Minä löysin Jumalan!

  • Viestiketjun aloittaja pelastettu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Sen vielä lisään että ihmisillä on outo luulo että Jeesuksesta pimitetään jotain olennaista tietoa jossain.

Jos uskot että Raamattu ON Jumalan Sana, uskot kai että Jumala pitää lupaustensa mukaan huolen siitäkin että Sana pysyy eikä muutu ja näinollen Jumalan ilmoitus on luettavissa Raamatusta!
Oikeastaan se on toive, sillä pelkkä usko Jeesukseen ja pelastuminen tätä kautta on perisyntiselle ihmiselle luotaantyöntävä ajatus. On helpompi etsiä tekosyitä ja keskittyä mihin tahansa aiheen ympäriltä, kunhan ei joudu silmätysten sen ajatuksen kanssa, että Jeesuksen hyväksymällä ja hänen ristintyöhönsä turvaamalla pääsee taivaaseen.

Paradoksaalista tilanteessa on, että uskominen ei vaadi mitään, mutta antaa pelastuksen. En aina ymmärrä, miksi ihmiset tekevät pakomatkaa, kun pysähtyminen ei vaadi kuin juoksemisen lopettamisen...
 
Opi ja ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja :
http://www.tv7.fi/nettv/;jsessionid=D10EFBA91D4383C5665F2F09BF3A9D85
Tuosta oli aiemminkin tuosta linkki, miksei mulla näy mitään? Olen kahdella eri selaimella yrittänyt.
Tiedän et Nokialla on nettitv, mutta en tiennyt et seiskalla olisi.

Wikissä, mistä olen mm. lukenut, sanotaan, että "Legendojen mukaan koko kirjasto tuhoutui tulipalossa Julius Caesarin vallatessa kaupungin 47-48 eaa. Nykyisen näkemyksen mukaan tuolloin tuhoutui ainoastaan osa kirjastosta, ja koko kirjasto tuhoutui erilaisten onnettomuuksien seurauksena vuoteen 640 mennessä."
liittyen Aleksandrian suuren kirjastoon.

Raamattu on varmasti osaltaan Jumalan sanaa, mutta ei enää kaikki ja paljon enemmän olisi voinut olla. En osaa sanoa Jumalan ilmoituksesta sellaisenaan. Se kun on liian laaja käsiten. Mutta kuten olen ottanut asiasta selvää, niin asia ei ole noin yksiselitteinen. Se mikä osa on Jumalalta ja mikä on Jeesuksen kautta saatua, siitä osasta vain vähän jäi kirkon käyttöön muuttumattomana.
Liian paljon on muutettu ja jätetty pois.
Jeesuksen opetuksia ja Jumalan sanaa sellaisenaan on tuhottu, polttamalla niitä ja jättämällä ne pois julistuksesta.

Se on kirkon synti.
Minä en halua olla siinä osallisena, haluan oppia ja ymmärtää Sanan sellaisena kuin se oli silloin kun se annettiin. On jopa pyhäin häväistys opettaa muutettua totuutta, nyt kun kaikilla on mahdollisuus oikeaan totuuteen.

Koko kristinusko on nykyään tuon varassa mitä kirkko opettaa ja mitä valtio opettaa kouluissa. Se on jopa pelkkää propagandaa Jeesusta vastaan. Ja minkä takia, koska koko laitoksesta ja ilmiöstä ollaan tehty Totuutta suurempi ja sitä ei enää voida myöntää, kun koko juttu on paisunut kuin pulla taikina.

Jos luit mitä kirjoitin historista, niin etkö itsekin olisi totuuden kannalla, et sen jonka toiset sepittivät totuudeksi, vaikka olisit siihen uskonut tähän saakka.
Jos et ole, niin toivon edes itse löytäväni sen oikean sanan, mitä Jeesus julisti. Maailma kaipaa Totuutta, nyt kun materialismi on ottanut vallan uskonnosta.
Ei koulu-uskonto ole kuin pelkkää feikkiä, ei siihen usko enää kukaan, se vaan täyttää paikkansa lukujärjestyksestä.
Ihmisillä on oikeus saada tietää Totuus sellaisena kuin se on, ei enää humpuukia, josta ei kukaan hyödy. Eiköhän kirkolla ole ollut oma aikansa ottaa kansa omakseen, vaan kuinka on käynyt? Eri ryhmiä on eronnut siitä omaksi porukoikseen ja maailma on yhä kaoottinen, suunta on huonompaan.

Miksi sivuuttaa Jeesuksen opetuksista juuri ne jotka oli tarkoitettu kaikille meille pelastukseksi? Ei siinä voi olla mitään väärää. Usko uskoosi, mutta älä ole sokea vaan luota Herraasi ja ota itse asiasta selvää. Ei ole kuin yksi totuus ja tie.
Ja se ei ole muuttunut vuosituhannessa miksikään. Sanoma on sama, mutta sisältö perusteellisempi ja yksityiskohtaisempi.

Jos joku oikeasti on uskossa, silloin tuntee myös Jumalan, ei taatusti halua valheellisen tai muunnellun opin soljuvan kaiken kansan käsiin, etenkin kun sen sisältä ja historia estää sen tarttumisen ihmisiin.
jos ihmiset tuntisivat tuon alkuperäisen opin, niin suurin osa ihmisistä olisi kristinuskovaisia ja kuin veljiä keskenään. Eikö se ole ylevä päämäärä?
 
Opi ja ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja bean:
Oikeastaan se on toive, sillä pelkkä usko Jeesukseen ja pelastuminen tätä kautta on perisyntiselle ihmiselle luotaantyöntävä ajatus. On helpompi etsiä tekosyitä ja keskittyä mihin tahansa aiheen ympäriltä, kunhan ei joudu silmätysten sen ajatuksen kanssa, että Jeesuksen hyväksymällä ja hänen ristintyöhönsä turvaamalla pääsee taivaaseen.

Paradoksaalista tilanteessa on, että uskominen ei vaadi mitään, mutta antaa pelastuksen. En aina ymmärrä, miksi ihmiset tekevät pakomatkaa, kun pysähtyminen ei vaadi kuin juoksemisen lopettamisen...
En tiedä minkä johdattamana kirjoitit, mutta tuo on todella onnistunutta kirjoitusta.
Pysähtyminen ei vaadi kuin juoksemisen lopettamisen :)
Voisiko paremmin asian ilmaista.
Usko tuo ihmiselle pelastuksen, mutta se on vain osa ihmiselämää mihin pitäisi huomio kiinnittää. Monet ideologiat ovat oikeassa, vaikka Jeesus ei niihin suoranaisesti paneutunutkaan. Ne ovat sellaisia, jotka parantavat ihmisten yhteiseloa sellaisenaan ja siten tekevät kokonaisuudesta tai kollektivisuudesta kasvattavan.

Jeesus paneutui nimenomaan viimeisen vaiheen saavuttamiseen. Vaikkakin lähimmäisen rakkaus sellaisenaan tuo ihmisten keskuuteen täydellisen elämän, josta vain harva voi nykypäivänä nauttia, kirkon turhista yrityksistä huolimatta.

Se että monet sivuuttaa koko pelastuksen sisällön, johtuu siitä että ei kaikki ole valmiita sen hahmottamiseen tai ymmärtämiseen. Se vie oman aikansa, mutta pikkuhiljaa yhä useampi siihen pystyy. Nyky politiikalla ja kirkoilla ei saavuteta yhtään mitään, katteet ovat miinuksen puolella, olleet jo kauan. Kenties ihmiset sisäisesti astii valheen kirkon takana. Luultavasti.
Aika on otollinen oikealle opetukselle, kuka vain ensimmäisenä opettajana ilmestyykään.
 
Rouva
Olipa mielenkiintoinen keskustelu! Tosi mukava lukea järkeviä perusteluita, joilla on jokin pohjakin sen tavanomaisen eipäs-juupas-väittelyn sijaan! =)

Itse olen uskovainen -kristitty-, mutta olen tavattoman kiinnostunut nimenomaan alkukristillisten seurakuntien toiminnasta. Onhan se ihan päivänselvä asia, että ihminen on muuttanut kristinuskon, kirkon ja raamatun palvelemaan paremmin omia tarkoitusperiään.

Se mikä ihmetyttää, on joidenkin uskovaisten sokea usko raamattuun. Sehän on niin ihmisen tekemä kirja kuin olla voi, ei varmasti tunnistaisi kirjoituksia alkuperäisiksi, jos vertaamaan pääsisi. Käännökset ja nykysuomennokset muuttavat sanomaa.

Ja se on ihminen, joka on päättänyt, mitä kirjoituksia raamattuun tulee, ei Jumala.

Jos ajattelee niitä keskiaikaisia (?) kirkolliskokouksia, jotka raamatun sisällön on määrittänyt, en voi "uskoa" raamattuun. Ristiretket, inkvisitiot, noitavainot.... mikään niistä ei ole sitä, mitä Jeesus opetti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Se mikä ihmetyttää, on joidenkin uskovaisten sokea usko raamattuun. Sehän on niin ihmisen tekemä kirja kuin olla voi, ei varmasti tunnistaisi kirjoituksia alkuperäisiksi, jos vertaamaan pääsisi. Käännökset ja nykysuomennokset muuttavat sanomaa.

Ja se on ihminen, joka on päättänyt, mitä kirjoituksia raamattuun tulee, ei Jumala.

Jos ajattelee niitä keskiaikaisia (?) kirkolliskokouksia, jotka raamatun sisällön on määrittänyt, en voi "uskoa" raamattuun. Ristiretket, inkvisitiot, noitavainot.... mikään niistä ei ole sitä, mitä Jeesus opetti.
Alkuperäisiksi? Käännökset tietysti vaikuttavat jonkun verran, mutta koska niitä käännetään alkukielistä nykyään, käännösvirheissä ei pitäisi tapahtua loputtomasti kertautumista. 300-luvulla nuo Raamatun kirjat taidettiin valita.
 
Rouva vielä jatkaa
Ai niin ja vielä ap:lle; onnea uskoon tulemisen johdosta! =) ajan myötä sinäkin löydät varmasti sen juuri sinulle sopivan tavan uskoa. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle, se pitäisi KAIKKIEN uskisten pitää mielessä ja lakata tuomitsemasta toisin ajattelevia. Mitäs se Jeesus siitä tuomitsemisesta taas opettikaan.... :D
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Se mikä ihmetyttää, on joidenkin uskovaisten sokea usko raamattuun. Sehän on niin ihmisen tekemä kirja kuin olla voi, ei varmasti tunnistaisi kirjoituksia alkuperäisiksi, jos vertaamaan pääsisi. Käännökset ja nykysuomennokset muuttavat sanomaa.

Ja se on ihminen, joka on päättänyt, mitä kirjoituksia raamattuun tulee, ei Jumala.

Jos ajattelee niitä keskiaikaisia (?) kirkolliskokouksia, jotka raamatun sisällön on määrittänyt, en voi "uskoa" raamattuun. Ristiretket, inkvisitiot, noitavainot.... mikään niistä ei ole sitä, mitä Jeesus opetti.
Alkuperäisiksi? Käännökset tietysti vaikuttavat jonkun verran, mutta koska niitä käännetään alkukielistä nykyään, käännösvirheissä ei pitäisi tapahtua loputtomasti kertautumista. 300-luvulla nuo Raamatun kirjat taidettiin valita.
Aijaa, onko viimeisin suomenkielinen raamattu tosiaan käännetty suoraan alkuperäisistä? :eek: Sitä en tosiaan tiennyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Aijaa, onko viimeisin suomenkielinen raamattu tosiaan käännetty suoraan alkuperäisistä? :eek: Sitä en tosiaan tiennyt.
Minulla ei ole tässä nyt sitä Raamattua, mutta muistelen, että viimeksi kun katsoin, niin mahdollisimman alkuperäisiä tekstejä (eri tekstejä vertaillen) tuossa olisi käytetty.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja seurakunta:
Alkuperäinen kirjoittaja pelastettu:
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Sanot samassa lauseessa, että Jumala on rakkaus joka pitää paikkansa, ja että Jumala armahtaa katuvan. Eli jos et kadu, niin Jumala ei enää olekaan rakkaus vaan viha tai kosto?
Eikö toi ole ristiriitaista?
Jumala on rakkaus, eikä siihen liity katuminen, vaan Jumala rakastaa jokaista teosta riippumatta ilman, että erikseen tarvii asiaa Hänelle hyvitellä
Mä uskon niin, että jos syntejään katuu niin Jumala armahtaa.
Jumala ei oo koskaan viha tai kosto, mutta taivaaseen pääsevät vaan ne jotka aidosti katuvat syntejään. Tää on siis se mihin mä uskon.
Ainoastaan 144000 käsittävä Luuk. 12:32; Ilm. 14:1, 3;
pieni lauma menee taivaaseen 1. Kor. 15:40-53; Ilm. 5:9, 10
ja hallitsee Kristuksen kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja seurakunta:
Alkuperäinen kirjoittaja pelastettu:
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Sanot samassa lauseessa, että Jumala on rakkaus joka pitää paikkansa, ja että Jumala armahtaa katuvan. Eli jos et kadu, niin Jumala ei enää olekaan rakkaus vaan viha tai kosto?
Eikö toi ole ristiriitaista?
Jumala on rakkaus, eikä siihen liity katuminen, vaan Jumala rakastaa jokaista teosta riippumatta ilman, että erikseen tarvii asiaa Hänelle hyvitellä
Mä uskon niin, että jos syntejään katuu niin Jumala armahtaa.
Jumala ei oo koskaan viha tai kosto, mutta taivaaseen pääsevät vaan ne jotka aidosti katuvat syntejään. Tää on siis se mihin mä uskon.
Ainoastaan 144000 käsittävä Luuk. 12:32; Ilm. 14:1, 3;
pieni lauma menee taivaaseen 1. Kor. 15:40-53; Ilm. 5:9, 10
ja hallitsee Kristuksen kanssa
*huokaus* joo joo taas :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja seurakunta:
Alkuperäinen kirjoittaja pelastettu:
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Sanot samassa lauseessa, että Jumala on rakkaus joka pitää paikkansa, ja että Jumala armahtaa katuvan. Eli jos et kadu, niin Jumala ei enää olekaan rakkaus vaan viha tai kosto?
Eikö toi ole ristiriitaista?
Jumala on rakkaus, eikä siihen liity katuminen, vaan Jumala rakastaa jokaista teosta riippumatta ilman, että erikseen tarvii asiaa Hänelle hyvitellä
Mä uskon niin, että jos syntejään katuu niin Jumala armahtaa.
Jumala ei oo koskaan viha tai kosto, mutta taivaaseen pääsevät vaan ne jotka aidosti katuvat syntejään. Tää on siis se mihin mä uskon.
Ainoastaan 144000 käsittävä Luuk. 12:32; Ilm. 14:1, 3;
pieni lauma menee taivaaseen 1. Kor. 15:40-53; Ilm. 5:9, 10
ja hallitsee Kristuksen kanssa
*huokaus* joo joo taas :headwall:
Noi Raamatun kohdat löytyy ihan jokaisen Raamatusta.
 
uskova
ONNEA paljon sinulle ap!!! Hyvän valinnan oot elämässäsi tehnyt,siis löytänyt elämän se on hienoin asia maan päällä ;) Raamatusta sen verran, että ei se olisi pahitteeksi hankkia sitä :) mut hyvä juttu, että löysit Jumalan ja Jeesuksen!!!
 
NN
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Ihqqqqqqq!! Onni onnettomuudessa on se että kajahdit vaan uskoon koska jos olisit kanavoinut tuon päänpimentymän johonkin muuhun niin valkotakkiset olisivat varmasti sut hakenu jo poies...

Mutta onneksi olkoon ja onnea valitsemallasi tiellä, on se hyvä että joku pitää sustakin huolen (vaikkakin tässä tapauksessa se onkin mielikuvitushahmo )...
Lapsellinen. Ja luuletko, että sä jotenkin saat käännettyä meidän uskovien päät tai luuleen meitä hulluiks? Jumala on oikeesti olemassa, ja se joka sen on löytänyt, todellakin tietää sen ja sitähän ei uskottomien puheet hetkauta! Kiitos Herralle että olet pitämässä huolta lapsistani, olet parantanut minut sairauksista, auttanut talousasioissa ja johdattanut! Amen!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja seurakunta:
Alkuperäinen kirjoittaja pelastettu:
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Sanot samassa lauseessa, että Jumala on rakkaus joka pitää paikkansa, ja että Jumala armahtaa katuvan. Eli jos et kadu, niin Jumala ei enää olekaan rakkaus vaan viha tai kosto?
Eikö toi ole ristiriitaista?
Jumala on rakkaus, eikä siihen liity katuminen, vaan Jumala rakastaa jokaista teosta riippumatta ilman, että erikseen tarvii asiaa Hänelle hyvitellä
Mä uskon niin, että jos syntejään katuu niin Jumala armahtaa.
Jumala ei oo koskaan viha tai kosto, mutta taivaaseen pääsevät vaan ne jotka aidosti katuvat syntejään. Tää on siis se mihin mä uskon.
Ainoastaan 144000 käsittävä Luuk. 12:32; Ilm. 14:1, 3;
pieni lauma menee taivaaseen 1. Kor. 15:40-53; Ilm. 5:9, 10
ja hallitsee Kristuksen kanssa
*huokaus* joo joo taas :headwall:
Noi Raamatun kohdat löytyy ihan jokaisen Raamatusta.
Niin juu niinhän ne aina teidän mielestä. Sitten luetaanko niitä ku piru Raamattua jakeita pötköön sieltä täältä ja tuolta ja johan istuu jt:ien mielen mukaisiksi. :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja seurakunta:
Alkuperäinen kirjoittaja pelastettu:
Minä, vanha Jumalalle ja uskonnolle naureskelija, olen tullut uskoon.
Uskon Jumalaan ja ylösnousemukseen, siihen että katuvalle synnit armahdetaan. Jumala on rakkaus.
Sanot samassa lauseessa, että Jumala on rakkaus joka pitää paikkansa, ja että Jumala armahtaa katuvan. Eli jos et kadu, niin Jumala ei enää olekaan rakkaus vaan viha tai kosto?
Eikö toi ole ristiriitaista?
Jumala on rakkaus, eikä siihen liity katuminen, vaan Jumala rakastaa jokaista teosta riippumatta ilman, että erikseen tarvii asiaa Hänelle hyvitellä
Mä uskon niin, että jos syntejään katuu niin Jumala armahtaa.
Jumala ei oo koskaan viha tai kosto, mutta taivaaseen pääsevät vaan ne jotka aidosti katuvat syntejään. Tää on siis se mihin mä uskon.
Ainoastaan 144000 käsittävä Luuk. 12:32; Ilm. 14:1, 3;
pieni lauma menee taivaaseen 1. Kor. 15:40-53; Ilm. 5:9, 10
ja hallitsee Kristuksen kanssa
*huokaus* joo joo taas :headwall:
Noi Raamatun kohdat löytyy ihan jokaisen Raamatusta.
Niin juu niinhän ne aina teidän mielestä. Sitten luetaanko niitä ku piru Raamattua jakeita pötköön sieltä täältä ja tuolta ja johan istuu jt:ien mielen mukaisiksi. :headwall:
Jehovan todistajat todella uskovat, että Raamattu on Jumalan sana ja että sen sisältö on tarkoitettu meidän opetukseksemme (2. Tim. 3:16, 17; Room. 15:4; 1. Kor. 10:11). Siksi he eivät turvaudu filosofisiin perusteluihin kiertääkseen Raamatun selviä ja totuudellisia lausuntoja
 
En tiedä miksei TV7 näy sulla tuosta linkistä, minulla kyllä alkaa näkyä kun linkkiä klikkaan.

Tuossa info-sivullakin on kohta josta voi klikata netti-TV:n näkyviin, kokeile sitä. Siellä on kerrottu myös miten TV7:n saa kaapelin kautta telkkariin näkösälle.

http://www.tv7.fi/info/





 
jehovan todistajat EIVÄT ole kristittyjä ensinkään. He eivät usko kolmiyhteiseen jumalaan, Isään, Poikaan Ja pyhä henkeen.

Jeesus ei ole jehovalaisten mielesrtä Jumalan poika.

Ja muitakin kristityistä erottavia opillisia eroja löytyy. Siksi jehovalaisia ei lasketa kristityiksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
jehovan todistajat EIVÄT ole kristittyjä ensinkään. He eivät usko kolmiyhteiseen jumalaan, Isään, Poikaan Ja pyhä henkeen.

Jeesus ei ole jehovalaisten mielesrtä Jumalan poika.

Ja muitakin kristityistä erottavia opillisia eroja löytyy. Siksi jehovalaisia ei lasketa kristityiksi.
Jehovan todistajat ovat sellaisten ihmisten maailmanlaajuinen kristillinen seura, jotka antavat toimeliaasti todistusta Jehova Jumalasta ja hänen ihmiskuntaa koskevista tarkoituksistaan. He perustavat uskomuksensa yksinomaan Raamattuun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
jehovan todistajat EIVÄT ole kristittyjä ensinkään. He eivät usko kolmiyhteiseen jumalaan, Isään, Poikaan Ja pyhä henkeen.

Jeesus ei ole jehovalaisten mielesrtä Jumalan poika.

Ja muitakin kristityistä erottavia opillisia eroja löytyy. Siksi jehovalaisia ei lasketa kristityiksi.
Jeesus on Jumalan Poika Matt. 3:17;
ja Jumalaa alempi Joh. 8:42; 14:28; 20:17;
1. Kor. 11:3; 15:28

Kolminaisuus: Onko Jehova kolmiyhteinen - kolme persoonaa yhdessä Jumalassa? Ei ole! Jehova, Isä, on "ainoa tosi Jumala" (Johannes 17:3; Markus 12:29). Jeesus on hänen Esikoispoikansa, ja hän on alamainen Jumalalle (1. Korinttilaisille 11:3). Isä on suurempi kuin Poika (Johannes 14:28). Pyhä henki ei ole persoona; se on Jumalan vaikuttava voima (1. Mooseksen kirja 1:2; Apostolien teot 2:18).
 
Uudi ejk
Jehovan todistajien oppi sanellaan paljolti ylhäältä päin ja Amerikasta tulee lehtiä ja kirjasia.
Missä on Pyhä Henki , joka antaa armolahjoja.??

Mieheni auto pysähtyi erääseen paikkaan ja siihen asti autossa ei ollut mtään, vikaa eikä sen jälkeenkään. Herra antoi sen tapahtua. Hän oli konepellin alla ja siihen sattui tulemaan Jehovan todistaja katsomaan tarviiko apua.
Miehelläni roikkuu risti kaulassa ja tuli puhe uskon asioista. Jt kysyi mihin seurakuntaan mieheni kuuluu, kun kuuli, että ihan ev.lut. Alkoi haukkua mieheni uskoa, että ei ole oikea. Mieheni uskoo Jeesukseen ja on syntynyt uudesti ylhäältä, ei siis pelkkä nimikristitty.

Siihen ilmestyi Jeesus ja puolusti mieheni uskoa. JT alkoi itkeä ja sanoi hänellä on paljon ajattelemista. Erosi Jehovan todistajista ja ei haluttu kuunnella, kun kertoi tapauksesta siellä. Muitakin erosi siitä seurakunnasta. Mies jopa hävitti Jehovan tod. Raamatun.

Tämä on tosi kertomus. Miehelläni on ilmestysten lahja ja sitä on usein ollut todistamassa jopa ihan uskomattomat ihmiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jehovan todistajat EIVÄT ole kristittyjä ensinkään. He eivät usko kolmiyhteiseen jumalaan, Isään, Poikaan Ja pyhä henkeen.

Jeesus ei ole jehovalaisten mielesrtä Jumalan poika.

Ja muitakin kristityistä erottavia opillisia eroja löytyy. Siksi jehovalaisia ei lasketa kristityiksi.
Jehovan todistajat ovat sellaisten ihmisten maailmanlaajuinen kristillinen seura, jotka antavat toimeliaasti todistusta Jehova Jumalasta ja hänen ihmiskuntaa koskevista tarkoituksistaan. He perustavat uskomuksensa yksinomaan Raamattuun.
Höpöhöpö.

Kristinusko (kristillinen usko) ON NIMENOMAAN usko jonka keskushenkilönä on Jeesus Kristus, ristinkuoleman kokenut ja sen jälkeen taivaaseen ylösnoussut Jumalan poika.

Kaiken tämän edellä kerrotun jehovalaiset kieltävät ja näin ollen, koska he eivät pidä Jeesusta alkuperältään jumalallisena, JEHOVALAISET EIVÄT OLE KRISTITTYJÄ vaikka kuinka inttäisivät olevansa.

Katsos, kun kristitty ei voi olla ilman Jumalan poikaa Jeesusta.
 

Yhteistyössä