mihin hittoon mies hävisi????? meni tupakalle ja nyt ei näy missään!

  • Viestiketjun aloittaja vattu
  • Ensimmäinen viesti
Kauheeta tekstiä joiltakin kirjoittelijoilta!
Tilanne voi olla oikeasti alkuperäisen kuvailema ja apua ja neuvoja siinä sitten tarvitsee. Ei mulle itselle ainakaan tulisi mieleenkään soittaa poliisille jos joku (aikuinen) olisi kadonneena puolisen tuntia!
Ja miten sitä uskaltaa mihinkään päin lähteä etsimään kun maailma on tosi avoin paikka!!!
 
Siis mie oikeasti luulin, että se mies olis jossain nurkan takana piilossa :ashamed: Pakko oottaa jos tuo ap laittaa vielä jotain tietoa. Kyllä mieki yrittäisin istua koneella tai jutella jollekkin ettei paniikki valtais minua.
 
karmivaa. ellei ap:n mies ole sitten sukua omalle ukkokullalleni, joka seurustelumme alussa, omakotitalossa metsän keskellä asuessaan ja tarpeeksi alkoa saatuaan rymysi kalsareissa pitkin pihoja :LOL: nyt onneksi ollaan kerrostalossa... :D
 
Huhuu AP
Toivottavasti kaikki on hyvin! Paljon riippuu nautitun alkoholin määrästä. Mitä juopuneempi on, sitä typerämpi juttu voi tulla mieleen tehdä. Ja tarkoitan jotain ihan tyhmää viatonta juttua, kuten vaikka navetan eläinten kanssa keskustelu tai naapurissa käyminen...
 
kauheeta
Hyvä että löytyi!

En halunnut aiemmin sanoa mikä tuli ekana mieleen. Mulle tulis tossa kohtaa paniikki, koska olisin varma että joku on kolkannut miehen ja kyttäis mua ulkoa. Seuraavana olisin vuorossa minä. Siis kun keskellä korpea talossa eikä lähimailla naapureita. Olisin oikeasti paniikkissa kun mielikuvitus laukkaisi.
 
ap
no niin eli siis mies löytyi tuosta meidän tieltä jokusen matkaa tuonne naapurustolle päin. olivat nähneet hänet kun olivat meille tulossa. mies maannut maassa.
miehellä siis 1 tyypin diabetes. ihmettelin kyllä hänen käytöstään ennen tupakalle menoa mutta ajattelin olevan humalasta johtuvaa.


joku kun sanoi tuolla että hyvä esimerkki otamme harvoin eikä voi sattua mitään. tämän takia emme ikinä ota kun lapset ovat kotona. koska aina voi sattua jotain!

säikähdin kyllä todella paljon,mutta onneks mies nyt saa hoitoa.

 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
Hyvä että löytyi!

En halunnut aiemmin sanoa mikä tuli ekana mieleen. Mulle tulis tossa kohtaa paniikki, koska olisin varma että joku on kolkannut miehen ja kyttäis mua ulkoa. Seuraavana olisin vuorossa minä. Siis kun keskellä korpea talossa eikä lähimailla naapureita. Olisin oikeasti paniikkissa kun mielikuvitus laukkaisi.
tätä minäkin ajattelin aluksi!
 
leikkikää hengellänne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no niin eli siis mies löytyi tuosta meidän tieltä jokusen matkaa tuonne naapurustolle päin. olivat nähneet hänet kun olivat meille tulossa. mies maannut maassa.
miehellä siis 1 tyypin diabetes. ihmettelin kyllä hänen käytöstään ennen tupakalle menoa mutta ajattelin olevan humalasta johtuvaa.


joku kun sanoi tuolla että hyvä esimerkki otamme harvoin eikä voi sattua mitään. tämän takia emme ikinä ota kun lapset ovat kotona. koska aina voi sattua jotain!

säikähdin kyllä todella paljon,mutta onneks mies nyt saa hoitoa.
Ei hän saisi juoda ollenkaan.

 

Yhteistyössä