mitä olette tehneet tänään ensimmäistä kertaa

"harmaa"
Petyinpäs eka etten oo tehny mitään tänään ekaa kertaa,mut oonpas..hahaa..
Pesin roskakaapin,ja sieltä pyyhkäsin sit ekaa kertaa yhen "listan" .Mietin viel samalla et tätäpä en oo ennen pyyhkiny:)
 
mmmmh
Heräsin aamulla ensimmäistä kertaa omasta sängystä uunituoreen pikkukakkosen kanssa :heart: Ja isovelikin herätti eri tavalla kuin yleensä: Normisti sängystä kuuluu kovaäänisesti "ÄITIII!", mutta tänään sieltä kuiskattiin hiirenhiljaa: "..isi..!" :heart: Tais olla koko päivä aikalailla uutukainen, tutustumista uuteen perheenjäseneen.
täytyy olla hieno tunne - ainokaisen kans pelotti liikaa että olis osannu puhtaasti nauttia
 
Kiitos=). Oikeastaan sinä et varsinaisesti ollut siinä, mutta sain sellaisen kirjeen, jossa oli paperi poltetuin reunuksin ja siinä luki, että voisimme varmaan tavata. Ja liittenä oli nimesi ( etunimesihän tiedän oikeasti) ja sukunimi joka oli sitten olevinaan sinun. Ehdotit tapaamispaikaksi jotain sillanalusta Lauttasaaressa,
Kirjeessä oli jälikirjoitus ps. otathan rannekellon mukaan, niin vaihdetaan se.

Jäin unessa kovasti miettimään uskaltaudunko Lauttasaareen sillan alle rannekelloineni:D mutta herätyskello ehti soida, ennenkuin sain vastauksen,
hei ihan mahtavaa! :D

tottakai uskallat, koska nähdään sillan alla larussa?
 
oiuyuio
No vain tylsä päivämääräasia, mutta kuitenkin...ostin ihan euroilla NYT JO vuoden 2011 seinäkalenterin. Saahan noita ilmaiseksikin yleensä, mutta tämä oli ei-kiiltäväpintainen, ja hyvä merkintöjen tekemiseen.
Pari pikkuista glögimukiakin ostin entisten jatkoksi...Ei taida nyt muuta tulla mieleen, töissä ja kaupassa käyty, tähtitorttua ja piparia syöty, jne.
 
oiuyuio
Eli ihan sitä samaa, kaupassa, töissä, nukkuu, syö. :)
Juuri kylllä mietin tuota, että oli joku idea että pitäis tehdä jtn ekaa kertaa - muistaisi vielä mikä se oli.
Se olisi hyväksi ihmiselle.
 
Intuboinut nukkea.

Ollut inisemättä kun sain kanyylin käteeni.

Kanyloinut suhteellisen onnistuneesti.
kuulunee siis sun opiskeluihin? oliko se kanyylin laitto helppoa? mä pelkään aina kun sitä on lapselle laitettu, että miten ne voi olla varmoja kun sen laittavat, että se ei puhkaise verisuonen seinää kun se työnnetään sinne hiemen syvemmälle :x

sen laitoin seuraaminen on ottanut koville, varsinkin kun on laitettu vauvalle päähän. kaksi vikaa kertaa olen kieltäytynyt hommasta, siis lapseni puolesta. en antanut laittaa päähän yhdessä tilanteessa ja nyt kun jouduttiin osastolle, kun lapsi sai epämääräisen kuumekouristuksen tai alkavan sellaisen niin sanoin, että en tahdo sitä. lääkäri suostui.
 
:)
Tänään olen pistänyt ensimmäisen kerran insuliinia toiseen ihmiseen... Siis en ole koskaan pistänyt itseeni (ei ole tarvetta ) eläimeen tai mihinkään muuhunkaan elolliseen olioon minkäänlaista neulaa :D No ok, itseeni sen verran että tein teininä itse korviin lävistyksiä :D
 
kuulunee siis sun opiskeluihin? oliko se kanyylin laitto helppoa? mä pelkään aina kun sitä on lapselle laitettu, että miten ne voi olla varmoja kun sen laittavat, että se ei puhkaise verisuonen seinää kun se työnnetään sinne hiemen syvemmälle :x

sen laitoin seuraaminen on ottanut koville, varsinkin kun on laitettu vauvalle päähän. kaksi vikaa kertaa olen kieltäytynyt hommasta, siis lapseni puolesta. en antanut laittaa päähän yhdessä tilanteessa ja nyt kun jouduttiin osastolle, kun lapsi sai epämääräisen kuumekouristuksen tai alkavan sellaisen niin sanoin, että en tahdo sitä. lääkäri suostui.
Ei se helppoa ole, tätä ennen olin kokeillut tasan kerran ja välineet ei meinanneet pysyä millään käsissä :snotty:. Nyt oli tekniikka hallussa, viis siitä etten oikean ihmisen suoneen osunutkaan :D (ne oli piilossa), nukelle meni hyvin kertalaakista.

Suonia puhkeaa joskus, mutta ei se ole yhtään vaarallista. Tänäänkin puhkesi parilta luokkakamulta, ei onneksi minun toimestani.
 
"Kenguru"
Ei se helppoa ole, tätä ennen olin kokeillut tasan kerran ja välineet ei meinanneet pysyä millään käsissä :snotty:. Nyt oli tekniikka hallussa, viis siitä etten oikean ihmisen suoneen osunutkaan :D (ne oli piilossa), nukelle meni hyvin kertalaakista.

Suonia puhkeaa joskus, mutta ei se ole yhtään vaarallista. Tänäänkin puhkesi parilta luokkakamulta, ei onneksi minun toimestani.
Juu, tulen onnittelemaan kun annoit laittaa sen. Itse jänistin lopussa, sattuu muuten melkoisesti, ainakin tossa harjotteluvaiheessa.
 

Yhteistyössä