Miks nykyisin myydään ihan hölmöjä shortseja?

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="joo";28626459]Mikä niissä hyvää oli? :LOL: Niin pienelle tilkulle kuin shortist ovat, ei paljoa hyvää tuon lisäksi yksinkertaisesti MAHDU. :D[/QUOTE]

No sepä se. No mut ne ei hörpöttänyt lahkeesta. Muuten vaan tuntu ku ne ois tehty kahdesta etukappaleesta.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28626454]Sellaiset naisten shortsit on kivat, joissa näkyy pakaraa aika anteliaasti :p Mutta vain aika nuoren ja hoikan päällä.[/QUOTE]

Minusta ne on öklöttäviä. Ja varmaan ei kovin kivan tuntuisia.
 
apuvaaa
[QUOTE="vieras";28626422]NYkyään kun lähes kaikki naiset ovat karvattomia, laitetaan shortseihin koristeeksi pöheikkö haaroväliin.[/QUOTE]

:D kiitos makeista nauruista!!
 
"joo"
Niin, että jos on yhä tallella se muinainen alakouluaikainen reppuun kiinnitettävä avaimenperä, jossa on se "ketunhäntä", niin ei kun erikeeperillä kiinni shortseihin vai?
 
Peyote
[QUOTE="mies";28626511]No, toisaalta kyllä. Mutta näin visuaalisesti ;)

Sullakin varmasti olisi mitä näyttää... Mutta toki hieno valinta jos varaat miehellesi vip-oikeudet näkymiisi ;)

PS. Munkin haba on kasvanut :) 41,8 cm oli tänään ja 60 kg kääntyy hauiskäännössä tangolla puhtaasti kerran.[/QUOTE]

Voitko kertoa mitä oikein meinaat tolla? Et kai sä yritä iskee mua noin? :confused:
 
Mä en löydä ikinä itselleni shortseja, sillä mun pakarat on niin olemattomat, jalat kauheet tikut ja lantio kuitenkin suht. leveä.
Joko ne ei mene kiinni, löpöttää ja lörpöttää tai korkeavyötäröisissä sitten taas vyötärö on ihan liian löysä.

Yhdet istuvat shortsit mulla on, ne on lastenosastolta 164 senttiset, vaikka mä olen ihan hyvässä lihassa oleva 175 senttinen.
Mut ne on stretchiä ja vyötäröltäkin sopivat.
 

Yhteistyössä