Miksi käytätte taaperoilla ja leikki-ikäisillä (saati isommilla lapsilla!) muoviastioita?

Meillä on niitä melamiinisia muumi-lautasia ja lusikoita koska lapset niistä kovasti tykkää ja ne on parhaan malliset ruokalautaset mitä olen löytänyt :)

Korkeat reunat ja tasanen lautanen, very good!

Sekä voi pestä tiskikoneessa, äiti tykkää!
Meillä kyllä lapset juo ja syö kaikista astioista nykyään mutta varmaan ennen 2v ikää oltiin aika tarkkoja ettei annettu lasia/posliinia kun meilläkin vähän villejä nää tapaukset...:whistle:
Tuollainen meillä on yksi (saatu lahjaksi) ja siitä on kyllä hyvä lapsen syödä, mutta mua häiritsee kun sitä ei voi laittaa mikroon!
 
"Tanjuska"
No meillä on Cars lautasia ja mukeja ja poika ei muista halua syödä joten ihan sama mistä syö kunhan syö.
Osaa kyllä mummolassa syödä tavallisilta lautasilta ja juoda lasista eikä ole ikinä rikkonut astioita.
 
Ihan noilta aikuistenkin lautasilta syövät myös kyllä jos omat lautaset on tiskissä. Mutta omissa lautasissa on se idea että ne on "omia". Juomalaseja lapset saavat käsiinsä vain harvoin, ovat sen verran tohloja kuitenkin.

Ja mä en tykkää ajatuksesta että lasia rikkoutuu lattialle, pelkään aina etten saa siivottua sitä kunnolla pois ja sitten jommalle kummalle lapselle tulee haava jostain huomiotta jääneestä lasinsirusta..
 
tartsika
Ja mä en tykkää ajatuksesta että lasia rikkoutuu lattialle, pelkään aina etten saa siivottua sitä kunnolla pois ja sitten jommalle kummalle lapselle tulee haava jostain huomiotta jääneestä lasinsirusta..
Mua pelottaa enemmän että toi napero löytäis lasinsiruja jostain, kun on vielä siinä iässä että kaikki menee suuhun.
Mutta ap.n kysymykseen, meillä on muoviastioita koska pojalla on yllättävän nopeet liikkeet eikä äiti aina ehdi sanoa edes kissaa kun on jo kupit ja kipot lattialla :D
 
Ihan noilta aikuistenkin lautasilta syövät myös kyllä jos omat lautaset on tiskissä. Mutta omissa lautasissa on se idea että ne on "omia". Juomalaseja lapset saavat käsiinsä vain harvoin, ovat sen verran tohloja kuitenkin.

Ja mä en tykkää ajatuksesta että lasia rikkoutuu lattialle, pelkään aina etten saa siivottua sitä kunnolla pois ja sitten jommalle kummalle lapselle tulee haava jostain huomiotta jääneestä lasinsirusta..
Meillä lapsella on "omia" posliinilautasia. :)
 

Yhteistyössä