mitä olette tehneet tänään ensimmäistä kertaa

[QUOTE="Kenguru";22576198]Juu, tulen onnittelemaan kun annoit laittaa sen. Itse jänistin lopussa, sattuu muuten melkoisesti, ainakin tossa harjotteluvaiheessa.[/QUOTE]

(olitko sä katsomassa? :D)

Ekana mä totaalikieltäydyin, meinasin suunnilleen romahtaa, sitten kokosin itseni ja se oli ihan kivaa loppujen lopuksi.

Ei sattunut :)

Vuosi sitten sattui ihan hitosti, kun yksi luokkakamu runnoi raa'alla voimalla kanyylia mun kämmenselkään, vieläpä kaksi kertaa, ja siitä mulle suurin kammo tulikin :|
 
Mun mielestä kanyylin laitto ei tunnu missään.

Itteä jännitti tosi paljon kun piti toiselle laittaa eka kertaa, huh! Mutta ihan hyvin se sitten meni :) Sama homma suoniverinäytteen kanssa, jännitti pistää toista. Ihon alle ja lihakseen pistot jännitti myös mutta sehän on ihan iisiä xD Se että mua itteä pistetään, ei oo ikinä jännittänyt.
 
"sanaton"
vietän ensimmäistä iltaa elämääni mummona, ikää minulla on 33v ja tyttärelläni 16 :)

ihana pieni poika syntyi aamulla, mummo pääsi mukaan synnytykseen ja itki minkä kerkes. Outoa vaan olla mummo? :)
 
[QUOTE="sanaton";22577078]vietän ensimmäistä iltaa elämääni mummona, ikää minulla on 33v ja tyttärelläni 16 :)

ihana pieni poika syntyi aamulla, mummo pääsi mukaan synnytykseen ja itki minkä kerkes. Outoa vaan olla mummo? :)[/QUOTE]

oi, tää oli kyllä aivan varmasti tän ketjun huipputapahtuma!

valtavasti onnea sekä sinulle että uudelle äidille :hug:

mummo kuin mummo, iästä viis! mun kaverin äidistä tuli mummo 32-vuotiaana.
 
"mie"
Kävin ostamassa seksikkäitä alusvaatteita ihan tiettyä miestä ajatellen =)
Tähän asti olen niitä ostanut vaan omaksi ilokseni, enkä koskaan mitään noin seksikästä.
 

Yhteistyössä