Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
SatKS:ssa synnytyksessä sain niin törkeän kätilön :kieh: Pyysin puudutusta niin se ämmä vaan vastasi ettei silloinkaan mitään puudutuksia ollut, kun hän oli synnyttämässä. Jatkuvasti töksäytteli tosi ala-arvoisia kommentteja ja ponnistusvaiheessa jankkasi vaan mitä teen väärin. Et sä tajuu jne. |O

Oli muuten ihan pakko lukea koko ketju, jos vaikka olisi itsestä ollut jotain noottia. Eipä ollut, niin miksi olisikaan, miulta sai vaan ystävällistä palvelua :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
huoh mikä ketju!
kaikessa on aina kaksi puolta :whistle:
terveisin nimimerkki se tiskin toiselta puolelta :D
Tiedätkö, toimin aspassa myös, b-to-b -puolella tosin ja tiedän itse miten asiakkaana käyttäydyn. Tiedän, että ne asiakkaat, jotka ovat töykeitä saavat asiallisen palvelun mutta siinä se. Ne asiakkaat, joiden kanssa homma toimii hyvässä hengessä vaikka eri kannoilla oltaisiinkiin, saavat yleensä hyvän palvelun lisäksi jotain ekstraa.

Vakuutan, että osaan käyttäytyä ollessani asiakkaana sekä työssäni. Samaa en voi sanoa kaikista aspa-tehtävissä toimivista ihmisistä. Olen tässäkin ketjussa kirjoittanut kokemuksiani. Ikäni ja asemani on tuonut tiettyä auktoriteettia asenteeseeni, minun ei tarvitse kenellekään äyskiä tai veetuilla, saan asiani ihan rauhallisesti artikuloimalla perille. "Tiskin" molemmin puolin.
 
muualta ostanut
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Eräältä farkkukauppiaalta ,nainen , nummelassa sillä on liikekin.Oli myymässä jokunen kesä sitten täällä meidän paikkakunnalla farkkuja isossa tapahtumassa.

menin sitten poikieni kanssa katsomaan ja kokeilin muutamia farkkuja , taisin kolmansiakin vielä kokeilla kun se nainen sanoi että oletko ihan oikeasti ostamassa jotain vai kokeilemassa ja että hänellä on kauhea kuume,eikä jaksaisi tässä turhaan seisoskella.

Olin ihan että :eek:

Ilma oli todella helteinen ja sanoinkin että tuskinpa tässä itsekään niin mieluusti lasten kanssa helteessä "kokeilisin" vain farkkuja,jos ei olisi tarvetta hankkia...

Totesin vielä että menenkin ostamaan farkkuni muualta.Kovasti koitti pahoitella että kun hällä on niin kauhea olo jne.jne.'

Ei mun mielestä silti tarvitse asiakkaalle tollain töksäytellä,ei vaikka olis mikä olo.
Hei ollaan varmaan saman myyjän seuraan jouduttu!! Se oli aikanaan niitä farkkujaan täällä päin markkinoilla myymässä ja kokeilin hienoja farkkuja ja pyysin saada yhtä kokoa isommat kun antoi alunperinkin mulle liian pienet, ei sitä kokoa, mitä pyysin. Se tokas et noi on sellaisen kokoiset joilta farkkujen kuuluu näyttää ja et isompia ei anna. Sanoin sit et enhän mä pääse näin tiukoilla farkuilla edes istumaan. Se vaa vastas et seiso sit tai ole ilman ja lähti "palvelemaan" seuraavaa.
Ihan kiusaks pudotin ne farkut sin sovituskopin lattialle, mikä oli täynnä sadevettä. Siitä sai tympeä akka!

Ja siitä päättelen et on sama myyjä ku selvitin sen oikean paikkakunnan ja se oli nummela. Toivon ainakin ettei siel ole toinkaltaisia myyjiä enempää
 
tiltu
MARKANTALO -boikotissa on koko ketju, ollut jo vuosia:( möivät viallisen kahvinkeittimen ja kun veimme sen takuuhuoltoon niin liikkeestä alettiin uhkailla että lasku taitaa tulla perässä! GRRRR!!!
 
Kyllä se on ehdottomasti LOHJAN SAIRAALASSA....yöpäivystys tai mikä lie onkaan, mut yöllä sinne menin ja toiste en toivottavasti joudu...nooh välimatkaa nyt about 500km et ei ihan heti kai :whistle:

Muokkaanpas vielä ja samasessa sairaalassa kätilöltä sain sellaista kohtelua et jos joskus nään niin en tiedä mitä teen |O
 
Kissaäiti
No, terveysalan työntekijät on minua kohdelleet huonosti niin monta kertaa, että itselle on jäänyt jonkinasteinen kammo sen alan ihmisiä kohtaan. Harmi sinänsä, kun ei ilman noita palveluja pärjää. Kolme kroonista sairautta näet.
 
vieras
Kyläkaupassa joskus nuorena kuulin pitkän saarnan varastelusta, että hävetti varsinkin kun en ollut mitään pahaa tehnyt kaikki vain tuijotti. Ainoastaan koulureppu heilui selässä ja hengailin liikkeessä odotellen äitiä. Sen jälkeen en mennyt vuosiin kyseiseen kauppaan, vielki kyseinen myyjä nostattaa karvat pystyyn.
 
Origami
Helsingissä Forumin Ajattaressa ei kannata asioida ellei ole a) yli 50-vuotias, b) ylenpalttisen blingblingin peitossa tai c) venäläinen. Saat seisoskella ja sovitella ihan varmasti omassa rauhassa, kun keski-iän ohittaneet myyjättäret skannaavat sinua samalla päästä jalkoihin ja supattelevat keskenään...

Muita välttelemisen arvoisia liikkeitä ovat mm. männävuosien tv-"persoona" Yazkan lävistyspulju (tai jos siellä asioi niin älkää MISSÄÄN NIMESSÄ luulko tietävänne itse yhtään mitään tai tulee kuumat oltavat), Papa Giovannin Spagetteria WTC-talossa (teinit kesälomatuuraajat (?) tekevät kaikkensa ettet palaisi sinne enää koskaan uudestaan) ja Ruoholahden kauppakeskuksen optikkoliike (yhdellä viikolla kokeilemani lasit olivat "täysin sulle sopimattomat ja kauheet", toisella viikolla myyjän pistäessä samat lasit päähäni "parhaat mitä tässä liikkeessä sulle on")
 
Alkuperäinen kirjoittaja EnYmmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
oyssissa vähän ennen synnytystä :|
Silloin kun synnytin tytön koksissa,niin siel syntyneiden osastol oli yks vanha "kurppa". Se saattoi kesken imetyksen jopa tulla repii tissin pois ja laittaa sen uudestaan vauvan suuhun!!!?
kyseinen lyyti on siellä vieläkin, jokainen Koksin kävijä muistaa hänet lopun ikänsä!
 
Zandra
Paikallisessa vaatekaupassa, olin liikkeellä anopin kanssa (n.150 cm ja 40 kg) kun anoppi tarvitsi juhliin jakkupukua. Mentiin kysymään myyjää apuun kun ei oikein tiedetty mistä etsiä ja mitä kokoja oli saatavilla. Se ämmä mittaili meitä päästä varpaisiin ja totesi ylimielisesti: Lastenosasto on tuollapäin!!!
 
Zandra
Paikallisessa vaatekaupassa, olin liikkeellä anopin kanssa (n.150 cm ja 40 kg) kun anoppi tarvitsi juhliin jakkupukua. Mentiin kysymään myyjää apuun kun ei oikein tiedetty mistä etsiä ja mitä kokoja oli saatavilla. Se ämmä mittaili meitä päästä varpaisiin ja totesi ylimielisesti: Lastenosasto on tuollapäin!!!
 
Piti vielä

Kuopuksen synnytys oli kaikin puolin rivakka kokemus, saliin mennessäni ponnistelin jo käytävällä. Mutta kun nyytti oli sitten sylissä ja meidät jätetty lepäilemään saliin, tuli huoneeseen huoltomies korjaamaan sitä punkkaa.. Ei muuta ku ylös vaan petistä :LOL:
 
Nizzassa muinoin... Kahdesta liikkeestä ajettiin ulos kun ei puhuttu ranskaa, vaan vain englantia. Taisi olla vuonna -92. Hotelli oli myös aivan hirveä. Sunnuntain ja ma välisenä yönä löivät ovet lukkoon klo 00 yöllä ja eivät päästäneet sisään. Joku porukasta taisikin joutua venttailee aamua ja sisäänpääsyä... Ja lähtöpäivänä 12.00 tietysti huoneiden luovutus, mutta myös hotellin oleskeluhuone vedettiin lukkoon oikein ketjulla. Niin ja minulla ja kaverillani oli 120cm sänky ja yksi tyyny ja peitto... Millään eivät meinanneet antaa toisia....
En muuten ole Nizzaan kaivannut...
 
eilen kun soitin pankkiin...siellä vastas niin nuija eukko ettei tosikaa.
Ensinnäkin sanoi nimensä epäselvästi, et jäin miettii kuka hitto se oikein oli(tunnen siis ko pankin henkilökunnan kun kuitenki ikäni siellä asioinu ), tänään sit soitin sinne uudellee ni sain sit jopa joten kuten selvän ja tajusin kuka se on...niin no sit se jankkas mulle jotain meiän tiedoista, ja sanoin vaan et koneelta löytyy kyllä kaikki, ni ei ottanu tajutakseen.
Sit kysyin et josko meiän vakkari asioiden hoitaja olis paikalla niin tuumas et on lomalla jotta nyt to tulee taas töihin ja alko työntää mulle aikaa iltapäivälle, ni jouduin sille selittää ainaki 2 kertaa ettei päästä kun olen ite töissä sillon. Sit se jotain sano että "ne näkyy nää kohteet tulevan niin äkkiä ja aina just kun joku on lomalla" (kyseessä oli siis laina-asiat joiden takia soitin sinne), niin olin että :eek: Meinasin kysyy jotta pitäskö meiän olla ennustajia että tiiettäs koska immeiset on lomalla että osattas oikeelle aikaa ajottaa nää soitot ym :whistle:

Ja oikeesti se oli kyllä niin koppava ja peukalo keskellä kämmentä asioissa että ihan varmasti annan siitä palautetta jonnekin...aina se on kyllä sitä ollu.
Teki kyllä kanssa mieli sanoa sille että toisessa pankissa varmaan paremmin palvelevat ;)
 

Yhteistyössä