Miksi kerrotte täällä palstalla kaiken itsestänne???

  • Viestiketjun aloittaja aikuisten hiekkalaatikolla
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aikuisten hiekkalaatikolla:
Tuli vaan mieleen tuosta alempana olevasta pitkästä ketjusta? Kerrotaan kaikki henk. kohtaiset asiat täällä ja sitten itketään kun jotkut kommentoi niitä. Ei tietenkään tarvitsisi olla asiaton, mutta mulle ei tulisi mieleenkään kertoa kaikkea täällä. Sitä paitsi tämä on vain IRL, ei mitään muuta. Huvittavaa seurata näitä tappeluketjuja, alkaa jo maksu mennä koko palstasta. Fiksumpi osaa lopettaa, eikö?
tätä on jo niin monet oikassu mut kyl toi IRL juttu oli jo nolo :LOL: :LOL: joo en mäkää tosiaan ole puhunu tääl sen syvällisemmist asioist ittestäni ku hiustenpidennyksestä =D muuten kommentoinu muitten juttuja tai keskustellu yleisistä asioista. kait joku voi saaha tukea täält netist henk.koht asioihin ja ehkä toiset on avoimia et ei häpeä paljastaa ittestää kaikkea eikä vaivaudu siit vaiks moni tietäs. kai ny jokanen tietää ite mitä tekee.
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuosta lopettamisesta vaan, että se ei aina auta, vaikka itse lopettaisi, jos se toinen vaan silti jatkaa.
kenenkaan se toinen jatkaa jos sinä lopetat?

Eikö riitaan ja tappeluun tarvita kaksi?

Tällä rukoilijalla kyllä on aina näitä hyviä komentteja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuosta lopettamisesta vaan, että se ei aina auta, vaikka itse lopettaisi, jos se toinen vaan silti jatkaa.
kenenkaan se toinen jatkaa jos sinä lopetat?

Eikö riitaan ja tappeluun tarvita kaksi?

Tällä rukoilijalla kyllä on aina näitä hyviä komentteja :)
Esim jos ei jatka riitaa mutta kommentoi jotain muuta, jopa ihan eri ketjuun, ja joku vittuilija seuraa ja laittaa joka viestiin vastaukseks jotain kakkaa. ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuosta lopettamisesta vaan, että se ei aina auta, vaikka itse lopettaisi, jos se toinen vaan silti jatkaa.
kenenkaan se toinen jatkaa jos sinä lopetat?

Eikö riitaan ja tappeluun tarvita kaksi?

Tällä rukoilijalla kyllä on aina näitä hyviä komentteja :)
Esim jos ei jatka riitaa mutta kommentoi jotain muuta, jopa ihan eri ketjuun, ja joku vittuilija seuraa ja laittaa joka viestiin vastaukseks jotain kakkaa. ;)
Niin tai kaksi muuta palstalaista alkavat keskenään jauhaa potaskaa ja paskaa siitä kolmannesta, joka on ihan hiljaa.
 

Yhteistyössä