Mies pilvenpolttaja...

Kaikki pilvenpolton puolustaja äidit käykääpä lukemassa Päihteet ja lapset aloituksesta Pink Flowerin kirjoitus.
Siinä tulee esiin koko pilvenpolton ankeus, lapsi tuntee hajusta narkkarit.
Häpeää kotaan kun aina haisee ,ei voi tuoda kavereitaan kylään.
Ja se loppu, jota täälä niin moni väistelee, siirtyminen koviin huumeisiin.
Tuon kaltaisen tulevaisuudenko haluatte lapsillenne?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 20:31 äityli kirjoitti:
kyllä ne lapsi perheet Amsterdamissakin pärjää. Mielestäni kannabiksen voisi hyvin laillistaa suomessakin ja vaikka alkoholi veroa nostaa :saint:
Eikös Hollannissa olla tätä lakia muuttamassa? Jostain luin että ovat saaneet tarpeekseen ja pistävät vanhat systeemit takaisin. Eivät enää halua katsella kun ihmiset laillisesti tuhoavat itsensä ja elämänsä, on jo nähty ja koettu tuo vapaa malli.
 
Oikeasti, tämä keskustelu todellakin ON sairas, kuten joku jo aiemmin totesi. Ihmisillä ei ole mitään järkeä päässään, kun puolustellaan päihteiden käyttöä.

Taas sai lukea ip-lehdestä, kuinka vauva oli jätetty yksinään yöksi kun vanhemmat olivat lähteneet baariin.

Alkoholin liikakäyttö tai huumeet, ihan sama, sellaiset vanhemmat eivät todellakaan laita lastensa etua ensin. Omat mielihalut ja hyvänolontunteen hakemiset ovat silkkaa itsekkyttä, tyhmyyttä ja VÄLINPITÄMÄTTÖMYYTTÄ.

Toivottavasti kaikki juopottelevat ja huumehöyryiset vanhemmat ilmiannetaan lastensuojeluun, että saadaan tähän maailmaan edes joku roti.


 
kannabis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2004 klo 22:00 Mirkku kirjoitti:
Miehelläni on ennestään 12-vuotias poika, jonka kanssa viettää paljon aikaa joka viikko. Pitää lupauksensa, jos on sopinut häntä tapaavansa. Lapsen nähden hän ei koskaan polttele ja haluaa näin myös olevan. Voisin sanoa omasta kokemuksestani etten ole nähnyt kovin montaa isää, jotka tekevät lastensa kanssa niin paljon asioita kuin hän.

Pilven polttelu on aika yleistä ja en kyllä pelkää että menee kovempiin aineisiin. Ihmiset, jotka käyttävät kovempia aineita kuuluvat ihan omaan sarjaansa. Mielestäni heillä on suuri itsetuhovietti tai tekevät sitä tietämättömyyttään. Pilvenpoltto on joidenkin tutkimusten mukaan vähemmän haitallista kuin viina, jonka takia edelleen kuolee vuosittain suuri määrä ihmisiä. Tähän mennessä en tiedä ketään, joka olisi polttelun takia heittänyt veiviänsä. Arvasin kyllä, että joudun polttelun takia pitämään puolustuspuheen...

B)

Kiitos ajatuksista

;)
Olen samaa mieltä kanssasi.
Kumpi on huonommassa kunnossa, ihminen joka polttaa 15 vuotta tai juo 15 vuotta? Vastaus tohon että juoja ei olisi enää edes hengissä ton jälkeen. Joten todéllakin viina on pahempi asia kuin silloin tällöin pilven polttaminen!!!!!!!!!
PAREMPI ISÄ JOKA POLTTAA PILVEÄ SILLOIN TÄLLÖIN, RAKASTAA LASTAAN JA ON HÄNEN KANSSAAN KUIN ISÄ JOKA EI JUO TAI POLTA PILVEÄ MUTTA ESIM. HAKKAA TAI LAIMINLYÖ LASTAAN!!!!!!!!!!!!! VAI VOITTEKO MUUTA VÄITTÄÄ????
MUN MIELESTÄ NE JOILLA EI OLE MITÄÄN MUUTA TIETOA PILVESTÄ KUIN LEHTIARTIKKELIT TAI KOULUN VALISTUS TUNNIT VOIS OLLA ASIASTA AIVAN TURPAKIINNI TAI TUTUSTUA ASIAAN PAREMMIN.
Ihan hyvin voisi sanoa, että isä joka juo pari kaljaa viikossa ON HUONO ISÄ.
Paras tuntemani isä jolla on 2 lasta polttaa pilveä silloitällöin ja se ei tee hänestä huonoa. Itse olen nainen ja polttanut pilveä monta vuotta lähes päivittäin ja aivan normaali olen hyvä koulutus vakituinen työ jne. Polton lopetin heti kun lasta alettiin suunnittelemaan.
JA TIEDOKSI VIELÄ ETTÄ PILVEEN EI VOI JÄÄDÄ FYYSISESTI, PSYYKKISESTI KOUKKUUN VAIN HENKISESTI.
Joten asiasta tietämättömät: en voi kuin nauraa teille.
Jutun aloittajalle zemppiä!!
 
minukki
Te pilvenpoltosta tietämättömät ja mitään kokemattomat: uskokaa pilvenpolttajia/käyttäjiä. He kertovat totuuden, eivät valistus kirjat. Valistuskirjoissa kerrotaan vain kaikkein pahin mitä tapahtuu todella harvoille.
Ja miksi halveksitte polttavia isiä?
Minä olen nainen polttanut pilveä yli 5vuotta ja ihan viikottain joskus usein päivittäinkin. En ole muuttunut tippaakaan! Sen todistavat kaverini (sellaiset jotka eivät polta ja sellaiset jotka polttavat) samoin miesystäväni jonka kanssa olen seurustellut yli 5 vuotta. Mieheni on tasan kerran elämässään polttanut pilveä. Minua hän ei kiellä minäkään en kiellä häntä käymästä baarissa silloin tällöin.
Seurustelukumppania ei saa muuttaa, jos alat seurustella hänen kanssaan hänet täytyy hyväksyä sellaisena kuin on!!
Ja koukussa en ole, voin olla vaikka kuukausia pilttamatta, jos ei tee mieli niin ei tee ja jos tekee niin sitten poltetaa.
Minä opiskelen ja käyn kahdessa vakituisessa työssä viikottain, olen täysin normaali ihminen. Ulos päin ei mitenkään voisi huomata että polttelen usein. Raskaan työ- ja loulupäivän jälkeen on kiva istahtaa sohvalle ja polttaa pienet paukut ja käpertyä miehen syliin.
Olen sitä mieltä että jos ei tiedä asiasta mitään on turha ruveta meuhkaamaan mitään.
Nauran teille jotka ette ole kokeilleet ikinä ja luulette tietävänne enemmän kuin pilvenpolttajat. Saatte ittenne naurettaviksi!! :kieh: :LOL: :kieh: :LOL: \|O \|O
 
vässy
minukki: Mulle riittää se, että tunnen pilvenpolttajia. Kyllä he ovat muuttuneet ajan myötä, ei sille mitään voi. Ja sitä myötä kun muutos on tapahtunut, yhteydenpito on meikäläisen puolelta vähentynyt.
 
Edelleen: minun puolesta jokainen saa polttaa tai juoda ihan mitä lystää ja kuinka paljon vaan sielu sietää. Mutta pitääkö lasten elämä pilata???

Kyllä ne aivot pehmenevät ajan myötä muutenkin, ei siihen tarvitse hakea huumeista tai viinasta lisäpotkua.

Ja todellakin 1-2 alkoholiannoksen nauttiminen silloin tällöin ei todellakaan vastaa pilvenpolttelua. Yhden sätkän aineet näkyvät veressä VIIKON, pieni määrä alkoholia haihtuu muutamassa tunnissa.

Ihan on faktaa, ei mitään huumevastaisten propagandaa.
 
just joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 17:10 minukki kirjoitti:
Te pilvenpoltosta tietämättömät ja mitään kokemattomat: uskokaa pilvenpolttajia/käyttäjiä. He kertovat totuuden, eivät valistus kirjat. Valistuskirjoissa kerrotaan vain kaikkein pahin mitä tapahtuu todella harvoille.
Ja miksi halveksitte polttavia isiä?
Minä olen nainen polttanut pilveä yli 5vuotta ja ihan viikottain joskus usein päivittäinkin. En ole muuttunut tippaakaan! Sen todistavat kaverini (sellaiset jotka eivät polta ja sellaiset jotka polttavat) samoin miesystäväni jonka kanssa olen seurustellut yli 5 vuotta. Mieheni on tasan kerran elämässään polttanut pilveä. Minua hän ei kiellä minäkään en kiellä häntä käymästä baarissa silloin tällöin.
Seurustelukumppania ei saa muuttaa, jos alat seurustella hänen kanssaan hänet täytyy hyväksyä sellaisena kuin on!!
Ja koukussa en ole, voin olla vaikka kuukausia pilttamatta, jos ei tee mieli niin ei tee ja jos tekee niin sitten poltetaa.
Minä opiskelen ja käyn kahdessa vakituisessa työssä viikottain, olen täysin normaali ihminen. Ulos päin ei mitenkään voisi huomata että polttelen usein. Raskaan työ- ja loulupäivän jälkeen on kiva istahtaa sohvalle ja polttaa pienet paukut ja käpertyä miehen syliin.
Olen sitä mieltä että jos ei tiedä asiasta mitään on turha ruveta meuhkaamaan mitään.
Nauran teille jotka ette ole kokeilleet ikinä ja luulette tietävänne enemmän kuin pilvenpolttajat. Saatte ittenne naurettaviksi!! :kieh: :LOL: :kieh: :LOL: \|O \|O
Onkohan tyttöparan aivot jo noin pehmentyneet pilveä poltellessa? Näköjään. :\|
 
Joo siis todellakin. Munki mielestä kannattaa kuunnella niitä enemmän jotka on poltelleet. Kokemuksesta sen parhaiten tietää.

Turha kait tänne on ees yrittää selvittää mitään että se polttelu on ihan OK, kun ei kaikki sitä todellakaan tajuu.

Onpa kauheeta seki jos mä vaikka polttelen n.kerran kuussa savut, kuin se, että oon jossain baarissa juomassa tms.

Ihan hyviä kommennteja on tullu tänne joiltain tyypeiltä paukunpoltosta. Siis todella positiivista ja järkipuhetta. Sekin tyyppi joka kertoi polttelevansa ja jolla on työ ja silleen!!
 
Älä unta nää
Heh, luuletko että negatiivisia kommentteja laukovat vain ne, jotka eivät ikinä ole poltelleet? Musta tuntuu, että mä lauon niitä siks, että olen poltellut ja olen nähnyt. Liikaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 12:40 Älä unta nää kirjoitti:
Heh, luuletko että negatiivisia kommentteja laukovat vain ne, jotka eivät ikinä ole poltelleet? Musta tuntuu, että mä lauon niitä siks, että olen poltellut ja olen nähnyt. Liikaa.
En mä mitään "LUULE" :) Ei jaksa tapella tästä asiasta.
 
Korsi kekoon
On monenlaisia ihmisiä. Toiset eivät juo kahvia, viinaa saati käytä kannabista ja muutenkin elävät terveellisesti. Toisille taas maistuu kahvi, olut tai kannabis.

Kummatkin näistä ihmisistä saavat lapsia.

Oleellista pitäisi olla se minkälaisen päihdekasvatuksen lapsi saa. Kaikki lapset kokeilevat jossakin vaiheessa viinaa ehkä tupakkaakin ja noin 30% kannabista.

Yrittäkää kasvattaa lapset terveellisiin elämantapoihin kuitenkin sallien päihteiden kokeilu turvallisessa ja valvotussa ympäristössä, muuten tulette vain pakottamaan nuoren päihteiden kokeiluun salaa kavereiden kanssa. Avoimmuus myös päihteiden suhteen on paras tapa.

Kannabis valistus on vielä nykyään niin vanhoillista porttiteorioineen ja muine ihmeellisyyksineen, että kuka tahansa joka hieman asiaan tutustuu pystyy huomaamaan valistuksen olevan liioittelevaa jopa valheellista.

Nuorelle aikuiselle valehtelemisella on aina seurauksensa.
 
aziz
Pistää vihaks tämmönen touhu. Huuetaan miten on kauhiaa ku huumeita käytetään lapsiperheissä nyyh nyyh, sit samaan aikaan lähetään terassille kersa mukana ja ollaan nii naamat et ei hajua missä skidi viilettää menee. Mut mikäs siin, eipähä käytetä huumeita.
 
justus
Mua naurattaa kanssa ne jotka väittävät kaikkea mahdollista
mitä kannabis ei tekee ja tuhoaa :LOL:

Montako ihmistä on koko maailmanhistorian aikana kuollut kannabikseen?

Tiedän monia perheitä joissa joko mies tai nainen polttaa tai joskus molemmat.

Kannabis ei ole porttihuume kuten sitä luullaan siksi.
Ottakaa selvää asioista :wave:
 
Melkein faktaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 22:10 Leevi kirjoitti:
Edelleen: minun puolesta jokainen saa polttaa tai juoda ihan mitä lystää ja kuinka paljon vaan sielu sietää. Mutta pitääkö lasten elämä pilata???

Kyllä ne aivot pehmenevät ajan myötä muutenkin, ei siihen tarvitse hakea huumeista tai viinasta lisäpotkua.

Ja todellakin 1-2 alkoholiannoksen nauttiminen silloin tällöin ei todellakaan vastaa pilvenpolttelua. Yhden sätkän aineet näkyvät veressä VIIKON, pieni määrä alkoholia haihtuu muutamassa tunnissa.

Ihan on faktaa, ei mitään huumevastaisten propagandaa.
Faktaa? :LOL:
Yhden sätkän jos poltat, ei se kovin pitkään veressä näy, ellet muutenkin hiisaa koko ajan. Pissassa kyllä voi viikon tai useammankin päästä näkyä, taas mitä enemmän polttaa, sitä pitempään näkyy.
Samalla linjalla täällä, kunhan ei aiheuta muille haittaa eikä lapsilleen, on kaikki ok.
Viinanjuonnilla on vakavat seuraukset, esimerkiksi tuo yllä ollut "15v kännittelyä vs. 15v pössyttelyä, molempia päivittäin". Viinanjuojalla ei varmasti mene kovin hyvin, pössyttelijä on voinut elää normaalia elämää koko tämän ajan, ollen vain positiivisempi eikä stressaten turhasta, saatika lyö vaimoaan ollessaan naamat, kersa menee siinä samalla...
On tosiaan aika mahdottomuus olla kenellekään väkivaltainen pilvessä ollessaan, ellei ole jotain muuta napannut seuraksi(sekakäyttöä).
Tunnetusti alkoholi + pilvi yhdistelmällä on taas voimakkaammat (haitta)vaikutukset kuin kummallakaan erikseen...

Jotkut käyttävät tyyliin "pari bissejä ja sitten pilveä", joka ei sekään niin huolestuta kuin se pelkän viinan kanssa lotraaminen.

Pitäkää perheestä ja lapsista huolta, älkää sekoittako heidän elämäänsä omilla tyhmyyksillä. Lapsi on viaton, eikä hänen pitäisi joutua kärsimään vanhempien päihteilystä.

Noin on hyvä, ettei isukki polta koskaan ollessaan lapsensa kanssa.
Kun lapsi lähestyy aikuisuutta, on jossain vaiheessa juteltava lapsensa kanssa FAKTAA "aineista", mitä esim. alkoholi ja kannabis aiheuttavat.
Mielestäni kannabiksella on pienemmät haitat, jos jotain pitää käyttää.

Jaksamista keskustelun aloittajalle, ja vielä semmoista, että jos muuten asiat ovat hyvin, pelkkä pilvenpoltto on tosi huono syy eroamiselle!
Miksi edes aloittaa suhdetta jos ei toista kestä? Hyvä kuitenkin olisi pitää polttelu esim. viikonlopuissa.
Nyt en enää jaksa... liikaa ihmisiä propagandan kourissa. Ottaisitte selvää asioista! :wave:
 
koiraharrastaja
Miksi ihmeessä teillä useimmilla on vastakkainasettelu pilven poltto - viina?
Suurin osa lienee viinaakin kokeillut, mutta harvempi sitä jatkuvasti harrastaa...En ole mikään absolutisti, mutta lapsella on oikeus kasvaa turvallisessa kodissa, jossa ei lasten nähden vedetä kännejä eikä polteta pilveä.
 
jahas
Siskoni ex-mies sekä oman mieheni kaksi veljeä polttavat satunnaisesti, lähinnä viikonloppuisin ("biletykseen"). He ovat kaikki polttaneet useamman vuoden ja kaikista heistä kyllä kuulee ja näkee, että aivot ovat ns. pehmenneet, heistä on tullut flegmaattisia ja hajamielisiä.

En lähde järjestämään viinaa, tupakkaa, pilveä ja muita huumeita mihinkään pahemmuusjärjestykseen, mutta näkemäni perusteella sanoisin, että vanhempi, joka polttelee säännöllisesti, alkaa varmasti pikkuhiljaa muuttua myös lastensa silmissä ja siksi näen pilvenpolton riskinä lapsiperheessä.

 
sen verran tahdon teitä avartaa että pilven polttelia on nisti.ei se vaadi sitä että tarvitsee ränniin vetää tai varastella.niin kauan kun se on ongelma eli menee muun edelle ELI riitelette aiheesta se menee sinun ja lastesi edelle!
oma mieheni polttaa pilveä huomattavasti vähentänyt mutta polttelee kumminkin ja se on nisti ja mä vihaan sitä ja itteeni...
p.askan jauhantaa toi että ei se vaikuta lapsiin sun muuta.lapsi kun kasvaa murkku ikäseksi niin te joudutte kokoajan salailemaan ja piilotteemaan niitä tötsyjä.
tai mitä jos se pysäytetään muuten vaan ja pentu on autossa ja sauhut mukana,kun kaveri just soitti et täällä ois tuu hakemaan.se sossu on teidän #&%?$!*ä sitten kiinni!
mä toivon et mä heittäisin ton yhden meneen,sillä tämä koskee myös minua!!aah kun helpotti kiitos.
 
FAKTAA
PAREMPI ON SILLOIN TÄLLÖIN PILVEÄ POLTTELEVA ISÄ KUIN RASKAANA TUPAKKAA POLTTELEVA IDIOOTTI VASTUUTON EPÄKYPSÄ P.ASKA ÄITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
SIINÄ ÄITI VAHINGOITTAA LASTAAN JO PITKÄÄN ENNEN LAPSEN SYNTYMÄÄ. SE JO KERTOO ÄIDISTÄ NIIN PALJON, ETTÄ TUSKIN TOMMOSESTA HYVÄ ÄITI TULEE. TIETÄÄ KOKOAJAN ETTÄ VAHINGOITTAA SYNTYMÄTÖNTÄ LASTA JA AIHEUTTAA TÄLLE KUOLEMAN VAARAA!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
jepulis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 14:42 Korsi kekoon kirjoitti:
On monenlaisia ihmisiä. Toiset eivät juo kahvia, viinaa saati käytä kannabista ja muutenkin elävät terveellisesti. Toisille taas maistuu kahvi, olut tai kannabis.

Kummatkin näistä ihmisistä saavat lapsia.

Oleellista pitäisi olla se minkälaisen päihdekasvatuksen lapsi saa. Kaikki lapset kokeilevat jossakin vaiheessa viinaa ehkä tupakkaakin ja noin 30% kannabista.

Yrittäkää kasvattaa lapset terveellisiin elämantapoihin kuitenkin sallien päihteiden kokeilu turvallisessa ja valvotussa ympäristössä, muuten tulette vain pakottamaan nuoren päihteiden kokeiluun salaa kavereiden kanssa. Avoimmuus myös päihteiden suhteen on paras tapa.
Mitenköhän se on? Jos vanhemmat polttelee pilveä, tuskin he opettavat lapsilleen erilaista arvomaailmaan?

Ihmettelen kovasti jos joku lapsen äiti tai isä haluaa olla mallina lapselleen siitä miten poltellaan? Useimmat jotka ovat 'vain' tupakkakoukussa toivovat hartaasti että heidän omat lapsensa eivät koskaan polttaisi koska ovat hyvin tietoisia tupakan terveyshaitoista.
 
vieras vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2004 klo 20:26 Mirkku kirjoitti:
Avopuolisoni on poltellut koko monivuotisen suhteen ajan jonkin verran eli n. kaks kertaa viikossa. En pidä pilvenpolttelua sen pahempana asiana kuin viinan juomista, toisin kuin monet. Itse en ole siitä kuitenkaan koskaan mitään kiksejä saanut...

Olisin kuitenkin toivonut että mieheni olisi vähän edes vähentänyt kun oo vaavi tulossa, mutta nyt on käynytkin niin, että mies on entistä enemmän tupruttelemassa kuin ennen raskaaksi tuloani ja siitäkös tulee super paha mieli...
:ashamed:

Mieheni on maailman ihanin ja tosi onnellinen tulevasta vaavista.
Onko kellään samanlaisia kokemuksia ja kuinka on käynyt kun on uusi asukki tullut taloon?
Siis Suomessa on tietääkseni laki, joka kieltää huumausaineiden hallussapidon ja käytön, lasta ei saa luovuttaa päihtyneelle saati sitten huumausaineiden vaikutuksen alaisena olevalle. Onko käynyt mielessä, että ehkä ei kovin hyvä asia, että asutte samassa asunnossa?

Voisin jopa ystäväpiiristäni tollasen tilanteen lastenvalvojalle mainita... :kieh:

Luuletko, että miehestä on niin paljon apua ettet yksin muka pärjää? :LOL:

Luuletko ettei mies vauvan synnyttyä jatka polttelua? Se tekee sen vaan muualla, idiootti! Ja jos joku väittää,ettei vuosia poltelleesta ihmisestä päällepäin näe, että on vähän hidas, niin onnee vaan. :LOL: :LOL:

Kyllä varmaan Mirkku sun ystäväpiiris tietää millasen miehen oot löytäny itelles ja kuinka tyhmänä ne sua pitää?!!! On lapsellaki sit hoidossa ja koulussa kiva maine olla narkkarien penska, vai luuletko ettei kiusata?

Järki päähän ja mies pellolle, selkeesti pilvenpolttelu on sua ja vauvaa tärkeempää vaikka olet selvästi ilmaissut miehelle, että se sua loukkaa, joten miks katselet noin törkeetä käytöstä. Kannat kuitenkin teidän yhteistä lasta?!

Ootko koskaan ajatellut että saatat olla läheisriippuvainen, hyvin ainakin kiellät tosiasiat!!! :headwall:
 

Yhteistyössä