Miksi abortti miksei adoptio?

  • Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
Olen pahoillani, sain jo kaksi ja se riittää.
Sitten voit varmasti steriloida itsesi!!!!!
Ei en voi, ei ole ikää. Eikä tarvetta :)
Ja tiedätkö mitä, kertaakaan en ole aborttia katunut. Elämäni paras päätös.
 
toivottavasti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Entä jos kukaan vahinkoraskaaksi tullut ei tekisi aborttia? Olisi paljon perheettömiä lapsia :/
Antaisi adoptioon! Ne perheet on tarkasti tutkittu...
toivottavasti tänäpäivä perheet tarkistetaan ja seurataan peremmin mitä enne. vierestä seurannu ( erittäin läheltä ) adoptio vanhempio käytöstä. on biologinen lapsi joka saa kaikein ja adoptoitu joka on vain ja saa just sen mit ätarvii, pietään huonompna,yms.. kaikkea en viitti ees laittaa :(
 
Ap voisi vihdoin antaa vastauksen jo kauan askarruttaneeseen kysymykseen. Eli, kuka ne kaikki lapset adoptoi? Jos leikitään, että jokainen abortintekijä koko maailmassa antaisi lapsensa adotoitavaksi abortin sijaan, niin kuka ne lapset ottaisi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
Sorry, lapsia on jo saatu toivotusti. Ootko tuhkamunasarja vai miksi itket tätä asiaa?
En ole, mutta tä vaan järkyttää mua niin paljon. Ja kyllä mulla on läheisiä joille raskautuminen ei ole itsestään selvyys ja on ollut kipeitä keskenmenoja. Ihmettelee vaan miten voi olla näin välinpitämättömiä ja vain omasta perseestään kiinnostuneita ihmisiä! Ja jollain on jo lapsiakin!
 
vertailu on perseestä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
Sorry, lapsia on jo saatu toivotusti. Ootko tuhkamunasarja vai miksi itket tätä asiaa?
En ole, mutta tä vaan järkyttää mua niin paljon. Ja kyllä mulla on läheisiä joille raskautuminen ei ole itsestään selvyys ja on ollut kipeitä keskenmenoja. Ihmettelee vaan miten voi olla näin välinpitämättömiä ja vain omasta perseestään kiinnostuneita ihmisiä! Ja jollain on jo lapsiakin!
Jos se siitä on kii et toisilla menee vielä huonommin,niin hitto ole sinä syömättä..maailmassa kun on nälkään kuolevia ihmisiä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
Sorry, lapsia on jo saatu toivotusti. Ootko tuhkamunasarja vai miksi itket tätä asiaa?
En ole, mutta tä vaan järkyttää mua niin paljon. Ja kyllä mulla on läheisiä joille raskautuminen ei ole itsestään selvyys ja on ollut kipeitä keskenmenoja. Ihmettelee vaan miten voi olla näin välinpitämättömiä ja vain omasta perseestään kiinnostuneita ihmisiä! Ja jollain on jo lapsiakin!
Sinähän voit epäitsekkäänä, välittävänä ja muiden parhaasta kiinnostuneena ihmisenä tehdä pari mukulaa ja antaa ne adoptioon.
 
ai miks ei
Ai että olisin ihan hyvää hyvyyttäni raskaana ja kärsisin synnytyksen? Käytännössä synnytyskone. Mietipä sitä, sulla ei mitään arvausta ole heittää?

Aika kohtuuton vaatimus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Entä jos kukaan vahinkoraskaaksi tullut ei tekisi aborttia? Olisi paljon perheettömiä lapsia :/
Antaisi adoptioon! Ne perheet on tarkasti tutkittu...
Siinä sitä olisikin sosiaaliviranomaisilla hommaa, kun pitäisi joka vuosi löytää uudet vanhemmat 10 000 lapselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siinä se oman lapsen antaa pois. abortilla vaan aikaisemmin.
Ei se solumöykky mikään lapsi ole.


:headwall: Ihan miten vaan, mut ainakin se 8-viikkonen "solumöykky", minkä mä näin kuolleena viikko sitten, vaikutti ihan lapselta mulle. Voin olla tietty vähän outo....Mut tohon kysymykseen: mä en ainakaan kykenis adoptioon - joskin en kyllä kykene aborttiinkaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ap voisi vihdoin antaa vastauksen jo kauan askarruttaneeseen kysymykseen. Eli, kuka ne kaikki lapset adoptoi? Jos leikitään, että jokainen abortintekijä koko maailmassa antaisi lapsensa adotoitavaksi abortin sijaan, niin kuka ne lapset ottaisi?
Mitä jos leikittäisiin sellasta leikkiä, että kaikki jotka kokevat olevansa valmiita seksisuhteeseen, osaisivat myös huolehtia ehkäisystä..
Näitä vahinkoja ehkäisystä huolimatta sitten adoptoitaisiin.
Valitettavasti on epärealistista utopiaa ajatella, että ihmiset olisivat tulevaisuudessa niin vastuullisia ja epäitsekkäitä, ettei abortteja olisi.
 
ajattelevat vain itseään
No se, että lapsi surmataan mieluummin kuin annetaan adoptoitavaksi, johtuu siitä, että äiti joutuisi tuntemaan huonoa omaatuntoa lapsen hylkäämisestä.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Entä jos kukaan vahinkoraskaaksi tullut ei tekisi aborttia? Olisi paljon perheettömiä lapsia :/
Antaisi adoptioon! Ne perheet on tarkasti tutkittu...
Siinä sitä olisikin sosiaaliviranomaisilla hommaa, kun pitäisi joka vuosi löytää uudet vanhemmat 10 000 lapselle.
+ maapallon muille ei-toivotuille lapsille.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
No voi kiitos :heart: Et taida tietää yhtään mitään mistä puhut. Mä oon tehnyt abortin ja arvaa mitä? En ole katunut päivääkään!
No kerro kun en tosiaan taida tietää.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
No voi kiitos :heart: Et taida tietää yhtään mitään mistä puhut. Mä oon tehnyt abortin ja arvaa mitä? En ole katunut päivääkään!
No kerro kun en tosiaan taida tietää.
Kerro sinä minulle, että kuinka onnellisia nuo ei-toivotut lapset ovat, kun heitä ei kukaan halua.
 
Liisa
Tuskin kukaan, joka kantaa ja synnyttää lapsensa ja antaa hänet adoptioon ajattelee "niitä poloisia lapsettomia". Eiköhän siinä ajatella ennen kaikkea sitä lasta. Halutaan antaa lapselle elämä. Kunnioitan kyllä äärettömästi naisia, jotka pystyvät siihen. Itse en olisi nuorena pystynyt. Aborttikin on jokaisen oma valinta, jota pitää myös kunnioittaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Milla-mamma:
Miksi minun pitäisi olla epäitsekäs sellaisessa asiassa joka vaikuttaisi suunnattoman suuresti minun elämääni? En ole tehnyt aborttia mutta voisin tehdä jos tulisin raskaaksi vastentahtoisesti eikä lapsi olisi toivottu. Minun ei kuulu epäitsekkyyden nimissä olla raskaana ja synnyttää, jotta joku muu saisi lapsen.
Ei siksi että joku muu saisi lapsen vaan siksi että sinun lapsesi saisi elää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ap voisi vihdoin antaa vastauksen jo kauan askarruttaneeseen kysymykseen. Eli, kuka ne kaikki lapset adoptoi? Jos leikitään, että jokainen abortintekijä koko maailmassa antaisi lapsensa adotoitavaksi abortin sijaan, niin kuka ne lapset ottaisi?
Mitä jos leikittäisiin sellasta leikkiä, että kaikki jotka kokevat olevansa valmiita seksisuhteeseen, osaisivat myös huolehtia ehkäisystä..
Näitä vahinkoja ehkäisystä huolimatta sitten adoptoitaisiin.
Valitettavasti on epärealistista utopiaa ajatella, että ihmiset olisivat tulevaisuudessa niin vastuullisia ja epäitsekkäitä, ettei abortteja olisi.
Sellaista tuskin tapahtuisi, että ihan jokainen huolehtisi ehkäisystä. Ja maailmanlaajuisesti ajatellen niitä ihan oikeitakin vahinkoja sattuu aika monta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ap voisi vihdoin antaa vastauksen jo kauan askarruttaneeseen kysymykseen. Eli, kuka ne kaikki lapset adoptoi? Jos leikitään, että jokainen abortintekijä koko maailmassa antaisi lapsensa adotoitavaksi abortin sijaan, niin kuka ne lapset ottaisi?
Mitä jos leikittäisiin sellasta leikkiä, että kaikki jotka kokevat olevansa valmiita seksisuhteeseen, osaisivat myös huolehtia ehkäisystä..
Näitä vahinkoja ehkäisystä huolimatta sitten adoptoitaisiin.
Valitettavasti on epärealistista utopiaa ajatella, että ihmiset olisivat tulevaisuudessa niin vastuullisia ja epäitsekkäitä, ettei abortteja olisi.
Et siis sinäkään osaa vastata mirenan erittäin hyvään kysymykseen, ei kukaan abortin vastustaja osaa. Muuta kuin sanoa että yhteiskunta hoitaa.

Eli kuten sanottua, eräät haluavat pelastaa elämän, mutta millaiseen elämään niin hiton väliä sillä.
 
adoptiolapsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen kuunnellut erittäin monen adoptiolapsen katkeraa tilitystä siitä, kuinka hänen äitinsä on hänet hylännyt. Tuo hylkäämisen tunne on seurannut näitä ihmisiä lapsuudesta aikuisuuteen. Tunne ei ole kadonnut siitäkään huolimatta, että heillä on ollut rakastavat adoptiovanhemmat.

Tästä syystä valitsisin ennemmin abortin kuin adoption.
Tässä yksi joka ei tilittele. Mulla on ihana elämä ja kiva sekä adoptioperhe että "oma" perhe. Ei muuta annettavaa kyllä tähän keskusteluun..
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja black-velvet:
:headwall: Ihan miten vaan, mut ainakin se 8-viikkonen "solumöykky", minkä mä näin kuolleena viikko sitten, vaikutti ihan lapselta mulle. Voin olla tietty vähän outo....Mut tohon kysymykseen: mä en ainakaan kykenis adoptioon - joskin en kyllä kykene aborttiinkaan....
Ihan miten vaan, mutta mulle se ei kyllä ollut lapsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siinä se oman lapsen antaa pois. abortilla vaan aikaisemmin.
Ei se solumöykky mikään lapsi ole.
Turhaa selittelyä, lapsi siitä tulisi ja aika aikasilla viikoilla sillä lapsella on siellä jo kaikki raajat jne.

Turha sanoa ettei se "solumöykky" kuitenkaan vielä selviytyisi koska yksikään vastasyntynytkään ei selviytyisi jos sen yksin pihalle heittäis tms.
 

Yhteistyössä