Mitä tykkäisitte?

Kaveri (pienen vauvan yh) on matkoilla. Mulla on hänen avaimensa, pyysi käymään tsekkaamassa kukat ja postit. Siel sen asunnossa oli - no, tiedättehän, millaista lapsiperheessä voi joskus olla. Mä sit tänään kävin siellä pesemässä pyykkiä, lisäksi siivosin (imurointi, pölyjen pyyhintä ja lattioiden pesu) sekä tiskasin likaiset astiat. Huomenna käyn laittamassa kuivaneet pyykit pois kuivaustelineeltä ja siivoan vessan. Lisäksi mä ajattelin, että leivon vaikka sämpylöitä tai raparperipiirakan siksi kun tulevat.

Nyt vaan rupes askarruttamaan, että ei kai hän vaan suutu, kun tuolla tavalla olen "luvatta" tunkeutunut hänen kotiinsa? Mitä te tykkäisitte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Ootteko kui läheisiä kavereita?

Mä ite tykkäisin hirveesti, ja mun kaveripiirissä toimis. Mutta riippuu tosiaan hurjasti immeisestä.
No mä oon tavallaan hänen lapsensa kummi (ei kyllä kastettu, mutta silti), ja ollaan me yli 20 vuotta jo tunnettukin, että eiköhän me aika läheisiä olla.
 
Mä varmaan laittasin kaverille viestin ennen kotiinpaluuta, ettei tulis ihan yllättäin... Ja olis ollu fiksua kysästä etukäteen, että sopiiko hänelle että siivoat. Mulle jos joku tekis ton saman, niin olisin ihan ilahtunut, varsinkin jos tietäisin etukäteen.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:
Musta ois ihana saaja moinen yllätys. Ite uskon avaimeni vain sellaisille ihmisille joihin oikeasti luotan ja joita en koe tunkeilijoina. Toivottavasti hän ilahtuu!
Ihan sama juttu. Ne harvat ja valitut joille avaimeni antaisin niin saisivat tehdä noin, olisin erittäin iloinen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Ootteko kui läheisiä kavereita?

Mä ite tykkäisin hirveesti, ja mun kaveripiirissä toimis. Mutta riippuu tosiaan hurjasti immeisestä.
No mä oon tavallaan hänen lapsensa kummi (ei kyllä kastettu, mutta silti), ja ollaan me yli 20 vuotta jo tunnettukin, että eiköhän me aika läheisiä olla.
Okei, no jos mulla olis tollanen kaveri niin voisin kuvitella et häneltä hyväksyisin tuon :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Te jotka ette tykkäisi, niin voisitteko avata ajatusta lisää, että miksi. Yritän siis ennakoida kaverini mahdollista reaktiota...
no mulle tulis just mieleen et mitenköhän tarkkaan mitäkin on sit pengottu .. ja jos pyykis ois ollu esim mun alusvaatteita, en tykkäis et niihi ois koskettu.. ja sit tulis mielee et ai, oliks mun koti niin paskanen et se piti siivota. siks en tykkäis. jotenki nolottais ja kokisin myös osittsin yksityisyyteni saaneen kolauksen :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Te jotka ette tykkäisi, niin voisitteko avata ajatusta lisää, että miksi. Yritän siis ennakoida kaverini mahdollista reaktiota...
Musta jotenki tuntuis, että on kuitenki vähän astunu varpailleni, mun kodissani. Ehkäpä myös tuntisin jääväni kiitollisuudenvelkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Te jotka ette tykkäisi, niin voisitteko avata ajatusta lisää, että miksi. Yritän siis ennakoida kaverini mahdollista reaktiota...
Mua nolostuttaisi siis se, että toinen olisi nähnyt vaivaa vuokseni ja asuntoni sekaisuus/likaisuus. Mutta arvostaisin tuollaista toki kovasti, ja olisin positiivisessa mielessä yllättynyt.
 

Yhteistyössä