Mies suuttui minulle kun sanoin että mulla on nälkä

  • Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Tosta sähkölaskusta niin mun sisko maksaa joka kuukausi 215e ja niille tuli 800e tasauslasku siinä samas oli sähkölasku ja nyt ne rupee maksaa 240e joka kuukausi en tiedä neliöitä...

Eiks teillä oo leipää tai jotain jota vosit syödä?
Mulkoiluista huolimatta laitoin taikinan tulemaan.On jo huono olla :(
Ja mies raivoo että pitäs 1,5h hikilenkille lähteä jo :(
minkä takia sun tarvii lähteä lenkille?

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja :((:
Vituttaa tää kotihoito köyhyys :(
Rahat muuten kinnyt tiukalla ja mentiin kauppaan.Ostettii ruokaa.Mies sitte päätti ostaa itelle ilta ruoat yms sellaset mitä itse en voi syödä(allergia)
pyysin jugurttia kaupassa ja sain osakseni jo siinä vittuilua että varmaan 3 litraa ei riitä sulle :( koko budjettihan sinne sit meni.
Nyt tultiin kotiin mies oli et hän tekee ruoan illalla että lähetään lenkille ennen sitä.Sanoin että mulla on jo vähän huono olo kun en ole syönyt kun eilen viimeksi.Mies alkoi raivoo että vittuku ei voi oottaa ruokaan asti :0
mene töihin saat enemmän rahaa.
 
vieras
Menisittekö nälkäiselle äidille päin naamaa ivaamaan noin?
en menis, koska tietäisin hänen olevan nälissään ja voisin ottaa asioista selvää paremmin keskustelemalla kasvotusten. mutta netti on persoonaton, täällä ei koskaan tiedä vaikka ap olisi 15-vuotias turhautunut teini atk-tunnilla.

jos minun lähipiirissäni olisi tällainen tapaus, minun ruokapöydässäni olisi aina tilaa hänelle. AINA.

 
niin
tuosta sähkölaskujutusta,asuin ennen 85 neliöisessä sähkölämmitteisessä omakotitalossa,sähkölasku oli 130-150e kuussa että on kai se ihan mahdollista että tulee 200e lasku jos on isompi talo..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
tuosta sähkölaskujutusta,asuin ennen 85 neliöisessä sähkölämmitteisessä omakotitalossa,sähkölasku oli 130-150e kuussa että on kai se ihan mahdollista että tulee 200e lasku jos on isompi talo..
juu on todellakin. en yhtään epäile tuota sähkölaskua. tuttavalla on 260 nelion talo, sähkölaskut on 250 euroa kuussa ja silti voi tulla miltei tonnin tasauslasku, riippuu kuinka paljon on käytetty varaavaa takkaa.

 
vieras
Mulla oli nuorempana alle parikymppisenä tuollanen mies, itse olin 19 ja mies 25...ei asuttu yhdessä tai mitään, mutta aina kun tavattiin niin se näki vaivaa syömisistäni (ja mä olin sentään itse ostanut ruokani) mutta siis jos esim. otin 2 perunaa, niin alkoi hirveä valitus että ei saa syödä niin paljon kun se lihottaa, että pitää vähentää yhteen perunaan jne. Herkkuja se ei myöskään mulle sallinut, vaikka itse veti niitä kaksin käsin.

Viikolla kun ei nähty, niin sain syödä normaalisti, mutta joka v-loppu kun mies oli kuvioissa mukana niin olin käytännössä katsottuna syömättä.

2kk jaksoin sitä katsella ja sit jätin sen....ja äijä vielä kehtas ihmetellä miks mä niin tein.
 
-
Olen asunut yhdessä KAHDEN miehen kanssa (eri aikaan), joiden mielestä olin lihava. Painoindeksini oli silloin 21.

Ensimmäinen patisti lenkille ja kielsi herkut. Esim. kaupassa jos vilkaisinkin karkkihyllylle tuli kommenttia "joko taas? menisit mielummin lenkille." Enkä tosiaan usein syönyt karkkia miehen kontrolloinnista johtuen.

Toinen mies kontrolloi syömisiäni (hiilarit olisi pitänyt pitää 20g päivässä kun normaalisti söisin n. 160g) ja liikkumisiani, mutta sen lisäksi en olisi saanut nähdä kavereitanikaan tai sukulaisia.

Ainiin. Molemmat miehet söivät itse mitä halusivat, pizzaa, kebabia, hampurilaisia. Ne olivat kiellettyjä vain minulta. Lisäksi jälkimmäinen tapasi ystäviään lähes päivittäin...

Onneksi ei tullut lapsia heidän kanssaan...

Uskon siis, että ap:n kertomus voi olla totta, mutta jos on provo niin silti: ihan hyvä herätellä muitakin tajuamaan, että vaikka oma elämä on ruusuista, se ei silti ole sitä kaikilla.

AP:lle suosittelen miehen jättämistä, oman ja lapsien hyvinvoinnin takia.
 
vieras
jos aikuinen ihminen on niin tyhmä ettei käytä omia rahojaan siihen että ostaa itselleen ruokaa ja syö, on ihan itse osansa valinnut. turha valittaa jos ei halua tilannetta mihinkään muuttaa.
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos aikuinen ihminen on niin tyhmä ettei käytä omia rahojaan siihen että ostaa itselleen ruokaa ja syö, on ihan itse osansa valinnut. turha valittaa jos ei halua tilannetta mihinkään muuttaa.
Mitä rahoja? Oletko itse ollut kotihoidon tuella? Toisaalta, meillä tuossa rahatilanteessa mies maksaisi sen sähkölaskunkin että minulle jäisi ruokarahaa jotta voisin käydä kaupassa arkisin kun mies on töissä.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja :((:
Vituttaa tää kotihoito köyhyys :(
Rahat muuten kinnyt tiukalla ja mentiin kauppaan.Ostettii ruokaa.Mies sitte päätti ostaa itelle ilta ruoat yms sellaset mitä itse en voi syödä(allergia)
pyysin jugurttia kaupassa ja sain osakseni jo siinä vittuilua että varmaan 3 litraa ei riitä sulle :( koko budjettihan sinne sit meni.
Nyt tultiin kotiin mies oli et hän tekee ruoan illalla että lähetään lenkille ennen sitä.Sanoin että mulla on jo vähän huono olo kun en ole syönyt kun eilen viimeksi.Mies alkoi raivoo että vittuku ei voi oottaa ruokaan asti :0
törkee k*sipää! jättäisin heti! mulla oli tollanen poikaystävä joskus joka kontrolloi sekä omaa että mun syömistä. olin anorektisen laiha. onneks tulin jossain vaiheessa järkiini.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko:
kotihoidontuella kotona? Käytä se omiin ja lasten ruokiin. Mies voi maksaa muut.
Olen ja maksan tuosta vielä ja lasten vaatteet ja ruokaa ostan.Mies valittaa vielä että tuhlaan rahaa kun en maksa muuta kun sähkön joka on 200e kuussa.Ja kotihoidontuki on mitä on :(
Sähköt 200 euroa kuussa? :eek:
Kyseessä isompi vanha omakotitalo kaikki lämpö sähköllä.Kesällä vähemmän tietysti
No eipä sun 200 euron sähkölaskuja oo sitte viimeseen 4 kuukauteen tarvinnu maksella. Mihin se raha sit menee jos ei riitä sun ja lasten ruokiin, ees jugurttiin sulle?
tuli meille tonnin tasaus että silleen :(
Kuinka monta sataa neliötä teillä oikeen on jos 200 euron kuukausittaisten sähkölaskujen jälkeen tulee vielä tonnin tasauslasku?
Muuhun kommentoimatta, meillä todellakin maksaa sähkö tuon verran. Ja viime talven jälkeen ei ollut tasauslaskukaan pieni. Jos teillä on kerrostalokaksiossa 60e/kk ei ole kuitenkaan kaikilla.. Meillä vanha okt, puu+sähkö lämmittää ja vajaa 200 neliötä lämmitettävää.
 
kika
Kuulostaa tutulta.
Mä söin pitkään vaan pari kertaa päivässä. Tarkasti miehen kontrollin alla. Koska olin lihava (166/50) ja tuhlailin rahoja. Lisäksi olin tyhmä, nolo, itseään jakava ääliö. Epätasapainoinen ja epäkypsä. Turpaani olisin sietänyt saada, mutta mies oli niin armollinen ja fiksu, että ei koskenut minuun. Vaikka olisin sen ansainnut. Myös perheeni oli täynnä ääliöitä. Minut oli kasvatettu väärin, isäni oli varmasti hakannut minua kun olin pieni. Äitini uusi mies kävi panemassa mieheni äitiä. Ja kaikkia muita.
Mutta mies itse oli täydellinen. Niin täydellinen.
Olin viisitoista kun tämä alkoi,
18 kun lopulta mä lapsen saannin jälkeen tajusin lähteä. Nyt ollaan kadottu tän sairaan ihmisen elämästä. Ikuisesti.
 
Kika
Alkuperäinen kirjoittaja kika:
Kuulostaa tutulta.
Mä söin pitkään vaan pari kertaa päivässä. Tarkasti miehen kontrollin alla. Koska olin lihava (166/50) ja tuhlailin rahoja. Lisäksi olin tyhmä, nolo, itseään jakava ääliö. Epätasapainoinen ja epäkypsä. Turpaani olisin sietänyt saada, mutta mies oli niin armollinen ja fiksu, että ei koskenut minuun. Vaikka olisin sen ansainnut. Myös perheeni oli täynnä ääliöitä. Minut oli kasvatettu väärin, isäni oli varmasti hakannut minua kun olin pieni. Äitini uusi mies kävi panemassa mieheni äitiä. Ja kaikkia muita.
Mutta mies itse oli täydellinen. Niin täydellinen.
Olin viisitoista kun tämä alkoi,
18 kun lopulta mä lapsen saannin jälkeen tajusin lähteä. Nyt ollaan kadottu tän sairaan ihmisen elämästä. Ikuisesti.
Ja ap:lle vielä. Jätä se nyt hyvänen aika, jooko?
 
se joku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Oletko:
kotihoidontuella kotona? Käytä se omiin ja lasten ruokiin. Mies voi maksaa muut.
Olen ja maksan tuosta vielä ja lasten vaatteet ja ruokaa ostan.Mies valittaa vielä että tuhlaan rahaa kun en maksa muuta kun sähkön joka on 200e kuussa.Ja kotihoidontuki on mitä on :(
Ihan oikeasti. EIKÖ SULLA YHTÄÄN SOI HÄLYTYSKELLO PÄÄSSÄ?!!!!

Ketään ei kohdella noin!!!!!!!
 
xc
Alkuperäinen kirjoittaja kika:
Kuulostaa tutulta.
Mä söin pitkään vaan pari kertaa päivässä. Tarkasti miehen kontrollin alla. Koska olin lihava (166/50) ja tuhlailin rahoja. Lisäksi olin tyhmä, nolo, itseään jakava ääliö. Epätasapainoinen ja epäkypsä. Turpaani olisin sietänyt saada, mutta mies oli niin armollinen ja fiksu, että ei koskenut minuun. Vaikka olisin sen ansainnut. Myös perheeni oli täynnä ääliöitä. Minut oli kasvatettu väärin, isäni oli varmasti hakannut minua kun olin pieni. Äitini uusi mies kävi panemassa mieheni äitiä. Ja kaikkia muita.
Mutta mies itse oli täydellinen. Niin täydellinen.
Olin viisitoista kun tämä alkoi,
18 kun lopulta mä lapsen saannin jälkeen tajusin lähteä. Nyt ollaan kadottu tän sairaan ihmisen elämästä. Ikuisesti.
surullista että tuollaisia miehiä on!! mä olin "koukussa" vastaavanlaiseen mieheen, joka uhkaili väkivallalla, käytti seksuaalisesti hyväksi/raiskasi, kontrolloi mun syömistä, käskytti, väheksyi. ihan kamalaa. sitten roikuin siinä vielä peloissani että se jättää mut kun olen niin huono!!! haloo!!

 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menisittekö nälkäiselle äidille päin naamaa ivaamaan noin?
en menis, koska tietäisin hänen olevan nälissään ja voisin ottaa asioista selvää paremmin keskustelemalla kasvotusten. mutta netti on persoonaton, täällä ei koskaan tiedä vaikka ap olisi 15-vuotias turhautunut teini atk-tunnilla.

jos minun lähipiirissäni olisi tällainen tapaus, minun ruokapöydässäni olisi aina tilaa hänelle. AINA.
Mun ruokapöydässä olisi tilaa juuri sen verran, että saisi syödäkseen ennen kuin jättäisi sen ukkonsa. Kynnysmattoja kohtaan en tunne sympatiaa.
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Toki tämä on provo, mutta naurattaa ajatuskin, että mies tulisi a) käskemään lenkille b) valittamaan siitä, mitä syön :LOL:
Tiedätkö, että kaikille tuo ei ole naurettava ajatus, vaan joillekin kamalaa todellisuutta.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Toki tämä on provo, mutta naurattaa ajatuskin, että mies tulisi a) käskemään lenkille b) valittamaan siitä, mitä syön :LOL:
Tiedätkö, että kaikille tuo ei ole naurettava ajatus, vaan joillekin kamalaa todellisuutta.
Sitten voi ihan katsoa peiliin ja miettiä, miksei lähde.
 

Yhteistyössä