Mitä mieltä olet minusta? ;)

Minun mielestäni olet uuttera, yritteliäs, hyvin lämminsydäminen ja empaattinen (joskus liiankin ja tulet hyväksikäytetyksi). Temperamenttinen, joskin nykyään mulla fiilis, että ikä on särmiä vähän tasannut jo. Ts. elämä koulii särmiä pyöreemmiksi, meiltä kaikilta. :)
 
Onko hygieniapassi = ravintola-alan koulutus ? ;)
Niin kuin täällä jo kerroin aikaisemmin että ko koulua käynyt 1,5 vuotta ja lopetin loppuraskaudessa, minulla on hygieniapassi sekä anniskelupassi, sekä ko alalla kokemuksia yht. yli 4 vuotta. Syy miks en jatkanut, on saanut liian pitkät koemukset ja ihan vaikea ei ole töihin päästä jos sen vain halua. Oli tarkoitus yhden jutun perusta, mutta Turku on niin ihana kaupunki että sijoitin rahojaa mutta anniskelulupia en saanut muutamista paikoista, se nyt jäi, kun en halua ainakin toistaiseksi ottaa nyt minkälaista sellaista riskiä, kun muutin jo suunnitelmatkin.
 
sadas
Niin kuin täällä jo kerroin aikaisemmin että ko koulua käynyt 1,5 vuotta ja lopetin loppuraskaudessa, minulla on hygieniapassi sekä anniskelupassi, sekä ko alalla kokemuksia yht. yli 4 vuotta. Syy miks en jatkanut, on saanut liian pitkät koemukset ja ihan vaikea ei ole töihin päästä jos sen vain halua. Oli tarkoitus yhden jutun perusta, mutta Turku on niin ihana kaupunki että sijoitin rahojaa mutta anniskelulupia en saanut muutamista paikoista, se nyt jäi, kun en halua ainakin toistaiseksi ottaa nyt minkälaista sellaista riskiä, kun muutin jo suunnitelmatkin.
Pitäisikö tästä saada jotain selvää? Mutta sen verran tajusin että tutkintoa et ole suorittanut.
 
Niin kuin jo sanoin että enää en kerro täällä paljon mitään :). En halua itse :(. Kun kerran se ei johtanut mihinkään hyvään. Vaikka olin muutakin tehnyt ja käynyt jotain kursseja, kun kaikkia en tiedä ja hyvää on oppia uuttaa, mutta se nyt jää mun tiedoksi sekä kaikki muuta mitä en ole kertonut, en nytkään kerro. En todellakaan sano sen ilkeästi, vain ehkä itsesuojelu on heränyt tai jatkuva haukkuminen sekä arvostelu oli liika. Tämä keskustelun tarkoitus on kysyä mielipideitä itsestä, mutta koko elämän en halua täällä jakaa enää.
 
pöh öph
Kirjoitustesi perusteella teet paljon töitä mutta et ole kovin älykäs. Menestyt ehkä parhaiten sillä että mielistelet muita ja käyttää heitä hyväksesi.
Osaat ottaa vastaan ainoastaan positiivisen kritiikin vaikka se negatiivinenkin kannattaisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöh öph;30035663:
Kirjoitustesi perusteella teet paljon töitä mutta et ole kovin älykäs. Menestyt ehkä parhaiten sillä että mielistelet muita ja käyttää heitä hyväksesi.
Osaat ottaa vastaan ainoastaan positiivisen kritiikin vaikka se negatiivinenkin kannattaisin.
Saanko kysyä että miten voi mitata mun älykyttä palstan perusteella? Kysyn myös että ketä käytän hyväksi? Kysyn vain, en pahoittanut mieltä, kun jokaisella on oikeus mielipiteen olisi se hyvää tai huono :).
 
LaMamanMorbid
Mä en edelleenkään tiedä olenko sekoittanut sinut erääseen venakkoon, mutta jos olen olen pahoillani. Jos en niin sitten olen sitä mieltä, että mikään ei riitä. Dah!
 
"Allu"
Pidän sinua (eli lienet Venakko Milanna, Svetlana Savanna ja mitä niitä nimimerkkejä nyt sinulla on ollutkin) aika lapsellisena, joskin hyväsydämmisenä, kouluttautumattomana, materia-ahneena, jossain määrien egoistina ja rehentelevänä sekä usein liioittelevana ja jopa valehtelevana.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja pöh öph;30035663:
Kirjoitustesi perusteella teet paljon töitä mutta et ole kovin älykäs. Menestyt ehkä parhaiten sillä että mielistelet muita ja käyttää heitä hyväksesi.
Osaat ottaa vastaan ainoastaan positiivisen kritiikin vaikka se negatiivinenkin kannattaisin.
Mä en usko hetkeäkään tuohon etteikö olisi älykäs. Mun mielestä usein ne, jotka palstaenemmistön mukaan on älykkäitä, on kaikista yksinkertaisimpia. Teitä on niin helppo kusettaa hienoilla sanoilla.

Se että vähön provoilee välillä tai kirjottaa huonolla suomella, ei meinaa että on tyhmä.
 

Yhteistyössä