Mies ja thai-hieronta

  • Viestiketjun aloittaja epäluuloinen
  • Ensimmäinen viesti
hmm..
Mä en luottais siihen että käy vaan hieronnassa. Pyydä lähteä joku kerta mukaan... :) Tai mä ainakin haluaisin lähtä itse katsomaan että mitä se on. Ja miten isännän naama sit venähtäisi kun happy endingii tarjottaisiin tavalliseen tapaan...
 
hanska heiluu
[QUOTE="Susu";28452238]Sä kysyit multa. Mä en kysynyt sulta yhtään mitään. Tarkistapas kirjoittamas.[/QUOTE]

Tarvitseeko täällä ihan kysyä ennen kuin voi jotain kirjoittaa? Mutta sinähän selvästi kiihotuit mielikuvasta, eli kun kämmenkarvaiset kädet tarttuvat aisaan ja pistävät menemään. Miksi kieltäisit muuten tätä laajempaa tietoutta jakamasta jos asia ei olisi näin? Sitä paitsi tiedän että te naiset aina kiellätte kun oikeasti haluatte jotain, tämä on fakta.
 
"Susu"
Tarvitseeko täällä ihan kysyä ennen kuin voi jotain kirjoittaa? Mutta sinähän selvästi kiihotuit mielikuvasta, eli kun kämmenkarvaiset kädet tarttuvat aisaan ja pistävät menemään. Miksi kieltäisit muuten tätä laajempaa tietoutta jakamasta jos asia ei olisi näin? Sitä paitsi tiedän että te naiset aina kiellätte kun oikeasti haluatte jotain, tämä on fakta.
Ooksä ihan idiootti??
 
"Juup"
Kaveri kävi oululaisessa thaikkuhieromossa. Täti vetäs parin minsan hieronnan jälkeen mulkusta ja kertoi hinnaston. 40e käsityöt, 60e suuhoito ja 150e pano + 20e alkuhieronnasta
 
"Mie"
Jotkut thaikkuhierojat ei kuulema edes ota naisia hierottavaksi, eli sekin kertoo jo aika paljon jos halutaan ja otetaan vain miehiä "hierottavaksi" tai voihan sitäkin hieronnaksi kutsua. Hierotaan vaan vähän käsillä ja suulla kikkeliä, saattaapa pillulihaksetkin siihen kikukin ympärille kivasti puristua, onhan se tavallaan hierontaa.
 
eesti runk
[QUOTE="Susu";28452298]Ooksä ihan idiootti??[/QUOTE]

En ollenkaan. Haluan vain vastauksen esittämään kysymykseen jota aloit kovin sanoin haukkumaan. Ja selvästi tykkäät tekstistä koska noin voimakkaasti reagoit.
Minkä minä sille voin että selvästi kiinnostuit jopa kahvikutsun verran heti kun sait mielikuvan kotipitsasi "ekstramausteista"?

Olitko btw itse antamassa niitä hand jobeja?
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28452354:
onko ap koskaan nähnyt kuittia tai muuta, paljonko hieronta on maksanut, se kertoo jo paljon
Enpä ole mieheltä kuittia vaatinut näytettäväksi. Tuskinpa jostakin "ylimääräisistä" palveluista mitään kuittia saisikaan.
 
"aapee"
Mä en luottais siihen että käy vaan hieronnassa. Pyydä lähteä joku kerta mukaan... :) Tai mä ainakin haluaisin lähtä itse katsomaan että mitä se on. Ja miten isännän naama sit venähtäisi kun happy endingii tarjottaisiin tavalliseen tapaan...
En voi, enkä halua ruveta miestäni seurailemaan joka paikkaan.
Sitäpaitsi jos sinne änkeäisin mukaan, niin sillä kerralla ne tietysti hierovat kuten normaalisti kuuluisikin.
Ongelmana tässä on mun ja miehen välinen luottamuspula, joka johtuu mun epäilyksistä. Eipä ole miehelle kivaa, jos epäilen häntä sellaisesta mitä hän ei ole tehnyt. Vielä hirveempää tää on mulle, kun en saa ajatuksiltani rauhaa. Ei varmaan ole kuin kaksi vaihtoehtoa.. koittaa uskoa (miehen sanoihin) ja unohtaa asia tai sitten hakeutua itse johonkin ammattiauttajalle. Saatan pilata koko meidän suhteen näillä epäluottamusjutuilla.
 
Mun mielestä se nyt ois ihan kohteliasta mieheltä, joka on parisuhteessa, käydä ihan normihierojalla. Jos hierontaa haluaa, ei ole pakko mennä kallion thaikkupaikkaan.

En mäkään tykkäis tollasesta, ihan vaan periaatteesta, saatikka jos ei ois luottamus kunnossa. Ja jos ei oo luottamus teillä kerta kunnossa ni miks se miekkoses sit ehdoin tahdoin tahtoo just thainaisen hierottavaks...
 
ArtoJ
[QUOTE="aapee";28453532]En voi, enkä halua ruveta miestäni seurailemaan joka paikkaan.
Sitäpaitsi jos sinne änkeäisin mukaan, niin sillä kerralla ne tietysti hierovat kuten normaalisti kuuluisikin.
Ongelmana tässä on mun ja miehen välinen luottamuspula, joka johtuu mun epäilyksistä. Eipä ole miehelle kivaa, jos epäilen häntä sellaisesta mitä hän ei ole tehnyt. Vielä hirveempää tää on mulle, kun en saa ajatuksiltani rauhaa. Ei varmaan ole kuin kaksi vaihtoehtoa.. koittaa uskoa (miehen sanoihin) ja unohtaa asia tai sitten hakeutua itse johonkin ammattiauttajalle. Saatan pilata koko meidän suhteen näillä epäluottamusjutuilla.[/QUOTE]

...että miehesi käy siellä itteään runkkauttamassa ja thaikkua naimassa. Thai-hieronta ei oo mitään hierontaa vaan muutaman minuutin sivelyä rasvalla jonka jälkeen tarjotaan lisähintaan lisäpalveluja. Runkkausta, suihinottoa ja naintia. Näin on. Olen itse käynyt ja kokeillut noita kaikkia ja täytyy myöntää että Thai-huora tekee sen paremmin kuin oma suomalainen akka. ei sitä siellä muuten käytäisikään.
 
"moi"
Kyllä minä pitäisin asiaa täysin varmana, mitä siellä tapahtuu.
Ei yksikään mies tietentahtoen kävisi thaikkupaikassa hakemassa "vain" hierontaa, suostumatta siirtymään "normaalin" hieronnan pariin, jos kyse on vain hieronnasta. Ja jos sivelevästä hieronnasta tykkää, niin kyllä niitäkin löytyy ihan alapäähän menemättä kansanparantajien toimesta.

En ole itseasiassa koskaan kuullut näillä "thaihierontapaikoilla" olevan oikeasti mitään tekemistä hieronnan kanssa. Siis ettäkö joku kävisi tuollaisessa paikassa kipeiden lihasten takia, ei varmasti ei.

Wikipedia:" Nykyään useimmissa länsimaisissa niin sanotuissa thaihierontapaikoissa tarjotaan kuitenkin lähinnä seksipalveluita, mutta varsinainen hieronta on heikkotasoista".

Tässä asiassa minä uskon täysin jopa wikipedian tietoja.

Sen sijaan tuo sinun alentuva asenne on ongelma, ja siihen voisit hakeakkin terapiaa. Usko itseesi.
Miehesi vetää sinua nyt ihan höplästä ja sinä pidät itseäsi epäluuloisena moukkana..miehesi myhäilee tyytyväisenä saadessaan pitää pienet sessionsa "hierottavana".
 
Pessimisti
Kai se ukkosi kävisi siellä thaihieronnassa salaa, jos siellä kerran vain runkattavana kävisi. Sanoisi vaikka, että lähtee käymään uimahallissa, lenkillä, kaverilla tai missä vaan ja suuntaa lähimpään thaihierontaan tilaamaan happy endingiä. Jotenkin uskallan epäillä, ettei läheskään jokainen thai-hieronta paikka tarjoa mitään "pöydän alta" tarjouksia.
 
[QUOTE="vieras";29046386]jännä ettei poliisit sitten käy niitä sulkemassa mikäli toi on totta[/QUOTE]

Tästä tuli joskus kuningaskuluttajassa tai jossai muussa asiaohjelmassa (vai oisko ollu 45min). No joka tapauksessa niilläki oli tommonen testiryhmä ja tulos oli kutakuinkin tuo. Poliisien oli sen mukaan vaikea kuitenkaan puuttua tuohon. En kyl muista miks? :snotty:
 

Yhteistyössä