Mitä tykkäisitte?

Tykkäisin. Meillä on äidillä tapana käydä lomareissujen aikana ruokkimassa kissoja ja samalla siivota asunto. Ei ahdista minua.
Annan avaimeni sellaisille henkilöille joihin luotan joten luotan myös heidän siivoustaitoihinsa.
 
tilda
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Nyt kyllä iski paniikki, että mitä oon mennyt tekemään... en yhtään tullut ajatelleeksi, että tuon voi kokea tunkeiluna. Itselle vaan iski inspiraatio, ja kun oma koti on just siivottu, ni ajattelin tehdä päivän hyvän työn. Vaan taisi mennä metsään... pitääköhän mun käydä sotkemassa siellä :kieh:
Älä ihmeessä. Jos kaveriasi nolattaisi asunnon sekaisuus ei hän olisi antanut sinulle avainta.
Olen itse ollut vauvan yksinhuoltaja ja jos silloin joku olisi asuntoni siivonnut olisin ollut vaan pelkästään kiitollinen.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:
Musta ois ihana saaja moinen yllätys. Ite uskon avaimeni vain sellaisille ihmisille joihin oikeasti luotan ja joita en koe tunkeilijoina. Toivottavasti hän ilahtuu!
Ihan sama juttu. Ne harvat ja valitut joille avaimeni antaisin niin saisivat tehdä noin, olisin erittäin iloinen =)
Juuri näin! =)
 
Jos kyseessä olisi paras kaverini, niin hiukan hämmentyisin yllätyksestä mutta olisin kuitenkin iloinen.

Jos kyseessä ei-niin-hyvä-kaveri, niin pahastuisin siitä että on mennyt tonkimaan tavaroita - vaikka sitten vain likaisia vaatteita tai astioita.
 
Mä en tykkäisi.

Me oltiin just kaksi viikkoa reissussa ja mun toinen sisko oli sen aikaa meillä ja meistä kumpikaan ei miehen kanssa ilahduttu kun hän oli siivonnut yhden meidän keittiökaapin!
Itse asunto oli jo meidän toimesta jynssätty kun lähdimme, koska täällä oli esitelyjä reissumme aikana.. Mutta yhden kaapin siivous jonkun toisen ihmisen toimesta oli meille jo liikaa..
 
En tykkäis vaikken sitä näyttäis. Vaikka olisin kuin sanonu että asunto sotkuinen ja ystävä 20 vuoden takaa se on silti mun omaa reviiriä ja tietoisesti olen sen siihen kuntoon jättäny eli olisi varmasti sen näköinen asunto jos en olisi matkalla tai siivoaisin sen omanlaiseksi ...en osaa paremmin selittää. olisin varmasti epäluuloinen että mitähän täällä on pengottu vaikka ois tiedetty missä mikäki juttu on..
 
Yksvaan
Tuli mieleen miten mun yks tuttu remppareiska jutteli että kun mennään asuntoa remppaamaan niin varsinkin sinkkunaisten yöpöydän laatikot tutkitaan ekana.
Sitten naureskellaan kunkin dildokokoelmalle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
No kertokaahan, millaista apua te vastaavassa tilanteessa olisitte halukkaita ottamaan vastaan, jos kerran tämänkaltainen apu kotitöissä on epätoivottua?
No, niinkuin aikasemmin jo totesin, nii sämpylät tai raparperipiirakka riittäis mulle. *muoks* ja tietty se kukkien kastelu mihin olisin sen ystäväni pyytänyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
No kertokaahan, millaista apua te vastaavassa tilanteessa olisitte halukkaita ottamaan vastaan, jos kerran tämänkaltainen apu kotitöissä on epätoivottua?

kukkien kastelu riittäis jos pidempi matka kyseessä.postit vois lojua tuos lattialla mun puolesta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
No kertokaahan, millaista apua te vastaavassa tilanteessa olisitte halukkaita ottamaan vastaan, jos kerran tämänkaltainen apu kotitöissä on epätoivottua?

kukkien kastelu riittäis jos pidempi matka kyseessä.postit vois lojua tuos lattialla mun puolesta :D
Ei vaan siis yleensä, kun on pieni vauva, etenkin jos olisitte yh? Mun logiikka sanoi, että kiva olis ettei tarvi ekana ruveta tiskaamaan eikä imuroimaan, kun kuitenkin pyykkiä ym. on matkan jälkeen vaikka millä mitalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
No kertokaahan, millaista apua te vastaavassa tilanteessa olisitte halukkaita ottamaan vastaan, jos kerran tämänkaltainen apu kotitöissä on epätoivottua?

kukkien kastelu riittäis jos pidempi matka kyseessä.postit vois lojua tuos lattialla mun puolesta :D
Ei vaan siis yleensä, kun on pieni vauva, etenkin jos olisitte yh? Mun logiikka sanoi, että kiva olis ettei tarvi ekana ruveta tiskaamaan eikä imuroimaan, kun kuitenkin pyykkiä ym. on matkan jälkeen vaikka millä mitalla.

no kokemuksesta sanon edelleen samaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
No kertokaahan, millaista apua te vastaavassa tilanteessa olisitte halukkaita ottamaan vastaan, jos kerran tämänkaltainen apu kotitöissä on epätoivottua?

kukkien kastelu riittäis jos pidempi matka kyseessä.postit vois lojua tuos lattialla mun puolesta :D
Ei vaan siis yleensä, kun on pieni vauva, etenkin jos olisitte yh? Mun logiikka sanoi, että kiva olis ettei tarvi ekana ruveta tiskaamaan eikä imuroimaan, kun kuitenkin pyykkiä ym. on matkan jälkeen vaikka millä mitalla.

no kokemuksesta sanon edelleen samaa..
Eli? Mä kun luulin, että yh:na on siinä määrin rankkaa, että jonkinlainen apu olis tervetullutta arkeen, mutta olin kai sitten väärässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
No kertokaahan, millaista apua te vastaavassa tilanteessa olisitte halukkaita ottamaan vastaan, jos kerran tämänkaltainen apu kotitöissä on epätoivottua?

kukkien kastelu riittäis jos pidempi matka kyseessä.postit vois lojua tuos lattialla mun puolesta :D
Ei vaan siis yleensä, kun on pieni vauva, etenkin jos olisitte yh? Mun logiikka sanoi, että kiva olis ettei tarvi ekana ruveta tiskaamaan eikä imuroimaan, kun kuitenkin pyykkiä ym. on matkan jälkeen vaikka millä mitalla.

no kokemuksesta sanon edelleen samaa..
Eli? Mä kun luulin, että yh:na on siinä määrin rankkaa, että jonkinlainen apu olis tervetullutta arkeen, mutta olin kai sitten väärässä.
ihmiset on erilaisia. mä vaan teen mielummin asiani itse.mielummin sitten auttaa kun on itekki paikalla...jos pakko.
 
Liisa
Voi, jospa joku ystävistäni tekisikin noin! Eli mä tykkäisin. No ymmärrän kyllä että kaikki ei tykkäisi ja en ehkä uskaltaisi tehdä noin ystävälleni "salaa" ellen olisi ihan varma että hän tykkää... Mutta joka tapauksessa epäitsekkäästi ja ystävällisesti tehty sulta! :)
 
en pitäisi
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Riippuu ihmisestä miten reagoi, mä saisin raivarin. :ashamed:
O-ou... nyt kyllä pelottaa :ashamed:
Älä suotta, voihan olla että kaveri on vaan mielissään kun pääsee puhtaaseen kotiin. :) Ihana ja ajattelevainen ele sinulta joka tapauksessa :flower:
Minä yleensä siivoan aina ennen reissuun lähtöä tai ainakin paikat kuntoon ja imurointi, kivempi tulla.
En ehkä tykkäis jos joku penkoisi kaappini ja pyykkini, vaikkei salaista olekaan. Siinä helposti antaa kuvan ettei talon emännän taidot riitä kun kukkien kastelija moiseen ryhtyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:
Musta ois ihana saaja moinen yllätys. Ite uskon avaimeni vain sellaisille ihmisille joihin oikeasti luotan ja joita en koe tunkeilijoina. Toivottavasti hän ilahtuu!
Ihan sama juttu. Ne harvat ja valitut joille avaimeni antaisin niin saisivat tehdä noin, olisin erittäin iloinen =)
Juuri näin! =)
Tähän peesi! :D

 

Yhteistyössä