Mitä mieltä olet minusta? ;)

Olet kokeilunhaluinen, aina puuhaamassa jotain, tylsistyt helposti jos mitään ei tapahdu, haluat huolehtia perheestäsi, välillä olet ehkä hieman herkkäuskoinen, haluat uskoa ihmisistä vain hyvää :)
On totta etä haluan ihmisille uskoa tai uskoa vain hyvää :). Mutta ikä tuo kokemuksia ja nykyään en enää niin helposti usko ihmisille tai olen ehkä enemmän varovainen.
 
Tykkään
Mä tykkään susta! Haluaisin kysyä, että kuinka kauan olet asunut Suomessa? Luuletko, että sun iloinen, positiivinen ja sinnikäs luonteesi johtuu sun taustasta?

Aurinkoista päivää ja voimia raskauteen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tykkään;30034878:
Mä tykkään susta! Haluaisin kysyä, että kuinka kauan olet asunut Suomessa? Luuletko, että sun iloinen, positiivinen ja sinnikäs luonteesi johtuu sun taustasta?

Aurinkoista päivää ja voimia raskauteen!
Asun jo 13 vuotta Suomessa :). En usko että jotain on taustalla :D tai ehkä suht hyvää lapsuus. Mutta hei en mä aina onnellinen ole :p, mutta yleensä, ainakin jos ei ongelmia ole paljon.
 
Tykkään
Asun jo 13 vuotta Suomessa :). En usko että jotain on taustalla :D tai ehkä suht hyvää lapsuus. Mutta hei en mä aina onnellinen ole :p, mutta yleensä, ainakin jos ei ongelmia ole paljon.
Toivotaan, ettei eteen tule ongelmia! Ajattelin, että jos sun geeneissä on iloisempi elämän asenne, kuin meillä jöröttävillä suomalaisilla! Onko sun mies suomalainen?

Mukavaa päivää! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tykkään;30034911:
Toivotaan, ettei eteen tule ongelmia! Ajattelin, että jos sun geeneissä on iloisempi elämän asenne, kuin meillä jöröttävillä suomalaisilla! Onko sun mies suomalainen?

Mukavaa päivää! :)
No en tiedä :D vain äiti meillä on aina iloinen, kaikki muut hmm... tavallisia. Ongelmia on ollut ainakin erilaisia ja elämässä vaikka mitä läpi kävin mistä kukaan ei paljon tiedä, toisalta ongelmat vahvistavat vaikka on parempi ilman :). Mies suomalainen.

Kiitos paljon :heart: samoin sinulle, mä nyt lähden illaksi töitä vähän tekemään :p
 
Käyn aika vähän palstalla, mutta olen saanut kuvan yritteliäästä ja koko ajan touhuavasta ihmisestä, joka tavoittelee ehkä jotakin amerikkalaista unelmaa. Materialismi on ehkä sellainen määräävä piirre.

Elän itse niin erilaista elämää, että minusta monet asiat tuntuvat vieraille, esimerkiksi jotkut stripparikeikat (jos en sotkeudu henkilöstä). Minusta strippauksella rahan tienaaminen olisi yksinkertaisesti hirveää.

Tietynlainen taikauskoisuus tai usko joihinkin ihmehoitoihin on myös tosi kummallista (toivottavasti en taas erehdy henkilöstä...). Minulla lienee joku tieteellinen korkeasti koulutetun ihmisen maailmankuva, johon mitkään ennustajat yms. eivät oikein mahdu, joten en vain sellaista voi ymmärtää. Minulla on se kuva, että Milanna ei ole mitenkään koulutusorientoitunut ihminen, vaan mieluummin tienaisi rahaa nopeasti ja helposti sen sijaan että koulutuksen ja pitkäjänteisyyde avulla etenisi johonkin hyvin palkattuun työhön.

Mukava seurata tällaisiakin ihmisiä, vaikka olenkin aika onnellinen että ei tarvise samanlaisten asioiden kanssa itse painiskella. =)
 
Käyn aika vähän palstalla, mutta olen saanut kuvan yritteliäästä ja koko ajan touhuavasta ihmisestä, joka tavoittelee ehkä jotakin amerikkalaista unelmaa. Materialismi on ehkä sellainen määräävä piirre.

Elän itse niin erilaista elämää, että minusta monet asiat tuntuvat vieraille, esimerkiksi jotkut stripparikeikat (jos en sotkeudu henkilöstä). Minusta strippauksella rahan tienaaminen olisi yksinkertaisesti hirveää.

Tietynlainen taikauskoisuus tai usko joihinkin ihmehoitoihin on myös tosi kummallista (toivottavasti en taas erehdy henkilöstä...). Minulla lienee joku tieteellinen korkeasti koulutetun ihmisen maailmankuva, johon mitkään ennustajat yms. eivät oikein mahdu, joten en vain sellaista voi ymmärtää. Minulla on se kuva, että Milanna ei ole mitenkään koulutusorientoitunut ihminen, vaan mieluummin tienaisi rahaa nopeasti ja helposti sen sijaan että koulutuksen ja pitkäjänteisyyde avulla etenisi johonkin hyvin palkattuun työhön.

Mukava seurata tällaisiakin ihmisiä, vaikka olenkin aika onnellinen että ei tarvise samanlaisten asioiden kanssa itse painiskella. =)
Väärin ainakin 2 asiaa :D

-Ihmehoitoihin en itsekään usko jos ei lähipireissä ole kokemuksia, silti en paljon joka asiaan voi luottaa. Ehkä tarkoitat mehikolaista rokotetta nyt? Niin se ei ole ihmehoito, kyseinen hoito on ollut jo kohta 25 vuotta ja tehosi minuunkin heti ja olen parantunut täysin 2,5v sitten :)

-Helppoa rahaa valitettavasti ei ole. Enkä ikinä saanut helppoa rahaa. Teen aivan liika töitä että saan tienattua. Yhdessä projektissa jo olen 3 vuotta, koska haluan että joskus tästä tulisi jotain, tämän takia tein todella paljon myös liian stressaavakin töitä ja vast nyt alkaa jotain tuloksia näkymään. On minulla ravintola-alan koulutus, mutta sen kanssa en tee mitään, kun ei ole ihan mun juttu. Myös erilaisia kursseja käynyt läpi, 1,5v sitten viimeks kävin toisessa maassa yhdet kurssit läpi, mutta en näistä halua täällä kertoa hirveästi. Ainakin ne ovat iso hyöty meidän projektiin :).
 

Yhteistyössä