Mitään ei selvinnyt näytteistä... Tätä minä pelkäsin

  • Viestiketjun aloittaja 18v tyttö.
  • Ensimmäinen viesti
18v tyttö
Jos ei mee TAAS pois? onko sulla ollu joskus jotain joka on jättäny menemättä pois? Puristaako vanne päätäsi? Tikittääkö korvissa?

Pissatulehdus ei kovin suuri pelon aihe ole. Jos hankala olo jatkuu siitä buranasta huolimatta tai pissaaminen sattuu niin sitten viet sen näytteen ja saat tarvittaessa antibioottikuurin. That´s it. Ei siinä ole mitään pelkäämistä.
Noin multa kiusaajatkin on kiusaamisen jälkeen kyselly et ootko vähän hullu????

Kun rupesin sekoomaan kiusaamisesta.

Ja on , kun mua kiusattiin koulussa niin mun vatsahermot meni siitä stressistä pilalle, eikä maha oo enää koskaan palautunu normaaliks.

Oon edelleen helvetin yksinäinen ja voin pahoin, enkä koe saavani mitenkään elämääni noususuuntaan, se kun on huono olo henkisesti, niin siinä rupee sit tulee fyysisiäkin vaivoja kun keho käy koko ajan ylikuormituksella.
 
18v tyttö.
[QUOTE="vieras";28255802]kokeile tuota luontaisvalmistetta, ovat sellasia tabletteja. mulla oli virtsatietulehdus kierre ja noita kun otin niin loppui. Nykyään juon päivittäin karpalomehua.[/QUOTE]

Toivottavasti hoituis niillä loputkin krempat. Mut vaatii varmaan parantuminen myös sitä et elämäntilanne on siihen sopiva.
 
"nana"
Anoppi antoi aikoinaan ohjeen, että kun on vti oireet niin kaksi aspiriinia ja litra vettä kerralla huiviin. :)
Kannattaa kokeilla. Toi karpalomehukin on hyvä. Koita saada näillä virtsa happamammaksi niin se huuhtelee mahdollisia bakteereja pois.
 
18v tyttö
[QUOTE="nana";28255901]Anoppi antoi aikoinaan ohjeen, että kun on vti oireet niin kaksi aspiriinia ja litra vettä kerralla huiviin. :)
Kannattaa kokeilla. Toi karpalomehukin on hyvä. Koita saada näillä virtsa happamammaksi niin se huuhtelee mahdollisia bakteereja pois.[/QUOTE]

Tosiaan toivon niin.
 
"vieras"
Kannattaa etsiä netistä suolisto-oireinen hiiva ja siihen ruokavalio ja kokeilla sitä. Auttaa moneen vaivaan. Myös kyseiseen hiivatulehdukseen ja virtsatietulehduksiin.
 
Mitä kokeita
Hei ap. Todellakin hiiva voi myös oireilla samalla lailla. Apteekista saa suun kautta otettavia hiivalääkkeitä esim. Diflucan ilman reseptiä. Itse kokeilisin sinuna sellaista, maksaa noin 15e. Eikä ole haittaa jos syöt "turhaan" jos se ei hiivaa ollutkaan. Minulla hiiva oireili juurikin tuolla lailla. Voit pyytää lääkärissäkin sen hiivakokeen lisäksi, aika huono lääkäri jos ei itse osannut tuota ehdottaa.
 
18v tyttö.
[QUOTE="vieras";28255932]Kannattaa etsiä netistä suolisto-oireinen hiiva ja siihen ruokavalio ja kokeilla sitä. Auttaa moneen vaivaan. Myös kyseiseen hiivatulehdukseen ja virtsatietulehduksiin.[/QUOTE]

Nämä suolisto-oireet on minulla jo selvillä.
 
18v tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä kokeita;28255934:
Hei ap. Todellakin hiiva voi myös oireilla samalla lailla. Apteekista saa suun kautta otettavia hiivalääkkeitä esim. Diflucan ilman reseptiä. Itse kokeilisin sinuna sellaista, maksaa noin 15e. Eikä ole haittaa jos syöt "turhaan" jos se ei hiivaa ollutkaan. Minulla hiiva oireili juurikin tuolla lailla. Voit pyytää lääkärissäkin sen hiivakokeen lisäksi, aika huono lääkäri jos ei itse osannut tuota ehdottaa.
Mutta lähdettiin nyt sillä olettamuksella liikkeelle että on virtsatulehdus tai kylmettymisestä tämä vaiva.
 
18v tyttö.
jos jatkuu ja jatkuu.. endometrioosi? virtsarakon reuma?

Kuukautishäiriöitä jatkunu vaikka kuinka kauan. Mulla on sellanen aika vahva intuitio siitäki, että jos elämäni jatkuu näin, siis tälläsellä henkisellä kärsimyksellä mitä minulla on nyt... Niin mie en tule lapsia saamaan.

En tiedä mistä tämä olo tulee, mutta tällänen vahva olo mulla on sisällä että en saata saada lapsia tai voin ehkä saada yhen mutta hyvin vaivalloisella työllä.
 
Mitä kokeita
Hormonitoiminnan häiriöt edesauttavat hiivankin syntymistä. Itselläni tuli sitkeä hiiva (joka oireili juurikin virtsahäiriöinä) hormonikierukasta. Jos sinulla on ollut kuukautishäiriöitä, tarkoittaa se yleensä jotain häikkää hormoneissa joka taas viittaa siihen että vaivasi voisi tosiaan olla joko hiivaa tai esim. huonot limakalvot (jotka voi olla myös hiivan syy ja seuraus).

Neuvon yhä että ota joko omatoimisesti se hiivalääke tai vähintään pyydä lääkäriltä sekin testi.
 
"rrr"
Sinuna seurailisin oireiden ja kuukautiskierron yhteyttä. Endossa usein samat vaivat toistuu noin kierron samoilla päivillä (keskellä, juuri ennen kuukautisia, juuri jälkeen jne.). Käy gynekologilla, jos mahdollista yksityisellä joka on erikoistunut endoon.

Ja lapsista ei koskaan tiedä etukäteen!! On selvittämätöntä lapsettomuutta ja toisaalta vaikeatkin endotapaukset saavat lapsia. Esimerkkinä minä, kolme lasta. Pyri olemaan liikaa maalaamatta tulevaisuutta mustaksi
 
18v tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä kokeita;28256012:
Hormonitoiminnan häiriöt edesauttavat hiivankin syntymistä. Itselläni tuli sitkeä hiiva (joka oireili juurikin virtsahäiriöinä) hormonikierukasta. Jos sinulla on ollut kuukautishäiriöitä, tarkoittaa se yleensä jotain häikkää hormoneissa joka taas viittaa siihen että vaivasi voisi tosiaan olla joko hiivaa tai esim. huonot limakalvot (jotka voi olla myös hiivan syy ja seuraus).

Neuvon yhä että ota joko omatoimisesti se hiivalääke tai vähintään pyydä lääkäriltä sekin testi.
Eniten tässä kait kaipais neuvoja siihen et miten ruveta rakentamaan uusia ystävyyssuhteita ja seurustella, jos joku tyyppi kysyy mua joskus seurustelemaan..?

Nyt mulla ei mee kun päivät provotessa täällä välillä ja neljän seinän sisällä, oon ollu eristäytyny jo varmaan 3-vuotta...

Haluan vaan mun elämän kuntoon ja ihteni tasapainoseks/terveeks.

Haaveissa muuttaa nimittäin vielä kauemmas, kun täällä ei tuo elo oikeen menneisyyden takia suju. Psykiatrille mun pitäis hakeutuu niiden pelkojen takii et kiusaajat lähtis seuraa viel mua ja tuhoo multa elämää viimeseen hengen vetoon saakka...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja 18v tyttö.;28255970:
Kuukautishäiriöitä jatkunu vaikka kuinka kauan. Mulla on sellanen aika vahva intuitio siitäki, että jos elämäni jatkuu näin, siis tälläsellä henkisellä kärsimyksellä mitä minulla on nyt... Niin mie en tule lapsia saamaan.

En tiedä mistä tämä olo tulee, mutta tällänen vahva olo mulla on sisällä että en saata saada lapsia tai voin ehkä saada yhen mutta hyvin vaivalloisella työllä.
Ja ihmettelet miksi ihmiset suosittelevat sulle psykiatrilla käyntiä...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja 18v tyttö;28256079:
Eniten tässä kait kaipais neuvoja siihen et miten ruveta rakentamaan uusia ystävyyssuhteita ja seurustella, jos joku tyyppi kysyy mua joskus seurustelemaan..?

Nyt mulla ei mee kun päivät provotessa täällä välillä ja neljän seinän sisällä, oon ollu eristäytyny jo varmaan 3-vuotta...

Haluan vaan mun elämän kuntoon ja ihteni tasapainoseks/terveeks.

Haaveissa muuttaa nimittäin vielä kauemmas, kun täällä ei tuo elo oikeen menneisyyden takia suju. Psykiatrille mun pitäis hakeutuu niiden pelkojen takii et kiusaajat lähtis seuraa viel mua ja tuhoo multa elämää viimeseen hengen vetoon saakka...
Sulle on annettu noin 168 kertaa se neuvo, että hae terapiaa.
 
Mitä kokeita
Hakeudu psykiatrille, tai jos et pääse/osaa suoraan niin sitten ihan tavallisen lääkärin tai mielenterveystoimiston kautta. Sieltä saat suosituksen terapialle, jonne pääset sitten hakeutumaan. Jos opiskelet, niin myös oman koulun terveydenhuollon kautta voi hakeutua eteenpäin.
 
18v tyttö.
[QUOTE="rrr";28256051]Sinuna seurailisin oireiden ja kuukautiskierron yhteyttä. Endossa usein samat vaivat toistuu noin kierron samoilla päivillä (keskellä, juuri ennen kuukautisia, juuri jälkeen jne.). Käy gynekologilla, jos mahdollista yksityisellä joka on erikoistunut endoon.

Ja lapsista ei koskaan tiedä etukäteen!! On selvittämätöntä lapsettomuutta ja toisaalta vaikeatkin endotapaukset saavat lapsia. Esimerkkinä minä, kolme lasta. Pyri olemaan liikaa maalaamatta tulevaisuutta mustaksi[/QUOTE]

Oisit syntyny perheeseen jossa vanhemmat vaan tappelee viikottain, äidillä jotain mielenterveysongelmii siinä sivussa ja isällä alkoholiongelma?

Elät myöskin ilman mitään rajoja ja kunnollista kasvatusta.

Sit teet virheitä, sut leimataan ja sua aletaan kiusaamaan rankasti päivästä toiseen.

Kestät pari vuotta, stressaat ja sul sattuu joka päivä mahaan. Et kerro äitille ja isälle, koska et usko että se hyödyttää mitään, koska ne vaan tappelee ja meil on kaikki niin epätasapainossa ja persiillään valmiiks. Alat sekoomaan vähitellen, sul rupee katoilee todellisuuden taju ja vittuilet koko ajan ainoille ystävillesikin. Sitten meet rikki, sun vatsa sekoo, eikä se palaudu siitä enää normaaliks.. Millon ripuloi ja millon taas ei jne.

Sitten muutat kotoo pois jo 16v, oot tavannu uudella läheisellä paikkakunnalla mutta kuitenkin isossa kaupungissa kivan pojan. Teillä menee alussa ihan ok, sit se ei ymmärrä kuitenkaan sua, sun sairautta, eristäytymistä, mielenterveysongelmia... Se kuulee myös et sua on kiusattu. Joo, sit sekin rupee halveksii mua ja mikään ei oo ennallaan, koska se ei haluu menettää omaa mainettaan. Lopulta kaikki kusee meidän välillä, siitä ei tullut onnellista parisuhdetta niinkun 3448590 jutusta jota oon yrittäny. Ne pari kertaa mitä oon rakastanu aidosti, on kaatunu sen takii koska minuu on kiusattu ja ei siks paras maine.

Syytän tavattomasti kaikesta itteeni.

Emmä jaksa elää jos mun elämä on pelkkää henkistä kipua ja sen odottelua millon mä sairastun taas johonkin kun voin niin huonosti...

Monesti rukoilen vaan, et miks mun ei anneta kuolla nuorena!! mä en haluis aina herätä tästä sängystä. Ei mun elämässä oo järkee, eikä mun oo järki elää vaan täällä mun vanhempia varten et niil ois kivaa koska niillä on lapsi.. voi saatana

Mä oon menettäny kaiken. Itsetuntoni, kauneutta, terveyden, ystäviä, mahdollisuuden seurusteluun... Mä oon ihan surkuhupanen tapaus. Eikä minulla oo ees sisaruksia joiden kanssa näitä asioita jakaa tai et ne auttais mua eteenpäin.

Minä vihaan elää ja elämää, en näe tässä mitään kaunista.
Minä vihaan muita ihmisiä.

EI MINUN ELÄMISESSÄ OO MITÄÄN JÄRKEE!

:'(
 
18v tyttö.
[QUOTE="vieras";28256095]Ja ihmettelet miksi ihmiset suosittelevat sulle psykiatrilla käyntiä...[/QUOTE]

Oo mikään tärkein syy hakeutua psykiatrille.

Koen et en voi saada lapsii koska mulla on jo näin nuorena terveys ihan retuperällä ja menee vaan huonommaks, koska voin henkisesti niin huonosti. On suolistokremppaa, nyt ehkä jotain virtsakremppaa, on kuukautishäiriötä, kutiavaa päänahkaa ja hiustenlähtöö, silmät ihan mustana ja aina kauheet pussit niidenki alla jne...

Et jos elämä ei rupee pikku hiljaa lähtemään nousukäyrälle, että saisin tasapainoisen ja onnellisen elämän/terveen elämän, niin saletisti tuun jäämään lapsettomaks..
 

Yhteistyössä