Minä pelkään asua tässä talossa!

  • Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti
sdoy
[QUOTE="Violet";23143990]Yhdelle kysyjälle vastaus: En ole käynyt kirkossa ennen tapahtumia, kuten aikaisemmin mainitsin niin en ole mikään uskovainen ihminen.

Mahtaisikohan täällä olla paikalla ketään, joka osaisi vastata, tai esittää edes arvailuja, seuraaviin kysymyksiin...
MIKSI juuri tämä talo? Miksi kaikista ihmisitä juuri minä, joka en ole koskaan uskonut mihinkään? Onko se yleistäkin, että tällaista alkaa tapahtua juuri niille jotka eivät mihinkään henkimaailmoihin usko? Ovatko tällaiset tapaukset, sanotaan nyt että henkiä olisivat, jotain täysin minuun tai perheeseeni liittymättömiä, vai voiko se pitää paikkaansa, että joku tähän taloon liittyvä henki täällä vaeltelee?[/QUOTE]

Se talo juuri siksi, että talossa on kuollut ihminen, jonka sielua ei ole siunattu/jonka sielu ei ole saanut rauhaa. Jos anoppisi on kuollut asunnossa, hänen henki saattaa vaellella siellä vieläkin. Kenties hän ei halua omaa poikaansa säikyttää tms, mutta saattaa haluta kuitenkin "auttaa" sinua kodin pyörittämisessä ja ennen kaikkea olla paikalla silloin kun miehesi on pois, jottei sinun tarvitsisi olla yksin.

Lue ekalta sivulta ton erään laittama linkki, josta löytyy asiallista tietoa kyseisistä asioista, wikipediasta. Siis ihan täysin uskottavaa. Henkimaailma on kyllä olemassa ja meissä jokaisessa elävässäkin se henki on. Kun ihminen kuolee, niin läheltä seurannut sen kyllä aistii ja huomaa, että kuollessa henki poistuu ruumiista ja ruumiista tulee eloton. Joka paikassa, jossa kuolee paljon ihmisiä, aukaistaan kuoleman jälkeen ikkunat hetkeksi, "jotta henki pääsisi poistumaan". Vaikkei esim. sairaaloissa, tk:issa aina uskottaisikaan Jumalaan tms.
 
"Violet"
En osaa sanoa miksi juuri sinä, mutta sen tiedän, että pelko suorastaan ruokkii niitä. :(

Onko talossa tapahtunut jotain "pahaa" ? Miten tai millaisissa oloissa miehen äiti ja sisko ovat kuolleet? Muuta erityistä?

En ole koskaan kuullut että yliluonnollisilla tapahtumilla olisi ollut pahoja "mielessä"... mies asui melkein koko lapsuutensa talossa jossa asui henkiä. Eivät tehneet mitään pahaa kenellekään, kunhan vain oleilivat, mutta koska mieheni pienenä poikana pelkäsi niitä niin hänen yksin ollessaan tapahtui kaikenlaista inhaa... :( :( Lähinnä pelottavaa pienen lapsen mielestä. Mieheni ei kyllä ollut ainoa joka koki outoja, kuuli askelia, tunsi läsnäolon, näki talon vanhan asukkaan yms.... tunsi silityksen poskella yms... Hyrrr, puistattaa ajatuskin. Ovet avautuivat itsekseen niin että kahva painui alas ja ovi aukeni. Kukaan ei kuitenkaan oven takana...
Mieheni äiti kuoli sairauden seurauksena, tosin hieman yllättäen, eräänä aamuna mieheni isä löysi hänet täältä kuolleena. Miehen sisko kuoli lähikaupungissa hyvin nuorena, monia vuosia ennen miehen äitiä. Jälkeenpäin on huhuttu, että kuolemaan olisi liittynyt jotain rikollista.

Miehen äitiä (saatika siskoa) en ole koskaan tavannut, hän kuoli muutama vuosi ennen kuin aloimme miehen kanssa seurustella.

Talon aikaisemmista vaiheista en tiedä, osaan kertoa vain siitä ajasta jolloin talo on ollut mieheni perheen omistuksessa.
 
Jos tapahtumat tuntuvat pelottavilta niin niihin kannattaa puuttua, vaikkei mitään pahaa niissä oikeasti olisikaan.... Talon siunaus on hyvä idea. Ja tosiaan itsekin kannattaa pyytää ylimääräisiä henkiä poistumaan.

Toi hella jäi mua kyllä vaivaamaan... en varmaan saa nukuttua yöllä. En ole koskaan kuullut että mitään vastaavaa vaarallista olisi tapahtunut. :( Tai sitten en vaan muista.
 
Itselläni on kokemusta "kummituksista" lähes 30v ajalta... Niitä ilmestyy (äänet, näyt) yleensä, kun olen muutenkin herkässä mielentilassa.
Olen agnostikko, eli en koe saavani apua Jumalalta apua pyytäessäni. (Minulle sama asia, kuin jos rukoilisin joulupukilta apua...)

Hoitoa suosittelevalle kerron mielihyvin käyväni kallonkutistajalla, ihan muista syistä johtuen tosin.
Edellinen kallonkutistajani (jäi eläkkeelle) oli ihan innoissaan, kun kerroin hänelle noita kummitusjuttuja. Hän selitti minulle hyvin sen, että kaikki meidän ympärillä on energiaa. Osa energiasta nähdään (valo, puut esim.) ja osaa ei (radioaallot, ääni). Samoin nuo "haamut" on energiaa, joka oon jäänyt tähän tietoisuuteen elämään.
Kallonkutistajani sanoi, että se energia ei voi vahingoittaa meitä suoraan ja sen täytyy totella meidän käskyjä. Niinpä olen itse ottanut tavaksi "manata" aina kummittelujen jälkeen, ihan vaan sanomalla "Kaikki henget ja energia, joka ei kuulu tähän tietoisuuteen, käsken teitä poistumaan tästä huoneesta. Teillä ei ole lupa tulla takaisin."
Äitini luona kiersin koko asunnon läpi, kynttilä kädessä ja hoin tuota mantraa. Lopuksi menin ulko-ovelle, pistin käden siihen ja käskin "niitä" poistumaan siitä ovesta ja pysymään poissa.
Eipä ole siellä sen jälkeen kummitellut!
Vastaus kysymykseen Miksi sinä, jotkut ovat herkempiä kuin toiset. Itse herkistyin jo 3-4v ikäisenä näkemällä kuolleen henkilön murhapaikalla, enkä todellakaan voinut tietää, että siellä oli yhtään mitään.. Aikuisilla nousi niskavillat pystyyn!
Noista energioista voi olla myös hyötyä, ne kun estävät elämänlangan liian aikaisen katkeamisen.
Olen pari kertaa ollut motarilla vaihtamassa kaistaa, luottamalla taustapeiliin ja sivupeiliin. Kironnut, kun ratti ei käännykään ja samalla sekunnilla ohitseni on pyyhältänyt auto. Ilman tuota hetkellistä "rattivikaa" olisin vaihtanut kaistaa suoraan takanani ajavan ohittajan kylkeen/eteen ja sen tietää, että 120km/h vauhdissa ei tulis mitään kaunista jälkeä moisesta...
Ja sattumaan en usko, sillä se sama on tapahtunut kahteen otteeseen!

Ja varmasti kaikille on tapahtunut silleen, että kaupassa ollessanne olette ostaneet jonkun tuotteen ja miettiny, et miks ihmeessä nyt tuonkin ostatte. Kotiin tullessanne joku on sit toivonut just sitä tuotetta tai sitä onkin yllättäen tarvinnut johonkin?
Tästä kallonkutistajani selitti, että se energia liikkuu paikassa ja ajassa nopeasti, on askeleen meitä edellä. Kutsumme sitä alitajunnaksi. Tai etiäiset, tiedät että puoliso tulee kotiin tai että joku tietty ystävä soittaa. Silloinkin meidän alitajunta on meitä ennen yhteydessä energioihin! :)

Tuli nyt vähän sekava espustus, mut sen siitä saa ku on angiina ja korvakipu samaan aikaan ja pienissä lääkehuuruissa mennään tällä hetkellä...
AP, voit lähettää mulle myös yv, jos haluat keskustella enemmän asiasta!!
 
"Violet"
Kiitos DragonMistress.

Kirjoitanpa vielä tässä unettomana pari asiaa viime viikonlopulta. Ne tosin olivat verrattain lieviä joihinkin muihin tapauksiin verrattuna.

Perjantaina melko myöhään illalla aloin keittiöön tullessani haistaa käryä. Kiersin kaikki mahdolliset paikat missä olisi joku voinut alkaa kärytä, mutta en löytänyt en niin sitten mitään. En tiedä mistä johtui.

Lauantaina päivällä aloin kuulla pannuhuoneesta hakkaavaa ääntä, kuulosti melkein siltä kuin joku olisi hakannu päätään seinään, sellaista kumisevaa pauketta, ei mitään terävää vasaralla lyömistä tms. Siihenkään en löytänyt syytä.

Tapahtumia on tosiaan alkanut ajan kanssa tulla koko ajan enemmän ja enemmän. Tietysti noiden pelottavien tapausten jälkeen kiinnitän niihin myös enemmän huomiota ja huomaan asiat helpommin. Yritän kuitenkin pysyä järkevyydessä, enkä ala jokaista narahdusta luokitella selittämättömäksi. Nuo kaksi jäivät viikonlopulta outoina mieleen joihin en löytänyt selitystä.
 
"Apua"
No nyt kun olet ko. asiat kokenut sinulle tuskin tarvitsee vakuutella että niitä ilmiöitä on :)

Suomessa on olemassa sellainen henkkistä apua tarjoava yhdistys jonne voi laittaa sähköpostia toimisto@eskojalkanen.net

Kirjoita vain nimesi ja kerro millaisia ongelmia talossa on. Pääset ongelmasta ikuisiksi ajoiksi eroon. Joskus maan päälle jää henkiä jotka eivät edes tajua jo kuolleensa ja tässä yhdistyksessa ne lähetetään pyynnöstä eteenpäin. Kuulosta hömpältä mutta auttaa ja kuten sanoit, et itsekään uskonut ennenkuin ko. asiat koit. He eivät käytä tietojasi väärin, sähköpostisi tuhotaan, et jää minnekään arkistoon, et saa roskapostia ja palvelu on maksuton.

Lisätietoa on tässä osoitteessa http://www.eskojalkanen.net/ ja erityisesti kohdassa palvelut-valikosta vasemmassa sivussa.
 
etnj
En halua vittuilla, mutta...

Tuollainen rukoileminen ja kodin siunaaminen vain sekoittaa päätä entistä enemmän. Ne voivat tietysti auttaa, joka on ihan ok, mutta siinä hoidetaan vain seurausta, ei syytä.

Yliluonnollista ei ole. Jos olisi, joku olisi pokannut miljoonan palkinnon moisen ilmiön todistamisesta. Mielikuvitus vain toimii yliteholla. En kiellä, etteikö kokemasi olisi totta. Varmasti on, mutta ehkä reagoit juttuihin liian voimakkaasti, ns. mielikuvitus saa siivet? Tavallaan jonkinnäköinen epätasapaino henkisessä hyvinvoinnissa. Enkä tarkoita hulluutta. Stressiä tulevaisuudesta? Yksinäisyyttä?
 
"Violet"
En halua vittuilla, mutta...

Tuollainen rukoileminen ja kodin siunaaminen vain sekoittaa päätä entistä enemmän. Ne voivat tietysti auttaa, joka on ihan ok, mutta siinä hoidetaan vain seurausta, ei syytä.

Yliluonnollista ei ole. Jos olisi, joku olisi pokannut miljoonan palkinnon moisen ilmiön todistamisesta. Mielikuvitus vain toimii yliteholla. En kiellä, etteikö kokemasi olisi totta. Varmasti on, mutta ehkä reagoit juttuihin liian voimakkaasti, ns. mielikuvitus saa siivet? Tavallaan jonkinnäköinen epätasapaino henkisessä hyvinvoinnissa. Enkä tarkoita hulluutta. Stressiä tulevaisuudesta? Yksinäisyyttä?
En itsekkään pohjimmiltani usko, että rukoileminen mitään auttaa. Siunaamisenkin suhteen olen hyvin epäluuloinen, mutta olen valmis senkin konstin kokeilemaan, kun niin monet vannovat sen auttavan.

En minäkään koskaan ole uskonut yliluonnolliseen. Vanhojen ihmisten ja mielisairaiden höpinää, sanoin ennen. Valitettavasti nykyään en voi olla asiasta varma.
Selittäisin mielelläni asiat vaikka sitten henkisen tasapainon järkkymisellä, minussa vain ei koskaan ole merkkejä sellaisesta ollut. Stressi ilmenee minulla aina ainoastaan monen päivän päänsärkynä. Erityisen yksinäinenkään en voi väittää olevani, enkä stressaa tulevaisuutta sen enempää kuin muutkaan. Voin vannoa, että useaan otteeseen olen epäillyt myös sitä omaa mielenterveyttäni.

Varmasti tässä ajan kanssa mielikuvitukseni on saanut enemmän siipiä, ja ehkä helpommin alan pitää asioita epänormaaleina. Kuitenkin, kun tämä kaikki alkoi, minulla ei ollut pienintäkään syytä epäillä mitään epänormaalia olevan, ja kauan selitinkin tapahtuneet asiat jollain tavallisella. Ymmärrän, että vanha talo natisee ja paukkuu, jokainen unohtaa joskus jotain, tavaroiden katoamisen ja siirtymisen voi osittain selittää pienen lapsen tekosina, ja osasta voi syyttää lemmikkejä.

Osa tapahtumista ei kuitenkaan mene minun, eikä kovin monen muunkaan täällä vastanneen, järkeen, eikä niitä voi selittää millään yllä mainitsemistani vaihtoehdoista.

Tiivistettynä, en tiedä mitä uskoa ja mitä ei, mutta sen tiedän, että jotain on vialla.
 
"ERÄS VAIN"
Hmm.. suosittelen muuttoa. Ihan totta. Jos ei voi enää luottaa omaan järkeensä ja muistiinsa ja muuta. Teillä on lapsikin. Saatte varmana uuden asunnon jostain muualta. Jos miehesi ei muuta niin vietä sinä aikaa muualla. Mielellään lapsen kanssa.
 
Lu
Minä pyytäisin talon siunausta. Jos miehesi ei moiseen suostu, pyydä pappia käymään miehesi poissaollessa. Lapsenne ja sinä saisitte todennäköisesti nukuttua yönne paremmin, kun tiedostaisitte tehneenne näille oudoille sattumille myös jotain henkimaailman puolella. Mielestäni olet erittäin rohkea, kun vielä suostut jäämään lapsesi kanssa yksin viikonlopuiksi. Suosittelen pitämään öisin sekä koiraa että kissaa lähettyvilläsi/samassa huoneessa miehesi ollessa työmatkoilla. Lemmikit ovat selvästi aistineet jotain talossa ja antavat siitä kyllä sinulle viitteitä.

Itse kuulun myös näihin, jotka eivät ole ennen omakohtaisia kokemuksia uskoneet henkimaailman asioihin. Olen kuitenkin kohdannut tällaisia selittämättömiä asioita eräässä vanhassa puutalossa. Kyseisessä talossa asuvat lapset ovat myös reagoineet "hahmoihin", joita ei aikuisen silmä ole talossa nähnyt. Kyseiseen taloon tehtiin kodinsiunaus ja asiat rauhottuivat hieman. Ainakaan mitään vaarallista ei enää tapahtunut.
 
"vieras"
Voi kun voisinkin kokea jotain noin suurta. Omia kokemuksiani selitän vain jollain sattumilla ja luuloilla. Kävelyaskelia yläkerrassa, jossa ei ole ketään. Kai niitä voi kuulua vanhassa talossa itsestään? Oven avautumista itsestään. Kai vanhantalon ovi voi avautua itsestään? Joskus ja tietyissä paikoissa vahvaa tunnetta, että joku seisoo lähellä, mutta ketään ei näy. Luuloa vain? Valokuvassa epäselvät kasvon piirteet ikkunassa, vaikka ketään siellä ei ollut. Kai se voi olla joku kameravirhekin? Samassa kohdassa ikkunan edessä valokuvissa savukiehkuroita, vaikka kynttilöitä, takkaa tai tupakkaa ei kukaan polttanut. Kai kameravirhekin se? Sohvalla maatessa tuntuu välillä kuin joku silittää aina sillon tällöin poskea pitkän aikaa. Kai se on hermovika poskessa? Vanhan lämmitysjärjestelmän lämmöt nousi lämmittäessä niin korkeiksi ettei alkuperäinen asuja uskonut, koska ei näin vaan voinut olla, koska ei ollut ollut koskaan noin lämmintä. Kai me tehtiin jotain erilailla ja näin kävi?
Omassa kodissa lapsi kerran katsoi tarkkaan viereeni ja sanoi, äiti kuka sinun vieressä on? Talo aika uusi kerrostalo. Kai se näki varjon?
 
"vieras"
ap:lle:
meillä alkoi kummitella tai miksi noita tapahtumia sitten kuvailisikin ulko-oven vaihdon yhteydessä, älä kysy miksi. me asumme UUDESSA asunnossa eli täällä ei ole kukaan kuollut tms. se siis siitä vanhatalo-teoriasta, sitäkään ei aina vaadita.
meillä kummitteli kun olin lasten kanssa yksin, kun mieskin oli kotona, kun alakerrassa oli vieraita...ei siis selvää logiikkaa.
kummittelu oli pahimmillaan lasten ollessa tietyn ikäisiä, sitten rauhoittui, keskittyikin virallisesti lastenhuoneeseen :( nyt odotellaan kuinka käy kun kuopus kasvaa...

meillä koira reagoi niin, ettei suostunut enää menemään lastenhuoneeseen vaikka ennen nukkui siellä yöt, kun kummitteli niin ei koko yläkertaan. kun tilanne rauhoittui meni vielä aika kauan (puhutaan varmaan kuukausista) ennenkuin alkoi oleskella tuolla huoneessa uudelleen.

ja en koe itse keksineeni koko juttua, selkäpiitä karmivaa oli kun meillä esikoinen tökkäsi sormella ilmaan kun pyysin näyttämään missä se vieras on :(
omaa mielenterveyttä ja niitä selityksiäkin voi hakea loputtomiin kunnes huomaa ettei kaikkea voi järjellä selittää. älä siis turhaa epäile omaa mielenterveyttäsi.
 
"vieras"
Meilläkin oli muutama vuosi vähän samanlaisia kokemuksia. Onneksi mieheni huomasi saman. Uskovainen ystävämme rukoili kotimme puolesta (myös itse rukoilimme), hän käski Jeesuksen Kristuksen nimessä kaikki henget jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi poistumaan talostamme. Hävitimme kotoa epäjumalan kuvia, lähinnä matkamuistoina tuomiamme. Siunasimme kotimme ristin merkein. Nyt meillä on hyvä ja levollista asua.
Olisikohan talonne entinen/entiset asukkaat tietoisesti harrastaneet pimeyden töitä esim. noituutta. Kutsuneet pahoja henkiä avukseen.
Haluaisin varoittaa meedioista yms, sillä vain Jeesuksella on valta yli pimeydenvoimien. Ja meediothan harjoittavat "valkoista magiaa".
Lue Raamattua ääneen esim psalmi 91ja kuuntele hengellistä musiikkia, sillä demonit eivät siedä sitä. Efesolaisille 6:11-17
 
[QUOTE="vieras";23144728]Lue Raamattua ääneen esim psalmi 91ja kuuntele hengellistä musiikkia, sillä demonit eivät siedä sitä. Efesolaisille 6:11-17[/QUOTE]
Miksi sitä itse lukemaan? Kannattaa laittaa nonstoppina jostain ämyristä pauhamaan niin pysyvät pirulaiset poissa silläkin aikaa kun itse käy apteekissa hoitamassa lääkityksen kohdilleen.
Toimii vähän samalla periaatteella kuin elektroninen myyränkarkoitin.
 
  • Tykkää
Reactions: Beau Brummell
minun pienet kokemukset
En ole kokenut mitään kummallista talossa missä asumme, vaikka vanha talo onkin. Toisaalta olen ollut aina herkkä monille tapahtumille. Minulla ja yhdellä ystävälläni on ollut aina jonkinlainen yhteys. Hän saattaa soittaa minulle ja lohduttaa minua asiassa josta en ole kenellekään koskaan kertonut, omassa mielessäni vain. Minulla ja siskollanikin on aivan käsittämätön yhteys, ei tarvitse sanoa sanaakaan, ei tarvitse olla edes samassa paikassa kun tiedämme mitä toinen ajattelee tai jos toisella on paha mieli.
Koen myös monta kertaa isäni läsnäolon. Hän on kuollut monta vuotta sitten ja tiedän ja tunnen isäni tulevan aina välillä minun luokseni. Tulee vain hetkeksi, niin että tunnen sen, siitä tulee hyvä olo. Huomaan joskus puhelevani isälleni kun tiedän hänen olevan läsnä, pyydän suojelemaan lapsiani ja kerron kuinka ylpeä isä varmasti olisi heistä ja minustakin.
Nyt muituikin mieleeni, asuin lapsuudessani jonkun aikaa poissa oman perheeni luota, minulla oli oma huone jne, siellä huoneessa asui joku muukin. Ei se minusta kummallista ollut, hauskaa vain. Käskin sen aina nukkumaan kun mekkaloi huoneessani enkä saanut nukuttua, pyysin viereeni jotta voin silittää sen uneen. Uskon että se oli lapsi, oli niin vekkuli ja "kuriton" sammutteli valoja minulta kun tein läksyjä ja piilotti tavaroitani. Käskin sen aina rauhoittumaan tai muuten en leikkisi sen kanssa. Se totteli minua, mutta oli vain kuriton kakara :D
Mutta tässä talossa asuessamme ei ole mitään kummallista tapahtunut ja jos tapahtuisikin niin varmasti ensin järkeilisin ne.
Ystävälläni tosin asuu kummitus, on ristitty kotikummitukseksi ja on todella mukava tapaus. Leikkii lasten kanssa ja on monta kertaa pelastanut vaaroista. Ei aukaise ovea tuntemattomille, ainoastaan oman kodin väelle, vaikka ovi olisikin "auki" eli ei siis lukossa. Ovea ei vaan kertakaikkiaan saa auki, vaikkei ole edes jäykkä.
 
exorcist
Ehdotan, että tarkastat talon rakenteet ja uunin hormit yms. Ihan vaan, ettei siellä ole mitään, mikä tuulessa/käytössä kolisee/irtoaa/mitä tahansa ja saattaa aiheuttaa vaaran. Kannattaahan joka tapauksessa vanhan talon konkreettiset viat tutkia, jos teille kerran noin monta kertaa on käynyt läheltä piti-tilanteita. Uuniin kannattaa laittaa myös joku suoja, ettei eläimet vahingossa pääse laittamaan sitä päälle.
Kun ne on tehty ja jos homma jatkuu, ehdotan, että kuljet kämpässäsi ja puhut sille hengelle suoraan. Jos sulla siellä joku on, voit latoa sille selkeät säännöt. Meitä ei häiritä, me emme häiritse sinua. Ihan reippaasti vain, että älä säikyttele, älä kiusaa. Samalla suggeroit itseesi voimaa, ja pelko häviää, vaikka oudot tapahtumat jatkuisivatkin. Ei tarvitse olettaa että teillä on mitään räyhähenkiä, rukoilu tuskin auttaa mitään.
jaksuja!
 
"viima"
[QUOTE="vieras";23143519]Rukoile ja siunaa itsesi ristinmerkillä. Lue ääneen Raamattua ja jätä se auki pöydälle. Sillon ei kummitukset uskalla tulla. Ja tää on ihan tosi, ei mitään v****ilua! Myös kodinsiunaamistilaisuus kannattaa pitää kun muuttaa uuteen kotiin, tai voi sen siis myöhemminkin pitää, ei tarvii olla mikään "sukujuhla" vaan ihan oman perheen kesken voi pyytää papin siunaamaan.[/QUOTE]

entäs ne jotka eivät usko tähän evankelisluterilaiseen uskontoon? tai jos haamut ovat vaikka hinduja niin tehoaako ordotoksi pappi?

ap. entiedä mitä tehdä. hyi kunalkoipelottaan täälläkin. tuollainen olisi kamalaa jos omalle kohdalle sattus.
 
"Violet"
Täällä on nyt vähän hermostuttava tilanne päällä, kun mies on taas lähdössä reissuun, ja lapsi menee huomenna sovitusti mummolaan. Täytyy myöntää että hieman pelottaa jäädä tänne ihan yksin. Taidanpa nukkua koiran kanssa.
 
"Violet"
Niin ja vastaus aikaisempaan: Mies ei usko minua, koska hän ei yksinkertaisesti usko tällaisiin asioihin (niin kuin en uskonut minäkään) ja kun hän ei ole ollut todistamassa kuin tuota hella- tapausta, jonka hän vieläkin uskoo olevan minun hajamielisyyttäni, vaikka kiven kovaa väitin ettei ole.
 
"jenna"
kuulostaa todella uskomattomalta...tämä onkin varmaan sellainen juttu,että siihen uskoo vasta sitten,jos sen itse kokee/näkee aaveita tms..
en ikipäivänä itsekkään uskoisi tuollaiseen,mutta jos sen itse kokisi,käsitys muuttuisi varmasti!
noh,jaksamista sulle kuitenkin:)))
 

Yhteistyössä