Mikkeliläisiä odottajia???

Joo nyt sain sit sokeriarvot tietää. Paastoarvossa jäin kiinni se oli 5,5 ja se saa olla 5,1 et ei nyt mitenkään paljon koholla. 1h.arvo 8,1 ja 2h.arvo 5,6.
Nyt pitää sit varata ultra viikolle 32 ja sit seuraava on joko 34 tai 36 viikolla ;)
 
Viola71
Täällä ovat alkaneet sitten supistuksia tulla myös levossa, vaikka viikkoja huomenna täynnä vasta 27. Loppuviikosta on nyt kahtena viikkona tulleet. Tosin ekalla viikolla oli aika mietoja mutta viime viikolla jo ihan napakoita välillä. To-pe ja pe-la väliset yöt menee supistellessa. Lisäksi eilen alkoi tuntua hiivatulehdusoireita. Keskiviikkona lääkärineuvola, joten siellä kai selviää lisää.
 
Viola71 Toivotaan et ovat harmittomia supistuksia :hug: ja et kaikki hyvin.

Mä tilasin äsken ultran viikolle 33 se on ens kuun kolmas päivä.
Kiva pakkaspäivä tulossa toivon mukaan ;)
Mut hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" tasan 29
 
Huomenia

Täällä ollaan nuhassa oltu jo viikko :snotty: Muita vaivoja ei sit olekkaan ku nenän vuoto onnex. Pitää ihan koputtaa puuta :D
Mites Viola71 Selvisikö neuvolassa sun supistukset? Toivottavasti :hug:
Mut palaillaan taas :wave:

Baby dream ja "Topi" 29+4
 
Heippati hei!

Meillä muutto alkaa lähestymään vihdoin! Koko ajan siirtyny ja siirtyny kun vastoinkäymisiä ollut suuntaan ja toiseen... Pari viikkoa meni sairastaessa ja sairaalassa juostu pikku miehen kanssa kun äitinsä luota aina saanut nyt sitten astmakohtauksen... :/

Sairaslomailut miulla vaan jatkuu. Hemoglobiinit tippunut vähän turhan alas ja nyt sitten huimailee ihan urakalla... Eipä oo paljon ollut apuja rempassakaan kun tuntuu ettei mitään jaksa tehdä eikä pysty kun supistuksiakin alkaa tulla jos yhtään enempi mitään tekee! Masu alkaa jo olla siinä koko luokassa että ahdistaa sekin jo... =) Meinannut muutaman kerran polttaa jo levyillä sen kun ruokaa laittanut! Sokerirasituksessa tulokset oli ihan normaalit onneks... Mutta jatkampa touhuiluja taas! Hyvää kevään odotusta!

Elz ja "Viuhti" 29+1
 
Kiva Elzi et pääsette muuttamaan :flower:
Harmi noi astma kohtaukset, onks siellä äitin luona sit jotain eläimiä? Anteeks ku utelen ei ole pakko vastata :hug:
Joo mua rupes ja yks päivä ku oltiin kaupassa ni pyörryttämään :eek: onneks oli mies mukana. Oisko sit hemoglobiini laskenut. No tiistaina 19 päivä on neuvola sit näkee. Ja sithän sielläkin ruvetaan "juoksemaan" 2 viikon välein.
Mut jaksamisia kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" 30+1
 
Hei taas pitkästä aikaa :wave:

Eilen oli sitten taas neuvola :) painoa oli tullu taas vähän lisää, muttei hälyyttävästi. Paineet ja hemppariki oikein hyvä :) Vauvan syke oli 158 ja ekaa kertaa mitattiin kohdun korkeuski ja se oli 16cm.. seki siis hyvä :)

Kaikki oli onneksi oikein mainiosti ja sain kutsun perhevalmennukseenki, joka alkaa huhtikuussa =)
Torstaina sitten menen tuonne marskin lääkärikeskukseen rakenneultraan tutkailemaan, että kaikki olis siltäkin osin kunnossa ja jos siellä vaikka sukupuolestaki sais jotain vihiä nii olis kiva ;)

Eipä miulla muuta tälläkertaa.. pitää alkaa siivoilemaan ku huomenna tulee vieraita..

-Anzzu rv 19+2
 
Virtanen Mä kävin sillo viikolla oisko ollu 20 tuolla marskissa rakenneultrassa. Ja hinta oli 140e. Kelalta voi sit jälkeenpäin hakea sitä korvausta. Mä en nyt muista tarkalleen mitä se korvas. Olisko ollu 40e.

Baby dream ja "Topi" 30+5
 
Meikkis löysi puoli vahingossa tämän Mikkeliläisten alotuksen ja oli pakko tulla salaa katselemaan!

Täällä jännityksellä odotan, josko saisi liittyä kohta joukkoonne. Asustellaan rantakylässä mekin.

Missä vaiheessa teidän odotukset ovat nyt?
 
Huomenta

Tervetuloa mukaan mammanen
Me kans asustellaan rantakylässä =) Mulla la on huuhtikuussa eli nyt viikkoja on 30+6.
Mites sinä oletko ja onnellisesti raskaana? Ja vaikket olisikaan ni tottakai saat mukaan liittyä :wave:
Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" 30+6
 
Viola71
Kiitos baby dream että olet jaksanut minua huhuilla, olen ollut vähän alavireinen ja poissa nettimaailman ulottuvilta.

Kuulumisia
Olen nyt sitten ollut vähän aikaa sairaslomalla supistelujen takia. Ensi viikolla menen töihin. Istuminen ja varsinkin makaaminen tekee pahaa. Sinänsä harmi, koska olis aika kiva surffailla netissä päivisin ja toisaalta olis ihan hauskaa yöllä nukkua ;) Elzille vaan sympatiaterkkuja, ei oo kivaa tämä sairaslomalla olokaan.
Anzzu: Meillä makso 4d rakenneultra melkein saman verran. Mut sit kyllä tuli bensakulut päälle kun piti käydä Lahdessa.

Mammaselle pidetään kovasti peukkuja, toivottavasti tärppää pian.

 
Miäkin täältä pikana huhuilen...

Eka yö uudessa kodissa takana... Vihdoin ja viimein! Oma olo ku valaalla. Kipeät supistukset tulleet taas tutuiksi ja nytpä sitten taas syödään antibiootteja streptokokki tulehdukseen. Toivottavasti helpottais nää nyt sitten tuolla. Varhennettu äitiysloma alkais 27. päivä ja sitten loppuu tuo lääkärissä juoksentelu sairaslomia hakemassa...Tänään kävin lunastamassa vaunut kaverin liikkeestä ja pitäis kait alkaa pikku hiljaa hamstrailemaan jo vaippoja ja muita tarve-esineitä. Pyykkiä on pesty jo kovasti entisessä kodissa kun siellä vesi ja sähkö oli vuokrassa... Eipä ois enää kovin montaa viikkoa jäljellä! Kummasti tuo aika katoaa ku tuhka tuuleen... Kohta helmikuukin eletty... Mutta talvisia odotuspäiviä kaikille!
 
Nyt on käyty rakenneultrassa marskissa.. 109e makso.. kaikki oli niin kun pitääkin ja lääkärin mielestä näytti enemmän tytöltä... muttei voinu varmaks sanoo. Siltä osin siis kaikki kunnossa :)

Henkinen puoli onkin sitten vähän toista luokkaa.. meillä kai jonkinmoinen kriisi menossa mihen kanssa, sillä meinaa tunteet lopahtaa minuu kohtaa :( pelottaa hirmusesti, jos jään yksin vauvan kanssa. Mut me yritetään selvittää nää asiat jotenki, en kyllä tiedä miten ja jatkaa yhdessä. Parisuhteen elossa pito on vaikeeta :( ja vielä nyt piti tuollanen sille tulla, kun sillon ku alettiin vauva tekee nii oli niin mukana ja kirkkoki jo varattiin :( vauvaa en ois halunnu, jos oisin tienny että näin tulee käymään.. nyt on vaan kestettävä mikä tuleman pitää..toivottavasti kääntyis parempaan suuntaan asiat.. huoh.

anzzu rv20+0
 
Iltaa

Omaa (.) ei mitään ihmeempiä.
Tiistaina oli neuvola kaikki hyvin. Pissi puhdas, paineet ok synänäänet 133, hemppa 112 eli rautakuuri alko. Ja vaavi on poikittain, mut nou hätä ku on se leikkaus ni se ei haittaa =)
Onnea Elzi uuteen kotiin :flower:
Anzzu Toivotaan parasta et miehes tulee järkiin ja kaikki menee hyvin ja pysytte yhdessä :hug: Ja onneks olkoon tyttö arvauksesta :heart:
Mut jaksamisia kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" 31+4
 
Se ois sit maaliskuu.
Missäs kaikki luuraa???
Mä leivoin eilen mokkapaloja :p
Kyl oli eilinen päivä väsyttävä tai siis ilta ku koko päivän olin jolkojen päällä. Siivosin, pesin pyykkiä ja leivoin |O
Sit eilen tuli miehen siskon poika kohta 17v. meille viikonlopuksi, ni kyl meininkiä riittää tässä talossa :whistle:
Mut palaillaan taas :wave:

Baby dream ja "Topi" 32+5
 
hei,

Olen jo kyllä aika viimeisilläni mutta olen aina aika ajoin käynyt lukemassa Mikkeliläisten kuulumisia.. koska asun itsekkin Mikkelissä tosin tässä uudessä yhdistyneessä Kunnassa ;)

olen viikolla 36+1 Raskauteni sujunut suht mainiosti ja tämä on toinen raskauteni, esikoinen on 1,8v.
(tai on noita raskauksia ollut muttei ole kestäneet loppuun saakka)

silmiini pisti Elz83N maininta streptokokista..
itselläni on sama bakteeri ja oli varmaan jo esikoisen aikaankin..
en ole antibioottia syönyt raskauden aikana koska siitä ei kuulema ole mitään hyötyä, sitten kuulema annetaan nestemmäisenä suoneen kun synnytys käynnistyy.

mitä sinulle on asiasta kerrottu??

itseäni ei ole supparit hirveästi vaivanneet mitä nyt kivuttomia ollut jonkin verran nykyään jo kondun suussa tuntuu sukkapuikkoja iltaisin mutten usko tuon kokin vaikuttavan asiaan..

Suppis ja Ilta 36+2
 
Ultra kuulumisia

Tänäin oli ultra ja kaikkki hyvin. Painoarvio oli 2,6kg. Pissa puhdas ja paineet ok. Nyt pitää vaan olla tarkkana ton ruokavalion kanssa :whistle: Ottivat sydänkäyrää ja supistuskäyrää. Seuraava ultra olisi 3.4. Ja mietittiin samalla jo tota leikkauspäivää ja se olisi näillänäkymin 17.4.

Baby dream ja "Topi" tasan 33rv
 
Viola71
Tänään oli neuvola, kaikki ok. Hemppa vähän alakanttiin(107), mutta eiköhän se siitä. Nyt sitten pitää alkaa juoksemaan siellä neuvolassa 2 viikon välein. Mulla on aikas paljon unettomuutta ja vieläkin niitä supistuksia. Olenkin sairaslomalla nyt ainakin pari viikkoa.
Anzzulle voimia, toivottavasti saatte asiat korjattua. Ei ole oikein reilua tollainen käytös mieheltäsi.
Torstaina olis aika pelkopolille, kun on synnytykset olleet sen verran traumaattisia kokemuksia tähän mennessä. Haluan sektion, mutta saa nähdä suostuuvatko.
 
Kiva kuulla Viola71 et kaikki kunnossa ja saat levätä ku olet saikulla. Toivottavasti saat leikkauksen. Mulla oli hemppa 112 ja rautaa pitää nyt sit popsia ;)

Mites Anzzu Mitä sulle kuuluu? Toivottavasti olette saaneet mihesi kanssa asiat järjestykseen :hug:
 
Vauva potkii jo kovasti ;) maha vaan pomppii kun se hyppii tuolla..
Miehen kanssa on nyt hetki mennyt ainakin mielestäni paremmin, mutta tuosta kun ei oikiein ota selvää... ei ainakaan mikään ole varmaa, enkä tiedä koska on. Enkä enää tiedä itsestänikään kauan jaksan jahkailua, mutta kyllä vielä ainakin haluan yrittää.

Onneksi vanhempani lupasivat, että saan muuttaa kotiin, jos tilanne menee sellaiseksi, että jäisin yksin. Niin ei tarviste sitte pienen vauvan kanssa aivan yksin olla :) onneksi.

Toivon vaan kovasti, että tuo tulisi järkiinsä ja miettis vähän mitä on heittämässä hukkaan. Suututtaa vaan minkälaiseen tilanteeseen hän on minut ajanut :(
 
Miulla tuota hoidettu pariin kertaan nyt antibiooteilla kun on oireita... Eli koko raskauden ajan verenvuotoja ja nyt sitten noita kivuliaita supistuksia! Ei poista streptokokkia todennäköisesti mutta pyritään noita oireita sillä hillitsemään... Tosin viime yönäkin tuli taas kivuliaat supistukset kun erehdyttiin harrastamaan muutakin kun kädestä kiinni pitämistä miehen kanssa! Että en sitten tiedä onko vaikutusta asiaan noilla antibiooteillakaan! Synnytys myös minulla luvassa antibioottitipassa!

Eilen kävin neuvolassa ja kaikki ok siltä osin. Iltapäivällä sitten tarkistuttamassa lääkärissä kohdunsuun tilanne ja se oli sentin auki edelleen ja kaksi senttiä jäljellä kohdun kaulaa... Lääkäri käski vältellä vaan nostoja ja rasitusta... Tämän päivän taas lähinnä vuodelevosta nauttinut... Pelottaa että jos nuo supistukset tuosta lisääntyy niin joudun vielä sairaalaan ja vuodelepoon pariksi viikoksi...:S Ja kun Mikkelissä eivät kuulema hoida synnytyksiä alle 34 viikon vaan laittavat kuopioon niin huoh! Vielä kun pari viikkoa selvittäisiin...

Anzzulle voimia! Pieni pesäerokaan ei aina tee pahaa jos vaan säännöistä sovitaan! Onks se siun mies minkä ikäinen? Laita privaattiviestiä jos juttukaveria kaipailet!
 
Tällä palstalla ollut hiljaista :eek:
Toivottavasti kaikilla menee odotukset hyvin.
Mitäs sulle Anzzu kuuluu? Voit laittaa yv:tä jos et tässä halua kertoa ;)
Mulla toi nukkuminen on jo yhtä helve..ttiä :kieh: on lonkat kipeenä ja kädet puutuu ym...
Mut mukavaa odotuksen jatkoa kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" 33+6
 

Yhteistyössä