Mitä ajattelet naisesta, joka ei käytä vihkisormusta eikä koskaan FB:ssa puhu miehestään?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"private"
No en mitään, en itsekään käytä sormusta, en edes yleensä huomioi onko ihmisillä sormuksia. En oo naamkirjassa mutta muutoin en hirveästi miehestäni löpise. Mies on naamassa mutta ei hänkään meidän perheestä siellä kirjoittele.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26343834:
En ajattele.

Mutta sen sijaan ajattelen paljonkin hoitajista jotka kielloista huolimatta pitävät vihkisormustaan a) merkkinä siitä että on päässyt naimisiin, b) kun on vannonut että ei sitä sormestaan ota, nih. Säännöistä ja aseptiikasta viis.
(Perustelut ihan heidän omin sanoin, ei mitään minun päätelmiäni.)
Sama. Säälittävää porukkaa.
 
"öö"
Minä? En käytä vihkisormusta, enkä puhu miehestäni facessa (tai muutenkaan perheestäni).

Ihan vaan siitä syystä, kun pesen lasten kakkapyllyjä monta kertaa päivässä, niin en halua "pilata" kaunista timanttisormusta. Laitan kyllä sormeen jos lähden ihmisten ilmoille...jos muistan laittaa, aina en muista.
Ja facessa en halua puhua muista ihmisistä liioin, ainoastaan itsestäni (olenpa itserakas;))

Niin, että kerropa nyt mikä tässä tekee parisuhteestani huonon?
 
Mä en käytä vihkisormusta, kun onneton pienennytin sen liian pieneksi ja se ei mahdu enää sormeen.

FB-päivityksissä en ole varmaan kertaakaan viitannut mieheeni. Kummatkin ollaan FB:ssä, mutta eipä tuo mieskään näköjään minua koskevia päivityksiä tee.

Eli enpä sen kummempia johtopäätöksiä vedä tuosta asetelmasta.
 
Jos mä jotain johtopäätöksiä vedän, niin vedän niitä siitä, kun joku alituiseen hehkuttaa rakkauttaan miestään kohtaan FB:ssä.

Ehkä siksi, että pari tällaista tyyppiä aina oikeassa elämässä itkee, kun kaikki menee miehen kanssa päin persettä. Ero ei ole kaukana. Mies ei edes koske enää, nukkuukin aina sohvalla, seksiä ei ole ollut puoleen vuoteen. Jne. Ja FB:ssä on kuitenkin sydänpäivityksiä tyyliin "Ihanaa, rakas tulee pian töistä kotiin, lapset nukkuu, laatuaikaa tiedossa :heart: :heart: :heart: " (ja laatuaika on sitä, että äijä joko käy kotona kääntymässä & lähtee baariin, tai rötköttää sohvalla ja käskee akan olla hiljaa kun hän pelaa pleikkaa).
 
Jos mä jotain johtopäätöksiä vedän, niin vedän niitä siitä, kun joku alituiseen hehkuttaa rakkauttaan miestään kohtaan FB:ssä.

Ehkä siksi, että pari tällaista tyyppiä aina oikeassa elämässä itkee, kun kaikki menee miehen kanssa päin persettä. Ero ei ole kaukana. Mies ei edes koske enää, nukkuukin aina sohvalla, seksiä ei ole ollut puoleen vuoteen. Jne. Ja FB:ssä on kuitenkin sydänpäivityksiä tyyliin "Ihanaa, rakas tulee pian töistä kotiin, lapset nukkuu, laatuaikaa tiedossa :heart: :heart: :heart: " (ja laatuaika on sitä, että äijä joko käy kotona kääntymässä & lähtee baariin, tai rötköttää sohvalla ja käskee akan olla hiljaa kun hän pelaa pleikkaa).
tää on niin tuttua huttua tuolta munkin "kavereiden" joukosta, ihme hommaa tuo ulkokultaisuus...
 
möhkö
Olen itse juuri tuollainen :D Naiset ketkä lässyttävät miehestään ja perheestään tilapäivitysten muodossa on aika hauskoja :D Ne on yleensä niitä kellä menee huonosti ja haluavat ihmisten ajattelevan jotain muuta tai sitten nämä naiset ovat kovinkin epävarmoja itsestää tai miehestään. En myöskään kirjoittele mieheni seinälle mitää oi olet maailman ihanin mies ja rakastan sua yms. Voin sanoa ne ihan kotonakin suoraan hänelle koska ollaan oltu jo monen monta vuotta yhdessä :)
 
"höh"
Mä olen lihonut niin et sormus on ikävän tiukka, ei siis tule juurikaan pidettyä. Enkä kirjottele juuri koskaan miehestäni fb:ssa. Mitä ihmeen mittareita noi asiat muka on? :)
 
tää on niin tuttua huttua tuolta munkin "kavereiden" joukosta, ihme hommaa tuo ulkokultaisuus...
Juuh.

En väitä, että parisuhteesta ja sen kriiseistä pitäisi FB-päivityksissä kertoakaan, mutta mitä ihmeen hyötyä on siitäkään, että väittää hampaat irveessä "julkisesti" että kaikki on erittäin hyvin? Saa sympatiapisteet sitten, kun ero tulee - voi sanoa että kaikki oli niin hyvin, ja miehen erohalut tuli ihan puskista, vai mitähäh?!
 
En käytä sormusta, enkä puhu miehestäni fb:ssä. En ole merkinnyt edes miehekseni eikä siellä lue edes että olen naimisissa. Ja nyt kun rupee miettimään, en oikein tajua miksi pitäisi olla ukon fb-kaverikaan. Sehän on mun mies. Kaverit on kavereita ja suuri osa fb-kavereista ei mitenkään edes läheisiä.
Ja parisuhteeni voi ihan hyvin ;)
 
"vieras"
En käytä sormusta,töissä ei voi ja se on muutenkin iso kun olen laihtunut. En usko että mies tykkäisi että puhun siitä facessa, en itsekään pitäisi jos mieheni musta siel kirjoittelisi.
 
"mirri"
Yks muija aina hehkuttaa naamakirjassa kuinka hänellä on maailman ihanin mies jne. Mä tunnen aina myötähäpeää ku tekis mieli kirjottaa, et kunpa vaan tietäisit millane sun miehes on... käy naapurin neitiä panemassa ja taitaa sydänki olla muualla. Ja varmasti käy kyllä muuallakin vieraissa. Ja senhän tietää tietenki melkein kaikki paitsi tämä joka miestään niin hehkuttaa ja nyt ne on muuttamassa vielä yhteen. Siitä se yhteinen arki alkaa.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja möhkö;26343918:
Olen itse juuri tuollainen :D Naiset ketkä lässyttävät miehestään ja perheestään tilapäivitysten muodossa on aika hauskoja :D Ne on yleensä niitä kellä menee huonosti ja haluavat ihmisten ajattelevan jotain muuta tai sitten nämä naiset ovat kovinkin epävarmoja itsestää tai miehestään. En myöskään kirjoittele mieheni seinälle mitää oi olet maailman ihanin mies ja rakastan sua yms. Voin sanoa ne ihan kotonakin suoraan hänelle koska ollaan oltu jo monen monta vuotta yhdessä :)
Mulla kans näitä tuttuja, jotka lähettelevät sydämiään toistensa seinille ja "kiitos viimeisimmästä, kulta"-viestejään. Vähän turhaan intiimiä (ja ehkä hivenen teinimäistä) touhua. Myötähäpeä vain tulee itelleni.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"riinuska"
Mun mies ei ole facessa ja on kieltänyt kaiken itseään koskevan kommentoinnin. Olen sanonut asiasta facessa ja silti monet ihmettelevät miehen puuttuvia kuvia jne. enkä kommentoinut vaikka mies sai uuden työpaikan yms. yms.

Jokainen saa puhua mistä tykkää ja olla puhumatta mistä haluaa :) Tosin itseä joskus raivostuttaa ne "reviirille kusemiset" eli käydään seurustelukumppanin/puolison sivulle latelemassa rakkausrunoja, vaikka oikeasti menee huonosti. Halutaan vaan näyttää muille, että "tää tyyppi on mun omaisuutta".
 

Yhteistyössä