Mies ja thai-hieronta

  • Viestiketjun aloittaja epäluuloinen
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Se olikin tuo
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/HS+testasi+30+thaihierontaa+Helsingiss%C3%A4Jokaisessa+yritettiin+tarjota+seksipalveluita/1135230189282
ja sitä siis tarjottiinkin jokaisessa, ei _lähes_ jokaisessa :D

Mä oon kuvitellut, että thaihieronta päättyy runkkaukseen tai suuseksiin, mutta nähtävästi siellä saa ihan seksiseksiäkin.. :O Yäk.
 
Naiivit naiset huh huh
Jos haluaa oikeeta hierontaa, niin menee kyllä koulutetulle hierojalle tai fysioterapeutille. Ei sellanen rääppiminen ole mitään hierontaa, ihme hivelyä. Tuskin ne thaikut mitään urheiluhierojakoulua on käyneet. Toisekseen hierojat yleensäkin on sellasia järkäleitä, kun sitä näppivoimaa pitää löytyä muuhun kuin kikkelin hivelyyn.

Voiko joku oikeesti olla noin naiivi, että kuvittelee miehensä käyvän thaihieromossa ihan hierottavana vaan.
 
frontsideollie
On olemassa Thai-hierontaa ja luultavasti myös "Thai-hierontaa", mutta todella ala-arvoista leimata kaikki Thai-hierojat. Itse käyn kerran kuussa vakiopaikassa missä vanhempi rouva osaa todella hieroa, vanhana urheilijana on tullut oltua hierottavana vähän enemmänkin ja harvassa on ne urheiluhierojat jotka tuon vakipaikkani rouvan taidot voittaa.
 
vaara vaanii
Alkuperäinen kirjoittaja epäluuloinen;28451964:
Kysyin yks ilta mieheltäni, että miksi hän on käynyt Thai-hieronnassa ja mitä siellä tapahtuu. Mieheni hermostui ja kysyi, että miksi kyselen. Kertoi, että siellä ei tapahdu mitään normaalia hierontaa ihmeellisempää ja käy siellä siksi, kun pitää sellaisesta hieronnasta eniten.
En pidä siitä, että mieheni käy siellä ja hän tietää sen. Näin kerran Thai-hierontapaikan työntekijän tosi pienessä mekossa ja korkeissa korkkareissaan liikkeen edessä. Väkisinkin herää epäilys hieronnan "laadusta".
Haluaisin kieltää mieheltäni siellä käynnin ja tykkäisin hänen käyvän ihan tavallisella hierojalla. En kuitenkaan voi hänen tekemisiään rajoittaa, joten varmaan mun on parasta mennä keskustelemaan ammattiauttajan kanssa ahdistuksistani?
Thaihieromossa lähes jokainen ottaa "happy end":it koska hinta on 50-120 € vajaan puolen tunnin hieronnan jälkeen. Yleensä tämä HE tarkoittaa jolon uittoa suuhoidon lisäksi. Ongelma on hierojilta mahdollisesti saatavat vakavat taudit mm. hiv, c-hepatiitti sekä herpes, joita ei tahdo saada hoidoillakaan pois, normi s-taudit on sitten jo helpompia. Varmuusväline voi rikkoutua tahineidon tiukassa hoidosa ja kovassa pumppauksessa tai tauti voi tarttua nivusalueen haavaumista, taikka edellisten asiakkaiden jätöksistä lakanoista. Myös kasvojen hieronta voi tartuttaa erilaisia tauteja, jos käsiä ei edellisen asiakkaan vispauksen jälkeen ole pesty.
 
Eiii hyvä
Jotenkin vaikea uskoa että hieronta maahantulleelta thainaiselta jolla ei ole minkään sortin hierojakoulutusta tai taustaa olisi jotenkin parempi kuin ammattilaisen tekemä hieronta jossa ihan oikeasti saa lihakset auki.

Vähän selityksen makua tässä. Kyllä ammattihieroja on parhain, kuka sellaisesta hentoisesta rääppimisestä nauttii jos ei siihen liity oheispalvelua??
 
"hmm"
ON olemassa oikeaa thai-hierontaa. se on hyvin erilaista kun länsimaalainen hieronta, siksi siihen ei tarvita mitään karpaasia pieksemään. se on akupistepainantaa, venytyksiä, toisinaan siihen kuuluu myös aromihoitoa jne.
tämä siis siihen jos joku ei usko että thaimaalainen nainen kykenee hieromaan ollenkaan. mutta tottahan on etten itsekkään usko että koko suomenmaasta löytyy kuin ehkä kourallinen ihan oikeita thai-hierontapaikkoja, niiden löytämiseen edes thaimaassa tarvitsee vähän silmää.
 
hömpppä
Voi olla että miehesi on todella kovassa puutteessa ja ottanut koko hoidon: el käsityö, suutyö ja sitten ihan yhdyntä lopuksi. Näin monella suomalaisella miehellä kun muut vasitoaa työpaikalla että ei ole pillua saatu llalla ja alkaa silmänaluset tummumaan kun suoitytön kanssa on...muttekin kyseenalaistan koko eksin ostokiellon koska suomi tytön pillu on maailman kallein pillu....siitä joutuu maksamaan todella kovan hinnan joten helpompi laukaista kuti thai hierojaan...
 
Minä en päästäis miestä todellakaan minnekään thaihierontaan mut en usko et hänkään hyvällä katsois jos itse menisin vastaavaan "naisille tarkoitettuun" hierontalaitokseen :whistle:
Kyllä mullon ainakin tietyt kuvitelmat mitä siellä tapahtuu ja tuleehan siitä jo sellainen hämärä vaikutelma kun niissä paikoissa on ikkunat peitetty yms. miks ne ikkunat ja ovet pitää peittää??!
Muuten voin kyllä käydä mieshierojalla/lääkärillä yms. ja mua ei haittaa jos naishieroja (muualla kuin happy ending-paikoissa) mun miestä hieroo. tai no ehkä vähän mut ollaan suhteessa luottamuspohjalta joten en voisi kuvitellakaan et jotain tollasia kieltoja laitettaisiin toisillemme..
Mut aloittajalle, tuo ei todellakaan ole sun ongelmas ja sun miehes pitäisi tajuta olla menemättä tuollasiin paikkoihin..
 
Thaimaassa olemme mieheni kanssa molemmat olleet useaan kertaan olleet thaihieronnassa. Jopa niin, että hieroja tuli majapaikkaamme ja hieroi meidät vuorotellen. Aivan taivaallista eikä yhtään eroottista.

Pk-seudulla olen taas jonkun verran työskennellyt järjestössä, jonka asiakkaina mm. Thai-hierontapaikkojen työntekijöitä. Valitettavasti suurin osa heistä on prostituoituja. Olen kuullut, että Helsingissä olisi yksi paikka, josta ei saa seksipalveluita, mutta muuten kyllä seksityö on se pääasiallinen palvelu. Pidän kovasti thaihieronnasta, mutta taidan jättää sen Thaimaan reissuille.
 
"..."
Hieronta paikoissa myydään seksiä.
Yksi tapa on ,että nainen riisu hierottaessa housunsa ja häärää värkki paljaana hierottavam edessä. Miehen ollessa saunassa tai suohkussa käydään myös lompakko läpi..
Sitten tarjotaan jatkohoitoa..
Tiedän myös että helsingissä "hierontaa" harjoittaneet pari naista on kuollut aidsiin.
Siinä mielessä kehottaisin puolisoasi käymään hiv-testissä.
Mistäkö tiedän tämän...
Ex kaakkois-aasial.puolisoni vuokrasi näitä paikkoja naisille...
 
"Aikuinen mies"
Osallistun tähän keskusteluun heittämällä kysymyksen, miksi mies käy esim thai-hierojalla. Itse en ole käynyt, mutta vakavasti harkinnut.

Olen onnellisesti naimisissa, rakastan vaimoani ja pidän häntä hyvänä kaikin keinoin ja hän nauttii siitä. Osallistun kotitöihin ja lastenhoitoon vähintäänkin riittävällä panostuksella. Vien vaimoa kulttuuririentoihin, kun vain lastenhoito järjestyy. Seksiäkin saan ja saan antaa, joskin ehkä hiukan liian harvoin. Mitä sitten puuttuu? Vastaus: Hellyys ja koskettelu naiselta minulle päin. Kaikki tuo silittely, hieronta, haliminen jne on täysin yksisuuntaista. Itse toki nautin sen antamisesta, mutta olisi kiva saada joskus samaa takaisinkin päin. En ole vielä sitä lähtenyt mistään hakemaan, mutta harkinnassa on. En tarvitse hierontapaikan "happy endingiä" tmv, mutta tarvitsen naisen kosketusta, jota nyt en saa mistään.

Älkääkä naiset vastatko, että asiasta pitää puhua. Puhuttu on, ei auta, enkä rupea kerjäämään. Mieluummin sitten vaikka ostan tuon tarvitsemani, kunhan löydän myyjän.
 
vierailija
Omasta kokemuksesta thai paikasta saa erityisesti eroottista hierontaa (handjob), mutta usein myös muutakin aina yhdyntään asti. Saksassa jossa prostituutio on laillinen ammatti ainakin muutamista thai-paikoista sai yleensä aina normina itse seksiä eikä hierontaa.
 
vierailija
Ei munkaan mies pitäisi siitä, että kävisin mieshierojalla. Sen pystyy kuitenkin aika hyvin valitsemaan itse kenellä käy, toisin kuin lääkärin tai kätilön, mihin ei aina pysty itse vaikuttamaan.
No voi hyvät hyssykät sentään, itse ihmettelen kuinka joku viitsii edes ottaa tällaisen asian esiin parisuhteessa, hellanlettas sentään! pitäis varmaan ruveta naisten käyttämään burkhaa teitin perheessa. Ja mitä sitten vaikka mies haluaisi "muita" palveluita, luuletko että se on seuraavaksi menossa naimisiin ja lähdössä thaimaaseen sen hierojan kanssa? (Asian ei pitäis kuulua sulle
mitenkään)
 
vierailija
No niin. Mitäs jos te naiset pitäisitte huolen siitä että mihenne ovat tyydytettyjä. Silloin menevät vain normaaliin hierontaan tosin silloinkin vaihtelu aina virkistää mutta ei ainakaan niin paljon paneta. Neuvoksi kyssärin tekijälle on se että tumputa tai käytä kaikkia avujasi ukkoosi ennen kuin päästät hänet sinne. Veikkaan että vähentyy hieronta tarve.
 
vierailija
Jos kerran thaikkupaikan hieronta ei eroa tavallisesta hieronnasta ja miehesi pitää siitä, niin eikö voi käydä hierottavana Matti Möttösellä, lisenssoitu urheiluhieroja tjsp? Me olemme parisuhteessamme luvanneet, ettemme käytä vastakkaisen sukupuolen tarjoamia hierontapalveluja, muistaakseni mieheni oli se, joka nosti aiheen esiin, ettei tahdo minun käyvän mieshierojalla.
Voi lol, mitä vielä :cry::cry::cry:
 
vierailija
Ei se taida haitata, hieman eri asia kuitenkin. Ja toisaalta mies on synnytyksessä mukana. On mulla tän raskauden aikana pari kertaa ollut mieslääkäri, eikä mieheni ole siitä mitään sanonut, vaikkei haluakaan muiden miesten koskevan minuun.
Melko sairas ukko ja mustasukkainen. Ei minua haittaa jos minun vaimo käy mieshierojalla. Sitten toinen juttu jos mies käy Suomessa thai hieronnassa niin Happy endingiä siellä tulee.
 

Yhteistyössä