Miks nykyisin myydään ihan hölmöjä shortseja?

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Vai oonko itse hölmön muotoinen? Myydään semmoisia, mitkä lepattaa takalahkeesta, siis niin, että se persaus ei istu, vaan jatkuu suorana vaan alas?

Mä haluaisin semmoset, mitkä istuu jotenkin mulle, ja niin, ettei ne lahkeet lepata silleen, että mulla näyttää jalat semmosilta tikuilta. Ja siis ihan lyhyitä tarkoitan. Jouduin ostaan lasten osastolta itselleni. Nekin on mielestäni vähän takamusta litistävät, mutta uskoakseni ne venyy kun niitä käyttää.

Oletteko havainneet samaa shortsiongelmaa? Yritin tilata netistäkin, mutta ne jotka oli sopivat, haisi ihan hirveiltä ja ne toiset näytti edestä ihan kivoilta, mutta takalahkeesta oli semmoset tyhmät hörpöt.
 
Vai oonko itse hölmön muotoinen? Myydään semmoisia, mitkä lepattaa takalahkeesta, siis niin, että se persaus ei istu, vaan jatkuu suorana vaan alas?

Mä haluaisin semmoset, mitkä istuu jotenkin mulle, ja niin, ettei ne lahkeet lepata silleen, että mulla näyttää jalat semmosilta tikuilta. Ja siis ihan lyhyitä tarkoitan. Jouduin ostaan lasten osastolta itselleni. Nekin on mielestäni vähän takamusta litistävät, mutta uskoakseni ne venyy kun niitä käyttää.

Oletteko havainneet samaa shortsiongelmaa? Yritin tilata netistäkin, mutta ne jotka oli sopivat, haisi ihan hirveiltä ja ne toiset näytti edestä ihan kivoilta, mutta takalahkeesta oli semmoset tyhmät hörpöt.
Mistä sä oikeen tilaat noita sun housjas:LOL:
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28626330]Mun silmään ottaa lyhyet farkkushortsit, joiden taskut tulee sieltä alta lepattamaan näkyviin. Musta ne näyttää hassuilta.[/QUOTE]

Joo mäkään en tykkää siitä. Voisin ostaa semmoset, mutta lyhentäisin taskut.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote
Mistä sä oikeen tilaat noita sun housjas:LOL:
En muista kyllä mistä ne oli. Mutta olen huomannut ihan yleisestikin, että farkut aika usein haisee tosi pahalta. Viimeksi toissapäivänä kävin henkkamaukalla ja kun vaan käveli siitä farkkuhyllyn ohitse niin hyi tauti. Ei siinä muuta, mutta se haju tarvitsee lähteäkseen tosi mnta pesua. Joku valkaisuaine tai muu siinä haisee ihan tosi myrkylliselle.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28626375]Ei noilla vois istua jos ei jäis tollee. Sun pitää ostaa sit osittain joustavaa materiaalia olevat niin saat napakat. Tai ihan vähän pidemmät.[/QUOTE]

No siis joo hiukan pidemmät, mutta ne vaan tosi usein istuu kuvassa, mutta ei oikeasti. Edestä ihan ok, mutta kun kattoo sivusta, niin ihan kamalat.
 
"xyz"
Benettonilla oli myynnissä lyhyet takaa tiukat shortsit. :) Tai sitten mulla oli vaan niihin shortseihin sopivat reidet.

Toi hajuongelma on muuten tuttu. Olen palautellut vaatteita hajun vuoksi. Sitä voi vain miettiä mitä kemikaaleja niissä on.. :/
 

Yhteistyössä