Mitä mieltä olet minusta? ;)

Vie ras
En tunne sua henkilökohtaisesti joten minulla ei ole mielipidettä sinusta.
Ihanko tosiaan sulla on mielipiteitä vain sellaisista asioista, henkilöistä tai ilmiöistä, jotka tunnet läpikotaisin ja/tai henkilökohtaisesti? Eikö jonkun palstapersoonasta voi olla mielipidettä?

Minusta Milanna on pääasiassa huvittava ja suloinen, mutta toisinaan myös säälittävä ja raivostuttava.
 
Ihanko tosiaan sulla on mielipiteitä vain sellaisista asioista, henkilöistä tai ilmiöistä, jotka tunnet läpikotaisin ja/tai henkilökohtaisesti? Eikö jonkun palstapersoonasta voi olla mielipidettä?

Minusta Milanna on pääasiassa huvittava ja suloinen, mutta toisinaan myös säälittävä ja raivostuttava.
Saanko kysyn miksi olen esim. säälittävä? :D Enkä siis pahana pidän sun kommentia yhtään, jokaisella omat mielipidet :)
 
Ihanko tosiaan sulla on mielipiteitä vain sellaisista asioista, henkilöistä tai ilmiöistä, jotka tunnet läpikotaisin ja/tai henkilökohtaisesti? Eikö jonkun palstapersoonasta voi olla mielipidettä?

Minusta Milanna on pääasiassa huvittava ja suloinen, mutta toisinaan myös säälittävä ja raivostuttava.
En tee tuntemattomista mitään päätelmiä.
 
Vie ras
Saanko kysyn miksi olen esim. säälittävä? :D Enkä siis pahana pidän sun kommentia yhtään, jokaisella omat mielipidet :)
Joku hillitön kerskakuluttamisen hehkutus oli minusta joskus takavuosina säälittävää.

En tee tuntemattomista mitään päätelmiä.
En minäkään tee päätelmiä oikeiden ihmisten elämästä palstan ulkopuolella palstakäytöksen perusteella. Milanna85 on palstahahmo, ja minulle on yhdentekevää se, onko taustalla joku oikea henkilö, kolme kaksplussan palveluksessa olevaa haamukirjoittajaa vai joku yksittäinen Milannaksitekeytyjä.
 
Vie ras
Sen verran on myös pakko sanoa, että ketjun aloittaja tuntuu usein ajattelevan sen verran rankasti laatikon ulkopuolelta, että hänen aivoituksiaan on toisinaan virkistävää ja mielenkiintoista lukea. Mutta ylettömyyksiin ei pidä mennä, ja jos ketjuja avataan liikaa ja ne kasvavat ylettömän pitkiksi, niin eipä sitä sitten jaksa enää seurata.

Positiivisuus ja eteenpäin pyrkiminen ovat hyviä piirteitä, jos meno ei tallo muita.
 
[QUOTE="Samu";30032759]Ainakin aloitat suht. paljon uusia aiheita. En oikeen tiedä muuta. Että varmaan sitte aattelen että ihan ok tyyppi:)[/QUOTE]

Ehkä ennen -_- kun ei ollut siihen aika nyt jo aikoja. Paitsi niin kuin kerroin ehkä 2-3 viimeistä pv, kun lomilla nyt olen :)
 
viiieras
Olet hyvin epävarma ja luultavasti siksi myös hyvin huomiohakuinen, tietynlaiseen narsismiin saakka. Raha ja materia on sinulle elämässä yksi tärkeimpiä asioita ja teet melkein mitä tahansa jotta sinulla olisi aina paljon rahaa käytettävissäsi.
 

Yhteistyössä