Mitä ajatuksia tämä vartalo sinussa herättää?

  • Viestiketjun aloittaja mielipidekysely
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuon nähtyäni kiitän luojaani, ettei tullut yhtään arpia ja mahakaan ei oo noin kammottava vaikka löysä onkin
Samoin, paitsi että en ole edes löysä :). Täytyy lopettaa noista olemattomista jumppakahvoista valittaminen ;).
 
apua
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
Kyllähän se löllöjen määrä riippuu ihan myös siitäkin kuinka paljon niitä kiloja päästää raskausaikana tulemaan ja rasvaa kertymään..
Mä rupesin muutaman vkon jälkeen synnytyksestä treenailemaan hiljalleen vatsalihaksia ja muutenkin tuli liikuttua paljon, eli kyllä siitä mahasta eroon pääsee. ;)
 
Kaktus
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
Ei tule välttämättä mitään löllöjä. Itsellänikin lähinnä vähän 'löysää nahkaa' ja muutamat vaaleat arvet. Onpa tuota nähty sellaisiakin synnyttäneitä, jotka ihan yhtä timmissä kunnossa kuin ennen raskauttakin.

 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
Minäpä vastaan tähän, vaikken tuo ylempi olekaan. Olen aina ollut hoikka. Mitoiltani olen nyt raskauden jälkeen entiselläni, eikä mahaa ole. Mutta kyllä huomaa, että nahka on löystynyt. Nahka roikkuu housunkauluksen päällä, jos vähänkään röhnöttää. Ei se sellainen ennen ollut. Mutta jos aina seisoo, niin ei ole ongelma :)!

Vatsalihakset ovat palautuneet, mutta nahka ei...
 
Amelie
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
Tuli tuosta kuvasta mieleen,että lapseton voi saada "vääristyneen" kuvan synnyttäneen vartalosta.Mun vartalossa ei ole muita muuutoksia paitsi rinnoissa,ne ei ole yhtä kiinteät kuin ennen (silti samaa kokoa).Vatsa on litteä,arpia ei ole,eikä löysää.Samaa vaatekokoa käytän kuin ennen lapsia.
Täytyy olla jo ylipainoa ennen raskautta jos jää noin paljon löysää (kuten kuvassa).
 
peilikuva
plääh..ihan on kun peiliin katsoisi, ainoo ero et mulla on raskausarvet jo vaalentuneet, mutta niitä on enemmän ja karseempia. Navan ympärillä on ikäänkuin auringonsäteet:) aika koominen näky, mut ei paljoo naurata, koska siinähän ne säteen on ja pysyy, niinkauan kun horsmaa alkaa kasvaa korvista!!
 
No siis edellisiä peesaten ei, ei raskaus välttämättä jätä mahaa hirmu löllöksi. Kun kohtu on supistunut (noin viikossa viimeistään) on maha suht kuosissa ellei ole ylimääräisiä kiloja. Nahka tosin on hieman löysempi, mutta kuitenkin...
 
haukankatse
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
Mä olin hoikka ennen raskautta ja niin olen nytkin, synnytyksestä 9 kk. Synnytyksen jälkeen 2 viikon päästä sovin takaisin omiin entisiin housuihini ja puolessa vuodessa kiinteytyi kahvat pois (vaunukävelyjä, joskus jumppaa jne).

Kyllä nämä on täysin yksilökohtaisia juttuja samoin kuin jokaisen fysiikka muutenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
Tuli tuosta kuvasta mieleen,että lapseton voi saada "vääristyneen" kuvan synnyttäneen vartalosta.Mun vartalossa ei ole muita muuutoksia paitsi rinnoissa,ne ei ole yhtä kiinteät kuin ennen (silti samaa kokoa).Vatsa on litteä,arpia ei ole,eikä löysää.Samaa vaatekokoa käytän kuin ennen lapsia.
Täytyy olla jo ylipainoa ennen raskautta jos jää noin paljon löysää (kuten kuvassa).
Voi herranjestas, kyllä tuo kuvan vartalo on ihan normaali naisen vartalo. Jopa sellaisen naisen joka ei ole synnyttänyt. 90% naisista ei muistuta tippaakaan alusvaatemainosten naisia ja tuon muvan naisvartalo on täysin normaali eikä todellakaan edes mikään erityisen löllö. Kyllä on täällä joillakin hieman vääristynyt kuva naisvartalosta yleensäkin jos tutoa pitää jollakin lailla epänormaalina synnyttäneen naisen vartalona tai jos pelkää jonkun lapsettoman saavan vääränlaisen kuvan synnyttäneen naisen vartalosta tuota katsoessa. Surin osa naisista ei ole ns timmissä kunnossa, eikä se timmissä kunnossa oleminen taida suurimmalle osalle naisista olla edes mikään itsestäänselvä asia, eikä tarvitsekaan olla.
Ylipainon ja huonon lihaskunnon riskit luullakseni tietää jokainen, mutta se, että on normaalipainoinen ja omaa riittävän hyvän lihaskunnon, ei tarkoita että ulkonäkö olisi ihanteiden mukainen hoikka ja litteävatsainen. Terveyden kannalta se vartalon muoto on oikeastaan vähintäänkin toisarvoinen asia.
 
vieras
Ei paha, normaali suomalaisen naisen kroppa. Ja jos haluaa ja vähän viitsii nähä vaivaa, niin tosta on helppo kiinteytyä.Toista se on 5 raskauden jälkeen... Nahka roikkuu ikävästi ja arpia on PALJON enemmän + yksi hätäsektioarpi...Noi farkut on kyllä liian tiukat.
 
Kaunis naisen vartalo. Itse olin todella hoikka vyötäröinen ennen lapsia. Sain syödä mitä halusin enkä lihonut. esikoisen jälkeen olin hoikempi kuin ennen lapsia. toisen lapsen jälkeen olen herkutellut liikaa ja yhtäkkiä herkuttelu onkin alkanut näkymään, Nyt on todellakin joka paikassa liikaa läskiä ja arpinen maha pömpöttää aivan liikaa.
 
Mä olen synnyttänyt neljä lasta ja olen tässävuosien varrella hoikistunut setsimisen kiloa. Viimeisin lapsi syntyi reilu vuosi sitten ja kaikki ylimääräiset lähti samantien. Mutta nahka on löystynyt, sille ei voi mitään kun se on neljä kertaa venynyt. Seistessä vatsa on litteä mutta kyllä se nahka siinä niinkun vähän roikkuu...Olen normaalipainossa mutta nahkaa tarttis pienentää mahan kohdalta :D
Arpia löytyy mutta silti laitan bikinit päälle kun rannalle lähden.
 

Yhteistyössä