mitä olette tehneet tänään ensimmäistä kertaa

kyselen koska koetan pysyä hereillä.

aloitan itse:

äsken ensimmäistä kertaa elämässäni lämmitin mikrossa mikroaterian (siis kaupasta ostettu valmis tomaattivuohenjuustolasagne) itselleni kotona ja tajusin, että en ole koskaan aiemmin tällaista tehnyt.

äsken ehdotin facebookkaveruutta ekaa kertaa ihmiselle, jota en ole koskaan tavannut.

onko joku muu ollut tänään tosi rohkea :D
 
En mitään tavatonta, päiväni on ollut varsin arkinen ja edellisten kaltainen, mutta kuopukselle aivan ainutlaatuinen. Tytöllä oli tänään syntymäpäivä, joten tiettyä hohtoa ja ainulaatuisuutta heijastui omaan päiväänikin.
Näin muuten unta sinusta.
 
Mä en ole tehnyt tänään mitään erikoista tai tosi rohkeaa. Töissä oli normipäivä (tosin uusiakin juttuja tuli vastaan, kuten lähes joka päivä), ruoka oli ihan normisettiä (lounaaksi Subin salaattia, illalliseksi kanaa ja salaattia), tavanomaiset vaatteet oli päällä ja ilta sujui ihan perusmeinigeissä. :)
 
onnea tyttärelle ja tietysti myös äidille! millaista unta näit :)
Kiitos=). Oikeastaan sinä et varsinaisesti ollut siinä, mutta sain sellaisen kirjeen, jossa oli paperi poltetuin reunuksin ja siinä luki, että voisimme varmaan tavata. Ja liittenä oli nimesi ( etunimesihän tiedän oikeasti) ja sukunimi joka oli sitten olevinaan sinun. Ehdotit tapaamispaikaksi jotain sillanalusta Lauttasaaressa,
Kirjeessä oli jälikirjoitus ps. otathan rannekellon mukaan, niin vaihdetaan se.

Jäin unessa kovasti miettimään uskaltaudunko Lauttasaareen sillan alle rannekelloineni:D mutta herätyskello ehti soida, ennenkuin sain vastauksen,
 
tyylirikko
Menin toppahousuilla töihin ja olin ne jalassa koko ajan (siisti sisätyö on mutta en jaksanut ottaa vaihtohousuja mukaan) Oli niin kylmä työmatkalla että mukavuus voitti :)
 
"susi"
lapseni eka nimipäivä. ekaa kertaa pompotin sylissä seisovaa lasta. enkä väistäny vierasta ruunaa joka uhkasi mua ihan avoimesti ja oli tulevinaan päälle, vaikka ekaa kertaa äitinä tuossa tilanteessa nyt pelkäsin oikeastaan aika pirusti. omasta puolesta en ole oikeen osannu pelätä, mutta lapseni äitiä varjelen sutena.
 
[QUOTE="susi";22569821]lapseni eka nimipäivä. ekaa kertaa pompotin sylissä seisovaa lasta. enkä väistäny vierasta ruunaa joka uhkasi mua ihan avoimesti ja oli tulevinaan päälle, vaikka ekaa kertaa äitinä tuossa tilanteessa nyt pelkäsin oikeastaan aika pirusti. omasta puolesta en ole oikeen osannu pelätä, mutta lapseni äitiä varjelen sutena.[/QUOTE]

Antti? Onnea! :flower:
 
En mitään tavatonta, päiväni on ollut varsin arkinen ja edellisten kaltainen, mutta kuopukselle aivan ainutlaatuinen. Tytöllä oli tänään syntymäpäivä, joten tiettyä hohtoa ja ainulaatuisuutta heijastui omaan päiväänikin.
Näin muuten unta sinusta.
Onnea äidille ja tyttärelle! :flower: Kuinka paljon tyttö täytti? Oliko teillä juhlat? Mitä sai lahjaksi?
 
"vieras"
Ensimmäistä kertaa elämässäni keksin, että ei kannata tunkea lämpökerrastonhousuja tiukkojen farkkujen alle, vaan ennemmin laittaa toppahousut farkkujen päälle. Ei tuu hiki sisällä eikä kylmä ulkona ja farkut on miljoona kertaa mukavammat paljaalla iholla, kun ne ei kinnaa kiinni välihousuihin koko ajan ja mene rutuille liikkuessa....

Kuuntelin ekaa kertaa Belle & sebastianin uusinta levyä.
 
Heräsin aamulla ensimmäistä kertaa omasta sängystä uunituoreen pikkukakkosen kanssa :heart: Ja isovelikin herätti eri tavalla kuin yleensä: Normisti sängystä kuuluu kovaäänisesti "ÄITIII!", mutta tänään sieltä kuiskattiin hiirenhiljaa: "..isi..!" :heart: Tais olla koko päivä aikalailla uutukainen, tutustumista uuteen perheenjäseneen.
 

Yhteistyössä