Mitään ei selvinnyt näytteistä... Tätä minä pelkäsin

  • Viestiketjun aloittaja 18v tyttö.
  • Ensimmäinen viesti
18v tyttö.
Edelleen pissivaiva vaivaa ja lääkäri käski käymään apteekissa hakemassa buranaa kun se on tulehduskipulääke ja jos ei vieläkään ala selviimään niin sitten aamuvirtsanäytteeseen.

:(
 
18v tyttö.
[QUOTE="Hiphei";28255707]Luulotauti taitaa vaivata .[/QUOTE]

Kyllä minä itse tunnen mitä tunnen!

Ei mua sunnuntai aamuna voinu yhtäkkiä luulotauti alkaa vaivaamaan..
 
Ettei toi ois vain se yliaktiivinen (vai mikä sana liekään) rakko? Eli kun on totuttanut käymään usein pissalla, niin rakko on pienentynyt ja aiheuttaa tunnetta kuin pissattaisi vaikka tyhjä rakko siellä vain suipistelee. Sen hoitaminen on näennäisen helppoa ja kuitenkin niin vaikeaa. Eli periaatteessa juodaan vaan kohtalaisen runsaasti nesteitä ja hissukseen pidätellään sitä aikaa milloin mennään vessaan. Opetetaan rakko siis siihen että miltä tuntuu kun rakko on täysi ja myös pikkasen venytetään sitä rakkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
"vieras"
Haeppa apteekista tai luontaistuotekaupasta olikohan urisan tai jokin vastaava luontaislääke tai hae kaupasta puolukka-tai karpalomehua ja juo sitä. Toi urisan on myös karpalovalmiste joka auttaa virtsateihin. Sitä voi olla tavallisissa marketeissakin.
 
18v tyttö
[QUOTE="vieras";28255736]Jep, ihan toisenlaiselle lääkärille suosittelisin ajanvarausta...[/QUOTE]

Ettekö oikeesti tajua että minua pelottaa mikä mulla on ja jos se ei mee taas pois...
 
gdgfh
Jos ei mee TAAS pois? onko sulla ollu joskus jotain joka on jättäny menemättä pois? Puristaako vanne päätäsi? Tikittääkö korvissa?

Pissatulehdus ei kovin suuri pelon aihe ole. Jos hankala olo jatkuu siitä buranasta huolimatta tai pissaaminen sattuu niin sitten viet sen näytteen ja saat tarvittaessa antibioottikuurin. That´s it. Ei siinä ole mitään pelkäämistä.
 
18v tyttö.
Ettei toi ois vain se yliaktiivinen (vai mikä sana liekään) rakko? Eli kun on totuttanut käymään usein pissalla, niin rakko on pienentynyt ja aiheuttaa tunnetta kuin pissattaisi vaikka tyhjä rakko siellä vain suipistelee. Sen hoitaminen on näennäisen helppoa ja kuitenkin niin vaikeaa. Eli periaatteessa juodaan vaan kohtalaisen runsaasti nesteitä ja hissukseen pidätellään sitä aikaa milloin mennään vessaan. Opetetaan rakko siis siihen että miltä tuntuu kun rakko on täysi ja myös pikkasen venytetään sitä rakkoa.
Ehkä 2 kertaa päivässä ja lorauttanu oikeen pitkät kuset!

Tätä mä just pelkään, et mun kehoon on pamahtanu TAAS kerran yks toiminnallinen häiriö.. kun kärsin henkisesti, vaikka oon voinukki paremmin.

Sitä paitsi, ei tuon pitäis olla näin nuorten tauti niinku lääkärikin sanoi ja kun oon sieltä sivustolta lukenu, niin esimerkeissäkin oli 45v nainen ja 62v mies ja toisekseen.. lääkäri myös sanoi, ettei se näin yhtäkkiä ala vaan vähitellen.
 
18v tyttö.
[QUOTE="vieras";28255753]Haeppa apteekista tai luontaistuotekaupasta olikohan urisan tai jokin vastaava luontaislääke tai hae kaupasta puolukka-tai karpalomehua ja juo sitä. Toi urisan on myös karpalovalmiste joka auttaa virtsateihin. Sitä voi olla tavallisissa marketeissakin.[/QUOTE]

:(
 

Yhteistyössä