Minkälaisia mietteitä lapsiluvusta 20-30 vuotiailla?

  • Viestiketjun aloittaja Ma-rie
  • Ensimmäinen viesti
Meidän esikoinen lähentelee kahdeksaa kuukautta ja toinen saa tulla jos on tullakseen, avosylin otan vastaan. Mies on sitä mieltä että kaksi lasta on tarpeeksi, mutta itse en ole niinkään varma. Herra tuntuu olevan sitä mieltä että kun kaikilla muillakin on vain 1-2 lasta niin kolmen tai neljän naperon kanssa on mahdotonta pärjätä.Tosin nyt on helppo olla tätä mieltä mutta odotas kun natiaiset saavuttaa teini-iän... :) :)
 
nennu
minä 26 ja kolme lasta nyt nuorin 2v ja vanhin ekalla kova vauva kuume mutta mietityttää todella jaksaminen,autonvaihto jne.. eli yhdyn kysymyksen laittajaan!todella hankala päätös ja pitäs nuo pillerit pois jättää jos meinaa yrittää!!!!!!!!!!!tahtoo,ei tahdo...
 
emopelle
olen itse ollut ainokainen ja kärsin siitä.itsellä on 3 lasta ja 4.jäs la huhtikuussa. kaikki on sektiolla syntyneet ja se tietysti rajaa lasten määrää,mutta toivoisin monta. on ihanaa katsella kun on kaveria omassa kodissa ja sisarten välistä rakkautta ja itse olen sitä mieltä että suuri perhe on rikkaus. :)
 
Meillä kolme tällä hetkellä ja neljättä kuumeilen.
Kesällä naimisiin ja sitten ehkäpä neljännen yritys voisi alkaa :)

Minä olen 24v. ja mies 25v.
vanhin lapsista 4,5v. 3v. ja sitten 1v.
Tämä viimeisin tyttö joten kommentttia ollaan kuultu,kivaa että viimeinen lapsi oli tyttö jne.
No viidestä ollaan haaveiltu..
 
Äitivm84
Sellaisia mietteitä, että lisää saa tulla jos on tullakseen. Yksi on jo ennestään. Lisää 10 vai ei kentiesollenkaan, sitä emme voi päättää... :heart: :heart: :heart:
 
Demeter
Minä kamppailen ylipäätään sen ajatuksen kanssa että kohta olen 30.. enää vuosi ja sit olen.. ajattelin aina että lapset on tehtynä ennen kolmeakymmentä.. no ne taitaa silti ollakin, tosin lasta on vaan se yksi kappale!!
 
Pupsie
Ensimmäistä odottellaan syntyväksi helmikuun alussa (toivottavasti mahd pian!) ja itse haluisin kolme lasta, mies on kahden kannalla. Saas nähdä miten ajatukset muuttuu ajan kuluessa!
Kunhan nyt saadaan tää eka turvallisesti ja onnellisesti maailmaan.. :)
Pupsie 38+2
 

Yhteistyössä