Miesten toiveet naisen hygieniasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meinaatko siis, että nainen on käynyt joka päivä lenkillä ja on ihan vanhassa hiessä? En ymmärrä, mikä tuo haju mielestäsi on. Jos ei ole tehnyt mitään rankkaa ja ei vaikka ole taipumusta hikoiluun?
Ihan pelkästään yön aikana nukkuessa ihminen hikoilee vähintään litran verran nesteitä, vaikka ei tee yhtään mitään.

Hyi hitto, itse en kykenini seksiä harrastamaan haisevana ja likaisena. Ehdottomasti seksi on parasta suihkunraikkaana molemminpuolisesti. Eikä minua haittaa, vaikka seksiä olisi kellotettunakin, kun tiedän, että mitä hyvää on luvassa.
 
vierailija
Miten likaisissa lakanoissa nukutte, jos ette käy pesulla ennen nukkumaan menoa?!! Mä sovin miehen kanssa jo alkuseurusteluaikana, että joka ilta käydään suihkussa. Silloin seksi on mahdollista milloin vain. 20 vuotta yhdessä. Nyt koko perheellä on sama rutiini ollut alusta asti. Tietysti hampaat pestään myös aamuin illoin. Sehän kuuluu normaaliin hygieniaan. Säärikarvat ja bikinirajat sheivaan, kun sänkeä ilmenee. Kesällä useammin kuin talvella.
 
vierailija
No kyseinen mies sanoi, että heillä ei ole spontaania seksiä, koska jos hän alkaisi hyväillä vaimoaan vaikka silloin kun vaimo tekee jotain arkista askaretta, niin ensin vaimon pitäisi käydä vessassa, sitten vaimo muistaisi ettei ole sheivannut, ja sitten vielä pitäisi pestä hampaat. Että se siitä spontaaniudesta. Tuossa ne halut vasta kuolisivatkin! Ja mies itse siis asettanut nämä ehdot.

Ymmärrän toki edelleen tuon "likaisuuden", jos kyse on oikeasti useammasta päivästä. Enkä minäkään harrastaisi seksiä heti sen jälkeen, kun mies tulisi metsästä juoksemasta. Tai jos hänellä olisi ripulia perseessä. Mutta ei me ihmiset niin likaisia olla yhden suihkuttoman päivän jälkeen!

ap
 
vierailija
Miten likaisissa lakanoissa nukutte, jos ette käy pesulla ennen nukkumaan menoa?!! Mä sovin miehen kanssa jo alkuseurusteluaikana, että joka ilta käydään suihkussa. Silloin seksi on mahdollista milloin vain. 20 vuotta yhdessä. Nyt koko perheellä on sama rutiini ollut alusta asti. Tietysti hampaat pestään myös aamuin illoin. Sehän kuuluu normaaliin hygieniaan. Säärikarvat ja bikinirajat sheivaan, kun sänkeä ilmenee. Kesällä useammin kuin talvella.
Siis mikä niissä lakanoissa sitten on sun mielestä likaista? Voi pyhät siisteysneurootikot! :D Kauas on tultu apinoista.
 
No kyseinen mies sanoi, että heillä ei ole spontaania seksiä, koska jos hän alkaisi hyväillä vaimoaan vaikka silloin kun vaimo tekee jotain arkista askaretta, niin ensin vaimon pitäisi käydä vessassa, sitten vaimo muistaisi ettei ole sheivannut, ja sitten vielä pitäisi pestä hampaat. Että se siitä spontaaniudesta. Tuossa ne halut vasta kuolisivatkin! Ja mies itse siis asettanut nämä ehdot.

Ymmärrän toki edelleen tuon "likaisuuden", jos kyse on oikeasti useammasta päivästä. Enkä minäkään harrastaisi seksiä heti sen jälkeen, kun mies tulisi metsästä juoksemasta. Tai jos hänellä olisi ripulia perseessä. Mutta ei me ihmiset niin likaisia olla yhden suihkuttoman päivän jälkeen!

ap
Ai nyt se kolmen päivän pesemättömyys muuttuikin yhdeksi suihkuttomaksi päiväksi ;)

Ei se nyt spontaania seksiä poissulje, jos äkkiä käväisee vessassa. Ei kai sellaisestakaan seksistä mitään tule, jos toisella on virtsarakko täynnä :eek:

Mutta noin muuten tuo tietysti kuulostaa siltä, että seksistä tulee kauhean vaivalloista, jos sheivatakin pitää ennen sitä. Silloin kai useammin ajattelee, ettei vaan jaksa nähdä vaivaa, kun on niin paljon etukäteisjärjestelyjä. Noin neuroottinen ei tarvitse olla, mutta tuon ja puolittaisen epäsiisteyden väliin mahtuu ihan tolkullisiakin olotiloja.

(Mutta itse en kyllä jaksaisi olla suhteessa tuollaisen tyypin kanssa.)
 
Vierailija111
Miten likaisissa lakanoissa nukutte, jos ette käy pesulla ennen nukkumaan menoa?!! Mä sovin miehen kanssa jo alkuseurusteluaikana, että joka ilta käydään suihkussa. Silloin seksi on mahdollista milloin vain. 20 vuotta yhdessä. Nyt koko perheellä on sama rutiini ollut alusta asti. Tietysti hampaat pestään myös aamuin illoin. Sehän kuuluu normaaliin hygieniaan. Säärikarvat ja bikinirajat sheivaan, kun sänkeä ilmenee. Kesällä useammin kuin talvella.
Ei kaikkien iho kestä joka iltaista suihkua. Ja meillä ainakin osataan vaihtaa petivaatteet ja pestä ne kerran viikossa.
 
vierailija
Mä ja lapset pestään itsemme pelkällä vedellä suihkussa joka ilta. Hiukset shampoolla itse joka toinen päivä ja lapset 2 krt/vko. Mies käyttää saippuaa omasta tahdostaan. Muiden iho ei kestä saippuaa. Puhdasta tulee ilmankin.
 

Yhteistyössä