Miks nykyisin myydään ihan hölmöjä shortseja?

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Joo mä en tiedä, miks hän laittaa mulle mittojansa. Ei ollu eka kerta. Kieltämättä, mun miehellä on tosiaan pienempi haba, mutta se on käynytkin salilla vasta pari kuukautta. Kai tää "mies" haluaa jotenkin kertoa, että on nyt sitten tosimies, kun on hapa, mitäs se olikaan... 41 cm tai jotain.:xmas:
No se lähti kun kerroit pitäväsi miehekkäistä, lihaksikkaista miehistä ja miehesi oli tatuoinut nimesi hauikseesi. Odotin miehesi olevan paljon vahvempi ja kyllä, lihakset ovat itselleni eräs mieheyden mittari :p Olen aika kilpailuviettinen ja arvioin kyllä muiden miesten kroppiakin, inhoan jonkin toisen miehen varjoon jäämistä lihaksissa. Mainitsit muuten pitäväsi isohuulisista miehistä ja sitäkin olen :) Olet myös kaunis ;)

Olemme olleet silti monesta asiasta eri mieltä, mm. feminismi... Ja olet naimisissa. :) Pientä kiusottelua siis tämä vain suuntaasi ;)
 
Peyote
[QUOTE="mies";28629861]No se lähti kun kerroit pitäväsi miehekkäistä, lihaksikkaista miehistä ja miehesi oli tatuoinut nimesi hauikseesi. Odotin miehesi olevan paljon vahvempi ja kyllä, lihakset ovat itselleni eräs mieheyden mittari :p Olen aika kilpailuviettinen ja arvioin kyllä muiden miesten kroppiakin, inhoan jonkin toisen miehen varjoon jäämistä lihaksissa. Mainitsit muuten pitäväsi isohuulisista miehistä ja sitäkin olen :) Olet myös kaunis ;)

Olemme olleet silti monesta asiasta eri mieltä, mm. feminismi... Ja olet naimisissa. :) Pientä kiusottelua siis tämä vain suuntaasi ;)[/QUOTE]

Kyllä se oli ihan kuulakärkikynällä piirretty. Itkisin, jos ois niin kamalan tatskan ottanut. Mutta voi hyvänen aika mitä juttua. Creepyä.
 
"mies"
Kylä se oli ihan kuulakärkikynällä piirretty. Itkisin, jos ois niin kamalan tatskan ottanut.
Hyvä niin, se ei ollut kovin hieno.

Mutta voi hyvänen aika mitä juttua. Creepyä.
No? Fyysisesti heikolta mieheltä puuttuu omaan silmääni jotain "auktoriteettia". Eikös me olla tästä samaa mieltä? :) Minun on vaikea todella aidosti arvostaa fyysisesti heikkoja miehiä, ehkä koska olen suht askeettinen itse. Fyysinen olemus on aika iso osa ihmistä itselleni riippumatta sukupuolesta.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28629900]Hyvä niin, se ei ollut kovin hieno.



No? Fyysisesti heikolta mieheltä puuttuu omaan silmääni jotain "auktoriteettia". Eikös me olla tästä samaa mieltä? :) Minun on vaikea todella aidosti arvostaa fyysisesti heikkoja miehiä, ehkä koska olen suht askeettinen itse. Fyysinen olemus on aika iso osa ihmistä itselleni riippumatta sukupuolesta.[/QUOTE]

Niin siis mun mielestä se on vähän kammottavaa, kun kerrot omia mittojasi yms. Ei kukaan voi olla maailman vahvin, kaunein, tai komein, se on ihan epärealistista ja epätervettä edes tavoitella. Mun mies ei ole fyysisesti heikko, eikä se oikeestaan mitenkään kuulu sulle, vaikka oliskin. Sulla on mun mielestä vaikeuksia ihan muutenkin arvostaa muita ihmisiä, ellei puhuta susta itsestäsi.
 
justiinsa
[QUOTE="mies";28629900]Hyvä niin, se ei ollut kovin hieno.



No? Fyysisesti heikolta mieheltä puuttuu omaan silmääni jotain "auktoriteettia". Eikös me olla tästä samaa mieltä? :) Minun on vaikea todella aidosti arvostaa fyysisesti heikkoja miehiä, ehkä koska olen suht askeettinen itse. Fyysinen olemus on aika iso osa ihmistä itselleni riippumatta sukupuolesta.[/QUOTE]

Askeettinen?
 
"mies"
Niin siis mun mielestä se on vähän kammottavaa, kun kerrot omia mittojasi yms. Ei kukaan voi olla maailman vahvin, kaunein, tai komein, se on ihan epärealistista ja epätervettä edes tavoitella. Mun mies ei ole fyysisesti heikko, eikä se oikeestaan mitenkään kuulu sulle, vaikka oliskin.
Hmm, kyllä tavoitteet pitää olla ylhäällä. Tavallisuus on vähän tylsää minulle.

Sulla on mun mielestä vaikeuksia ihan muutenkin arvostaa muita ihmisiä, ellei puhuta susta itsestäsi.
Arvostan kyllä kaikkia ihmisiä ihmisinä. Mutta aika harvaa koko sydämestäni tai kumppaneina. En ole rakastanutkaan kuin muutamia naisia ja toki läheiset miespuoliset ystävät ovat laillaan rakkaita. Laatu korvaa määrän.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28629940]Hmm, kyllä tavoitteet pitää olla ylhäällä. Tavallisuus on vähän tylsää minulle.



Arvostan kyllä kaikkia ihmisiä ihmisinä. Mutta aika harvaa koko sydämestäni tai kumppaneina. En ole rakastanutkaan kuin muutamia naisia ja toki läheiset miespuoliset ystävät ovat laillaan rakkaita. Laatu korvaa määrän.[/QUOTE]

Mut kerro, miksi mun pitäis edes välittää sun mitoista, kun olet täysin vieras ihminen mulle?
 
"mies"
Mut kerro, miksi mun pitäis edes välittää sun mitoista, kun olet täysin vieras ihminen mulle?
Eihän sun tarvitsekaan :) Itseäni vertasin siihen, mitä kutsuit lihaksikkaaksi. Salilla enemmän käyvät miehet usein mittaavat ja vertailevat tuloksiaan ja myös mittojaan. Haasteeseen vastataan. Se on eräänlaista machoismia ja minustakin löytyy tämä piirre. Feministi ei voi ymmärtää yhtään ;)

Jostain palstalaisesta Jone Nikula oli lihaksikas. Olen hyvin hämmentynyt esim. tällaisista näkemyksistä koska eihän hän ole bodarityyppinen.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28629976]Eihän sun tarvitsekaan :) Itseäni vertasin siihen, mitä kutsuit lihaksikkaaksi. Salilla enemmän käyvät miehet usein mittaavat ja vertailevat tuloksiaan ja myös mittojaan. Haasteeseen vastataan. Se on eräänlaista machoismia ja minustakin löytyy tämä piirre. Feministi ei voi ymmärtää yhtään ;)

Jostain palstalaisesta Jone Nikula oli lihaksikas. Olen hyvin hämmentynyt esim. tällaisista näkemyksistä koska eihän hän ole bodarityyppinen.[/QUOTE]

Suoraan sanottuna, minun mies on aikalailla ollut huvittunut kun olen kertonut, että täällä on kaveri joka kertoo mittojaan tämän tästä.
 
"mies"
Suoraan sanottuna, minun mies on aikalailla ollut huvittunut kun olen kertonut, että täällä on kaveri joka kertoo mittojaan tämän tästä.
Hän ei taida pahemmin machoilla :) Miesten kulttuuria sekin on. Tiedän, ei kaikkien suosiossa, mutta en hirveästi välitä.

Ja hei, vain yksi mitta on tainnut tulla? Ai niin, elimeni koko oli kyllä myös joskus taannoin. Mutta so what? :D

Musta on tärkeää antaa miesten olla miehiä ja naisten naisia, tietyissä asioissa. Suomessa on hieman "epämachot" tunnelmat noin yleisesti. Mutta ei mennä siihen tällä kertaa.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28630026]Hän ei taida pahemmin machoilla :) Miesten kulttuuria sekin on. Tiedän, ei kaikkien suosiossa, mutta en hirveästi välitä.

Ja hei, vain yksi mitta on tainnut tulla? Ai niin, elimeni koko oli kyllä myös joskus taannoin. Mutta so what? :D

Musta on tärkeää antaa miesten olla miehiä ja naisten naisia, tietyissä asioissa. Suomessa on hieman "epämachot" tunnelmat noin yleisesti. Mutta ei mennä siihen tällä kertaa.[/QUOTE]


No itserakkaus ei minusta ole mitään miehekästä. Ei mun mies kävisi machoilemassa ainakaan vieraille naisille, sillä on sen verran käytöstapoja. Mun mielestä sun käytös on hieman kammottavaa ja mietin tässä, pitäisikö mun varata joku pesismaila ovenpieleen ja pippurisumute kassiin.
 
"mies"
No itserakkaus ei minusta ole mitään miehekästä. Ei mun mies kävisi machoilemassa ainakaan vieraille naisille, sillä on sen verran käytöstapoja. Mun mielestä sun käytös on hieman kammottavaa ja mietin tässä, pitäisikö mun varata joku pesismaila ovenpieleen ja pippurisumute kassiin.
Kyllä, osaan varmaan olla feministin näkökulmasta välillä kammottava :) Mutta en taida jaksaa alkaa vääntää itserakkaudesta, käytöstavoista ym.
 
[QUOTE="mies";28630059]Kyllä, osaan varmaan olla feministin näkökulmasta välillä kammottava :) Mutta en taida jaksaa alkaa vääntää itserakkaudesta, käytöstavoista ym.[/QUOTE]

Ei tarvitse olla feministi, että katsoo sinun touhuja ja pyörittelee päätään.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
[QUOTE="mies";28629976]
Jostain palstalaisesta Jone Nikula oli lihaksikas. Olen hyvin hämmentynyt esim. tällaisista näkemyksistä koska eihän hän ole bodarityyppinen.[/QUOTE]

Kyse taisi kylläki olla siitä, että onko Jone Nikula miehekäs. Sä väitit vastaan, että ei ole. Sä et voi tuollaasta väittää koska sehän on makuasia mitää miehekkäänä.
 
[QUOTE="mies";28630059]Kyllä, osaan varmaan olla feministin näkökulmasta välillä kammottava :) Mutta en taida jaksaa alkaa vääntää itserakkaudesta, käytöstavoista ym.[/QUOTE]

Sun mielestä feministejä on kaikki naiset jotka ei oo lääpällään suhun. :LOL:
 
Peyote
Kyse taisi kylläki olla siitä, että onko Jone Nikula miehekäs. Sä väitit vastaan, että ei ole. Sä et voi tuollaasta väittää koska sehän on makuasia mitää miehekkäänä.
Ja onhan se Jone semmonen aika karski, vaikkei oliskaan mikään bodari. Joskus semmoset bodarit ei kumminkaan ole muilta ominaisuuksilta niin miehekkäitä, voi olla vaikka vauvan kasvot tai sitten jotenkin liika neitimäiset jutut.
 

Yhteistyössä