mies kävi huorissa

sain eilen kuulla kun mies itki ja kerto että stripparin luona käynti oli johtanut stripparin naintiin.seurauksena kalliisti maksettu pano,perheen hajoaminen ja pelko taudeista.mikä ihme saa tekemään noin?kaikki oli o.k. ja seksiä sai enämmän kuin toivoi.mukana oli vahva humala tila mut silti.onko enää muuta mahdollisuutta kuin ero??onko kellään sattunut näin ja miten toipua tuollaisesta.itse olen hyvää vauhtia menossa sairaala hoitoon.olen aivan turta ja säälin meidän lastammekin.mitä voin tehdä?AUTTAKAA JOKU!!
 
seurusteluaikanamme mies kävi huorissa kerran ja se tietysti satutti! Pohdin eroa, ajattelin etten voi edes koskea siihen äijjään enää. Mies vakuutti ettei enää koskaan ja plaa plaa... oli myös humalassa silloin ku huorissa oli.
Aikaa vaati ja nyt kymmenen vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä ja tuo tapaus on miltei unohdettu :)
Eli kyllä tuosta voi selvitä. Tsemppiä sulle :hug:
 
Jenni
Mieti vielä, mikäli muutoin olet tyyytyväinen mieheesi ja parisuhteeseesi. Virhe voi sattua kenelle tahansa joskus. Selvittäkää asia perinpohjin ja tee ratkaisusi. Sen voin sanoa kokemuksesta, et toivoo vielä on, mies voi ottaa opikseen teostaan, mutta helppoahan anteeksianto ja luottamuksen takaisin saaminen ei ole helppoa eikä tapahdu nopeasti.

Voimia sinulle ja toivotaan, ettet mitään tautia ole saanut. Miehet osaa sitten kännissä olla typeriä, heidän persoonallisuus saattaa muuttua kovastikkin.
 
no en
kyllä antais anteeksi. Se joka voi pettää kerran niin voi pettää toisenki kerran ja sitä paitsi itse en kyllä pystyisi koskeen ukkoon enään jos on vehjettään jonkun muun p.illussa uittanut..näin vaan on.
 
Ensin mies testeihin, siis sukupuolitauti jos ei ole tajunnut laittaa kumia.
Useimmin alan naiset hoitaa kyllä kumit käyttöön, poikkeuksia voi löytyä.
Tämä nainen taki vain työtään, harvoin kyllä virallisissa paikoissa stripparit myy muuta kuin privaatti näytöksiä.
Eli asiaan, mies käytti maksettua seksiä.
Ei salarakasta tai työpaikkaromanssia, maksettu homma ja sillä sipuli.
Ei varmasti tule tämä nainen soitteleen perään ja vaatiin miestä itselleen, tai keroon kylillä että on mieheskanssa ollu.
Teillä on hyvä suhde, anna antteksi ja jatka elämääsi.
Monia vuosia sitten sain kuulla oman mieheni käynnistä maksullislla naisilla.
Ja on tainnut senkinjälkeen käydä.
Ei ole minun ja meidän perheen elämään tehnyt säröä.
Kukaan ei ole täydellinen, anteeksianto on suurinta rakkautta.
Miehesiän katuu tekoaan ja on pyytänyt jo sinulta anteeksi.
 
Minä en pystyis päivääkään kattelemaan miestä, joka on käynyt huorissa. Siinä menis kunnioitus, luottamus ja tietynlainen arvostus miestä kohtaan hetkessä, enkä sellaisen selkärangattoman otuksen kanssa haluais enää päivääkään olla. Mulla on tietyt periaatteet ja odotan, että miehellä on myös ja että niissä pysytään. Tiedän myös, etten pystyis antamaan anteeksi enkä unohtamaan, eli tää asia kaivertais jatkuvasti mun mieltä ja kaivettais varmasti esille joka jumalan riidan yhteydessä. Kuka sellaista elämää kestäis? Eikä ois miehellä enää asiaa minnekään illanviettoihin ilman mua, joten kaikkien kannalta ois parempi pistää lusikat jakoon. Minä ansaitsen parempaa kuin huorissa käyvän miehen, mitä sinä ansaitset?
 
Jenni
Pitkän avioliiton/suhteen salaisuus on anteeksianto yms. Kyllä pitkän suhteen aikana tapahtuu yhtä ja toista. Molemilla miehellä ja naisella on erilaisia kriisivaiheita, jonka yli on päästävä. Sinä aikana toinen voi tehdä jotain odottomatonta, kuten tämä miehesi juttu. Kaikki riippuu tietysti sinusta ja kuinka tyytyväinen olet muutoin mieheesi ja suhteeseenne. Kaikesta voi päästä yli, kun yhdessä haluaa ja yrittää.

Nainen oli kuitenkin maksullinen, joten mistään rakkaussuhteesta tuskin on kyse. Se olisi vielä vakavampaa. Suhtaudun tosi jyrkästi uskottomuuteen, mutta iän ja kokemuksen myötä olen huomannut, et kaikenlaista sattuu pitkän yhdessäolon aikana. Haluatko olla yksinhuoltaja ja hajottaa perheen tämän takia. Valinta on sinun. Mikäli et ole tyytyväinen suhteeseenne ja mieheesi ennen tätä tempausta, ero lienee väistämätön. Yritä jaksaa!
 
Mieheni on käynyt myös huorissa useamman kerran omien sanojensa mukaan edellisissä suhteissa. On itse tästä kertonut ja olemme paljon tästä asiasta keskustelleet.

Maksettu seksi on tunteeton pano,muista se vaikka ei ehkä juuri helpotakkaan. Se että se tapahtuu sinulle on ymmärrettävästi loukkaavaa ja satuttavaa. Anna tunteillesi kaikki sija ja mahdollisuus ja keskustele asiasta miehen kanssa pohjamutia myöten.

Juttele aina kun puhututtaa ja mietityttää ja anna itselle aikaa,älä tee mitään hätiköpityä. Anna ajan kertoa miltä tuntuu ja mihin olet valmis.

Sydämestä voimia ja iso halaus! Asia järjestyy ajan kanssa vaikka et uskoisikaan ja se järjestyy sinulle parhaalla tavalla!!!!!
 
Minkäikäisiä lapsenne ovat? Miehelläni oli toisen lapsen ollessa vauva sellainen vaihe, et hän oli kiinnostuneempi muista naisista kuin yleensä. Muutoin hän on rauhallinen, uskollinen ja kunnollinen perheenisä.

Uskottomuuteen asti tilanne ei johtanut, mutta hänen käytöksensä muita naisia kohtaan oli kiinnostuneempi kuin yleensä. Samaan aikaan hänellä oli jonkunlainen 40-kriisi päällä ja meillä oli kaksi lasta peräkkäin. Minusta tuntuu, et hän haki minun huomiota flirttailemalla yms. avoimesti muiden naisten kanssa. Kerrankin oltiin pikkujouluissa yhdessä, hän tanssi koko illan muiden naisten kanssa, muttei minun.

Loppuiltaa kohden meno kävi jo aika kuumaksi, jollen en hakenut häntä tanssilattialta pois, en tiedä mitä hän olisi tehnyt. Aikani kattelin hänen touhujaan ja hain hänet pois.
Vein nukkumaan. Aamulla hän oli tosi katuvainen ja pyyteli anteeksi yms.

Nyt vuosia myöhemmin ajattelen, et hänellä oli kai jokin kriisi päällä, kun käytös oli niin poikkeavaa. Se loppui tähän tapaukseen ja sen koommin en ole joutunut mieheni käyttäytymistä hävetä. Oli kyllä järkevää hakea hänet pois, muutoin en tiedä mitä olisi tapahtunut. Vuosia myöhemmin saimme vielä kolmannen lapsen, mutta miehen käyttäytyminen ei muuttunut enää.

Tämä juttu ei oikeastaan liity tähän sinun juttuusi, mutta tarkoitukseni oli et kertoisin kuinka oma niin uskollinen aviomieskin voi muuttaa käytöstään yhtäkkiä ja muuttua taas entiselleen.
 
Hei,

Älä tee mitään hätiköityä eropäätöstä heti. Mieti asiaa rauhassa ja puhu miehesi kanssa. Hän selvästikin katuu tekoaan. Jos rakastat miestäsi ja olette olleet pitkään yhdessä, pystyt aikaa myötä antamaan anteeksi ja unohtamaan.

Mieheni kävi myös huorissa ja jäi siitä kiinni. Tapahtumasta on jo kulunut aikaa ja käyn itse sitä läpi vieläkin. Olen itkenyt, huutanut, raivonnut, antanut anteeksi ja yrittänyt unohtaa. Mieheni katuu tekoaan ja yrittää kaikkensa avioliittomme eteen. Helppoa tämä ei ole ollut. Se vaatii todella paljon molemmilta, etenkin petetyltä.

Minä sanoin ennen, että ero tulee heti, jos minua petetään, mutta nyt kun olen todella tässä tilanteessa, niin en enää ajatella niin. Meillä on yhteinen menneisyys, pitkä avioliitto ja lapset ja rakastan miestäni, kaikesta huolimatta.

Jaksamista ja voimia sinulle :hug:
 
:'(
Itse en katselisi päivääkään tuollaista. Humala ei ole syy tai oikeutettu selitys tuollaiselle toiminnalle. Koska joku tolkku päässä on kuitenkin ollut kun on siihen hommaan pystynyt kännipäissään. Se joka kerran pettää pettää toisenkin, ei se miksikään muutu. Ja itse miettisit aina kun miehesi on ollut jossain yksin, onko taas ollut jóku toinen. Hulluksi siinä tulee. Siat ulos elämästä ja eteenpäin !
Voi että kun niin monelle miehelle seksi on tärkeämpää kuin oma perhe ! jalkoväli vie niin monen suhteen turmioon. Onko se sen arvoista ? Miehet kertokaa !
 
no niinpä
Ei tarttis mun montaa kertaa miettiä jatkanko suhdetta jos mieheni jäisi huorista kiinni...hohhoijaa..ihan turha huudella, ettei voi muka tietää ellei satu omalle kohdalle. Ei tästä maailmasta niin hyvää syytä löydy miehen huorissa käymiselle,että anteeksi antaisin. Mutta kukin taaplaa tyylillään. Niinhän sitä sanotaan, että kun kerran pääsee makuun....

tottakai mies on katuva, ettei menetä perhettään..eli saa siis molemmat, voi käydä huorissa sekä elää perheensä kanssa...kaikenlaisia ukkoja...ja naiset vaan säälittelee...yök.
 
asiaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 21:31 niinkö kirjoitti:
vahva humalatila? onnistuuko nainti silloin? tuskin.

Petetty ole vahva, voimia sinulle ja päätökselles mikä se sitten onkin. :/
Just samaa mäkin mietin.... et saahan sitä selotellä. Tuntuu vaan että olis käyny testeissä ja jättäny mieluummin kertomatta. Tulee sellainen tunnelma, että on omaa omatuntoo helpottaakseen kertonut.
Ala-arvoista toimintaa. Mulla ainakin loppuis tunteet kuin seinään(ainakin kunnioitus ja arvostus).
 
Itse henk koht varmaan voisin antaa paremmin anteeksi panon "jonkun vaan" kanssa kuin maksullisen naisen kanssa. Siinä on mies käyttänyt hyväkseen naista tosi törkeällä tavalla. Katsoisin miehen siis esineellistävän naissukupuolta yleensäkin jollakin lailla. Näin ainakin kuvittelisin reagoivani, JOS ylipäätään voisin antaa pettämistä yleensäkään anteeksi. Tositilanne olisi tositilanne. Voimia sinne ja :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2006 klo 17:36 vieras vaan kirjoitti:
Itse henk koht varmaan voisin antaa paremmin anteeksi panon "jonkun vaan" kanssa kuin maksullisen naisen kanssa. Siinä on mies käyttänyt hyväkseen naista tosi törkeällä tavalla. Katsoisin miehen siis esineellistävän naissukupuolta yleensäkin jollakin lailla. Näin ainakin kuvittelisin reagoivani, JOS ylipäätään voisin antaa pettämistä yleensäkään anteeksi. Tositilanne olisi tositilanne. Voimia sinne ja :hug:
Niinpä. Ja vielä altistamalla oman perheensä!
 
hyi s.aatana!! jos mun ukko pettäis mua, aivan sama onko #&%?$!* vai ei, niin veks vaan.

kyllä naisten pitäis sen varran itteäsä arvostaa, että jos ei ite kelpaa niin ukko pihalle. vai onko mies sitten sen arvonen, vaikka huorissa käy?

mun mielestä mikään humalatila ei ole mikään selitys, eikä syy tuommoisella. jos mies pystyy tuommoista #&%?$!* tekeen, niin kyllä siinä on suhteessa sitte joku vika.

jokainen tavallaan, mutta itse en vois ikänä tollasta unohtaa. naiset hei, pikkaisen arvostusta itseään kohtaan!

eikä se mies petä ainostaan teitä naisia, vaan myös lapsiaan!
 
nainen naimisissa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 09:58 Jenni kirjoitti:
Pitkän avioliiton/suhteen salaisuus on anteeksianto yms. Kyllä pitkän suhteen aikana tapahtuu yhtä ja toista. Molemilla miehellä ja naisella on erilaisia kriisivaiheita, jonka yli on päästävä. Sinä aikana toinen voi tehdä jotain odottomatonta, kuten tämä miehesi juttu. Kaikki riippuu tietysti sinusta ja kuinka tyytyväinen olet muutoin mieheesi ja suhteeseenne. Kaikesta voi päästä yli, kun yhdessä haluaa ja yrittää.

Nainen oli kuitenkin maksullinen, joten mistään rakkaussuhteesta tuskin on kyse. Se olisi vielä vakavampaa. Suhtaudun tosi jyrkästi uskottomuuteen, mutta iän ja kokemuksen myötä olen huomannut, et kaikenlaista sattuu pitkän yhdessäolon aikana. Haluatko olla yksinhuoltaja ja hajottaa perheen tämän takia. Valinta on sinun. Mikäli et ole tyytyväinen suhteeseenne ja mieheesi ennen tätä tempausta, ero lienee väistämätön. Yritä jaksaa!
PEESI
 

Yhteistyössä