Minun pienet tissit vastaan toisen suuret

  • Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
tissimies
Kyllä aikuisella naisella tissit pitää olla, sellaiset miehen kämmentä laajemmat. Jos vielä isot nännit, niin sitä parempi. Aivan olemattomat eivät kiinnosta yhtään.
 
arska
Isot tissit + nännit kuin mopon polttimot = Nam!
Keskikokoiset tissit + nännit kuin nortin jämät= Menettelee
Tissit kuin paistettu kananmuna + nännit kuin itikanpurema = nou vei!
 
Korre Laatio
Onkohan asiasta koskaan tehty tieteellistä tutkimusta, mutta oletuksena veikkaan, että hartiakkaat isomunaiset macho-miehet saavat isotissisimmät naiset. Pienimunaisille harvahiuksisille kaljapullohartiaisille miehille jäävät itikanpurematissiset töröhampaiset rillipäät ja kirjastonhoitajaa muistuttavat naiset.

Vakka kantensa valitsee ja evoluutio hoitaa loput...
 
Maarit76
Höpö höpö, ihan elävästä elämästä on kokemusta siitä, että miehet ihastuvat pienirintaisiinkin naisiin. Jopa naimisissa olevat miehet, joiden omalla vaimolla on isommat rinnat.

Niin ja eräskin tietämäni mies on bodaava äijä ja melkoinen matchoilija. Meni ihastumaan pienirintaiseen naiseen, vaikka on oma muodokkaampi vaimo.
 
Eräs
Pahoin pelkään, ettei se ole mies. Jos se on mies, se on juuri se "stuertti, kukkakauppias jne."

Uskokaa kai älkää, kun isot rinnat ovat poissa muodista, ne ovat eikä niistä enää puhuta. Ja se aika on ihan pian. Sanotaan, että uusi naisvartalo on maskuliininen. Lihaskimppuja alkaa jo olla siellä täällä, missikisoissakin.

Nyt joku katkera vanhapoika vastaa, että mikä lättärinta täällä kirjoittelee. En ole isoja rintoja vastaan. En ole pienten puolesta. Olen feministi, ja minusta feminismiä ei ole se, että jokaisella on oikeus ottaa silikonirinnat. Feminismiä on se, että saa olla juuri sellainen kuin on.
 
nainen, pienet rinnat
Minulla on pienet rinnat. Teini-ikäisenä ja vielä parikymppisenä kärsin siitä kovasti, häpesin niitä ja kadehdin kaikkia niitä, joilla oli isommat ja olin varma, että yksikään mies ei ikinä halua minua pienten rintojen takia. Ajattelin jopa hankkivani silikonit sitten kun minulla olisi tarpeeksi rahaa.

Nyt olen kolmekymppinen, rintani ovat yhä pienet, eikä se enää häiritse minua vähääkään. En enää edes harkitse silikoneja. En enää häpeä rintojani enkä tuijota kateellisena muita naisia joilla on isommat. Olen myös saanut oman osani "oikeiden" miesten huomiosta, nykyään olen naimisissakin sellaisen kanssa, enkä enää välitä noista "kyllä oikealla naisella pitää isot rinnat olla"-puheista. Niillä ei vain enää ole minulle mitään merkitystä. Miksi olisikaan?
 
olisipa minullakin
Olisipa minullakin pienet ja söpöt tissit. Vaan kun eivät ole vaan F-luomut hoikassa vartalossa. Olen siis tissipakkomielteisiä miehiä tavannut. Monista isotissifaneista eli miehistä jotka ovat hakeutuneet seuraani ensisijaisesti tissien vuoksi pitää kyllä sanoa, että käytöksestä päätellen eivät ole lapsena saaneet riittävästi äidiltä tissiä ja huomiota. Tissimiehet ovat myös baarissa valitettavasti niitä huonokäytöksisimpiä ja junteimpia.
 
Hahaa
Olisipa minullakin pienet ja söpöt tissit. Vaan kun eivät ole vaan F-luomut hoikassa vartalossa. Olen siis tissipakkomielteisiä miehiä tavannut. Monista isotissifaneista eli miehistä jotka ovat hakeutuneet seuraani ensisijaisesti tissien vuoksi pitää kyllä sanoa, että käytöksestä päätellen eivät ole lapsena saaneet riittävästi äidiltä tissiä ja huomiota. Tissimiehet ovat myös baarissa valitettavasti niitä huonokäytöksisimpiä ja junteimpia.
heh, olen myös huomannut viimeisen ja tiedän, mistä puhut. Eräällä tuttavallani on valtavat rinnat. Saa seuraansa ne kaikkein rumimmat ja kännisimmät miehet, aina! Ja on yhä sinkku.
 
Viimeksi muokattu:
Hahaa
Minulla on pienet rinnat. Teini-ikäisenä ja vielä parikymppisenä kärsin siitä kovasti, häpesin niitä ja kadehdin kaikkia niitä, joilla oli isommat ja olin varma, että yksikään mies ei ikinä halua minua pienten rintojen takia. Ajattelin jopa hankkivani silikonit sitten kun minulla olisi tarpeeksi rahaa.

Nyt olen kolmekymppinen, rintani ovat yhä pienet, eikä se enää häiritse minua vähääkään. En enää edes harkitse silikoneja. En enää häpeä rintojani enkä tuijota kateellisena muita naisia joilla on isommat. Olen myös saanut oman osani "oikeiden" miesten huomiosta, nykyään olen naimisissakin sellaisen kanssa, enkä enää välitä noista "kyllä oikealla naisella pitää isot rinnat olla"-puheista. Niillä ei vain enää ole minulle mitään merkitystä. Miksi olisikaan?

Juuri noin! Ihan oikea asenne. Miksi haaveilla tolloista tissimiehistä, kun muutakin on tarjolla? Ja ihan sama, mitä muut ajattelevat!
 
Aikuinen mies
Kyllä vaan, pienemmät ovat ryhdikkäämmät todella paljon pidempään. Olen tavannut naisia, pienirintaisia, 45-60 -vuotiaita joilla on aivan mahtavan kiinteät ja ryhdikkäät rinnat.
Ja miesporukassa sen näkee, junteimmat ovat juuri niitä tissimiehiä.
Olkaa pikkurintaiset rauhassa, te olette selvästi ihanampia, siis mielestäni.
 
vierailija
Olemme suht onnellinen pariskunta, noin viisikymppisiä molemmat. Olen mielestäni ihan ok-näköinen ikäiseni nainen, hyvä työ ja mieheni mielestä fiksukin. Minulla on aina ollut pienet rinnat, mutta rinnat kuitenkin. Olen toisinaan ajatellut, että miksi minulla on näin pienet, kun miehenikin pitäisi isommista, mutta toisaalta asiasta ei ole tähän mennessä "kertynyt ongelmaa". Nyt kuitenkin, johtuisiko tästä keski-iästä (?) on minua alkanut suunnattomasti ärsyttää, että mieheni TV:stä ja muualtakin poimii isorintaisia naisia ja tavallaan ajattelee ääneen, että "voih aika ihanat isot rinnat" yms....jotenkin alan vertailla itseäni ja surkutella näitä omia pieniä tissejäni, vaikka järjellä tiedän, että tissien koolla ei ole merkitystä avioliitossa, niin moni muu asia on tärkeämpi ja seksi voi toimia myös ilman suuria tissejä. Miten voisin huomattaa tästä asiasta miehelleni, loukkaamatta häntä? Tavallaan tiedän, että hän laukoo ajatuksia ajattelematta sen paremmin, mutta silti, se on minusta loukkaavaa, Minä ei ikinä sano mitään sellaista, mikä loukkaisi miestäni ulkomuotoon liittyen. Jos tekisin suht samaa kuin mitä hän nyt tekee, niin voisin kommentoida TV-ohjelman miestä, että mitkä ihanat isot hartiat ja kapea lantioa (mitä hän ei ole) tai jotain vielä pahempaa, mutta se olisi minusta niin "törkeää". Miten voisin menetellä, että miehenikin huomaisi, ettei ole kohteliasta, ainakaan olessaan minun kanssani, kommentoida ja ihannoida isoja rintoja.... ehkä jossain miesporukassa tuo vielä menisi...
Itseäni voimakas rintafetissi ja rakastan kyllä kaikkia rintoja. Koolla ei ole juurikaan väliä.
 

Yhteistyössä