Minun pienet tissit vastaan toisen suuret

  • Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
möldföll
Heh, kun tämän koko ketjun luki läpi niin tunsi melkein palaavansa yläasteelle tai jotain :D Toki vähän isommallakin järjellä varustettuja kommentteja oli välillä.

Ensiksikään tissit, on ne sitten isot tai pienet, eivät määritä sitä millainen ihminen on. Pienten tissien puolustajat haukkuvat isotissisiä tyhmiksi lutkiksi ja isotissisten puolustajat taas pienitissisiä poikamaisiksi frigideiksi. En jaksa edes alentua avaamaan tätä juttua sen enempää...

Toiseksi, makunsa kullakin. Jos jollakulla on isotissifetissi eikä voisi kuvitella edes katsovansa tisseihin päin ellei ne ole vähintään d-kokoa, niin suodaan se hänelle. Maailmasta onneksi löytyy isoja tissejä hänelle, ja hän varmaan itse osaa suojella itseään ja välttää pienitissisiä. (Sitä voi toki sitten miettiä, mitä se tissifetisistin hyväksymä isotissinen nainen tykkäisi siitä jos hänen arvonsa määritetään tissien perusteella...) Jos taas jonkun mielestä isot tissit kuuluvat vain tyhmille lehmille ja pienet ovat paljon paremmat, niin pieniä tissejä myös löytyy maailmasta ihan kivasti.

Omasta mielestäni kokonaisuus ja sopusuhtaisuus on tärkein. Toisen kroppaan ja persoonaan ne isot tissit sopivat, toisen kohdalla taas pienet. Keskimäärin pidän itse pienehköjä tissejä esteettisimpinä ja sikäli kun nyt suht heterona voin tissejä seksuaalisessa mielessä arvioida, niin myös eroottisesti sytyttävimpänä näen sellaiset kiinteät, pyöreät b-kupit. Kovin isoista tisseistä tulee helposti sellainen vähän äidillinen/ tätimäinen mielleyhtymä. KUITENKIN oikealla ihmisellä isot tissit sopivasti kurvikkaassa kropassa ovat upeat ja veistokselliset.

Omani ovat noin ulkoisesti arvioituna a-kokoa (rintsikat b-kokoa), ja jos nyt ne itselleni aivan ihanteelliset tissit pitäisi joltain hyvältä haltijalta pyytää, niin ne olisivat juuri tällaiset mutta hivenen isommat. Pidän tissieni muodosta ja kiinteydestä ja olen niihin tyytyväinen, vaikka täydelliset ne olisivat mielestäni hiukkasen suurempina (selkeämmin b kuin a). Olen normaalipainoinen mutta hoikan puolella, ja isot boobsit näyttäisivät mielestäni minulla hassuilta, ja en tuntisi olevani oma itseni, jos minulla yhtäkkiä olisi litran kannut tuossa. Siro figuuri sopii minulle, jollekin toiselle taas uhkeampi.

Teini-iästä päästyäni en myöskään ole kokenut pienirintaisuutta minkäänlaiseksi rasitteeksi, vaan jopa päinvastoin. Sekä pieni- että isorintaisille tuntuu riittävän ottajia joten miksi tehdä asiasta niin isoa numeroa ja ongelmaa (kun ei ongelmaa ole!). Yhden ainoan kerran yhdessä yhden illan jutussa havaitsin miehen olevan todennäköisesti aika vahvasti isojen tissien perään (ei esim ottanut rintsikoita pois ja syynäili kaverini boobseja :D). Suhteeseen en varmasti lähtisi, jos pienet tissit olisivat miehelle ylitsepääsemätön juttu (tai minkään tason ongelma), tuollaisessa yhden illan jutussa taas se nyt on ihan sama. Muissa seurusteluissa ja sen tapaisissa taas tisseistä on tykätty kovasti.

Normalit mieltymykset ovat eri asia, mutta pakkomielteet tissien koosta kuuluvat mielestäni yläasteikäisille ja sille tasolle jääneille (puhun sekä miehistä että naisista). Yläasteikäisillä pojilla nyt on tunnetusti tämä "tissivaihe" aika voimakkaana, ja samaan aikaan tytöillä voi olla tissivaihe negatiivisessa mielessä (jos on vähänkin pienet tissit niin sen pelätään pilaavan koko elämän, isotissisiä kohtaan tunnetaan alemmuutta). Kuitenkaan ei mielestäni voi sanoa, että kaikki isoista tisseistä tykkäävät olisivat yläastetasolle jääneitä :D Ihan varmasti jotkut vaan pitävät runsaimmista muodoista ja uhkeammista naisista, eikä siinä ole mitään väärää sen enempää kuin siinäkään, että pitää enemmän siroista muodoista. Sitten taas sellaiset kärjistyksen tyyliä "hyi helvetti, pienitissiset on hirveitä poikamaisia frigidejä" tai "isotissiset on tyhmiä lehmiä" kertovatkin jo siitä yläastetasolle jäämisestä ihan tarpeeksi.
 
nainenjokaurheilee
pienet rinnat on mukavat jos haluaa urheilla ja liikkua vapaasti. toki iän, hormoonien ja painon lisääntymisen myötä rinnat voivat vähän kasvaa, mutta itse en haluaisi hirmuista painolastia kipuileville nivelilleni vain sen takia, että miehet kuolaisivat perään. naisellisuutta ja seksuaalisuutta voi toteuttaa hyvin myös pienten rintojen kanssa.
 
miesjokaeiurheile
pienet rinnat on mukavat jos haluaa urheilla ja liikkua vapaasti. toki iän, hormoonien ja painon lisääntymisen myötä rinnat voivat vähän kasvaa, mutta itse en haluaisi hirmuista painolastia kipuileville nivelilleni vain sen takia, että miehet kuolaisivat perään. naisellisuutta ja seksuaalisuutta voi toteuttaa hyvin myös pienten rintojen kanssa.
Mies, joka ei urheile, tykkää kunnon bombeloista, jotka pomppivat tai hyllyävät seksiaktissa naisen ratsastaessa päällä. Sorry vaan, pikkutissit, A-, tai B-kuppisilla vain hiukan tärisee. Nouvei, ei toimi. Kunnon rytkettä pitää olla!
 
Viimeksi muokattu:
1234
Väittäisin, että yli 90% miehistä valitsisi isot tissit mielummin kuin pienet. Tämä on fakta, eli niiden koolla on merkitystä.
niin. mutta joskus ne miehet valitsee ihan naisen, ei pelkkiä rintoja :D

huumorilla tuon heitin. minusta on ihan mukavaa että ihmiset tykkää erilaisista ihmisistä/asioista... ja jotkut ihmiset eivät ehkä ole niin ulkonäkökeskeisiä kun toiset.
 
Viimeksi muokattu:
Tarzu
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä mulle..;9973128:
Karpela on haluttava jos tykkää silikoneista! Jos kukaan on yhtään seurannut Karpelan kuvia vuosista julkisuus alkanut vuosiin tämä hetki. On rintavarustus muoto ja koko muuttunut radikaalisti. Käsittääkseni rintojen kasvu ei voi olla ihan totaaliradikaalia luonnollisesti. Tyhmäkin näkee kuvist silikonien paistavan. Mutta tykkää ken tykkkää

ja silikonia ylähuulessa ;)
 
Ihmettelevä
Niinpä meni Lolakin aikanaan suurentamaan rintansa, vaikka oli juuri rankattu univerumin kolmanneksi kauneimmaksi! Nyt on sellaiset lehmän utareet. Mutta kuka mistäkin tykkää.Minä katselen mielummin pienehköjä kuin roikkuvia isoja. Tissit ei ole koskaan ollut valintakriteereissä mukana kun tyttistä olen etsinyt.

Joo minäkin ihmettelin suuresti tuota tempausta.Lola oli paljon kauniimpi omana itsenään kuin silikonibabena.

Ihmetellä täytyy naisten käsitystä kauneudesta ja viehästysvoimasta. 2 isoa palloa rintakehässä ei kaunista ketään. Sorry vaan.
 
Viimeksi muokattu:
2.miesjokaeiurheile
Tytinää pitää olla aktissa. Pienet törötisut kuuluvat pikkutytöille. Naisilla leilit tai kannut saavat miehen kiihkoon....

Mies, joka ei urheile, tykkää kunnon bombeloista, jotka pomppivat tai hyllyävät seksiaktissa naisen ratsastaessa päällä. Sorry vaan, pikkutissit, A-, tai B-kuppisilla vain hiukan tärisee. Nouvei, ei toimi. Kunnon rytkettä pitää olla!
 
Viimeksi muokattu:
jep
niin. mutta joskus ne miehet valitsee ihan naisen, ei pelkkiä rintoja :D

huumorilla tuon heitin. minusta on ihan mukavaa että ihmiset tykkää erilaisista ihmisistä/asioista... ja jotkut ihmiset eivät ehkä ole niin ulkonäkökeskeisiä kun toiset.
Niin valitsee. Itsekin valitsin lopulta naisen, jolla on isohkot tissit, joista en pidä. Mutta muuten on ollu kullanarvoinen, joten pienet viat ei haittaa. Tissien koko ei muuten kyllä olisi voinut vähempää kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
boss
Kolme tasavertaista naista haki firmamme talouspäällikön tointa.
Kaikilla yhtä hyvä koulutus, kokemus ja paperit.
Palkkasin sen, jolla oli suurimmat rinnat - yhtä hyvä syy kuin mikä tahansa muu, eikö?
 
Väenö
Kolme tasavertaista naista haki firmamme talouspäällikön tointa.
Kaikilla yhtä hyvä koulutus, kokemus ja paperit.
Palkkasin sen, jolla oli suurimmat rinnat - yhtä hyvä syy kuin mikä tahansa muu, eikö?
Isoista tisseistähän on aestinaotintoa koko konttorin ukkoporukalle ja heikkohermosimmat naeset lähtöö hakemaan silikoonie Virosta...
 
Viimeksi muokattu:
Ihaileva
Kolme tasavertaista naista haki firmamme talouspäällikön tointa.
Kaikilla yhtä hyvä koulutus, kokemus ja paperit.
Palkkasin sen, jolla oli suurimmat rinnat - yhtä hyvä syy kuin mikä tahansa muu, eikö?

Voi olla, että mokasit. Valitsemallasi voikin olla ilmatyynypush-upit ja niillä toisilla taas ihan aidot ja vielä isommat luonnossa kuin valitulla.

Mutta elämässä täytyy ottaa riskejä...
 
Viimeksi muokattu:
nyymi
tuo valitus siitä että miehet tykkää isoista tisseistä on vähän noloa ja kertoo vaan että olette katkeria lättärintoja itse, en tiedä oliko kyseessä trollaus, toivottavasti oli koska muuten en muuta selitystä löydä kun kateus ja katkeruus, miehet tykkää isoista tisseistä just face it!
jos se noin paljon korpee niin hankkikaa silarit tai nielkää tappionne kun teillä ei ole tarpeeksi naiselliset muodot. ja tuon kitinän voi kääntää toisinkin päin ovat kerran muka tisseistä pitävät miehet jääny äidin tissiin kiinni on varmasti teillä kyrvästä pitävillä naisilla ikuinen kaipuu isukin peenikselle ;)
 
Hahaa
tissihysteria on alkanut vasta 2000-luvulla, ja uskokaa tai älkää, se on menossa pois! Jenkeissä naiset ottavat jo silikoneja pois.
En ota kantaa tissien kokoon, koska se on mielipidekysymys. Mutta kaikki lattarintaiset, joihin itsekin kuulun, hankkikaa elämä ja lakatkaa suremasta!
Olin parikymppinen 90-luvulla. Silloin olin kuuma kissa rannalla, sillä isot rinnat eivät olleet vielä muotia. Nyt olisi toisin, mutta eipä siellä rannalla tarvitse enää vetelehtiä vaan saan kuljeskella lasten kanssa. Kyllä minuakin joskus harmittaa, kun en näytä hyvältä esim. avokaulaisessa paidassa, mutta voin sitten taas käyttää vaatteita, joita isorintaiset eivät voi (näyttämättä hirveän lihavalta).
Naiset luulevat, että rintojen pitää olla isot, koska isot rinnat ovat nykyisin yleisiä mediassa (kertoo median tasosta...). Mutta ei se niin mene. Kun valitsemme jonkun ihmisen puolisoksi, otamme KOKO ihmisen. Toiset ovat kykenemättömiä näkemään kokonaista ihmistä - siksi, etteivät näe itseäänkään ja omia halujaan. Silloin otetaan ne tissit, naama tms. Muuten niillä ei ole väliä.

Ruvetkaa tekemään töitä ja unohtakaa moinen turha ongelma.
 
Terveysnäkökulma
Viimeksi muokattu:
niinpä niin
Joliella oli 87% riski sairastua rintasyöpään.
Kyse ei siis ollut mistään pikkujutusta. Hän päätti poistattaa omat rintansa ja otti tilalle keinotekoiset. Kertoi asiasta sen takia, että muutkin naiset uskaltaisivat tehdä saman pelkäämättä naiseutensa menettämistä.
 
tilastotiedettä
Tilastojen mukaan 90 % suomalaisista miehistä pitää naisten suurista tisseistä (C, D, E, F, FF...)
Tilastojen mukaan 10 % suomalaisista miehistä on lentostuertteja, sisustussuunnittelijoita, tanssijoita, matkaoppaita tai stylistejä.

Korrelaatio!
 

Yhteistyössä