Mitä olet aina halunnut kysyä, muttet ole kehdannut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
?
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä:
Miten aikaansaadaan naisen ejakulaatio? Vaatinee erityisosaamista?
joku vois vataa tähänki.
Eikös tämä onnistu vain joillakin? Jotku saavat jokaisen orgasmin yhteydessä ejakulaation. Alapäästä tulevan nesteen määrä voi olla pieni tai suuri. Siitä johtuen moni ei edes ole huomannut saaneensa ejak.
 
vaimo vain
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä:
Miten aikaansaadaan naisen ejakulaatio? Vaatinee erityisosaamista?
joku vois vataa tähänki.
Naisilla on erilaisia hormonaalisia kausia, joita säätelee elimistö itse. Siihen ei juurikaan voi itse vaikuttaa, mutta kun tulee panettavia kausia, kannattaa masturboida, niin eiköhän se kauan kaivattu ejakulaatiokin joskus tule. Kuka mitä ja miten haluaa. Mulle se ei ole mitenkään erityinen juttu.

 
vaimo vain
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä:
Miten aikaansaadaan naisen ejakulaatio? Vaatinee erityisosaamista?
joku vois vataa tähänki.
Eikös tämä onnistu vain joillakin? Jotku saavat jokaisen orgasmin yhteydessä ejakulaation. Alapäästä tulevan nesteen määrä voi olla pieni tai suuri. Siitä johtuen moni ei edes ole huomannut saaneensa ejak.
Eihän siitä mitään "onnistumista" pidä tehdä, sillä kun niin tekee, ei varmaan ejakuloi :D

 
?
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo vain:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä:
Miten aikaansaadaan naisen ejakulaatio? Vaatinee erityisosaamista?
joku vois vataa tähänki.
Eikös tämä onnistu vain joillakin? Jotku saavat jokaisen orgasmin yhteydessä ejakulaation. Alapäästä tulevan nesteen määrä voi olla pieni tai suuri. Siitä johtuen moni ei edes ole huomannut saaneensa ejak.
Eihän siitä mitään "onnistumista" pidä tehdä, sillä kun niin tekee, ei varmaan ejakuloi :D
En nyt tarkoittanut varsinaista "onnistumista".
 
Voiko alaraajoistaan halvaantunut (siis jalat) harrastaa seksiä? Siis jos istuu vaikka pyörätuolissa? Vai onko tällöin koko alakroppa toimintakyvytön? Mut mites sitä sitten pissitään...? *voiko näin noloja ees kysyä* :ashamed:
 
werna
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Voiko alaraajoistaan halvaantunut (siis jalat) harrastaa seksiä? Siis jos istuu vaikka pyörätuolissa? Vai onko tällöin koko alakroppa toimintakyvytön? Mut mites sitä sitten pissitään...? *voiko näin noloja ees kysyä* :ashamed:
Joillain toimii sukuelimet normaalisti, toisilla ei. Riippuu mitkä hermot on epäkunnossa. Jos ei toimi, niin ei siitä seksistä ainakaan fyysistä nautintoa saa. Vessa-asioista en tiedä, mutta veikkaisin, että jos ei koko alakroppa toimi, on vaan käytettävä vaippoja.
 
en tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
pitääkö paikkaansa että lantiosta alaspäin halvaantunut joutuu kokeilemaan sormella ison hätänsä? Kun ei siis tunne mitään.
Ohuet muovihanskat vaan sitten, mut kato pointti on tossa ettet sä tajua toimivien käsien merkitystä!

 
en tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja werna:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Voiko alaraajoistaan halvaantunut (siis jalat) harrastaa seksiä? Siis jos istuu vaikka pyörätuolissa? Vai onko tällöin koko alakroppa toimintakyvytön? Mut mites sitä sitten pissitään...? *voiko näin noloja ees kysyä* :ashamed:
Joillain toimii sukuelimet normaalisti, toisilla ei. Riippuu mitkä hermot on epäkunnossa. Jos ei toimi, niin ei siitä seksistä ainakaan fyysistä nautintoa saa. Vessa-asioista en tiedä, mutta veikkaisin, että jos ei koko alakroppa toimi, on vaan käytettävä vaippoja.
Olen kuullut että seksuaaliset tuntemukset vaihtavat paikkaa ja eri alueet voivat aktivoitua eli siten myös seksuaalinen nautinto - tai yleensä läheisyyden kokeminen - on varmasti ihan mahdollista. Aivothan seksuaalisuutta säätelevät.

 
werna
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä:
Alkuperäinen kirjoittaja werna:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Voiko alaraajoistaan halvaantunut (siis jalat) harrastaa seksiä? Siis jos istuu vaikka pyörätuolissa? Vai onko tällöin koko alakroppa toimintakyvytön? Mut mites sitä sitten pissitään...? *voiko näin noloja ees kysyä* :ashamed:
Joillain toimii sukuelimet normaalisti, toisilla ei. Riippuu mitkä hermot on epäkunnossa. Jos ei toimi, niin ei siitä seksistä ainakaan fyysistä nautintoa saa. Vessa-asioista en tiedä, mutta veikkaisin, että jos ei koko alakroppa toimi, on vaan käytettävä vaippoja.
Olen kuullut että seksuaaliset tuntemukset vaihtavat paikkaa ja eri alueet voivat aktivoitua eli siten myös seksuaalinen nautinto - tai yleensä läheisyyden kokeminen - on varmasti ihan mahdollista. Aivothan seksuaalisuutta säätelevät.
no hyvä pointtihan tuokin on. Mutta siis joillain alaraajahalvaantuneilla toimii sukuelimet myös ihan "normaalisti"
 
Tuosta naisen ejakulaatiosta... Olen katsonut ohjelman kyseisestä aiheesta ja sen mukaan jokainen nainen kykenee ejakuloimaan. Kannattaa jostain ettiä kyseinen pätkä jos kiinnostaa :) en kyllä yhtään muista tekeleen nimeä.. mut eipä semmosia varmaan tuosta aiheesta ihan hirveesti ole..
 
warma usko
Alkuperäinen kirjoittaja niba:
Tuosta naisen ejakulaatiosta... Olen katsonut ohjelman kyseisestä aiheesta ja sen mukaan jokainen nainen kykenee ejakuloimaan. Kannattaa jostain ettiä kyseinen pätkä jos kiinnostaa :) en kyllä yhtään muista tekeleen nimeä.. mut eipä semmosia varmaan tuosta aiheesta ihan hirveesti ole..
Just, se on vaan tuo fysiologia silleen ettei sitä itse huomaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Voiko alaraajoistaan halvaantunut (siis jalat) harrastaa seksiä? Siis jos istuu vaikka pyörätuolissa? Vai onko tällöin koko alakroppa toimintakyvytön? Mut mites sitä sitten pissitään...? *voiko näin noloja ees kysyä* :ashamed:
Opiskeluaikoina katsottiin seksuaalisuus-kurssilla dokumenttipätkä pariskunnasta, jossa mies oli alaraajahalvaantunut. Sai seksuaalistä tyydytystä, ihan O:hon asti, korvan kautta. Siis korvaleheteä hipeltelemällä, puhaltelemalla yms. Korvahan on aikas erogeeninen alue ja sen kuten monet muutkin erogeeniset alueet pystyy "kouluttamaan" tuottamaan suurtakin seksuaalista nautintoa. Naisensa mies tyydytti sitten ihan käsipelillä. Ja tosiaan tässä dokumentissa näytettiin ihan koko akti alusta loppuun...
Niin ja tällä kyseisellä herralla pissihommat hoitu kestokatetrin avulla. =)
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja werna:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Voiko alaraajoistaan halvaantunut (siis jalat) harrastaa seksiä? Siis jos istuu vaikka pyörätuolissa? Vai onko tällöin koko alakroppa toimintakyvytön? Mut mites sitä sitten pissitään...? *voiko näin noloja ees kysyä* :ashamed:
Joillain toimii sukuelimet normaalisti, toisilla ei. Riippuu mitkä hermot on epäkunnossa. Jos ei toimi, niin ei siitä seksistä ainakaan fyysistä nautintoa saa. Vessa-asioista en tiedä, mutta veikkaisin, että jos ei koko alakroppa toimi, on vaan käytettävä vaippoja.
Ja joillain katetroidaan jne.
 
sdfg
Alkuperäinen kirjoittaja heip:
jos saa keskenmenon vaikka viikolla 12 niin sehän on jo pieni pötkylä.. jos se siis tulee siteeseen niin mihin se laitetaan? vessapönttöönkö?
Yleensä se alkio/sikiö kyllä tulee sellaisena "klöntteinä", eikä kokonaan ja jos ei kaikki tule, niin kaavitaan ja monesti joudutaankin tekemään kaavinta, jos raskaus keskeytyy niinkin pitkällä kuin 12.vkoa.

En ole koskaan kuullut, että sieltä noilla viikoilla kokonainen sikiö ulos tulisi. Epämääräisiä klönttejä, verta jne. ja mahd. kaavintaa.. sitä se..

Joku korjatkoon jos tietää miten homma menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sdfg:
Alkuperäinen kirjoittaja heip:
jos saa keskenmenon vaikka viikolla 12 niin sehän on jo pieni pötkylä.. jos se siis tulee siteeseen niin mihin se laitetaan? vessapönttöönkö?
Yleensä se alkio/sikiö kyllä tulee sellaisena "klöntteinä", eikä kokonaan ja jos ei kaikki tule, niin kaavitaan ja monesti joudutaankin tekemään kaavinta, jos raskaus keskeytyy niinkin pitkällä kuin 12.vkoa.

En ole koskaan kuullut, että sieltä noilla viikoilla kokonainen sikiö ulos tulisi. Epämääräisiä klönttejä, verta jne. ja mahd. kaavintaa.. sitä se..

Joku korjatkoon jos tietää miten homma menee.
Kyllähän sikiö on kohdussa kokonainen eli voi tulla itsestään pois myös kokonaisena, yleensä joudutaan kyllä kaapimaan eli vuotona tulee kaikkea muuta.
Juuri kuulin että eräällä oli sikiö tipahtanut pönttöön eli oli kertalaakista poistunut :'(

 
g
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Mä olen miettinyt sellaista, että kun sairaalassa tehdään amputaatioita ja abortteja, mihin ne laittaa ne raajat ja sikiöt? Roskiin?
ne poltetaan.. siitä en tiedä mihin se tuhka menee... mut ei niitä kokonaisina minnekkään kaatikselle roijata... :D
 
g
mistä tietää että kaikki ihmiset näkee värit samanlaisina? siis jos mä nään taivaan sinisenä, joku muu näkee sen esim. vihreenä, mutta jos sille on aina sanottu että taivas on sininen niin se luulee että vihreä on sininen?

vaikeaa selittää, mutta tällasia vaikeita juttuja mä pähkäilen paljon... :D
 

Yhteistyössä