MiisuKisu

Ronja
Tuosta kyseisestä ihmisestä ei kannata välittää, todennäköisesti omia lapsia ei hänellä ole. Jostain asiasta katkera ja purkaa sen vieraisiin ihmisiin. Ja älkää te olko yhtä eopäkypsiä, ja menkö mukaan tuollaiseen ala-aste touhuun.
 
MiisuKisu harmaana
:LOL: minulla on asiat paremmin kuin hyvin, älkää suotta päätänne puhki miettikö! :D suurin osa ihmisistä (kuten minä) ei hyväksy sitä, että lapset tekee lapsia.
 
jade86
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:24 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
:LOL: minulla on asiat paremmin kuin hyvin, älkää suotta päätänne puhki miettikö! :D suurin osa ihmisistä (kuten minä) ei hyväksy sitä, että lapset tekee lapsia.
taidat itekkin olla vielä "teini" iässä kun tällä "teinien" palstalla roikut...... :kieh:
 
MiisuKisu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:44 jade86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:24 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
:LOL: minulla on asiat paremmin kuin hyvin, älkää suotta päätänne puhki miettikö! :D suurin osa ihmisistä (kuten minä) ei hyväksy sitä, että lapset tekee lapsia.
taidat itekkin olla vielä "teini" iässä kun tällä "teinien" palstalla roikut...... :kieh:
lähinnä päinvastoin. nyt lähden mieheni kanssa katsomaan aivan ihanaa asuntoa, ja päätämme, teemmekö tarjouksen. rypekää te sillä välin itsesäälissä.
 


[/quote]

lähinnä päinvastoin. nyt lähden mieheni kanssa katsomaan aivan ihanaa asuntoa, ja päätämme, teemmekö tarjouksen. rypekää te sillä välin itsesäälissä.
[/quote]

kröhöm...on muuten eka kerta kun sulle vastaan...niin että meilleppä nousee tänä vuonna uusi talo...eli rakennamme mieheni kanssa talon että asu sää sen kuppasen miehes kaa jossain kuppasessa rivarissa...mekin tosin asutaan tällä hetkellä omistusasunnossa mut tää on vaan väliaikainen... :kieh: :kieh: :kieh:
 
HÖH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:49 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:44 jade86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:24 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
:LOL: minulla on asiat paremmin kuin hyvin, älkää suotta päätänne puhki miettikö! :D suurin osa ihmisistä (kuten minä) ei hyväksy sitä, että lapset tekee lapsia.
taidat itekkin olla vielä "teini" iässä kun tällä "teinien" palstalla roikut...... :kieh:
lähinnä päinvastoin. nyt lähden mieheni kanssa katsomaan aivan ihanaa asuntoa, ja päätämme, teemmekö tarjouksen. rypekää te sillä välin itsesäälissä.
Aikuinen???? Siis oikeasti väität, että aikuinen ihminen käyttäytyy noin?!?!? Anteeksi vaan mutta kuulostat minun uhmikko 13 v:ltä. Heidän ikäisillä kuulostaa vielä olevan intoa kehuskella taloudellisilla meriiteillä ;).
Mitä tulee talon ostoon ja omistukseen niin tuskin lienee mikään aikuisuuden mittari yleensäkään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:49 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
lähinnä päinvastoin. nyt lähden mieheni kanssa katsomaan aivan ihanaa asuntoa, ja päätämme, teemmekö tarjouksen. rypekää te sillä välin itsesäälissä.
miksi et vastannut kysymyksiini? miksi ryvemme muka itsesäälissä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:24 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
:LOL: minulla on asiat paremmin kuin hyvin, älkää suotta päätänne puhki miettikö! :D suurin osa ihmisistä (kuten minä) ei hyväksy sitä, että lapset tekee lapsia.

misssä menee lapsen ja aikuisen raja? voisitko olla ystävällinen ja vastata.ja toivon että se on miisuKisu joka vastaa,ei muut
 
epunäiskä
muakin kiinnostaa miisukisun ikä, joka sattuu muuten palstailemaan täällä ties kuinka monella nikillä, varmaan tahallaan haastaa täällä riitaa....kysyinkin tota ikä hommaa mutta eipä tullut vastausta sillonkaan..
 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:24 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
:LOL: minulla on asiat paremmin kuin hyvin, älkää suotta päätänne puhki miettikö! :D suurin osa ihmisistä (kuten minä) ei hyväksy sitä, että lapset tekee lapsia.
Kuule, mitä helvettiä sä sitten täällä pyörit? Kuten näet, palstan nimi on Äidit alle 20v. Jos sulla ei ole nuorille äideille mitään positiivista sanottavaa niin pysy hyvä ihminen poissa täältä. Osoitat käytökselläsi olevasi huomattavasti epäkypsempi kuin mitä ikäsi antaa ymmärtää.
Maailma ei katsos ole niin mustavalkoinen paikka kuin sä luulet. Harmaan sävyjä riittää siinä välissä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:24 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
:LOL: minulla on asiat paremmin kuin hyvin, älkää suotta päätänne puhki miettikö! :D suurin osa ihmisistä (kuten minä) ei hyväksy sitä, että lapset tekee lapsia.
Ja sä et taida oikein tulla toimeen muitten kanssa ku meijän huonompien teini äitien kanssa ku täällä meitä haukut!!Voi voi..Menee sulla kyllä tosi surkeasti jos huhut pitää paikkasa mitä täälä muut sinusta kirjottaa!!! :kieh: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 12:09 Ronja kirjoitti:
Voi hyvät lapset lopettakaa jo. Te käyttäydytte kun ala-asteelaiset.
Niin te vanhemmat kuin nuoremmat, tää on aivan naurettavaa
niin kauan tätä tulee jatkumaan kunnes vanhemmat tajuavat olla tulematta pätemään tänne ALLE 20-vuotiaiden palstalle. tai yleensäkin sitten tappelu loppuu kun päteminen loppuu. koskee niin vanhoja kuin nuoriakin äitejä
 
Ronja
No kukin tavallaan, mutta en voi sanoa kuin että todella lapsellista.
Kannataisi jättää tuollaiset ihmiset omaan arvoon. Ei kyllä uskoisi, että suurinosa ihmisistä täällä kasvattaa lapsia, kun käytös on tuollaista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:49 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:44 jade86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2005 klo 17:24 MiisuKisu harmaana kirjoitti:
:LOL: minulla on asiat paremmin kuin hyvin, älkää suotta päätänne puhki miettikö! :D suurin osa ihmisistä (kuten minä) ei hyväksy sitä, että lapset tekee lapsia.
taidat itekkin olla vielä "teini" iässä kun tällä "teinien" palstalla roikut...... :kieh:
lähinnä päinvastoin. nyt lähden mieheni kanssa katsomaan aivan ihanaa asuntoa, ja päätämme, teemmekö tarjouksen. rypekää te sillä välin itsesäälissä.
taidan nyt alentua sun kanssa samalle tasolle:
ai te vasta menette katsomaan aivan ihanaa asuntoa? ja mietitte tettekö tarjouksen? toivottavasti teillä on lainalupaus, tarjous on katsos sitova, jos tarjouksen teette, teidän on se lunastettava..... ja vielä, meillä on jo se niin ihana asunto, tarkemmin ottaen omakotitalo. so there!
 
minä ja mieheni ollaan kanssa ostamassa asuntoa,
tai siis tämä missä me asutaan..7.2 tilin saldo on
50.000e ja tästä maksetaan 45.000e ja loput
menee uusiin sohviin ja kirjahyllyyn ja muihin
juttuihin..sitte ku ollaan tässä pari vuotta
asuttu ja tää on remontoitu ni tästä saa paljon enemmän..
joo että semmosta
 
Ronja
Ai että minä olisin miisukiisu, no en kuule todellakaan ole.
Minulla ei ole nuoria äitejä vastaan mitään, kuten varmaan tiedätte jos olette lukenut minun viestejäni. En vaan voi tajuta miksi teidän pitää käyttäytyä noin epäkypsästi.
 
MiisuKisu harmaana
\lähinnä päinvastoin. nyt lähden mieheni kanssa katsomaan aivan ihanaa asuntoa, ja päätämme, teemmekö tarjouksen. rypekää te sillä välin itsesäälissä.
[/quote]

kröhöm...on muuten eka kerta kun sulle vastaan...niin että meilleppä nousee tänä vuonna uusi talo...eli rakennamme mieheni kanssa talon että asu sää sen kuppasen miehes kaa jossain kuppasessa rivarissa...mekin tosin asutaan tällä hetkellä omistusasunnossa mut tää on vaan väliaikainen... :kieh: :kieh: :kieh:

[/quote]

onneks muutatte omakotitaloon, ette sit häiritse naapureita. vai etkös sä ollu se, jonka mies on täys juoppo? sillon ainakin samalla nimimerkillä joku keräs sympatiaa kun aikoi jättää renttumiehensä. näköjään routa porsaan kotiin ajaa (jos olet sama henkilö) teillä kun ei ole koulutusta eikä omaisuutta edes, niin se on pakko pysyä huonossakin suhteessa...
 

Yhteistyössä