Mikkeliläisiä odottajia???

Baby dream
Meilläkin joutuu jonku verran remppailemaan vielä sitä kämppää... Mut kiva toisaalta päästä laittaa omaa ja oman näköseks... :) Huomenna pitäis maksaa sit käsiraha siitä jne. Onneks meen vasta vajaa neljä töihin illasta ni ehtii päivän järkkäillä asioita. Tosin lapset on sit mukana mut elämä on... :whistle:
TK82 miun kaverilla oli kans tuon hbn kans ongelmia! Tosin oli jo ennen raskauttakin! Se ei vaan noussu millään. Mut kuitenkin ihan terve pikku mies niille synty! Se joutu kans juomaan sitä mönjää... Ei kuulema ollu kivaa! Mut koita jaksaa!
 
ONNEKS OLKOON :flower: Saanko olla utelias ja kysyä,et mistä päin ostitte talon? :) Nii mä ostin sen vempeleen millä kuulee vauvan sydänäänet :) Ja sieltähä ne sit kuulukin =) Onnekx maanantaina on se ultra,ni näkee sit vaavin. Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Baby dream
Otavastahan me... Ei me kait täältä enää olla mihkään lähössä... =) Onni löytyy Otavasta... ;) Kiva kiva! Miä olin ihan äly onnellinen sen neuvolan jälkeen... Olin ihan varma et niitä ei kuulukkaan! Tosin nyt alkaa maha jo näkyy niin selvästi ettei enää oikeen onnistu ees piilottelu!
 
Sehä on iha mukavaa ja varmasti rauhallista seutua asua. Mä olin puol vuotta siinä otavan opiston keittiössä töissä. Sit läksin takas visulahteen ravintola kulkuriin töihin, ku tykkään enemmän ravintolakokin hommista ku suurtalos ;) Joo ni se maha näkyy jo mullakin =)
 
Baby dream ootsä nyt ollu tuolla kulkurissa töissä??? Miun veli oli nimittäin kesän siellä kans kokkina... :D

Ootteko muuten jo hokassu et h&mlle on tullu äitiysvaatteita Mikkeliinkin? Miä kävin tänään ostamassa itelle töihin gollegehousut ja paidan... On miusta vähän käyttökelposempia arkivaatteita mitä on noi Lindeksin valikoimat! Siellä tahtoo olla vähän sellasia toimistokäyttöön sopivampia vaatteita ku pentujen kaa hiekkalaatikolle...
 
Joo olin mä siellä nyt toista kesää töissä. Nyt en ku se on talven aina kiinni. Kukas sun veli on? Siellä oli mun lisäks kaks mies kokkia. Kalle ja Jari. Et kyl tää maailma on aika pieni, tai siis tää Mikkeli ;) Ite kävin ostaa lindeksiltä äitiysfarkut ja ei oo kyl mitkään kovin mukavat :( Pitää käydä maanantaina kattomassa.
 
Baby dream

Just tultiin niiltä kahvilta... Asuu siis edelleen Mikkelissä! Ihmeesti on muuten noita unia alkanu näkemään raskaana ollessa! Ennen en muistanu aamulla koskaan mitään unia mut nyt kyllä näkee niin ihme unia et ei oo järkee! Miulla ois sit ke se np-ultra! Miä oon siis vuororyhmiksessä ite töissä... Lähihoitaja oon peruskoulutukseltani mut perhepäivähoitaja nimikkeellä oon nyt töissä! -tosi fiksua ku palkka on monta sataa euroo kuussa pienempi...
:/

Elisa muisti meitä sit kivalla nettilaskulla... Ihmetelty tässä ku ei oo laskua näkyny vaikka heinäkuussa jo aukes netti ni pätkähti nyt sitten yhtäkkiä neljän kuukauden lasku kerralla... Kiva repiä nettiin sit yhtäkkiä tollaset melkeistä 200 euroa!!! Ja sit kiltisti kirjotettu vielä tonne laskun yläreunaan että helpottaaksemme laskujesi käsittelyäi olemme yhdistäneet samalle laskulle aiemmin erillisinä laskutettuja sopimuksiasi!!!! :headwall: Ei sit vissiin oo niille tullu mieleen et toi vaikuttaa aika kivasti ihmisten kuukausibudjettiin! Ois se nyt vähän helpompi maksaa 50 euroo kuukaudessa ku kerralla sit toi 200!!! Vähän alko viduddaa... Voiskohan tosta kenties reklamoida? Varsinkin k u soittelin vasta jokunen vko takaperin ku ei ollu laskuja kuulunu... Ja sit paras oli et kun olin käyny uuteen osotteeseen avaa ton liittymän ni puhelinlaskut meni kuitenkin vanhaan osotteeseen, vaikka kuvittelin tekeväni vielä samalla osotteenmuutoksenkin! Ja luulis et tollasessa firmassa ois niin ku suorasopimus postin kanssa tosta osotteenmuutoksestakin!!! Tekis mieli vaihtaa firmaa!!!
 
Joo kyl minuakin viduddas :headwall: Kyl sun kannattaa soittaa sinne firmaan ja mainita asiasta, jos voisit vaikka maksaa sen erissä :) Kyl en osannut nukkua viimeyönä, kun jännittää se ultra. Ja sit mies kuorsas ku menin nukkumaan ja koiralla oli kuuma. Onneks mies lähti yöllä töihin ja sit heitin koiran pihalle :D Nyt vois nukkua kun on talo tyhjä ja on rauhallista, mut eihä se nyt nukuta :( Mä ostin eilen kirpparilta ekat vaatteet :) Pitää ostaa kaikki ku tuli sillo annettua poikien vaatteet ja kaikki muu kama pois :( Mut ei muuta ku hyvää alkanutta viikkoa :wave:
 
Tulin kurkkimaan puuhianne kun Mikkeli on minullekin tuttu kaupunki. Muutimme sieltä kesällä pois, mutta ehdin hoitaa alkuraskauden neuvolakäynnit siellä ja np- ultran myös. Täytyy kyllä sanoa että vaikka mikkelin terveyspalveluista ei muuten mitään hyvää sanottavaa olekkaan, niin ainakin pankalammen neuvolassa oli todella ihana henkilökunta.

Tsemppiä odotukseen!
 
Joo elikkä tänää oli np ultra ja kaikki oli vaavilla hyvin =) Mua jäi vaa ihmetyttämään ku sanovat sairaalassa et seuraava ultra on viikolla 36. Nii pitkä aika :/ Jos muistan oikein ni mulla oli noista kummastakin pojasta ainakin kolme ellei neljä ultraa. T: Baby dream+topi 13vk.
 
Joo, elipä Mikkelissä järjestetä kuin kaksi ultraa ja toinen on todellakin vasta viikon 35 jälkeen. Mutta olkaa siitä iloisia, sillä täällä nykyisellä kotipaikkakunnallani ei ole tarjolla kuin yksi ultra ja sekin jo viikon 18 jälkeen, eli yksityiselle joutuu menemään synnytystapa-arviointiin.
 
Hyvin meni ultra meilläkin! Vaavi vilkutteli ja sit kyllästy ja kääns selän meille... Vähä unisia öitä meilläkin takana. Ei meinaa löytää hyvää asentoa millään! Niin ja ultran mukaan ois miullakin nyt sit 13 vkoa jo! Tosin voi olla et on vaan pidempi toi vaavelikin! Mut kaikki hyvin siis ja se pääasia! Selkä vaan alko kipeytyy ja nyt sit pitäs käydä hakee apuvälinelainaamosta tukivyö huomenissa! Onneks järjesty neuvolasta puhelinsoitolla se lähete sinne!

Elz ja Viuhti 12+3
 
Kiva et kaikki on hyvin =) Nii mullakin toi selkä on välillä kipeä toisinaan vihlasee aika pahasti :( Mut eiköhä se siitä. Meinaatko olla mite pitkää työelämässä,enneku jäät äippälomalle?

Viia82 Joo niihä ne taitaa tää on nii pien paikka nähtävästi :LOL: mut iha hyvä niin.
 
Onnea Ultrakuulumisista Elz83N ja baby dream! Mulla on tänään eka ultra. Pelottaa TOSI paljon. Jotenkii tuntuu siltä, että onkohan siellä mahassa ees mitään sellasta, mitä pitäs olla... Siks tähän rv 7 ultraan pitikin mennä... Huh, huh mitä tuskaa nyt on...
 
Tsemppiä ultraan ja toivotaan et siellä on kaikki hyvin =) Saanko kysyä oletko Mikkelistä? Mut ilmotteleha sit meille mite meni ultrassa. Mä varmaankin varaan yksityiseltä ajan ultraan en jaksa kyl odottaa sinne viikolle 36 asti :kieh:

Baby dream ja Topi 13+3
 
Ei löytyny syke, ei :'( Kaikki oli kuitenkii oikeella paikallaan, onneks. Pituutta oli 5mm, joka siis vastas viikkoja 6+2. Elikkäs takapakkia ajassa tultiin. Nyt oon aikasta lailla murheen murtamana tuon sykkeen takia :'( 1,5vko päästä pitää mennä uudestaan ultraan...

Niin, oon Mikkelistä, kuten jo aiemmin kirjotinkii...
 
Älä ole huolissas :hug: Ei mullakaan kuulunu sydänäänet ku oli lääkäri neuvola viikolla 10. Kyl ne sieltä vielä löytyy ja kuuluu :flower: Ja onha toi pituus norm. Kaikki muu kohallaan :hug: Nii muistin sit tos jälkikäteen et olit mikkelistä. Ja nyt et enää murehdi jooha =)

Baby dream ja Topi 13+3
 

Yhteistyössä