Mitä olet aina halunnut kysyä, muttet ole kehdannut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
louk
Mitä kyyneleet ovat, mistä ne tulee ja miksi ne tulee? Miksi ne ärsyttää silmiä(turpoaa, menee punaiseksi ja ihokin saattaa reakoida )? Tätä siis usein olen miettinyt :confused: miksi itkua ei voi hallita? vai voiko?
Se on jonkinlaista suolavettä, kuin hikeä mutta ei silti samaa ja elimistö reagoi vuodattamalla sitä silmien kautta kun on aihetta Siksi silmät punoittaa kun se sisältää suoloja.
 
"vieras"
voiko jollain oikeasti loppua seksielämä synnytykseen, fyysisistä syistä? yhdynnät siis. miten siitä selviää?

jos joutuu vaippoihin synnytysvaurioiden takia, vihaako siksi lasta tai miestään, miten SIITÄ selviää?
 
Se on jonkinlaista suolavettä, kuin hikeä mutta ei silti samaa ja elimistö reagoi vuodattamalla sitä silmien kautta kun on aihetta Siksi silmät punoittaa kun se sisältää suoloja.
Osaatko kertoa miksi kyyneleitä voi tulla loputon määrä? Miten nämä syntyy? Jos esim. itket jonkun kamalan asian takia ja vaikka itkisit päiviä, niin kyyneleet eivät vain lopu.
 
"vieras"
mistä tietää että kaikki ihmiset näkee värit samanlaisina? siis jos mä nään taivaan sinisenä, joku muu näkee sen esim. vihreenä, mutta jos sille on aina sanottu että taivas on sininen niin se luulee että vihreä on sininen?

vaikeaa selittää, mutta tällasia vaikeita juttuja mä pähkäilen paljon... :D
Tätä samaa mä oon miettinyt monesti! Me ollaan sielunsiskot ;)
 
...
[QUOTE="titta";23327785]miks niin monet naiset leikkaa hiukset lyhyeksi etenki kun ikää tulee 30+[/QUOTE]

Tunnettuja 30+ pitkätukkia: Tanja Karpela, Päivi Räsänen, Johanna Tukiainen. Voipi oikeasti olla, ettei halua samaistua keneenkään heistä.

Monet leikkaavat lyhyen tukan jo teininä ja pitkätukkainen 25-vuotias on harvinaisuus.
 
Tunnettuja 30+ pitkätukkia: Tanja Karpela, Päivi Räsänen, Johanna Tukiainen. Voipi oikeasti olla, ettei halua samaistua keneenkään heistä.

Monet leikkaavat lyhyen tukan jo teininä ja pitkätukkainen 25-vuotias on harvinaisuus.
En voi leikata hiuksiani lyhyiksi. Mulle tulis aivan alaston olo, enkä kokisi itseäni enää itseksi. Eräs pitkäshiuksinen mies sanoi jotain vastaavaa joku aika sitten. Hän kertoi kerran (aikuisiällä) leikanneensa hiuksensa lyhyeksi eikä ollut yhtään kiva olla. Tuntui kauppaan mennessäkin siltä, kuin olisi munasillaan ollut liikenteessä. No joo, meni vähän aiheen viereen.

Yksi syy siihen, että monet leikkaavat hiuksensa lyhyemmiksi on se, että hiukset ohenevat, eivätkä ohuet hiukset näytä kovinkaan mairittelevalta pitkänä.
 

Yhteistyössä