Millä rv:lla kohdunsuu pehmennyt ja lyhentynyt ja koska syntyi?

Mulla kohdunsuu auki 2cm viikolta 32 asti ja rajuja suppareita koko ajan oli.. 38 viikolla menin synnytysosastolle näyttäytymään kun supistuksia oli jonku verran, paikat auki 7cm joten tyttö synty sitten viikolla 38
 
Mulla irtos viikolla 36 tasan limatulppa ainakin suurimmalta osin. Viikolla 36+4 kanavaa jäljel vajaa 2 cm ja kohdunsuu auki sormelle... Nyt viikkoja 37, rinnat alkaneet särkemään ja limatulppaa tulee ulos silloin tällöin, tänään hiukan enemmän ja aina supistuksen jälkeen... Jospa se lähtö tulee nyt tänä yönä eteen, kun taas alkaa supistukset voimistumaan.... Pitäis saunaan päästä, mut ei sitä nyt jaksa lähtee ajelemaan äipän luokse.
Kamalaa, kun ei voi yskiäkkään enään, kun koko ajan jotain valahtaa housuihin...

Niin ja eilen tuli kivuttomia supistuksia, mut tänään niihin on jo liittynyt jonkin moista kipua. Pääsis ukko viettämään varpajaiset tänä vkonloppuna, jos nyt viikolla syntyis...

Täytyy toivoa parasta.

Tosin kaveri on nauranut, kun sille olen soitellut, että josko nyt, kun vähän sattuu, niin sanoi että kuka hullu niitä kipuja kaipaa... :LOL:
 

Yhteistyössä