Muita "hörhöäitejä?"

Pomperipossa
80% hörhö, raitapaita siis. Raitaa ei kaapista löydy, mutta palloa kyllä :kieh:

En kyllä ihan luomu ole.. Kertakäyttövaipat käytössä, joskus vauva-aikana purkkiruokakin, mutta kantoliinailua kovasti opettelen nyt kuopuksen kanssa, suosin perhepetiä 1-vuotiaaksi, yöimetin/tän yli puolivuotiaaksi, imetin/tän noin 1-vuotiaaksi, köppäilen kotoseudussa ekat kuukaudet vauvan syntynmän jälkeen jne.

Eli toisin sanoen olen mukavuudenhaluinen mamma, joka haluaa päästä helpolla ja nukkua yönsä :D
 
hörhönen
Heh, täälläkin on jälleen raitapaita eli 80%-nen hörhö :LOL:

Se taviksen kuvailu kyllä sopisi varmaan tuntemattomien mielestä muhun paremmin, kun on se farmari ja asuntolainakin ;) Mutta ystävät ja työkaverit tietävät taatusti tästä mun hörhöpuolestakin, joka ei oikein istu ulkonaiseen jakkupukulookiin... Kestoja käytettiin tosin vain hetki, mutta vaipattomuudesta ja kantoliinailusta olen tosi innostunut. Taaperoimetys (ainakaan paljon yli vuoden vanhan siis) ei ole mun juttuni, mutta kyllä n. vuoden kestävä imetys on kuitenkin ollut aina kiikarissa. Perhepetikin olisi jees, jos mies suostuisi :p Ehkä olen siis kuitenkin jotain taviksen ja raitapaidan väliltä (eikä ulkoisesti mua voisi ainakaan paidasta tunnistaa hörhöksi ;)).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2005 klo 22:19 juulia kirjoitti:
Hörhöjä vai?Jos olisin hörhö en kyllä kehtaisi sitä yleisesti mainostaa,se nimittäin tarkoittaa linnavenkulaa,juoppoa,nistiä ym mairittelevaa..Kysykää keneltä tahansa hörhöltä!
Hörhö = valtavirrasta poikkeava. Ei siis tarkoita vain juoppoja tai nistejä, vaikkakin niitäkin (itsekin) hörhöiksi kutsutaan. Näin mä ainakin sanaa hörhö käytän. Mies taas (itse AMK) kutsuu tekulaisia teku-hörhöiksi. Huumehörhö on varmaan kaikille tuttu sana, mutta eikö ekohörhö sitten kuulosta yhtään tutulle??
 
Mäkin kuvittelin olevani "tavallinen" äiti, mut oon mä 72% hörhö. Ehkä sitä tulee vähän hörhöksi, kun kahen pojan jälkeen saa tyttövauvan...mut ei tuo mitään, olen mä sanonut olevani epänormaalikin tasan siihen saakka, kun joku määrittelee, mikä on "normaalia."
 
Hörhöäiti lisää
Täällä testin mukaan 83%, vaikkakaan kuvaus ei vaikuttanut oikein "omalta" eikä vaihtoehdot kyselyssäkään aina olleet sellaisia, mitä mieltä oikeasti olen :p

Meillä tuohon hörhöilyyn kuuluu pitkä imetys, kantoliinat(olleet heti vauvan syntymästä käytössä), perhepeti ja kuukautiskuppi sitten kun kuukautiuset ilmestyvät :p Mutta kestoja ei käytetä kun pyykkiä on muutenkin mielettömästi näin viisihenkisellä perheellä :LOL:
 
66%hörhö, eli raitapaita. Ehkä kuulun siihen maltillisen raitapaidan alalajiin, ikääntyvään mikä se nyt olikaan, juttuun joka hytkyttelee vauvaa kantoliinassa doorssin tahtiin ja haisee rastavoiteelta ja aikoo ottaa tatuoinnin
 
minneroinen
Pohjat, 95%hörhö... :LOL:

Ainoa miinus tuli kai tuosta kun laitoin ottavani vauvan mukanani kantoliinassa, enkä pysyväni kotona eka kuukausia. Tosin, kesä on edessä, jos olisi talvi tulossa niin vastaus olisi erilainen!!!
 
Anu81
raitapaita 78% hörhö!!

hauskuus onkin tässä:
*käytössä kertakäyttö vaipat (pampers)
*ei kantoliinaa (rintareppu on..jää varmaan käyttämättä:whistle: )
*kuljemme rattailla/autolla suurimmaksi osaksi
*korvikemaitoa (tissi loppui,mutta olisin imettänyt max 1/2vuotta..)
*ei suunnitelmissa tehdä kaikkia kiinteitä itse.ehkä joskus hieman..

en voi tunnustautua tapojeni ja luonteeni mukaan kylläkään testin hörhöksi :p sitäpaitsi..(*kuiskaa* en voi sietää marimekko-kuoseja!)

mutta mukava testi oli,hyviä jatkoj vain muillekin hörhöille!! :hug:
 

Yhteistyössä