Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

Muistaakseni ekassa neuvolassa ei vielä pysty kuunteleen syndänääniä..oisko ne sit vasta sen ultran aikoihin. Niin verikokeet mikä antaa vähän jo tietoa että pikkuinen on kunnossa :) oon yrittäny kans nyt miettiä vaan että eiköhähän kaikki mene hyvin..ainut keino etten tuu hulluks :D
Juu mäkin onneks selviän sillä yhdellä oksennus kerralla päivässä.. nyt on vaan jo iltasinkin iskeny huono olo. Mulla ois viikkoja 6+1 vasta..ens viikolla eka neuvola :)
Täältä Jyväskylän suunnalta olen..

Mistä päin prinsessa on?
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin kans siirtyä tänne puolelle tuolta kuumeilijoista, viikkoja nyt 6+3 ja eka neuvola takana. Kaikki mahdolliset oireet löytyy, aamupahoinvointi ja karsee väsy, välissä tuntuu ihan ylivoimaiselta tehtävältä lähteä töihin/tehdä ruoka tai lenkittää koira. Eiköhän se tästä .Varasin varhaisultran 20.11 ja katsellaa ihan vain et on oikeassa paikassa :) eka lääkäri aika on varattuna 3.12 esikoista siis odotellaan ja ikää on 20 (tammikuussa 21) La näillä näkymin 9.7.2013.
 
riina Meillä oli eka neuvola nyt 15.11 ja kuunneltiin sydänäänet. Hyvin kuulu ja syke oli 170 pienellä. <3 Neuvolatäti sanoi, että saattaa kuulua,mutta ei oo varmaa, mutta onneksi kuului <3

Salon seudulta olen..

maria onnea plussasta ja tervetuloa mukaan odottajiin :)
 
Ihanaa :) Niin sullahan onkin viikkoja jo enemmän.. :) Millä sai äänet kuulumaan? se sydänäänten kuuleminen jotenkin rauhotti ainakin omaa mieltä. siis silloin ekan kohdalla. meinaa tää työnteko olla vaikeeta kun kaikki hajut oksettaa ja oon keittiössä töissä.. väsymys onneks ehkä vähän jo helpottaa :)
 
Viikkoja tänään 8+3. Maanantaina oli eka neuvola ja tänään käytiin lääkärissä. Katottiin ultralla ja siellähän se pikkunen oli ja vähän liikkuikin. Pää ja vartalo erottuivat hyvin, vähän käsiäkin kuvasta voi löytää ja pieni sydän löi. Kaikki näytti olevan hyvin ja kokoa pikkusella oli 22,1 mm. Vastaa kuulemma viikkoja, mutta musta tuntu melko isolta, ku viikolla 9 sanotaan alkion olevan 15-22 mm. Verikokeisiin ens kuun alussa ja nt-ultra vasta 18.12. Tahtois jo niin kertoa kaikille, mut kai se on vielä hillittävä itsensä!
 
Niinkuin aikaisemmin epäilinki,huono olo tuli todellakin takasin ja todella voimakkaana!! Pari vkoa olen maannut melkein vain lamaantuneena sohvalla ja mikään ei pysy sisällä muuta kuin mandariini,näkkäri ja nesteet. HUH HUH! Mies on joutunut hoitamaan kaikki kotiaskareet ja lapsiin liittyvät jutskat ihan yksin,Raukka <3
Väsymys EHKÄ hieman laantunut mutta vain ministi..Herään aamulla pukemaan lapset päiväkotiin ja menen sohvalle nukkumaan,ja herään vasta päivällä! Unta kertyy hyvinkin noin 12-13h

Mutta kaiken kestän näin ihanasta syystä <3 :)

*piuu&Masukki 7+1* :heart:
 
riina sillä jollain laitteella sai kuulumaan. :) Joo nyt on menossa rv 10+4. 4.12 olisi ultra,jossa katotaa niskaturvotus yms ja sit 11.12 on neuvola taasen.

Pahoinvointi on jotenkin ollut voimakkaampaa nyt tämän viikon aikana ja väsymys on jotain sellaista tasoa, etten oikein ihan itse ees ymmärrä. Hyvä että pysyn hereillä töissä :D Mutta näillä mennään.

prinsessa+sintti 10+4<3
 
Heippa!

Täällä menossa 5+5. Oireita ei oikeastaan ole kuin väsymys, rintojen arkuus ja silloin tällöin tulevat ja menevät vatsasäryt (vihlaisut ja menkkamaiset kivut). Milloin teillä pahoinvoivilla on alkanut pahoinvointi?

Tää on jotenkin levotonta aikaa, kun vielä ei edes tiedä, onko mitään matkassa. Toivottavasti on. Pääsen jo ensi viikolla neuvolalääkärille (perussairauteni vuoksi pääsen tehoseurantaan) ja silloin ilmeisesti jo ultrataan. Sitä odotan jotenkin pelonsekaisin tuntein. Toisaalta sitä odottaa ihan kauheasti, mutta toisaalta taas pelottaa, että jos ei löydykään sitä mitä pitäisi. Huh. Lääkäriaikaan viikkoja olisi laskujen mukaan kasassa 6+6. Ensimmäinen neuvola on parin viikon kuluttua.

-AnnaNanna 5+5-
 
Moikka.Onnea plussasta,olet sen ansainnu,älä edes epäile sitä.Mulla on ylipainoa myös ja nyt odotan seitsemättä lasta ja LA 3.8.2013.Olen myös pelännyt joskus kun olen lukenut kaikkia kauhujuttuja raskauksista ja keskenmenoista,mutta kuitenkin kaikki on sujunut ihan hyvin.Koita aatella raskauden positiivisia asioita ja suunnittele vaikka vauvalle huonetta ja katsele ihania vauvanvaatteita niin saat muuta aateltavaa.Käy kävelyllä,liikunta auttaa stressiin.Millasia raskausoireita sulla on ollut?Mulla ihan kauheita ohimeneviä kipuja ja paineen tunnetta alavatsassa,ällötystä,mielialan vaihteluita,itkuherkkyyttä,vessassa ramppausta,mutta kaikki tuo rauhottaa kummasti kun niitä oireita vähäisiäkin kuulu olla.Mulla oli yks tuulimunaraskaus välissä,mikä oli oireeton,ainoastaan plussa testissä.Sitten on ollut yks keskenmeno,mutta en silti pelkää sitä,vaikka olikin melko epämiellyttävä kokemus,tosin siitä jäi toinen kohtuun ja on nyt kohta 3v terve tyttönen.Mulle voi laittaa vaikka s postiin viestiä jossei täällä halua keskustella,juttelen mieluusti ja kerron kokemuksiani raskauksista.Olen ekaa kertaa tällasella keskustelupalstalla ja ihan siksi että haluaisin löytää juttuseuraa ja kuulla miten muilla menee. :)
 
Täällä menossa rv 11. Alkaa pikkuhiljaa pahoinvointi ja kauhee väsymys helpottaa. :) Vatsa on kasvanut hieman. :) Aamusin on vähän vielä huono-olo,mutta helpottaa kunhan saan jotain esim juotavaa. Töissä alan jaksamaan paremmin ja huomaan silitteleväni massuani vähän väliä :)
 
Hei anteeksi että ängen tänne ketjuun.. mutta tiedustelisin, että miten laskette tuon teijän "oman" rv:n. Eli lasketteko edellisistä kuukautitista vai oviksesta (jonka joku mainitsi tarkalleen tietävänsä). Toivon, että pääsen joukkoonne loppu viikosta. Nyt on kp 30/29.
 
Heip! Pääsen myös liittymään seuraanne, viikkoja nyt 7+2 :) Eka neuvola vasta parin viikon päästä, sen suhteen vähän kärsimätön fiilis... Onko kellään muulla ollut muuten semmosta jatkuvaa oiretta, et olis tulossa kipeeks / flunssaan? täytyy ilmeisesti lisätä vitamiinien määrää. Mulla on myös ruokahaluttomuutta aamuisin (poikkeuksellista) ja yks ilta on menny halaillessa vessanpönttöö.

Mut hei, haluun jakaa teidän kaa tän ihanan videon, joka ainakin piristi mun päivää! Jakaisin sen muuten omassa facebook-profiilissa, mut herättäis liikaa epäilyksiä etten viitsi vielä tässä vaiheessa :)
Yhdeksän kuukautta tuhantena kuvana - huikea muodonmuutos | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi
 
Heip! Pääsen myös liittymään seuraanne, viikkoja nyt 7+2 :) Eka neuvola vasta parin viikon päästä, sen suhteen vähän kärsimätön fiilis... Onko kellään muulla ollut muuten semmosta jatkuvaa oiretta, et olis tulossa kipeeks / flunssaan? täytyy ilmeisesti lisätä vitamiinien määrää. Mulla on myös ruokahaluttomuutta aamuisin (poikkeuksellista) ja yks ilta on menny halaillessa vessanpönttöö.

Mut hei, haluun jakaa teidän kaa tän ihanan videon, joka ainakin piristi mun päivää! Jakaisin sen muuten omassa facebook-profiilissa, mut herättäis liikaa epäilyksiä etten viitsi vielä tässä vaiheessa :)
Yhdeksän kuukautta tuhantena kuvana - huikea muodonmuutos | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi

Täältä tullaan varma plussaus kainalossa! Vuoden odotus on palkittu häämatkallamme ja nyt odotellaan elokuussa saatavaa (ainakin omien laskujen mukaan) nyyttiä :) viikkoja olisi nyt aikalailla tasan 5+0.

Mullakin on Elina ollu jatkuvasti sellainen olo että flunssa iskee taasen päälle ja palelua on ympäri vuorokauden vaikkei ole edes lämpöä!
Olen alkanut syömään Ladyvitan MAMA vitamiineja muttei ainakaan vielä ole muutosta olossa ollut. Lisäksi aamupuuroa ei tee enään mieli vaan kaikista parhaiten alas menee kupponen teetä ja PALJON jogurttia :D
Pahoinvointia ei ole vielä tullut onneksi! Yhtenä iltana oli hieman heikko olo mutta muuten ihan normaali. Olen vaan ollut niin hurjan iloinen että ei tässä mitään pahoinvointia edes huomaa !! :D

Huh huh on vielä vaan niin epätodellinen olo! Iso kasa tikkuja on tullut testattua ja kaikki näyttää samaa ihanaa plussaa :)

Onnea kaikille jo plussanneille!!
 

Yhteistyössä