Mitä ajattelet naisesta joka ollut jo 6v yksinhuoltaja ilman seurustelua / treffejä?

  • Viestiketjun aloittaja kerro mitä tulee mieleen
  • Ensimmäinen viesti
"yyhoo"
Mun mielestä kummallista ajatella, että elämä on tylsää ja elää vain lapsiaan varte jos ei oo parisuhtees tai ei edes treffaile ketää. Elämäs paljo muutaki ku miehet.
Näin... ;) No mutta, itse kuulun tuohon kategoriaan, että saatuani niin pahasti "siipeeni", onnistuin oppimaan "vihaamaan" miehiä yhden paskakasan takia, enkä voi myöskään enää luottaa yhteenkään. Ja toisaalta, mä olen ennen exääkin ollut hyvin itsenäinen tapaus vähän joka sortilla ja nyt oltuani yh jo yli 4v oppinut olemaan myös mukavuudenhaluinen, niin en tosiaan edes kaipaa ketään tähän säätämään ja komentelemaan, vaan haluan elää ja tehdä just niin kun huvittaa. Ja mulle se seksi ei ole se ykkösprioriteetti, niin hyvin pärjää ilmankin. Ja jos joskus sellanen olo tulee, niin tuolla baarissahan on p*llunkipeitä ukkoja pilvin pimein, joten se ei olis mikään ongelma, mutta kun en piittaa niistä yhden illan pokistakaan. Mulla on siis oikein hyvä näin ja viihdyn itsekseni tai siis lapsen kanssa paremmin, kuin huonossa parisuhteessa. Ja muutenkin asiat on vallan loistavasti; on töitä, katto pään päällä ja tullaan toimeen ihan hienosti yhdenkin palkalla, joten mikäs tässä ollessa, eli ei mulla senkään puolesta ole mitään tarvetta sille toiselle tyypille tässä taloudessa. Ja sitä muuta sitältöä elämään saa revittyä tosiaan monesta muustakin asiasta, kuin pelkästään treffailusta tai parisuhteesta tai ylipäänsä niistä kaksilahkeisista. ;) :D
 
On omituista jos ei jossain vaiheessa kaipaa parisuhdetta.

Meitä nyt vaan on erilaisia ihmisiä olemassa. :p
Niin, että se on omituusta sen takia ku se on jotaki muuta mitä sä haluat. Ei se kylläkää oo mitää omituusta. Mä en tajua miks kaikkien pitääs aina haluta parisuhdetta. Jotkut ei ikinä halua sellaasta ja aiva normaalia se on.
 
"hhh"
sehän on sitte ku minä :D

ei oo tarvetta juosta yökaudet baareissa jahtaamassa äijiä, uusioperhekuviot ei todellakaan nappaa ja harvemmin enää löytyy lapsettomia fiksuja kypsiä miehiä. enkä oo tilivelvollinen kellekkään menoistani ja tuloistani ja menemättä jättämisistä.

orgasmin saa muullakin tavoin kun miehen kanssa ;) jos sen kaipuu on...
 
"onnellinen"
Minä olen ollut sinkkuna muutaman vuoden, enkä parisuhdetta kaipaa juuri nyt. Töissä, lapsessa, harrastuksissa ja ystävissä on ihan riittävästi. En jaksaisi passata enää aikuista miestä tässä lisäksi :)
Aiemmista suhteista saanut riittävästi osumaa, kovin helpolla en uuteen lähtisi enää. Olen ajatellut, etten koskaan enää asuisi miehen kanssa vaikka suhteeseen ryhtyisinkin, oma vapaus ja itsenäisyys on mulle tärkeitä. Seksistä ei ole ollut pulaa, mutta sitä ei tarvitse baareista hakea tuntemattomilta vaan minulla on yksi sellainen suhde, joka on pelkkää seksiä ja kaveruutta.

Minusta taas on outoa katsella paria sellaista kaveria, joilla ei oikein muuta ole kuin se parisuhde ja lapset. Mies sitä ja mies tätä, on yhteistä tiliä ja kauppavuoroa eikä mitään voi tehdä kysymättä mieheltä tai ottamatta miestä mukaan, soitellaan kesken työpäivien useita kertoja milloin mistäkin jne. Tietenkään kaikki suhteet ei ole näitä, mutta parilla kaverilla se elämä vaikuttaa hiton ahdistavalta kun eivät elä muuta kuin kotielämää. Tämä siis minun mielestäni. Ovat kuitenkin onnellisia tahoillaan, joten kukin tyylillään, en minä ole mikään sanomaan miten toisten tulisi elää :)
 
Rollolainen
Samaa ajattelen kuin yh-isistä joilla ei ole naista ollut.
He eivät kaipaa parisuhdetta tai ei ole aikaa seurustelulle. Jos työ ja lapset vie kaiken ajan.

Mä tunnen kaksi yh-isää jotka ovat eläneet vuosia ilman puolisoa. Ei vaan ole kinnostanut.
Toista vaan ei ole kiinnostanut ,toisella ei oel ollut aikaa työn ja urheiluharrastuksen lisäksi. Nyt vasta kun kummallakin on isot lapset, toisella nuorin 13v ja toisella nuorin 17v ovat löytäneet itselleen uudet puolisot. Kun on isot lapset jää aikaakin enemmän parisuhteelle.
 
Rollolainen
On omituista jos ei jossain vaiheessa kaipaa parisuhdetta.

Meitä nyt vaan on erilaisia ihmisiä olemassa. :p
koskeeko tämä myös miehiä? että on omituinen ilman parisuhdetta?
Minusta se on ihan sama onko ihminen parisuhteessa tai ei. Ei kaikki oikeasti kaipaa puolisoa. Tiedän paljon nuoriakin 18-25 vuotiaita, niin tyttöjä kuin poikiakin joilla ei ole parisuhdetta lainkaan. Esim mun pojan parhaista kavereista kummallakaan ei ole tyttöystävää, eivätkä kaipaakaan. Heille riitää koulu ja kaverit.
 
Näin
Ei oo. En pidä myöskään treffeinä sitä jos on vakipano. Treffit on sitä ku tapaillaan esim. ravintolassa, elokuvissa ja suuntana on yleensä se seurustelu. Pelkän seksin merkeissä jonku tapaaminen kerran tai useammin ei oo mitää treffailua, se on pelkkää seksiä.
Mun mielestä treffit on synonyymi tapaamiselle
träffa=tavata
ilman sen kummempia merkityksiä. Siksi katson että jos joku vaikka hakee seksiseuraa netistä ja sopii tapaamisen, se on treffit.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Sä siis kuulut niihin ihmisiin joilla täytyy aina olla jotain romanttista säätöä viritteillä jotta elämä olisi susta kivaa?
Ei aina täydy olla, mutta kyllä mä siinä mielessä olen ihan terve, että omaan normaalin lisääntymis- ja pariutumisvietin.
Päihteet ja seksi menee mun "top hauskuuslistalla" aika korkeelle, vaikka lasten kanssakin kivaa on. Ja tietty ihan vaan tavalliset, päivittäiset fiilistelyt erinäisistä asioista on sitä varsinaista "elämää", mutta itse kaipaan muutakin ja kuolisin tylsyyteen, jos elämäni olisi vain lapsiarkea ja työtä höystettynä satunnaisilla kyläilyvierailuilla.
 
"vieraana"
kaikki vaan ei saa sitä parisuhdetta. Minä olen ollut jo vuosia yksin eron jälkeen, eikä yksikään mies ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta ja olen itse huono tyrkyttämään itseäni. Mun markkina-arvo taitaa olla nolla.
 
[QUOTE="vieraana";29456037]kaikki vaan ei saa sitä parisuhdetta. Minä olen ollut jo vuosia yksin eron jälkeen, eikä yksikään mies ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta ja olen itse huono tyrkyttämään itseäni. Mun markkina-arvo taitaa olla nolla.[/QUOTE]

tuskimpa mutta ehkä et ole satsannut riittävästi markkinointiin
 
"Mie"
En ajattelisi mitään ihmeellistä. Voisin itsekin ajatella eläväni noin jos ero tulisi. Seurustelu mutkistaisi turhaan arkea, tulisi uusperhekuviot, en jaksaisi muutenkaan sitä tutustumista ja sitten ehkä pettymistä, lapsillekin paljon helpompaa ja vakaampaa. Jotain satunnaista seksiseuraa saattaisin kyllä silloin tällöin kaivata.
 
"surullinen"
Tuo kohtalo odottaa varmaan muakin... :(

oon toki ollu vasta 3kk yksinhuoltaja, mutta kaikki aika menee työn ja lasten ohella. Sitten niinä harvoina päivinä kun lapset poissa, nukun päivät pitkät....

Kyllä nuo muut kehuu että olen kaunis jne jne mutta en tiedä... Aika pahasti siipeeni olen saanut. Kaipaan kainaloa johon käpertyä, tahtoisin olla välillä heikko...

En osaa enkä uskalla yhdenillan juttuja harrastsaa vaikka niihinkin olisi mahdollisuus. En kaipaa seksiä seksin ilosta vaan kaipaan kumppania. Ei kuitenkaan nyt ole ajankohtainen...

Jos joskus sitten...
 

Yhteistyössä