Miksi lasta ei saa meikata?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja koita kestää kritiikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
En suinkaan kettuile, vaan kerron oman mielipiteeni tuosta asiasta.
Lapsia ei päästetä ihmisten ilmoille meikattuna, se on minun mielipiteeni ja siihen mulla on oikeus.
Ja mielestäni lapsi kuin lapsi on typerän, hölmön, jne, näköinen meikattuna. En siis missään vaiheessa kohdistanut tuota juuri sinun lapseesi.

Sulla on ihme tyyli mennä henkilökohtaisuuksiin kun joku uskaltaa olla kanssasi eri mieltä.
Mä sanoin sulle, että mun tyttö ei ole hölmön näköinen ja sinä vastasit siihen, että onpas, koska kaikki lapset ovat. Minusta et voi sanoa niin, näkemättä tyttöäni ja mminusta se oli jo henkilökohtaisuuksiin menemistä. Sinä itse taas sanoit omasi näyttävän tyhmältä meikeissä, joten miksi suutuit sitten siitä?
Sä oot todella yksinkertainen nainen!!!
Taisit alottaa tänkin ketjun vaan tappelu mielessä!
Oisithan sä tonkin voinut ihan nikilläs kirjottaa.
Mulleko tuo oli tarkoitettu?
En nimittäin kirjoita koskaan harmaana, vaan otan vastuun ihan mustana kaikista kirjoituksistani.
Sulla jäi tähän vastamaatta ;)

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja koita kestää kritiikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
En suinkaan kettuile, vaan kerron oman mielipiteeni tuosta asiasta.
Lapsia ei päästetä ihmisten ilmoille meikattuna, se on minun mielipiteeni ja siihen mulla on oikeus.
Ja mielestäni lapsi kuin lapsi on typerän, hölmön, jne, näköinen meikattuna. En siis missään vaiheessa kohdistanut tuota juuri sinun lapseesi.

Sulla on ihme tyyli mennä henkilökohtaisuuksiin kun joku uskaltaa olla kanssasi eri mieltä.
Mä sanoin sulle, että mun tyttö ei ole hölmön näköinen ja sinä vastasit siihen, että onpas, koska kaikki lapset ovat. Minusta et voi sanoa niin, näkemättä tyttöäni ja mminusta se oli jo henkilökohtaisuuksiin menemistä. Sinä itse taas sanoit omasi näyttävän tyhmältä meikeissä, joten miksi suutuit sitten siitä?
Sä oot todella yksinkertainen nainen!!!
Taisit alottaa tänkin ketjun vaan tappelu mielessä!
Oisithan sä tonkin voinut ihan nikilläs kirjottaa.
Mulleko tuo oli tarkoitettu?
En nimittäin kirjoita koskaan harmaana, vaan otan vastuun ihan mustana kaikista kirjoituksistani.
Sulla jäi tähän vastamaatta ;)
No mistäpä sen tietäisin, kuka se oli. Kyllä mä luulen, että näillä harmailla usein on oikeat nikitkin.
 
Sulla nyt vaan on ollut viime aikoina aika paljon ulkonäköön liittyviä keskusteluita,kyllä me uskotaan jo että olette kauniita :xmas:
Mäkin voin sanoa olevani kaunis sekä tyttö myös,mutta ei mulla ole tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esille :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sulla nyt vaan on ollut viime aikoina aika paljon ulkonäköön liittyviä keskusteluita,kyllä me uskotaan jo että olette kauniita :xmas:
Mäkin voin sanoa olevani kaunis sekä tyttö myös,mutta ei mulla ole tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esille :whistle:
peesi, ja Rukoilijasirkka tuo photoshopattuja kuviaan melkein joka ketjuun kuten tytsi galleria kuviaan...MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ....
 
Vierain
Meikit ei kuulu lapsen naamaan MINUN mielestäni. Ehtivät vallan hyvin laitella sitten isompana, meillä on onneksi ihan muut kiinnostuksen kohteet lapsella aina olleet, vaikka äippä meikkaakin. Ja en anna muutenkaan tehdä kaikkea mitä minä teen, vaikka lapsonen minun näkeekin erilaisia asioita tekevän. Esim. saunakaljaa en koskaan tyttöselle anna, vaikka itse sen löylyjen jälkeen joskus korkkaankin...

Mutta, kukin äiti tekee tavallaan :)
 
Tytyllä 9v on jo pitkään ollut omat meikit, lapsille tarkoitetut. Mä pidän tärkeänä, että ne on henkilökohtaiset, omiani en laittaisi lapsen naamaan. Kemikaalien lisäksi meikkeihin kertyy käytettäessä mukava määrä pöpöjä, joten välttääkseni esim. turhia tulehduksia tyty saa käyttää omiaan. Mutta hyvin harvoinpa neitokainen meikkailee, vaikka mä itse meikkaan melkein päivittäin.
 
Kyllä mä antaisin tuon likan vähän vaikka poskipunaa naamansa laittaa jos kotona vaikka keijua leikkis. Se tuskin vaikuttaa yhtään mihinkään. =)
Aina pitää tälläsistä asioista saada sota aikaseks. Mun mielestä lapsi ei ole hölmön näköinen vaikka maalais naamansa paskalla huvittavan näkönen enemminkin. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sulla nyt vaan on ollut viime aikoina aika paljon ulkonäköön liittyviä keskusteluita,kyllä me uskotaan jo että olette kauniita :xmas:
Mäkin voin sanoa olevani kaunis sekä tyttö myös,mutta ei mulla ole tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esille :whistle:
Ohhoh. Ehkä tällä palstalla on paljon sellaisia joilla on tarve tuoda jotain muita asioita paljon enemmänkin esille entä oman lapsen kauneus. Mun mielestä Rukoilijasirkalla on vielä ihan ymmärrettävästi oma lapsi josta puhuu ja jota kehuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sulla nyt vaan on ollut viime aikoina aika paljon ulkonäköön liittyviä keskusteluita,kyllä me uskotaan jo että olette kauniita :xmas:
Mäkin voin sanoa olevani kaunis sekä tyttö myös,mutta ei mulla ole tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esille :whistle:
Toiset puhuu tukasta, toiset ulkonäöstään, toiset rahoistaan... :whistle:
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Kyllä mä antaisin tuon likan vähän vaikka poskipunaa naamansa laittaa jos kotona vaikka keijua leikkis. Se tuskin vaikuttaa yhtään mihinkään. =)
Aina pitää tälläsistä asioista saada sota aikaseks. Mun mielestä lapsi ei ole hölmön näköinen vaikka maalais naamansa paskalla huvittavan näkönen enemminkin. :D
No mua ei huvittas yhtään jos lapsi ois naamaansa paskaa vedellyt...kyllä hölmönä pitäisin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sulla nyt vaan on ollut viime aikoina aika paljon ulkonäköön liittyviä keskusteluita,kyllä me uskotaan jo että olette kauniita :xmas:
Mäkin voin sanoa olevani kaunis sekä tyttö myös,mutta ei mulla ole tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esille :whistle:
Ohhoh. Ehkä tällä palstalla on paljon sellaisia joilla on tarve tuoda jotain muita asioita paljon enemmänkin esille entä oman lapsen kauneus. Mun mielestä Rukoilijasirkalla on vielä ihan ymmärrettävästi oma lapsi josta puhuu ja jota kehuu.
Joo mutta eikö se kerta tässäkin ketjussa riitä.
Mäkin sanon nyt että tytölläni on todella paksu tukka,vähän kuin tytsillä, ja tämän sanon nyt vain yhden kerran,en toista sitä joka vastauksessa :D :D :D
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sulla nyt vaan on ollut viime aikoina aika paljon ulkonäköön liittyviä keskusteluita,kyllä me uskotaan jo että olette kauniita :xmas:
Mäkin voin sanoa olevani kaunis sekä tyttö myös,mutta ei mulla ole tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esille :whistle:
Toiset puhuu tukasta, toiset ulkonäöstään, toiset rahoistaan... :whistle:
ja toiset läskeistään
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sulla nyt vaan on ollut viime aikoina aika paljon ulkonäköön liittyviä keskusteluita,kyllä me uskotaan jo että olette kauniita :xmas:
Mäkin voin sanoa olevani kaunis sekä tyttö myös,mutta ei mulla ole tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esille :whistle:
Toiset puhuu tukasta, toiset ulkonäöstään, toiset rahoistaan... :whistle:
Näinpä,mut olenko mä nyt viime aikoina rahasta puhunut? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Sulla nyt vaan on ollut viime aikoina aika paljon ulkonäköön liittyviä keskusteluita,kyllä me uskotaan jo että olette kauniita :xmas:
Mäkin voin sanoa olevani kaunis sekä tyttö myös,mutta ei mulla ole tarvetta tuoda sitä jatkuvasti esille :whistle:
Toiset puhuu tukasta, toiset ulkonäöstään, toiset rahoistaan... :whistle:
ja toiset läskeistään

Niin puhuu, eikö se oo ihan sama, mistä jokainen puhuu? Kun kaikki taitaa puhua itselle tärkeistä asioista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Kyllä mä antaisin tuon likan vähän vaikka poskipunaa naamansa laittaa jos kotona vaikka keijua leikkis. Se tuskin vaikuttaa yhtään mihinkään. =)
Aina pitää tälläsistä asioista saada sota aikaseks. Mun mielestä lapsi ei ole hölmön näköinen vaikka maalais naamansa paskalla huvittavan näkönen enemminkin. :D
No mua ei huvittas yhtään jos lapsi ois naamaansa paskaa vedellyt...kyllä hölmönä pitäisin...
Ai en mä tota lasta kauheen hölmönä pitäny, kun vauvana pikkasen oli vaippaa kaivellu. Ja jos et tajunnu,että se oli kärjistetty esimerkki ni taidat itse olla hieman hölmö :whistle:
 

Yhteistyössä