;MIKSI MIEHEN pitää työntää kalunsa peppureikään?

Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten anaaliseksissä voi saada orgasmin?! Eihän peppureiässä ole klitorista, g-pistettä tmv.!! :eek:
Koita asiaa ennen kuin tuomitset sen! Parhaimmat orkut saa kun stimuloi kaikki paikkoja samaan aikaan.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Kuvottavaa:
Otatteko suihin heti perse panon jälkeen? leffoissa nähnyt ja halut menee samantien...
Oikeassa elämässä ei ole sängyn vieressä ohjaajaa joka sanoo, että poikki ja tauko ja jatketaan hetken päästä.. ellei nyt perhe-elämän muita häiriöitä lasketa tässä kohtaa mukaan :D
 
harmaannun
enemmän vielä mua jotenkin ahdisti kun mies tossa joku aika sitten koitti kovasti viedä mun käsiä omaan persiiseensä :x en kyllä tykkää omankan pyllyn räpläämisestä. jotenkin likasta ja kiusallista mun makuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaannun:
enemmän vielä mua jotenkin ahdisti kun mies tossa joku aika sitten koitti kovasti viedä mun käsiä omaan persiiseensä :x en kyllä tykkää omankan pyllyn räpläämisestä. jotenkin likasta ja kiusallista mun makuun.
:x :x :x joo, ukon perseen jätän mielelläni rauhaan.. :$ :$
 
vieras
Jostain luonnottomasta syystä peräaukkoon asti voi johtua hermoja, jotka voimistaa orgasmia. Mut ei sinne suoleen oo pakko työntää mitään penistä tai kieltä. On niitä (kauheen nimisiä) anustappejakin saatavilla. Itse en tykkää kanssa suuhuni saada mitään mikä on virtsan, ulosteen tai kuukautisvuodon kanssa tekemisissä - eli vierastan suuseksiä. Mut kunnon orgasmi tuntuu kyllä kieltämättä anaalissa asti - eli varmaan (valitettavasti) oon niitä naisia, joiden hermotukset ylettyy peräsuoleen asti. Yök..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Pakko kysyy: miten pieni muna teidän miehillä on jotka anaalista tykkäätte? Mä oon muutaman kerran kokeillu ja niin varovasti ei pysty hommaa hoitamaan ettei sattus ihan helvetisti... :/
kunnon pitkät esileikit ja rentoutus.. ja tietenkin luottamus kunnossa. paljon klitoriksen hinkkausta.
ja alottaa kielellä tai sormella. ja paljon liukkaria.
menee isokin ilman kipuja... :p
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Pakko kysyy: miten pieni muna teidän miehillä on jotka anaalista tykkäätte? Mä oon muutaman kerran kokeillu ja niin varovasti ei pysty hommaa hoitamaan ettei sattus ihan helvetisti... :/
Sama ongelma, tykkään viel esim sormesta ja antaa kivat kiksit, mut muna sattuu... Kuulemma pitäis venytellä... ja liukastetta niin prklsti
 
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Pakko kysyy: miten pieni muna teidän miehillä on jotka anaalista tykkäätte? Mä oon muutaman kerran kokeillu ja niin varovasti ei pysty hommaa hoitamaan ettei sattus ihan helvetisti... :/
kunnon pitkät esileikit ja rentoutus.. ja tietenkin luottamus kunnossa. paljon klitoriksen hinkkausta.
ja alottaa kielellä tai sormella. ja paljon liukkaria.
menee isokin ilman kipuja... :p
Juu ei auta. On kokeiltu sekä nyksän että eksän kanssa ja ei vaan toimi ni ei toimi. Ehkä mun anatomia ei vaan anna periksi tai sitten miehellä (näillä molemmilla edellä mainituilla) on mulle liian iso.
 
On sanottu
On sanottu, että b-rapun talkkari ovat todellisesti homoja.
Varsinkin em. sankarit, jotka ovat naisensa kättä ohjastaneet anusta kohti. ;)

Minä painelen sormin miehen välilihaa, enkä tunge sormia peräaukkoon asti. Vinkkinä niille, jotka ällöävät työntää mitään miehen ahteriin...
 
mandariini
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Pakko kysyy: miten pieni muna teidän miehillä on jotka anaalista tykkäätte? Mä oon muutaman kerran kokeillu ja niin varovasti ei pysty hommaa hoitamaan ettei sattus ihan helvetisti... :/
Ei todellakaan pieni B)
Onko sulla mies? :eek:

Ap:lle vastauksena, että ei oo pakko jos ei haluu :kieh: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Pakko kysyy: miten pieni muna teidän miehillä on jotka anaalista tykkäätte? Mä oon muutaman kerran kokeillu ja niin varovasti ei pysty hommaa hoitamaan ettei sattus ihan helvetisti... :/
Persreikä venyy siinä missä emätinkin. Mietis mitä älyttömiä p*skojakin sieltä saattaa miehilläkin tulla. Ja se varmasti sattuu jos yhtään jännittää. Rentoutuminen on kaiken a ja o.
 

Yhteistyössä