Millaiseksi arvioisit "markkina-arvosi" tällä hetkellä parisuhdemarkkinoilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kis-Kisu
Arvioisin siihen 60% mahdollisuuteen... ;)

+ alle 30v
+ Huumorintajuinen, ihan nätti ja suht hyvä itsetunto.
+ Hiukan rahnaa joskus jossain... :LOL:

- 3 lasta
- Hiukan pullea (ehkäpä jää siis ne laihuutta ihannoivat pöljäkkeet pois laskuista) :D

Vientiä on aina ollut ja kiinnostusta. Vaikkakin olen ollut varattu jo pidemmän aikaa, mutta onneksi ei tarvi lähteä tuonne sinkkumarkkinoille.
 
Omalta osaltani luulisin että vaikuttaa, että olen sosiaalinen, iloinen, hauska, nokkela. Ja jotenkin itseriittoinen, en siis kovin riippuvainen toisten mielipiteistä. En ole ahdistunut tai kovin neuroottinen. En oo ilkeämielinen.

Luulen että nämä asiat vaikutti nuorena ja nättinäkin :) enemmän kuin ulkonäkö.
 
Fleur de la Cour
Pidän markkina-arvoani edelleen hyvänä. Olen suht nätti kasvoistani, ja mulla on hyvännäköinen kroppa. Olen jotain jopa pitkästä parisuhteestani oppinut ja olen vähemmän tempperamenttisempi kuin nuorena, tosin silti olen edelleen se sanavalmis nainen, joka saa aikaan keskustelua. Minulla on työpaikka ja varma toimeentulo, riittävästi omaisuutta tullakseni toimeen itsekseni ja minulla on vain yksi lapsi, joka sekin jo 10-vuotias. Silti olen vielä suht nuori.
 
Vaimoke
Varmaan aika uono.Ikää kohta 40,kolme lasta ja vatsamakkarat. Naam ja hiukset on hyvät,mut muuten selluliittinen vaikkei ylipainoa.Mieleltään kiva ja mukava.Mutta parisuhdetta ajatellen ei varmaan kovaa kysyntää.
 
Mun markkina-arvoa ei varmaan ole edes olemassa.
Arvoa laskee:
-ikä, olen jo 47v
-lapset, kaksi kpl 5 ja 16v
-koirat, kolme kpl
-varallisuus, natinkia, olen siis todella köyhä
-ulkonäkö, rupsahtanut
-luonne, vaikea ja vittumainen
-kodinhoito, huono ruoanlaittaja ja siivoton ihminen
+hyvä sängyssä :D
 
vieras
Todennäköisesti markkina-arvo ois kahden pienen lapsen yh:nä aika lähellä nollaa.

Mutta olen ajatellutkin niin että jos tää parisuhde jostain syystä menee karikkoon, en toista kertaa saman katon alle muuta kenenkään kaksilahkeisen kanssa. Tapailla tai seurustella voin, mutta oman asunnon ja omat rahat haluan pitää. Suuri osa ongelmista mitä mun suhteessa on ollut liittyy näåihin ja seksiin.
 
vieras
23v kahden pikkulapsen äiti, ulkonäköpuoli ihan ok, kroppa kunnossa. Luonne vaikea ja vittumainen, itsepäinen ja dominoiva, huono ja laiska sängyssä. Ei ammattia, eikä töitä. Markkina-arvo asteikolla 1-10 ehkä 5.

 
mitenkähän suuri se nyt voisi olla liki 5-kymppisellä, raihnaisella, lihavalla, rumalla, ei-sporttisella kolmen hankalan lapsen (joista nuorin kehitysvammainen) äidillä, joka tulee toimeen kyllä pääsääntöisesti omillaan,muttei pysty elättämään miestä, ja joka ei tupakoi eikä kapakoi, ja johon ei voi tutustua heti suoraan sänkyhommien kautta :LOL: :LOL: :LOL:
 
via
omat miinukset miehen silmissä
minulla on lapsi
aviomieheni on kuollut, joten uusi mies voisi kokea että haluaisin olla edelleen aviomieheni kanssa mikäli se olisi mahdollista, olenko päässyt yli?
minulla on paljon harrastuksia - ajanpuute??!!

omat plussat miehen silmissä
kauneus
kroppa kuosissa
pitkät paksut luonnastaan todella tummat hiukset
hyvä työpaikka
omistusasunto
ihana perhe!
 
Tuo olikin mielenkiintoinen kysymys!! Oma markkina-arvoni miinusmerkkinen...ollut niin kauan kuin on ollut lapsia. Tällä hetkellä raskaana ja anemian takia naama ja huulet kalpeena, silmät syvällä päässä jne. Oon kuitenkin vannonut itselleni että palautan markkina-arvoni kun lapsiluku on täynnä ja pahimmat koliikkiajat takana ;) . Ihan entiselleen en kyllä arvoani saa enkä ole ajatellut markkinoille mennäkään mutta itselle tulee mukavampi olo (nostaa itsetuntoa) kun tietää markkina-arvon olevan kohtuullinen :xmas: . Jaa että varauksia monilla...mulle ei oo yhtään varausta kukaan tehnyt :( ;)
 
onhan noita ukkeleita tarjolla ollut, en vaan huoli ihan ketä vaan... yhtä nyt kolmisen kuukautta tapaillut, mutta en kyllä mene vannomaan, että yhteistaloutta enää kenenkään kanssa haluan.

en tiiä, oisko kouluarvosanoilla jotain 7-8 luokkaa? :snotty:
 

Yhteistyössä