;MIKSI MIEHEN pitää työntää kalunsa peppureikään?

Pakko näemmä pyörtää päätökseni seksiosioon kirjoittelusta kun näitä aloituksia on tänne singottu niin usea, ettei jaksa edes poistella.

Ja vastaus Swingin kysymykseen:

Miksi miehen pitää työntää? Niin, samaa kai mietti se poikaystäväni, joka ei olisi halunnut vaan miellyttääkseen työnsi. Siitä opin minäkin sen verran, että halun pitää olla moleminpuolinen ennen kuin mä nautin siitä.

Se tuntuu hyvältä. Ja orgasmi on omanlaisensa. Ei klitoris ja emätinorgasmejakaan voi toisiinsa verrata.

Niih, kukin pitäköön mistä pitää. Vaan sitä en tajua, miksi kyseenalaistaa, ellei ole edes kokeilllut. (Ja -varpaiden imeminen tuntuu hiusjuurissa asti.)

:xmas: :p
 
nyt on pakko sanoa tähän että viikonloppuna oli mies kylässä ja nuoli pillun perusteellisesti sitten myös peppu aukon ja sit saman tien kiihkeeseen kielisuuteluun kanssani eipä sitä tullu ajateltua siinä vaiheessa mutta seksin jälkeen tuli kyllä hampaat pestyä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tykkääkö siitä todellakin muka kaikki sitä kokeilleet naiset? Voihan sitä jo sormin kokeiltuaan huomata ettei tykkää! Ja jos nyt on ihan pakko verrata sitä kalun kokoa ulosteeseensa niin ei ole kyllä lähimainkaan... :|

Muiden tuntemuksista mä en voi puhua.

Mutta ei tuntunut ekalla kerralla hyvältä. Eikä toisellakaan.
Itse kai on helpointa sekin etsiä.

Enkä mä kyllä voi kuin toivottaa onnea etsintään. :D Minusta se on vaivan arvoista.
 
nyymi
Ensiksi: Ne jotka sekoittaa ulostamisen ja anaaliseksin keskenään, vähän opiskelemaan asioista. Anaalikanaalissa ei ole ulostetta jos ihmisellä ei ole hätä. Ja sanomattakin on selhää ettei paskahädässä aleta anaaliseksiä harrastamaan. Joten jos hampaat pitää pestä sen jälkeen kun on suudellut anusaukkoaan nuollutta miestä, on se korvien välissä se vika...
Toiseksi: Jos tykkää anaaliseksistä, se ei ole mikään mielenhäiriö eikä perversio. Jotkut (meistä ) on herkkiä toisista paikoista, jotkut toisista. Makaronilaatikkovertaus osui aika oikeaan ;)
 

Yhteistyössä