minä olin sitten se äiti, joka syötti 11-kuiselle juustohampurilaista hesessä...

  • Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Itse olisin antanut kyllä muutakin siitä kuin vain kuivaa sämpylää.
kun neiti rakastaa sitä "kuivaa sämpylää" :D isi lykkää aina sämpylän käteen ilman mitään margariinia tms ja tyttö syö niin onnellisena...
Sämpylää! Hiilareita! Ehkä korkeintaan muru hiivatonta täysjyväruisleipää. Lapses kuolee jos syö vaaleita viljoja!

Tää on taas niin ihq ketju.
:LOL: :LOL:
Sori. Juu, meijänki mini elää VAIN vaaleella leivällä.. xD
Kyllä ne muutaki syö.. :saint:
joo, kyllä tämäkin neiti muutakin ruokaa saa kuin paljasta sämpylää, vettä ja maissinaksuja :LOL: älkää peljätkö :D
 
sh-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:
Meidän esikoinen sai aikanaan 1-v synttärin kunniaksi lastenhampurilaisen. Vähän noloillen tietysti sen annoin sitä syödä, vaikka oli noin erikoistilanne. Paikalle pölähti joku muutaman vuoden ikäinen poika, joka huusi kovaan ääneen: "kattokaa, vauva syö hampurilaista"! En ollut sillä hetkellä kauheen ylpeä äiti...
Älä nyt, mä oisin varmaan sanonut että tämä on meidän vauvan lemppariruokaa;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Höh, siis näistä asioista tulee kertoa ETUKÄTEEN jotta voi tulla kyttäämään ja kattomaan ilkeästi :whistle:
ok, ilmotan seuraavan kerran kun tulemme graanin heseen :D etsit sitten lähimmän punapään rattaiden kanssa ja tulet viereen mulkoilemaan :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mä oon se äiti joka syöttää lapsille samaa ruokaa kun muullekin perheelle 9kk iästä alkaen. Ja ei, me ei ruokailla jokapäivä hesessä, mutta silloin kun käydään siis sieltä tilataan koko potretille. Joten en näe tuossa mitään kummallista, me vedettiin eilen hampurilaiset koko perhe cokiksen kera.
Hieno homma, mäkin haluun Heseen!!! Meidän pienimmäisen suurin herkku siellä on lappaa ranskalaisella se ketsuppikuppi tyhjäksi.
:D Nam... Taidan laittaa nyt viikonloppuna ranskalaiset uuniin :D 1v4kk saa sormuruokailla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Höh, siis näistä asioista tulee kertoa ETUKÄTEEN jotta voi tulla kyttäämään ja kattomaan ilkeästi :whistle:
ok, ilmotan seuraavan kerran kun tulemme graanin heseen :D etsit sitten lähimmän punapään rattaiden kanssa ja tulet viereen mulkoilemaan :LOL:
Pentele, miä luulin että olitte ollu tossa toisessa, ois kävelysiltaa päässy sutjakasti töistä siihen vahtaamaan :xmas:
 
katja
Olin poikani 1v6kk ja kummipoikani 18v hesessä ja tilasin meille kaikille hamppari ateriat pojalleni lasten aterian. Täytyy myöntää että kyllä oli hieman "hävettävä" olo kun noin pieni mutusteli hampurilaista ja ranskalaisia ja sekään ei helpottanut asiaa kun kummipoikani sanoi, että tänä päivänä lapset saavat tosi nuorena pikaruokaa, toista oli kuulemma hänen lapsuudessaan :) Tottahan se kummipoika puhui...
 
Rötväles
Meidän 1,5v saa syödä ranskiksia kun kotiin joskus haemme ateriat. Omaa ateriaa ei olla hänelle vielä ostetu eikä varmaan pitkään aikaan ostetakaan. Saa ranskiksia siksi että aikuiset saavat syödä omansa rauhassa :saint: Joo pilalla on koko kakara :D
 
Jaahas, jaahas....pitäsköhän miun ilmottautua nyt sitten äippälomalaisena vahtimaan nuita Mikkelin hampparipaikkoja...vuoropäivinä :). Voisin sitten vallan arvostelevasti katsoa mitä kukakin antaa OMALLE lapselleen suuhun ;).. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ja nyt tulee kivitystä kun kerron että meidän 5kk ukkeli on kyllä maistanut jo pieniä muruja vaikka mitä.... hyi hyi hyi..... :ashamed:
 

Yhteistyössä