Miksei tällainen mies sytytä naisia?

  • Viestiketjun aloittaja aapeee
  • Ensimmäinen viesti
milasten naisten kanssa sä haluat seurustellla? kysyn vaan mielenkiinnosta, kuvailemasi perusteella mitä kerrot itsestäsi, vaikea kuvitella, mikä sua kiinnostaa.
anteeks ap, menee vähä ohi..
Toi onkin hyvä kysymys. Ainoat must-jutut lienevät, ettei nainen ole ylipainoinen eikä ainakaan paljon yli 30, mielummin lähempänä kahtakymmentä. Ja pitkät hiukset melkein aina paremmat kuin lyhyet. Kiltteyttä ja tuhmuutta molempia olisi hyvä löytyä luonteesta, ja ehkä vähän enemmän ulospäinsuuntautunut/spontaani kuin erittäin ujo, muttei "räävitön". Naisellisuus on myös tärkeää, mutta sitä on vaikea tyhjentävästi kuvata. Tarkemmin asiaa on vaikea näin abstraktisti määritellä.

Näen kyllä aika paljon esim. seksikkäitä naisia baareissa, mutta oikeesti kiinnostavan naisen pitää olla vielä jotain enemmän. En oikein pysty tarkemmin sanomaan :)
 
Tuota en muuten tullutkaan ajatelleeksi, että ehkä on ollut aika tiukat kriteerit, mm. harrastusten suhteen, ne kun meillä on kaikki samoja. Yllättävän suuri asia parisuhteessa.

Tämä mies taas oli sinkkuaikoinaan pari kolme kertaa kuussa baarissa, ei toki räkäkännissä siellä hillunut. :-D

Mutta, hyväkäytöksinen, kohtelias, naisia arvostava, ja ennen kaikkea minua ja ajatuksiani arvostava. En ole koskaan tavannut miestä jossa olisi yhtä vähän sovinistia. Tai siis, ei ainakaan naisten kuullen. :-D
Mukava kuulla! Mäkin tykkään ihmisten kunnioittamisesta ja pidän sitä keskeisenä. Toki odotan sitä naiseltakin minua kohtaan.
 
jarrie
Toi onkin hyvä kysymys. Ainoat must-jutut lienevät, ettei nainen ole ylipainoinen eikä ainakaan paljon yli 30, mielummin lähempänä kahtakymmentä. Ja pitkät hiukset melkein aina paremmat kuin lyhyet. Kiltteyttä ja tuhmuutta molempia olisi hyvä löytyä luonteesta, ja ehkä vähän enemmän ulospäinsuuntautunut/spontaani kuin erittäin ujo, muttei "räävitön". Naisellisuus on myös tärkeää, mutta sitä on vaikea tyhjentävästi kuvata. Tarkemmin asiaa on vaikea näin abstraktisti määritellä.

Näen kyllä aika paljon esim. seksikkäitä naisia baareissa, mutta oikeesti kiinnostavan naisen pitää olla vielä jotain enemmän. En oikein pysty tarkemmin sanomaan :)
hmm.. ajattelet tyypilliseen miehiseen tapaan, huomaan. vähän pinnallisesti, omia nautintoja heti takaa ajaen. no, eipä siinä mitään pahaa ole, jotenkin vaan ajattelin jotain muuta :) tulee mieleen, että olet jonkun kerran baarissa käynyt :D
 
Kuulostaa unelmamieheltä, onnea! Tuossa voi olla juuri se, että tietyssä iässä monesti pitäisi olla aktiivisempi naisseuran hakemisessa tyylillisestikin ja sitten kun naisille tulee enemmän ikää eli perheenperustamisikäiseksi, niin siinä vaiheessa kommunikointityylikin on jo aikuisempaa ja tuon tyyppinen mies löytää kumppanin. Ja nuorempikin voi jo kaivata vakautta. Eli en nyt sanoisi että miehessä on vikaa tai naisissakaan vikaa, vaan siinä on tuuristakin kyse, kuten aina pariutumisessa. Kun oikea kohtaa oikean, niin se on menoa :).
Näin on! Sen tuntee siitä ettei siinä tarvi pinnistellä, homma vaan rullaa. Mut aika harvoin näitä "tosi sopivia" osuu kohdalle, ehkä parempi niin.
 
hmm.. ajattelet tyypilliseen miehiseen tapaan, huomaan. vähän pinnallisesti, omia nautintoja heti takaa ajaen. no, eipä siinä mitään pahaa ole, jotenkin vaan ajattelin jotain muuta :) tulee mieleen, että olet jonkun kerran baarissa käynyt :D
Olen itse asiassa eri mieltä tosta pinnallisuuden määritelmästä. Ei se, että viehättyy toisen fyysisestä olemuksista ja tahtoo sitä kokemuksena, ole vielä pinnallisuutta. Ihminen, myös nainen, on näet kokonaisuus: ruumis ja sisin.

En itse asiassa aja omia nautintojani itseisarvona, mutta tuntuisi suorastaan järjettömältä, vilpilliseltä tai jonkinlaiselta masokismilta olla kiinnostunut ihmisestä, joka ei spontaanisti ja aidosti herätä nautintoa omassa päässä. Rehellisyys pitää sisällään vaikutelmat hetkestä 0 alkaen. Bruce Lee on puhunut muuten vähän samasta asiasta ;)

En ole valtavasti käynyt baareissa kuitenkaan, ehkä n. 100 kertaa n. 15 vuodessa.
 
Voiko naiset tosiaan olla niin pinnallisia että jos mies käyttää kauluspaitaa ja suoria housuja ja on muutama kilo liikaa, hän ei kertakaikkiaan ole kiinnostava? Tylsä hän ei ole, kaukana siitä, mutta aito, oma itsensä, ei mikään esittäjä. Kaikin puolin ihana-minusta siis, mutta ei ilmeisesti ole ollut kovin monen muun mielestä. Ihan puhtaasti siis vain ihmetyttää.
kerrot miehestäsi kohtalaisen pinnallisia juttuja ja niiden perusteella, meidän pitäisi ihmetellä, miksi ei meille kelpaa ja sen jälkeen syytät meitä pinnallisiksi. Ei sille minkään voi, käytti mies sitten kaulupaitaa tai verkkareita, jos se vaan ei ole omaa tyyppiä ja kemiat ei kohtaa, niin sitten ei.
 
"siinä"
Kolmekymppinen, it-alalla, pukeutuu klassisesti, ihan mukavasti tienaava, sosiaalinen ja sanavalmis, liikuntaa harrastava, positiivinen, empaattinen ja ystävällinen, avulias. Joustava ja ymmärtäväinen mutta tuntee rajansa, ei siis mikään joojoomies. Kasvoiltaan poikamainen, noin 8 ylikiloa eli ei pahasti. Suht siisti, sanavalmis ja fiksu,laaja yleistieto, ruuanlaittotaitoinen, täsmällinen, lojaali. Minusta ihan unelma, mies joka puhuu ja pussaa, mutta jonka kanssa myös viihtyy. Olemme seurustelleet 6 kk. <3

Mutta, vain kaksi tyttöystävää ennen minua, eikä mitään viimeiseen 7 vuoteen. Sanoo ettei naiset vaan naiset ole koskaan oikein kiinnnostuneet hänestä. Minulle hän on taivaan lahja, kun aiemmin olen ollut hirveä idioottimagneetti.

Mitä hittoa naiset, mikä teitä oikein vaivaa? Miksei "nörtit" sytytä? ;-)
Klassisesti pukeutuva mies kuulostaa täydeltä turn offilta. Rennosti ja trendikkäästi pukeutuvilla on vientä, mitä lie tuo klassinen sitten tarkoittaa mutta vaikuttaa kyllä varmasti kiinnostavuuteen. Kammoan!

Tuplasti sanavalmis ei välttämättä ole mikään positiivinen asia. Liekö oma jäykkä mielipide joka asiaan?

Täsmällinen voi olla sekä hyvästä että pahasta. Riippuu kuinka täsmällinen. Pakonomaisen täsmällinen joka ei osaa ottaa rennosti?

Epäilen kyllä että tämä(kin) ketju on mies1:n aloittama omakehu-ketju jossa yrittää mainostaa miestyyppiään joka ei ymmärrettävistä syistä naisia houkuta :)
 
"siinä"
Ja jos tämä ketju on oikeasti totta eikä yksi miljoonista mies1:n oman-egon-pullistelu -ketjuista, niin oikeastaanhan tuo on ap:lta miehensä aliarvioimista. Ikäänkuin se olisi vaan naisten otettavissa mutta naisille ei ole kelvannut. Ikäänkuin miehellä ei olisi omaa tahtoa haluaako edes seurustella kenen tahansa kanssa.
 
Epäuskottavaa
Kolmekymppinen, it-alalla, pukeutuu klassisesti, ihan mukavasti tienaava, sosiaalinen ja sanavalmis, liikuntaa harrastava, positiivinen, empaattinen ja ystävällinen, avulias. Joustava ja ymmärtäväinen mutta tuntee rajansa, ei siis mikään joojoomies. Kasvoiltaan poikamainen, noin 8 ylikiloa eli ei pahasti. Suht siisti, sanavalmis ja fiksu,laaja yleistieto, ruuanlaittotaitoinen, täsmällinen, lojaali. Minusta ihan unelma, mies joka puhuu ja pussaa, mutta jonka kanssa myös viihtyy. Olemme seurustelleet 6 kk. <3

Mutta, vain kaksi tyttöystävää ennen minua, eikä mitään viimeiseen 7 vuoteen. Sanoo ettei naiset vaan naiset ole koskaan oikein kiinnnostuneet hänestä. Minulle hän on taivaan lahja, kun aiemmin olen ollut hirveä idioottimagneetti.

Mitä hittoa naiset, mikä teitä oikein vaivaa? Miksei "nörtit" sytytä? ;-)
Ai että tää mies olisi sitten valmis ottamaan heti ekan naisen joka on kiinnostunut? Tuskin. Varmasti kiinnostuneitakin on, mutta jos suomalainen mies tienaa vähänkään ja on ns. normaali niin kyllä heillä on aika vaativat standardit millanen naisen pitää olla.
 
"Jen"
Mä oon aina ollut nörttien perään, mikä on outoa kun mä olen "paha" tyttö. En mikään naapurin tyttö tms tyyppinen. Silti aina leffoissa jne mä oon ihastunut siihen nörttiin, en komistukseen :D Nyt naimisissa nörtin kanssa... Välillä mä aina kattelin niitä pahoja poikia, mutta ei, ei ne oo mun juttu.
 
Kolmekymppinen
- Aika nuori. Lelu nyt voi olla mitä vaan välillä n. 20-40v., mutta vakavampaan suhteeseen oon aina osunu jonkun itseäni vähän vanhemman kanssa.

it-alalla
- Nörtti. Jostain syystä enemmän sytyttää miehet, joiden käsistä näkee että niillä on tehty töitä. Muutakin kuin hakattu näppistä.
Enkä vaadi mitään öljytyin lihaksin varustettua kalenteripoikaa, mutta suotavaa olisi, että habaa on enemmän kuin mulla ja se on tehty muullakin kuin ramppaamalla fiinillä salilla.

pukeutuu klassisesti
- Häihin ja hautajaisiin ihan fine. Mun silmät osuu ennemmin mieheen jolla on mukavaksi kuluneet farkut, lenkkarit-tennarit-linja jne.

ihan mukavasti tienaava
- Aiiiiivan sama. Kunhan pärjää omillaan ja hoitaa duuninsa, eikä sossun tuilla syleksi kattoon ja hakkaa pleikkaa bissetölkki kourassa kaiket päivät. Minä elätän itse itseni ja kersani.

sosiaalinen ja sanavalmis
- Kuulostaa hyvältä.

liikuntaa harrastava
- Ihan jees, riippuu vähän liikunnastakin. En jaksa kuunnella niitä salijuttuja...

positiivinen, empaattinen ja ystävällinen, avulias
Joustava ja ymmärtäväinen mutta tuntee rajansa, ei siis mikään joojoomies.

- Tosi hyvä. Tähän tosi kyllä kykenee moni sellainenkin, joka on ns. ulkoisesti enemmän mun makuun.

Kasvoiltaan poikamainen, noin 8 ylikiloa eli ei pahasti. Suht siisti, sanavalmis ja fiksu,laaja yleistieto, ruuanlaittotaitoinen, täsmällinen, lojaali.
- Poikamaisuuskaan ei oikein sytytä. Mä tykkään enemmän jopa sellaisista vähän rumista miehistä.
Muutama ylikilo on aivan ysi lysti, mutta tässäkin lojaalius, ruuanlaittotaito ym. mun korvaan tosi positiivinen juttu löytyy myös monesta sellaisesta vähän ns. jäyhemmästä, karummasta, ei-niin-sliipatusta miehestä.


Mitä hittoa naiset, mikä teitä oikein vaivaa? Miksei "nörtit" sytytä? ;-)
- No, kun ei vaan sytytä. Osaan pohtia vakavia ja keskustella syvällisiä, mutta mun arki on maalaista, käytännön-, ja luonnonläheistä, paljon fyysistä hommaa.
Toisaalta myös spontaaniutta, huumoria, räiskyvää ja rempseetä.
Ei nyt vaan kuulosta mieheltä joka sopisi mun elämään. Eikä sellaiselta, joka missään "pariutumistilanteessa" saisi mua edes vilkaisemaan tarkemmin tai toista kertaa.
 
aapeee
Monen mielestä kuulostaa tylsältä, se kai hänestä ensivaikutelma onkin, varsinkin kun tuppaa olemaan vähän varautunut uusien ihmisten seurassa. No, onneksi minä löysin hänet. Enkä häntä mitenkään aliarvioi kuten joku sanoi, päinvastoin. Minulle hän on täydellinen.
 
niin tai näin
Pitää myös muistaa, että sun kuvaus miehestä on täysin puolueellinen, koska olet rakastunut häneen. Joku ulkopuolinen voisi kuvailla häntä ihan eri sanoin. Esim. sisäänpäinkääntynyt, haisee hielle, sosiaalisesti täysin pihalla, ei ymmärrä small talkia tai huumoria jne.
Sekin voi olla, ettei miehesi ole ihan kaikkia naisseikkailuitaan sinulle kertonut. Itsekin sinkku, ja jos tästä joskus vakiinnun niin aivan varmasti jätän osan jutuista kertomatta (eli ne ns. yhden yön jutut ja muuta merkityksettömät suhteet).
 

Yhteistyössä