hän maksaa sinulle kotiin apua ( esim. lastenhoitaja 1kert viikossa 2h), tekisi kuule sun jaksamiselle ihmeitä. Kyllä sinäkin joskus pienen tauon ansaitset. ;) Ja jos molemmat olette töissä, siltikin ne hommat menee puoliksi joten ei miehen kannattaisi valittaa!
 
"Hops"
No voi vässykkä, ihan tosi, jos meillä olisi tapahtunut tuo suihkuepisodi niin siitä hetkestä olisi noussut sota! KOska et kerro mitä tapahtui miehen "oon väsynyt mee kuule myöemmin suihkuun"-letkautuksen jälkeen niin oeltan että tyydyit pikkuvaimon tavoin osaasi. MIeti nyt vähän miten ANNAT itseäsi kohdella.
 
..
Huhuu? Minun mielestäni vikaa on myös aapeessa, sillä hän suostuu tuohon paskaan kohteluun. Itse olisin antanut kuulla äijän kunniansa esim sen suihkujutun aikaan. Ja muutenkin, kuka idiootti (sori!) suostuu siihen että vauvan isä muuttaa pois koliikin ajaksi ja äiti saa yksin kestää kaiken???!!! Rankkaa varmaan kahdestaankin, niin toinen ottaa ja häipyy! Mielestäni pahemman luokan petos! Ero ois meillä tullu aikaa sitten.
 
samassa veneessä
Sillä erotuksella, että en ole ENÄÄ kotiäiti. Meillä oli ihan kuvailemasi kaltainen tilanne silloin kun olin kotihoidontuella ja sama meno jatkuu vaikka olen jo palannut työelämään. Mies ei vaan osallistu pyynnöistä/uhkailusta/kiristyksestä/lahjonnasta huolimatta tähän meidän perheen elämään lainkaan. Tammikuun alussa muutan lasten kanssa omaan asuntoon, katsotaan tapahtuuko jotain muutosta. Eniten säälittää lapset ja itkettää heidän puolesta.
 
Huhuu? Minun mielestäni vikaa on myös aapeessa, sillä hän suostuu tuohon paskaan kohteluun. Itse olisin antanut kuulla äijän kunniansa esim sen suihkujutun aikaan. Ja muutenkin, kuka idiootti (sori!) suostuu siihen että vauvan isä muuttaa pois koliikin ajaksi ja äiti saa yksin kestää kaiken???!!! Rankkaa varmaan kahdestaankin, niin toinen ottaa ja häipyy! Mielestäni pahemman luokan petos! Ero ois meillä tullu aikaa sitten.
minä ymmärrän kyllä ap:täkin, koska on se vaan helvetin rankkaa nalkuttaa joka päivä samoista asioista jos muutosta ei tapahdu. Se on tosiaan kuin puhuisi lapsille ja siihen turtuu, kun siinä on vielä ne kolme lastakin hoidettavana ja pitää pysyä niiden takia täysijärkisenä ja homma olla hanskassa. Se, että joutuu vielä "ojentamaan" miestäkin niin ei sellaista jaksa. Siihen turtuu ja tulee ole, että AIVAN SAMA! Tee mitä lystäät pärjään hyvin yksinkin JOS EI KIINNOSTA!!! AP:n ei kannata keskustella kuin enää muutaman kerran erittäin vakavasti, koska tuossa elämässä ei ole mitään järkeä!
 
Aapee.
Joo, elikkä mieshän siis viipyi ilta yhteentoista reissullaan. Sen jälkeen pyysin miehen istumaan alas "Mua väsyttää, pitäisi mennä nukkumaan"- väittelyistä huolimatta. Sanoin, että on keskusteltava... Kerroin mietteistäni ja tunteistani ja siitä, että jollei tämä ala tästä muuttumaan, ainoaksi vaihtoehdoksi jää ero - pyöritänhän tätä arkea muutenkin likimain yksin.

Lupasi parantaa tapansa, pyyteli anteeksi, mutta sama jatkui tänään. Sanoin, että voisin lähteä käymään kaupassa joko yksin tai lasten kanssa (perheen ainolla autolla) jolloin mies sanoi vain nopeasti, ettei se käy päinsä, koska hän menee pelaamaan sählyä jätkien kanssa. Ihmetteli vielä, miksi näytin harmistuneelta.

Kai se on sitten vain pakko lyödä ne avioeropaperit pöytään.
 
"vieras"
Joo, elikkä mieshän siis viipyi ilta yhteentoista reissullaan. Sen jälkeen pyysin miehen istumaan alas "Mua väsyttää, pitäisi mennä nukkumaan"- väittelyistä huolimatta. Sanoin, että on keskusteltava... Kerroin mietteistäni ja tunteistani ja siitä, että jollei tämä ala tästä muuttumaan, ainoaksi vaihtoehdoksi jää ero - pyöritänhän tätä arkea muutenkin likimain yksin.

Lupasi parantaa tapansa, pyyteli anteeksi, mutta sama jatkui tänään. Sanoin, että voisin lähteä käymään kaupassa joko yksin tai lasten kanssa (perheen ainolla autolla) jolloin mies sanoi vain nopeasti, ettei se käy päinsä, koska hän menee pelaamaan sählyä jätkien kanssa. Ihmetteli vielä, miksi näytin harmistuneelta.

Kai se on sitten vain pakko lyödä ne avioeropaperit pöytään.
Tsemppiä!!!
 
..
Joo, elikkä mieshän siis viipyi ilta yhteentoista reissullaan. Sen jälkeen pyysin miehen istumaan alas "Mua väsyttää, pitäisi mennä nukkumaan"- väittelyistä huolimatta. Sanoin, että on keskusteltava... Kerroin mietteistäni ja tunteistani ja siitä, että jollei tämä ala tästä muuttumaan, ainoaksi vaihtoehdoksi jää ero - pyöritänhän tätä arkea muutenkin likimain yksin.

Lupasi parantaa tapansa, pyyteli anteeksi, mutta sama jatkui tänään. Sanoin, että voisin lähteä käymään kaupassa joko yksin tai lasten kanssa (perheen ainolla autolla) jolloin mies sanoi vain nopeasti, ettei se käy päinsä, koska hän menee pelaamaan sählyä jätkien kanssa. Ihmetteli vielä, miksi näytin harmistuneelta.

Kai se on sitten vain pakko lyödä ne avioeropaperit pöytään.
mietin tuossa kyllä jo että onko tämä edes totta? Mutta hyvin voi ollakin.. Otan osaa! Tämä antoi itselleni vähän uutta näkökulmaa, kun luulin ettei mun mies osallistu. Käyn joka päivä suihkussa ja saunassa ihan yksin kun mies katsoo vauvaa jne. Täytyy olla onnellinem näköjään pienistäkin jutuista.
 

Yhteistyössä