Mies suuttui minulle kun sanoin että mulla on nälkä

  • Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti
:((
Vituttaa tää kotihoito köyhyys :(
Rahat muuten kinnyt tiukalla ja mentiin kauppaan.Ostettii ruokaa.Mies sitte päätti ostaa itelle ilta ruoat yms sellaset mitä itse en voi syödä(allergia)
pyysin jugurttia kaupassa ja sain osakseni jo siinä vittuilua että varmaan 3 litraa ei riitä sulle :( koko budjettihan sinne sit meni.
Nyt tultiin kotiin mies oli et hän tekee ruoan illalla että lähetään lenkille ennen sitä.Sanoin että mulla on jo vähän huono olo kun en ole syönyt kun eilen viimeksi.Mies alkoi raivoo että vittuku ei voi oottaa ruokaan asti :0
 
tuota noin
Jos sinulla ei ole rahaa syödä edes päivittäin, suosittelen hakemaan toimeentulotukea tai jotain. Tai jos mies käy töissä, kenties priorisoimaan menoja uudelleen? Ihminen on rakennettu niin, että tarvitsee ruokaa vähintään kolmesti päivässä.

Miestäsi pitäisi jonkun leipoa lättyyn.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuota noin:
Jos sinulla ei ole rahaa syödä edes päivittäin, suosittelen hakemaan toimeentulotukea tai jotain. Tai jos mies käy töissä, kenties priorisoimaan menoja uudelleen? Ihminen on rakennettu niin, että tarvitsee ruokaa vähintään kolmesti päivässä.

Miestäsi pitäisi jonkun leipoa lättyyn.
Mies sai viimeksi tilin ja pisti sen kokonaan sileeks.:(Maksoi tosin kaikki laskut mutta meni hänen huveihinsa myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaahan tää ihan hölmöltä mutta miehestä nykyään on tullut tollanen vahtija :(
hei ihanan kultakimpaleen olet löytäny! pidä siitä kiinni!!

tai sitten... miksi sä alistut tollaseen? miksi sä annat miehen kohdella sua noin? miksi sä et keskustele tästä asiasta sun miehen kanssa vaan itket sitä täällä?
 
tuota noin
Mies siis vahtii mitä? Ettet saa tarpeeksi ruokaa? Itse syö töissä, vai? Kuinka usein sitten ajattelee, että sinun pitäisi syödä, kerran päivässä? Tuo mitään vahtimista ole, vaan sadismia.

Kysyn vielä, onko kaikesta muusta tingitty? Ruoka on hyvinvoinnin kannalta oikeasti aika oleellista. ei tartte olla varaa sisäfileeseen ja ravintoloihin, mutta jos ei terveellistä perusruokaa pysty ostamaan, kannattaa miettiä muita menoja, ja jos ei niistä voi enää karsia, pyytää rehellisesti apua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaahan tää ihan hölmöltä mutta miehestä nykyään on tullut tollanen vahtija :(
hei ihanan kultakimpaleen olet löytäny! pidä siitä kiinni!!

tai sitten... miksi sä alistut tollaseen? miksi sä annat miehen kohdella sua noin? miksi sä et keskustele tästä asiasta sun miehen kanssa vaan itket sitä täällä?
Kun se ei keskustele!Raivoaa vaan :( Ei siitä tule mitään ja hän ei näe mitään ongelmaa.
 
vieras
aivan järkyttävää lukea miten aikuiset naiset antavat talloa itsensä maanrakoon mennen, tullen ja palatessa :(

todella surullista ap että sinä vielä istut samassa kämpässä tuommosen idiootin kanssa. suosittelen nostamaan kytkintä, saat aivan varmasti paremman elämän ilman tuommosta miestä.
 
Ihan ko minun exä. Joka onneksi on exä. Kaupassa sain valita itelle syötävät seuraavaksi päiväksi ja summa sai olla yhteensä enintään euron. Ja olin vielä raskaana. Joskus se toi sitä ruokaa sitte enemmänki mut laski samalla mitä oon velkaa ko syön niitä. Tai sitte ei ollu ruokaa ollenkaan, ite herra kävi pizzeriassa täyttämässä kupunsa.
Haukkumista kauppareissut miten mulle ei mikkään riitä ja hän joutuu vararikkoon minun kans ja ostoskorissa oli minun tarpeisiin vain yks banaani :saint:
Paitsi että se ukko oli rikas, en ois ikinä voinu sitä syä vararikkoon...

Ap, ensinnäki marttyyriasenne pois ja ukko selkä seinää vasten, tai potku perseelle. Tuollaseen et kyllä alistu. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaahan tää ihan hölmöltä mutta miehestä nykyään on tullut tollanen vahtija :(
hei ihanan kultakimpaleen olet löytäny! pidä siitä kiinni!!

tai sitten... miksi sä alistut tollaseen? miksi sä annat miehen kohdella sua noin? miksi sä et keskustele tästä asiasta sun miehen kanssa vaan itket sitä täällä?
Kun se ei keskustele!Raivoaa vaan :( Ei siitä tule mitään ja hän ei näe mitään ongelmaa.
Ja syy siihen, että alistut tuollaiseen ja jäät suhteeseen on?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuota noin:
Mies siis vahtii mitä? Ettet saa tarpeeksi ruokaa? Itse syö töissä, vai? Kuinka usein sitten ajattelee, että sinun pitäisi syödä, kerran päivässä? Tuo mitään vahtimista ole, vaan sadismia.

Kysyn vielä, onko kaikesta muusta tingitty? Ruoka on hyvinvoinnin kannalta oikeasti aika oleellista. ei tartte olla varaa sisäfileeseen ja ravintoloihin, mutta jos ei terveellistä perusruokaa pysty ostamaan, kannattaa miettiä muita menoja, ja jos ei niistä voi enää karsia, pyytää rehellisesti apua.
No miehelle ei kelpaa perusruoka pitää olla hienompaa :( Mulle kelpaa vaikka makkara ja peruna mutta hälle ei.Hän suuttuu aina kun tuumaan että mulla on nälkä ja jos se nälkä sattuu olee ennen ruoka aikaa niinku tänäänkin.Kuulema voin odottaa sinne ilta kuuteen.
nyt esim mä en voi syödä mitään kun ei täällä ole mitään :( kaappi täynnä allergisoivia aineita :( Meinasin että puuron tms oisin tehny edes :(
 
tuota noin
Eli ongelmana ei suoranaisesti olekaan "kotihoitoköyhyys", vaan miehen täysin perseellään oleva arvomaailma. Kyllä täyspäinen aikuinen tajuaa, että kaikkien perheenjäsenten on saatava syödäkseen, sitten mietitään huvituksia, jos rahaa jää. Miten lapset, onko heille riittävät ja säännölliset ateriat?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko:
kotihoidontuella kotona? Käytä se omiin ja lasten ruokiin. Mies voi maksaa muut.
Olen ja maksan tuosta vielä ja lasten vaatteet ja ruokaa ostan.Mies valittaa vielä että tuhlaan rahaa kun en maksa muuta kun sähkön joka on 200e kuussa.Ja kotihoidontuki on mitä on :(
 

Yhteistyössä