Mitä tykkäisitte?

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Te jotka ette tykkäisi, niin voisitteko avata ajatusta lisää, että miksi. Yritän siis ennakoida kaverini mahdollista reaktiota...
Jos kävisi joskus niin että vieraampi ihminen avaimeni saisi ja tekisi noin niin miettisin mitä hän on siellä penkonut ja tonkinut. Vaikkei meillä mitään salaista ole. Silti en siedä että yksityisyyteeni tunkeudutaan. Miulle läheiset ihmiset taas eivät menisi mitään tonkimaan eli saisivat siivota rauhassa :D :D Äläkä ressaa, se voi olla mukava yllätys varsinkin jos leivotkin vielä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Te jotka ette tykkäisi, niin voisitteko avata ajatusta lisää, että miksi. Yritän siis ennakoida kaverini mahdollista reaktiota...
Mun koti, mun tavarat, "eihän täältä edes löydä mitään".. Mitähän muuta on pengottu. Elän miten tykkään ja se pitää muidenkin sietää :D
 
En tod. tykkäisi jos joku siivoilisi ilman lupaa meillä.

Oltiin taannoin lomalla, ja ystäväni kävi meillä päivittäin hoitamassa kissaa. Hän oli harjannut kissan, ja imuroinut kämpän sen jälkeen. Sekin oli vähän siinä ja siinä..
 
musta
siivous ois mulle ok, kunhan et menis kaapeihin kurkkimaan. vaatteet pinoon pöydälle ja sillä lailla, kiitos...
leipominen ois musta liikaa ja kiusallista.
itse en antais avainta kellekään läheiselleni, koska heissä ei ole yhtään, joka ei tonkisi tavaroitani, kun en ole vahtimassa.
 
Taustalla on vielä se, että mä olin muuttamassa kaveriani asuntoon taannoin, että sikälikin tiesin penkomatta mistä löytyy siivousvälineet ym. tykötarpeet. Ja muutenkin mulla on tapana tiskata aina heillä käydessä, kun tiedän, että vastasyntyneen äiti tarvii lepoa ja sellaistakin aikaa, ettei koko ajan oo jotakin pakollista hommaa. Ja siis tuo tiskaaminen on ollut ihan OK kaverilleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja musta:
siivous ois mulle ok, kunhan et menis kaapeihin kurkkimaan. vaatteet pinoon pöydälle ja sillä lailla, kiitos...
leipominen ois musta liikaa ja kiusallista.
itse en antais avainta kellekään läheiselleni, koska heissä ei ole yhtään, joka ei tonkisi tavaroitani, kun en ole vahtimassa.
Niin mä ajattelinkin, että laitan ne kuivaneet vaatteet pinkkaan yhdelle tuolille, en kaappeihin. Ja leipominen tapahtuu sitten mun omassa kotonani, ei hänen luonaan. Vien vaan herkut heille sitten ennen kuin tulevat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Taustalla on vielä se, että mä olin muuttamassa kaveriani asuntoon taannoin, että sikälikin tiesin penkomatta mistä löytyy siivousvälineet ym. tykötarpeet. Ja muutenkin mulla on tapana tiskata aina heillä käydessä, kun tiedän, että vastasyntyneen äiti tarvii lepoa ja sellaistakin aikaa, ettei koko ajan oo jotakin pakollista hommaa. Ja siis tuo tiskaaminen on ollut ihan OK kaverilleni.
Mä luulen tuon perusteella että kaverisi suhtautuu toisella tavoin kun minä.
 
En tykkäsi yhtään.
Ja ihan vaan sen takia et mun mielestä meillä on ihan ok, tulisi tosi tympee olo et joku ois täällä alkanut siivoilemaan niitä vähiä sotkuja mitä ehkä kiireessä jäi ja jäisi sellainen olo et niiden ei olisi pitänyt jäädä kun ne on ollut sieltä pakko siivotakkin.
Tulisi vaan sellainen saamaton olo, eli en tykkäis enkä osais olla oikein iloinen siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Te jotka ette tykkäisi, niin voisitteko avata ajatusta lisää, että miksi. Yritän siis ennakoida kaverini mahdollista reaktiota...
Minusta tuntuisi, että minun 'omalle reviirilleni' on astuttu vähän liikaa. :ashamed: Ja väistämättä miettisin, että mitähän muuta siellä kotona onkaan tarkkailtu/tutkittu. :ashamed:
 
musta
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja musta:
siivous ois mulle ok, kunhan et menis kaapeihin kurkkimaan. vaatteet pinoon pöydälle ja sillä lailla, kiitos...
leipominen ois musta liikaa ja kiusallista.
itse en antais avainta kellekään läheiselleni, koska heissä ei ole yhtään, joka ei tonkisi tavaroitani, kun en ole vahtimassa.
Niin mä ajattelinkin, että laitan ne kuivaneet vaatteet pinkkaan yhdelle tuolille, en kaappeihin. Ja leipominen tapahtuu sitten mun omassa kotonani, ei hänen luonaan. Vien vaan herkut heille sitten ennen kuin tulevat.
no kuulostaa sitten ihan kivalta. luulis kelpaavan kaverilles.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Te jotka ette tykkäisi, niin voisitteko avata ajatusta lisää, että miksi. Yritän siis ennakoida kaverini mahdollista reaktiota...
Minusta tuntuisi, että minun 'omalle reviirilleni' on astuttu vähän liikaa. :ashamed: Ja väistämättä miettisin, että mitähän muuta siellä kotona onkaan tarkkailtu/tutkittu. :ashamed:
Joo ja tämä just...
Mun nurkkiani koluttu ym... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
En tykkäsi yhtään.
Ja ihan vaan sen takia et mun mielestä meillä on ihan ok, tulisi tosi tympee olo et joku ois täällä alkanut siivoilemaan niitä vähiä sotkuja mitä ehkä kiireessä jäi ja jäisi sellainen olo et niiden ei olisi pitänyt jäädä kun ne on ollut sieltä pakko siivotakkin.
Tulisi vaan sellainen saamaton olo, eli en tykkäis enkä osais olla oikein iloinen siitä.
Toisaalta kaverini varoitti mua jo kun toi avainta, että siellä on sitten kauhea kaaos (mikä ei kyllä pitänyt paikkaansa), kun ei oo jaksanut eikä ehtinyt siivota...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Outo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
En tykkäsi yhtään.
Ja ihan vaan sen takia et mun mielestä meillä on ihan ok, tulisi tosi tympee olo et joku ois täällä alkanut siivoilemaan niitä vähiä sotkuja mitä ehkä kiireessä jäi ja jäisi sellainen olo et niiden ei olisi pitänyt jäädä kun ne on ollut sieltä pakko siivotakkin.
Tulisi vaan sellainen saamaton olo, eli en tykkäis enkä osais olla oikein iloinen siitä.
Toisaalta kaverini varoitti mua jo kun toi avainta, että siellä on sitten kauhea kaaos (mikä ei kyllä pitänyt paikkaansa), kun ei oo jaksanut eikä ehtinyt siivota...
Niin aivan.
Ei se silti ainakaan mun kohdallani auttaisi tilannetta, varmaan vaan pahentaisi.
jos mä koittaisin häpeillen selitellä et on vähän likaista ja sit kaveri menee pesemään pyykit ja jopa vessan kuuraamaan ni en kyllä tykkäis vaan yhtään.
piirakat ja sämpylät olisi ihan kiva yllätys.
 
en tykkäis itekkään. tai oishan se toisaalta ihan kiva kun ois siisti asunto kun tulen kotiin mutta tykkään et saan ite laittaa tavarat sinne mistä oon ne tottunu löytämään.. Nimittäin viimeks oli anoppi kattomassa poikaa ja oisin kotvasen saanut ettiä paistinpannua kunnes mies sano et äitisä on tainnu tiskata ja se pannu on varmasti uunissa, siellähän se oli :D
 
Nyt kyllä iski paniikki, että mitä oon mennyt tekemään... en yhtään tullut ajatelleeksi, että tuon voi kokea tunkeiluna. Itselle vaan iski inspiraatio, ja kun oma koti on just siivottu, ni ajattelin tehdä päivän hyvän työn. Vaan taisi mennä metsään... pitääköhän mun käydä sotkemassa siellä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
en tykkäis itekkään. tai oishan se toisaalta ihan kiva kun ois siisti asunto kun tulen kotiin mutta tykkään et saan ite laittaa tavarat sinne mistä oon ne tottunu löytämään.. Nimittäin viimeks oli anoppi kattomassa poikaa ja oisin kotvasen saanut ettiä paistinpannua kunnes mies sano et äitisä on tainnu tiskata ja se pannu on varmasti uunissa, siellähän se oli :D
No mä en kyllä siirtänyt tavaroita mihinkään, vaan nostin kaikki takaisin samalle paikalle esim. lattioiden pesun jälkeen.
 

Yhteistyössä