Mihin blogeihin sinulla on mennyt maku? Mistä blogista et pidä?

  • Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti
..
[QUOTE="vieras";28843455]Mitä blogeja luet? Näitä olis kiva löytää.[/QUOTE]
Äkkiseltään mieleen tulee Hupulaiset ja Pikku Kepponen. Molemmissa samaa henkeä, kummallakin 3 vauhdikasta poikaa, joiden kanssa sattuu ja tapahtuu. Hauska kirjoitustapa ja ei sitä sellaista lässytystä. Hupulaisissa välillä ärsyttää se että äiti jaksaa ottaa kaiken lasten toilailun huumorilla, mutta se johtunee vaan jostain omasta huonommuuden tunteesta.

Oma all-time-favourite blogikirjoitus on ehkä Kepposen "Rakkaani: Riesa, Vaiva ja Pikku-Harmi" (löytyy googlella)
 
hahahah
Äkkiseltään mieleen tulee Hupulaiset ja Pikku Kepponen. Molemmissa samaa henkeä, kummallakin 3 vauhdikasta poikaa, joiden kanssa sattuu ja tapahtuu. Hauska kirjoitustapa ja ei sitä sellaista lässytystä. Hupulaisissa välillä ärsyttää se että äiti jaksaa ottaa kaiken lasten toilailun huumorilla, mutta se johtunee vaan jostain omasta huonommuuden tunteesta.

Oma all-time-favourite blogikirjoitus on ehkä Kepposen "Rakkaani: Riesa, Vaiva ja Pikku-Harmi" (löytyy googlella)
Kaksi ylimpää oli ainakin liikaa samanlaisia.
 
ok
En mä kyllä oikein lue noita äitien "ostin taas sitä ja tätä merkkiä lapsille ja vaatteista sata kuvaa"-blogeja. Enkä oikein tajua, miten joku jaksaa lukea. Ainoa äitiblogi jota luen, taitaa olla lähiömutsin blogi, sitäkin vain harvoin. Kalastajan vaimoa luin vuosia sitten, nykyään sitä ei oikein jaksa, miksiköhän?
 
"vieras"
Ketä oikeasti kiinnostaa tehdä tällaisia aloituksia paitsi jonkun toisen bloggarin, jolla on jäänyt jotain hampaankoloon? Taitaa joku olla vähän kade Eeviskäiselle.
Kaikkein säälittävämpiä ovat ne bloggarit jotka eivät uskalla näyttää omaa naamaa blogissa, mutta kuvaavat lapsia sinne blogiin jatkuvasti.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28843631]Onko kiusaaja-Jarna sama, kuin Tuksun kanssa pyörivä Jarna?[/QUOTE]

Niin, onko muuten? Tuksun kanssa pyörivähän on vaalea- ja lyhyttukkainen ainakin nykyään. Ja joku Jarnahan on myös palstaillut. Onko kyseessä siis yksi ja sama ihminen?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28849556]Niin, onko muuten? Tuksun kanssa pyörivähän on vaalea- ja lyhyttukkainen ainakin nykyään. Ja joku Jarnahan on myös palstaillut. Onko kyseessä siis yksi ja sama ihminen?[/QUOTE]

Tuksun Jarna on siis täälläkin mustana ollut aikoinaan, nikkiä en muista. Kyseessä on siis se jarna, joka aiheutti kohua paljastumalla Alibin haastattelemaksi naisten rikollisjärjestön perustajaksi samaan aikaan, kun oli keskustan listoilta pyrkimässä valtuustoon. Luulen kyllä, että koko artikkeli oli joku vedätys.
Karseeta palautetta sai täällä esim. valokuvistaan, mutta sehän on täällä se tyyli. Sitten hurskastellaan jälkeenpäin.
 
[QUOTE="vieras";28849533]Ketä oikeasti kiinnostaa tehdä tällaisia aloituksia paitsi jonkun toisen bloggarin, jolla on jäänyt jotain hampaankoloon? Taitaa joku olla vähän kade Eeviskäiselle.
Kaikkein säälittävämpiä ovat ne bloggarit jotka eivät uskalla näyttää omaa naamaa blogissa, mutta kuvaavat lapsia sinne blogiin jatkuvasti.[/QUOTE]

Entäs ne joilla välillä näkyy naama ja välillä ei? Tai välillä näkyy lapsi ja välillä ei?
 
Professional Griefer
Moni "alusta asti" seuraamani blogi muuttui hujauksessa sellaisiksi "täysvalkoinen sisustus+chanellaukunhaaveilu+mainosmainosmainos+tekoripset+kynnet+mainos+vähänpradanlaukkua+kävinsushilla" -massaksi, niin lopetin seuraamisen.

Eli aika montaa, mitkä keikkuu nyt noiden luetuimpien kärjessä.
 
"mie"
Mahtaakohan näillä blogeilla olla verotukset kunnossa? Ap mainitsema Tittin elämääkin mainostaa jatkuvasti ties mitä "testattavaksi" saatua rättiä.
Tuskinpa on....

Tästäkin aloituksesta on jo lähes vuosi ja jännä huomata miten asiat eivät ole noiden ap:n mainitsemien bloggareiden blogeissa muuttuneet mitenkään. Jarna sentään on ymmärtänyt pitää blogiaan suljettuna "ulkopuolisilta". :D
 
Mikäs sen on aiheuttanut?
Hömhöm...vaikea vastata kun kysyjänä on blogisti. :D Se täytyy sanoa että sun blogissa ei ole isompaa vikaa, sen perusteella mitä joskus olen silmäillyt.

NO. Kukaan ei keksi mitään isompaa uutta. No jaa, Kaunis Pieni Elämä -bloggarin Ranskaan muutto ehkä tulee kiinnostamaan muutaman lukukerran verran koska kyseessä on muutto eri maahan.
Kenenkään arjen seuraaminen netissä ei mua enää kiinnosta, mutta kyse on asioiden kertomisesta netin välityksellä: mua taas kovastikin kiinnostaa tuttujenin toilailut ja tekemiset silloin kun he kertovat siitä livenä. Samasta syystä en ole FB:ssä, enkä tiedä mikä mua vaivaa.

Mutta jos joku aloittaa "näin kehittelen ikiliikkujan" -blogin niin tässä olisi varma lukija. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Hömhöm...vaikea vastata kun kysyjänä on blogisti. :D Se täytyy sanoa että sun blogissa ei ole isompaa vikaa, sen perusteella mitä joskus olen silmäillyt.

NO. Kukaan ei keksi mitään isompaa uutta. No jaa, Kaunis Pieni Elämä -bloggarin Ranskaan muutto ehkä tulee kiinnostamaan muutaman lukukerran verran koska kyseessä on muutto eri maahan.
Kenenkään arjen seuraaminen netissä ei mua enää kiinnosta, mutta kyse on asioiden kertomisesta netin välityksellä: mua taas kovastikin kiinnostaa tuttujenin toilailut ja tekemiset silloin kun he kertovat siitä livenä. Samasta syystä en ole FB:ssä, enkä tiedä mikä mua vaivaa.

Mutta jos joku aloittaa "näin kehittelen ikiliikkujan" -blogin niin tässä olisi varma lukija. :rolleyes:
Pyh mä mikään blogisti ole...kunhan häärään hölmöjä. Itse en seuraa muita kuin lähinnä ruoka ja käsityöblogeja kun en itsekkään jaksa seurailla muiden arkea. Omassa kun on ihan tarpeeksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kuten joku mainitsikin, kaikista eniten ärsyttää laiskojen bloggareiden yyyylipitkät kuvapläjäykset, jotka eivät ole omia vaan tosiaan eri tuotemerkkien mainoskuvia.

Jos oikeasti ne tuotteet kiinnostaa niiin helvetisti, niitä voi ihan itse mennä ko. valmistajien sivuilta tiirailemaan. Ja ihan "klik" -linkkejä käyttämällä säästää myös ihmisten hermoja, ettei tarvitse scrollailla puolta tuntia.

Tuntuu siltä että kun ei ole mitään oikeaa sanottavaa, pitää vain lätkiä täytekuvia uudeksi sisällöksi ja ikään kuin vain merkiksi, että blogia edelleen päivitetään, että "älkää lukijat kadotko minnekään".

Minusta olisi kiva, että jos haluaa käyttää kuvia/videoita, niin ne voisivat olla OMIA eikä kopsattuja.

Tämä koskettaa itseäni erityisesti, sillä olen pitänyt aikoinaan muutamaakin erilaista blogia :). Ja huomasin loppuvaiheessa kun kyllästys tuli, niin postaukset alkoivat koostua muutamasta lauseesta ja isoista kuvista, koska punaista lankaa ei enää ollutkaan. Eihän sellaista shaibaa kukaan jaksa lukea!
 
Kuten joku mainitsikin, kaikista eniten ärsyttää laiskojen bloggareiden yyyylipitkät kuvapläjäykset, jotka eivät ole omia vaan tosiaan eri tuotemerkkien mainoskuvia.

Jos oikeasti ne tuotteet kiinnostaa niiin helvetisti, niitä voi ihan itse mennä ko. valmistajien sivuilta tiirailemaan. Ja ihan "klik" -linkkejä käyttämällä säästää myös ihmisten hermoja, ettei tarvitse scrollailla puolta tuntia.

Tuntuu siltä että kun ei ole mitään oikeaa sanottavaa, pitää vain lätkiä täytekuvia uudeksi sisällöksi ja ikään kuin vain merkiksi, että blogia edelleen päivitetään, että "älkää lukijat kadotko minnekään".

Minusta olisi kiva, että jos haluaa käyttää kuvia/videoita, niin ne voisivat olla OMIA eikä kopsattuja.

Tämä koskettaa itseäni erityisesti, sillä olen pitänyt aikoinaan muutamaakin erilaista blogia :). Ja huomasin loppuvaiheessa kun kyllästys tuli, niin postaukset alkoivat koostua muutamasta lauseesta ja isoista kuvista, koska punaista lankaa ei enää ollutkaan. Eihän sellaista shaibaa kukaan jaksa lukea!
Kuulostaa mun blogille. Mä olen laiska ja laitan paaaaljon kuvia ja vähän tekstiä.
 

Yhteistyössä